
Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17277
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
koni4jo wrote:Tak jāievēro ģeometrija Žigulis ir kantains arkas arī

Spoiler
Show



"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Nu, Ōpis jau pasteidzās ar bildi un tas ir tas, ko domāju.koni4jo wrote:Tak jāievēro ģeometrija Žigulis ir kantains arkas arī

- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Apsvēru abus variantus un nolēmu pēc principa kā jau koni4jo teica 
Patīk man arī apaļās, bet šīm ir vairāk plusu

Patīk man arī apaļās, bet šīm ir vairāk plusu

- koni4jo
- Spam addicted
- Posts: 3033
- Joined: 11 Sep 2011, 23:02
- Location: Latvijas vidū...
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Melnais wrote:Nu, Ōpis jau pasteidzās ar bildi un tas ir tas, ko domāju.koni4jo wrote:Tak jāievēro ģeometrija Žigulis ir kantains arkas arī
Zinu tā Žika bildītes esmu redzējis no visām pusēm


Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Tas nebūtu Micuks, ja kko darītu kā visi ieteiktu!
viņa auto egoisms ir individuāls, kā arī teh. spec. un vizuālais ir tā teikt savā elementā, pat ar ķekevas uzlikām.
šis setups liekas būs labs, ar winded steelijiem un sēdinājumu, bet nu Micuks liekas būs tikai ar platiem diskiem džipiņš ar VFTS uzlikām
Bet nu nepārdod atkal
un nemet krūmos savu tur šprices setapu ar MegaŠpļaudekli!!!


viņa auto egoisms ir individuāls, kā arī teh. spec. un vizuālais ir tā teikt savā elementā, pat ar ķekevas uzlikām.
šis setups liekas būs labs, ar winded steelijiem un sēdinājumu, bet nu Micuks liekas būs tikai ar platiem diskiem džipiņš ar VFTS uzlikām
Bet nu nepārdod atkal

Autokrāsotājs
BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox

BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Es daru sev, reizēm plāni mainās vai domas mainās, reizēm vajag ņemt vērā ieteikumus no malas, bet nu ja tā darītu tad galā sanāktu elle
starpcitu ja ieskatās tuvāk tās apaļās arkas tik labi nepieguļ, ir izstaipītas un ar šķirbām, šis ir taisītas žigulim, ok ne šim modelim, bet pieguļ labi.
Par Ķekavas uzlikām jau ir viena spraiga diskusija, katrā ziņā konkrētajam izstrādājumam kvalitāte ir laba, es uz to neieciklējos jo tāpat ziemā liela iespēja aplauzt lūpu vai saskādēt arkas....
Krūmops nekas netiks mets, esošajam motoram gan ir jauns saimnieks, tikai jāaizņem un jāatdod
bet ar to viss tikai sākas jo uz statīva jau ir 1.6L dzinulis, kurš tiks saskrūvēts vēl jaudīgāks, process jau ir sācies!
Uz vasaru plānojās attiecīgs sēdinājums, bet gribu to izdarīt pareizi tāpēc ir vajadzīgs laiks un matereāli.
Jums vajadzētu uztaisīt eksperimentu, paņemt kādu auto un tad sabūvēt pēc visu padomiem

Par Ķekavas uzlikām jau ir viena spraiga diskusija, katrā ziņā konkrētajam izstrādājumam kvalitāte ir laba, es uz to neieciklējos jo tāpat ziemā liela iespēja aplauzt lūpu vai saskādēt arkas....
Krūmops nekas netiks mets, esošajam motoram gan ir jauns saimnieks, tikai jāaizņem un jāatdod

Uz vasaru plānojās attiecīgs sēdinājums, bet gribu to izdarīt pareizi tāpēc ir vajadzīgs laiks un matereāli.
Jums vajadzētu uztaisīt eksperimentu, paņemt kādu auto un tad sabūvēt pēc visu padomiem

- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
"Prieks" par dažiem "sakarīgiem" komentāriem, ļoti asprātīgi
Ir pagājis kādas laiks kopš žiks palika bez dzinēja
bet nu ir ko rakstīt tad arī rakstu
Vasarā ieliku sludinājumu, ka pārdodu motoru, tam iemesls protams bija, bet ne tāpēc, ka motors būtu slikts
Čoms bija sev paņēmis ņivas 1.6L sākam to tūnēt, bet diemžēl "labo" Latvijas ceļu dēļ čoms palika bez žiguļa. Tā nu izdomāju, ka process man patīk un jāsaliek ir vēl viens daudz jaudīgāks dzinējs + varēs izdarīt to ko neizdarīju iepriekšējam.
Tad nu sarunājām, ka atpirkšu iesākto motoru ar čoma sagādātajām jaunajām daļām




Vadus izņēmu, lai vieglāk izkrāsot motortelpu un tāpēc, ka būs citi labāki vadi
Motora bloks noslīpēts ar ieliktiem virzuļiem (to ko paspējām izdarīt) nostāvēja vismaz kādu gadu uz stenda, sasmērēts ar eļļu no visām pusēm un iesaiņots
Komplekts ir labs, nodilums ļoti niecīgs
motoram no bloka tika noslīpēti ~2mm, viss kas tīrāms iztīrīts un izmazgāts!
Kā jau minēju komplektā bija daudz jaunu daļu un pats vēl piepirku trūkstošās tā lai viss pa smuko, pirkts tika tikai padomju laikā ražotās un protams pārbaudīts vai nav brāķu! Vieglāk pateikt kas paliek vecais, bloks, virzuļi, kloķene, sadalene (ir jauna, bet vecā būs labāka, sadalene nav ņivas, bet parastā klasikas kas ielas auto ir labāk), sadalenes korpuss pārējais viss būs jauns ar dažiem izņēmumiem pēc situācijas. Piemēram vārstu atsperes labāk ir piemeklēt lietotas tādas, kuras nav saspiedušās jo jaunām ir lielāka iespēja salūzt! bet par to jau sīkāk kad būs ko parādīt.
Bloks:

Tiks attaukots un nokrāsots ar termokrāsu!
Galva arī ir slīpēta, nopirkta jau slīpēta tāpēc grūti saprast cik nofrēzēts, bet varētu būt 2-3mm:



Sāku kanālus frēzēt, darbietilpīgākais process:

Pie reizes pārlasīju donora stūres mehānismu, nekādu brīvkustību, jauni blīvslēgi, jauns majatņika ričags, jaunas blīves, jauna elļa (tiešām tur būs
parasti visi tukši) un viss saregulēts!


Motortelpa nogruntēta un izkrāsota, motora balka arī nogruntēta un nosmērēta ar grubuli, tunelis virs kārbas arī iztīrīts un izsmērēts ar grubuli:

Šo to jau sāku likt atpakaļ:

Šur tur pietrūka grubulis to nopirkšu rīt vai parīt un pabeigšu astes, citi droši atstātu, bet man ticība neļauj
Jāpiebilst, ka tādā krāsā būs viss pārējais auto, bet krāsošana būs vai nu pēc kāda mēneša vai nākamgad pavasarī!
Nākammēnes ir tehniskā, jāpaspēj salikt un tāpēc šprice būs nedaudz vēlāk, pagaidām pārtaisīju golfa aizdedzi:





Protams jāiecentrē, priekšpēdējais mērījums, beigās bija precīzāk, bet pa nullēm gan nedabūju, nekas nemet un nestrīķējas!
http://www.youtube.com/watch?v=nlN2Sx0syg4
Te rezultāts, bet darbs vēl ir pie aizdedzes:

Un runājot par šprici ir iepirks jauns degvielas sūknis, labāk jauns nekā veci nop**ti ar nodilušām oglītēm, divdesmit gadīgi pa jauna cenu
Šis protams nav orģinālais, bet Vācījā ražots tātad jācer, ka būs daudz maz kvalitātīvs!

Un te arī šķidrumi:

Vēl tuvākajās dienās būs iepirkums Lienes ielā, jaunas dzeses caurules, termostati utjp....
Tas pagaidām viss
Izskatās, ka inbox atkal čakarējās

Ir pagājis kādas laiks kopš žiks palika bez dzinēja


Vasarā ieliku sludinājumu, ka pārdodu motoru, tam iemesls protams bija, bet ne tāpēc, ka motors būtu slikts

Čoms bija sev paņēmis ņivas 1.6L sākam to tūnēt, bet diemžēl "labo" Latvijas ceļu dēļ čoms palika bez žiguļa. Tā nu izdomāju, ka process man patīk un jāsaliek ir vēl viens daudz jaudīgāks dzinējs + varēs izdarīt to ko neizdarīju iepriekšējam.
Tad nu sarunājām, ka atpirkšu iesākto motoru ar čoma sagādātajām jaunajām daļām





Vadus izņēmu, lai vieglāk izkrāsot motortelpu un tāpēc, ka būs citi labāki vadi

Motora bloks noslīpēts ar ieliktiem virzuļiem (to ko paspējām izdarīt) nostāvēja vismaz kādu gadu uz stenda, sasmērēts ar eļļu no visām pusēm un iesaiņots

Komplekts ir labs, nodilums ļoti niecīgs

Kā jau minēju komplektā bija daudz jaunu daļu un pats vēl piepirku trūkstošās tā lai viss pa smuko, pirkts tika tikai padomju laikā ražotās un protams pārbaudīts vai nav brāķu! Vieglāk pateikt kas paliek vecais, bloks, virzuļi, kloķene, sadalene (ir jauna, bet vecā būs labāka, sadalene nav ņivas, bet parastā klasikas kas ielas auto ir labāk), sadalenes korpuss pārējais viss būs jauns ar dažiem izņēmumiem pēc situācijas. Piemēram vārstu atsperes labāk ir piemeklēt lietotas tādas, kuras nav saspiedušās jo jaunām ir lielāka iespēja salūzt! bet par to jau sīkāk kad būs ko parādīt.
Bloks:

Tiks attaukots un nokrāsots ar termokrāsu!
Galva arī ir slīpēta, nopirkta jau slīpēta tāpēc grūti saprast cik nofrēzēts, bet varētu būt 2-3mm:



Sāku kanālus frēzēt, darbietilpīgākais process:

Pie reizes pārlasīju donora stūres mehānismu, nekādu brīvkustību, jauni blīvslēgi, jauns majatņika ričags, jaunas blīves, jauna elļa (tiešām tur būs



Motortelpa nogruntēta un izkrāsota, motora balka arī nogruntēta un nosmērēta ar grubuli, tunelis virs kārbas arī iztīrīts un izsmērēts ar grubuli:

Šo to jau sāku likt atpakaļ:

Šur tur pietrūka grubulis to nopirkšu rīt vai parīt un pabeigšu astes, citi droši atstātu, bet man ticība neļauj

Jāpiebilst, ka tādā krāsā būs viss pārējais auto, bet krāsošana būs vai nu pēc kāda mēneša vai nākamgad pavasarī!
Nākammēnes ir tehniskā, jāpaspēj salikt un tāpēc šprice būs nedaudz vēlāk, pagaidām pārtaisīju golfa aizdedzi:





Protams jāiecentrē, priekšpēdējais mērījums, beigās bija precīzāk, bet pa nullēm gan nedabūju, nekas nemet un nestrīķējas!
http://www.youtube.com/watch?v=nlN2Sx0syg4
Te rezultāts, bet darbs vēl ir pie aizdedzes:

Un runājot par šprici ir iepirks jauns degvielas sūknis, labāk jauns nekā veci nop**ti ar nodilušām oglītēm, divdesmit gadīgi pa jauna cenu

Šis protams nav orģinālais, bet Vācījā ražots tātad jācer, ka būs daudz maz kvalitātīvs!

Un te arī šķidrumi:

Vēl tuvākajās dienās būs iepirkums Lienes ielā, jaunas dzeses caurules, termostati utjp....
Tas pagaidām viss

Izskatās, ka inbox atkal čakarējās

Last edited by Micuks on 15 Oct 2012, 15:49, edited 1 time in total.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Bildes pārliku no jauna 
picasa.com zinu un ir arī kādi albumi tur, bet inbox kā pierastāks un ērtāks šķiet...
Motors 1.6L virzuļi stock!
Jo lielāks remonts jo mazāks resurss, sevišķi pie lielām slodzēm!
Tā jau no tiem motoriem izdabū 150Zs kad bloku izurbj tā ka gaļa paliek 1.5-2mm neskaitot lējuma defektus, resurss labi ja sezonai.....

picasa.com zinu un ir arī kādi albumi tur, bet inbox kā pierastāks un ērtāks šķiet...
Motors 1.6L virzuļi stock!
Jo lielāks remonts jo mazāks resurss, sevišķi pie lielām slodzēm!
Tā jau no tiem motoriem izdabū 150Zs kad bloku izurbj tā ka gaļa paliek 1.5-2mm neskaitot lējuma defektus, resurss labi ja sezonai.....
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Tā kā laika maz un darba daudz viss ievilkās un daudz kas tika veikts steigā, bet centos steigties lēni, lai viss izdodas kā vajag 
Bija plānots uzlikt VFTS bodykitu, bet tā kā motors tika notirgots prioritāte bija uzbūvēt citu jaudīgāku. Tā kā vizuālās pārvērtības atstāšu uz nākamo gadu.
šis tas tika mainīts interjerā, ir tā priekšrocība mainīt kā gribu un tā izdarīju
Tālāk, lai runā bildes ar aprakstiem
Pieciniecei kārbai sagatavotas pārlasītas daļas, protams arī visi blīvslēgi jauni:

Jauna eļļa:

Gribēju nostrūklot korpusu, bet nu netiku līdz tam



Tiek gatavota sekretka:


Gatava uzstādīšanai:

Sagatavoti audio vadi:

Visa motora provodka tika ielikta cita, kura bija labā stāvoklī, provodkai pievilkti klāt vadi kas būs vajadzīgi megasqitam, tika ielikta cita labāka signalizācija un tās vajadzībām vadi savilkti, ievilkti vadi kas būs miglas lukturiem, ievilkts vads kas rāda, ka ieslēdzas motora ventilators, vadi kas paredzēti devējam kas rāda, ka griežas ventilators, vadi ar ko pa taisno ieslēgt ventilātoru, vadi sēdekļu apsildei un vēl citi, kurus esmu jau aizmirsis
visi vadi tika ievilkti plastmasas caurulēs un notīti ar melno izoleni, daudzi salona vadi tika notīti ar mīksto lenti.

P.S.
Daudzās vietās ir brūna līme, kas atgādina rūsu, bet tā ir tikai līme
Panelis, kur pečkas "vadība" un pelnu trauks tika pārtaisīts:




Lienes ielā iepirkti nepieciešamās daļas:


šīs bija komplektā ar ņivas motoru:


jaunas pederes:

Jauna bezkontaktu spole:

Regulējamais zobrats:


Izrādās jau no rūpnīcas eļļas sūknim plāksne saskrāpēta

Pieslīpēju:


paliekam šeibu, lai uz lielākiem rpm lielāks eļļas spiediens:


protams visur jauni blīvslēgi un blīves:

izrādās ir vairāku veidu rokeri, svara starpība 25grami, un var redzēt, kuri labāk piestrādāti:



Galvai iemetinātas papildus spiļku vietas šprices kolektoram (PALDIES ADParts), pārgrieztas vārstu sēžas, noslīpētas abas virsmas:
Pieslīpēti vārsti līdz fanātismam, netek kaut nedēļu stāv....






Ķēdes atradās četru veidu, neviena no viņām nav izstiepusies:


58 posmi, 57 posmi, 54posmi, 49 posmi.
Špiļku gali bija jāapzāģē, lai regulējamais zobrats neķeras (tā viņiem sanāk) piekernēju, lai uzgriežņi neskrūvējas vaļā!

Spararatu nezāģēju, lai nezaudē griezi, palika oriģinālā svarā 6.7Kg.

Droši vien daudzi nezin, bet ir jāievēro metkas liekot spararatu:

Nav obligāti, bet vēlams!


Sagatavotas daļas un virsmu attaukojamais šņabis
tāpat kā lielākā daļa detaļu arī kartera vāks ir jauns tiai pārkrāsots:

Liekam virsū, bet kas ta tas
http://content26-foto.inbox.lv/albums/m ... .sized.jpg
Nu neder

Salīdzinot ar citiem ievērojami atšķiras.....

Ņēmu veco, noskrāpēju un nokrāsoju:

Pagaidām bija plānots un tika liks karburatora kolektors jo šprice plānojās vēlāk:
Kolektors protams ar "taisnu" virsmu tāpēc pieslīpējam, protams pēc tam pārbauda:

Abi kolektori izfrēzēti, salaisti ar galvas kanāliem:

Visas motora daļas kas krāsotas krāsotas ar termokrāsām.
Labi, ka ir šāds aparāts, piekoriģējām blīvi

Liekam virsū:

Apakšā biezās šeibas:

Misiņa uzgriežņi (novilkt var!):

Nobīde pēc ieregulēšanas:

Nācās pagarināt:
Gals nozāģēts no cita spriegotāja un sapresēts kopā ar titāna cauruli.

Lēnam top;

Jā kā jau minēju dzinējs no ņivas, bija gan žigulī, sadalene klasikas:

[img]hhttp://content26-foto.inbox.lv/albums/m/micuksgls/VAZ-21063/807.sized.jpg[/img]
Pirms ielikšanas:



Arī jauns.....





ieliekot motoru sapratām, ka ir par daudz uz priekšu, izrādījās ka kronšteins kurš bija uz donora piecinieces bija no četrinieces:

Salīdzinājums, pa labi četrinieces kronšteins:


Bik tūns


Sagatavots elektro mezgls no golfa bezkontaktu aizdedzei, spole žiguļa:

Golfa aizdedzi tomēr neliku, jo atklājās, ka tai ir mazs regulēšanas diapazons, viņai ir jābūt vairāk uz augšu!
Izdomāju pārtaisīt savādāk, bet pagaidām nopirkšu oriģinālo bezkontaktu sadalītāju, komutators un provodka paliks golfa.
Auto tika iedarbināts, bet atklājās ka ceturtā cilindrā tiek antifrīzs, par izplūdi tecēja arā tāds pats zaļš un audz. Izrādījās, ka izplūdes kanālā ir bijis gaisa burbulis kuru esmu atfrēzējis vaļā, caurumiņš maziņš 0.03mm bet ar to pietika. paurķējot izpletās lielāk. galva pati par sevi bija grūti frēzējama un gaisa burbuļi bija daudzviet
nu ko jaucam visu nost un galvu nost:

Atkal jāsaka paldies ADParts šefam Vadimam par info, viņam nebija laika tāpēc aizvedu uz kantori kur metina alumīniju, citādi galvu varētu izmest, bet šajā ielikti 70Ls un trīs nedēļas paša darba, bija kā žēl.
izzāģēju, lai tiek klāt aizvedu metināt, sametināja noslīpēja galvu, bet tek atkal, irst tur viss. Izzāģēju otrreiz jau lielāku, lai tiek klāt, sametināja, atkal noslīpēja, bet tecēja vairāk kā pirmajā reizē.......
Nu skaidrs, metinātājs vairs neņēmās metināt, atradu saimniecībā esošo labāko galvu un ātrā tempā frēzēju kanālus, protams sēžas piegrieztas, un noslīpēta par milimetru, bet tā kā tur bija 2mm tad atlika kantīte no deg kameras ap milimetru. Ja rēķina pēc tabulas cik noslīpēts no galvas un no bloka tad kompresijas pakāpei jābūt ap 13





Otra galva pēc slīpēšanas:

Mazgāju divas stundas
Saslīpēti vārsti un sagatavota uzlikšanai!


Pirmajā reizē aizmirsu nofočēt, lai saregulētu pareizi gāzu sadales mehānismu ir jānosaka precīza augšējā mirusī zona virzulim un sadalenei, virzulim precīzi to dara tā:

Sadalenei dara citādi, bet to šobrīd neaprakstīšu jo nav bilžu.
Mēģinot uz tausti vai citādi kļūdas būs un ne mazas, vienīgais precīzais veids ir šāds!
Pēc bloka un galvas slīpēšanas oriģinālās metkas vairs nesapas, tāpēc ir nobīdes, man sanāca šāda nobīde:

Te jau viss salikts:

Tūnings aizdedzei, lai spēcīgāka šparakstele izņemam rezistoru un ieliekam ko bez pretestības:





Priekšējā optika ir pilnīgi jauna, tuvajās gaismās night breaker spuldzes, spīd nu ļoti labi un ceļu var redzēt


Uzlikti jaunā tipa drošinātāju paneļi, otrs jo daudz citu patērētāju:

Runājot par golfa aizdedzi, kaut kad šo uztaisīšu, labākais variants ir taisīt uz oriģinālā sadalītāja pamatu, noņemam visu lieko, lai plāksni ar holla devēju var pieskrūvēt žika sadalītājam, kātam kulaciņi ir jānovirpo uz mēru, lai var uzpresēt "štorku" no golfa sadalītāja, iezāģējam caurumu kur iespraust štekeri holla devējam un liekam kopā. Darbs ir maz un vienkāršs, kad būšu to izdarījis parādīšu!


Virsbūvei nekas nav darīts tik nomainīts jauns kloķis

interjerā ir izmaiņas, pulkstenis atgriezās vecais vecajā vietā, tapa vidus konsoles daļa, rāmis alumīnija ar plastmasas uzlikām, virsējā daļa apvilkta ar ādas imitāciju:

Pie pārnesumu kloķa caurums nepaliks tukšs tur tiks uzšūts prezis.
Kā redzams augšā pa labi voltmetrs, Zemāk zaļa lampiņa, kur iekšā ir divas gaismas diodes, balta kas idicē kad ieslēdzas motora ventilatora relejs un zila, kas indicē, ka griežas ventilators. otra sarkanā lampa parāda, ka ir ieslēgta loga apsilde (nav ielikts stikls ar apsildi). Zemāk ir četri slēdži, pirmais ieslēdz motora ventilatoru, otrais aizmugurējā stikla apsildi, trešais paredzēts megasquirt funkcijai table switch, ceturtais ieslēdz ātrumkloķa rozes apgaismojumu, kur iekšā ir sarkana gaismas diode. Pa labi apakšā kur eļļas pulkstenis, tas ir tikai kā korķis
tas būs tādā pašā korpusā iemontēts AFR deveiss (jā zonde ir jau izputējā).

Sekos konsules turpinājums uz aizmuguri, bet tas vēlāk.
Apvilkts palodzes kartons un Ielikti labi skaļruņi + sietiņi:

Tā kā tiks likti sēdekļi ar apsildi ir ievilkti vadi ar slēdžiem:

gaisā nekas nekarāsies, kā minēju būs turpinājums konsolei!
Vakar biju uz skati, dabūju mēneša biļeti:

Vienu divnieku par plaisu priekšējā bremžu trubiņā, un ir viens vieninieks par bremžu nevienmērību, pat zinu kāpēc, tika gais sistēmā kad bačoks apgāzās.
uzreiz braucu uz veikalu nopirku un arī nomainīju:
Šodien uzsāku braukšanas sezonu ar žiku:

Auto iet nu ļoti labi un pieciniece vienkārši super
Nu tā kā galvai vairs nav papildus vietas šprices kolektora stiprināšanai un vav izfrēzētas lūkas prauslu strūklai tad tāda šprises koncepcija kā bija plānota nebūs! Lēnam būvēšu citu galvu, pēc pilnas programmas un domāju ka taps turbo, tāpēc galva netiks slīpēta.
šprici gan domāju būvēt, vismaz lai justu atšķirību un iespējams pat samērīšu jaudu, metināšu sprauslu vietas karburātora kolektorā, tā tiks izmēģināts kā tas strādās un tad kā minēju droši vien pavasarī taps cita galva ar normālo ieplūdnieku.
Pavasarī arī likšu VFTS body kitu un auto pārkrāsošu sarkanu, uzlikas melnas, platie diski ar sarkanu iekšu, centrā melnā plastmasas uzlika un plaukti balti.
Vēl ar laiku gribētu atrast VAZ-2112 dzinēju
Tas pagaidām arī viss.....

Bija plānots uzlikt VFTS bodykitu, bet tā kā motors tika notirgots prioritāte bija uzbūvēt citu jaudīgāku. Tā kā vizuālās pārvērtības atstāšu uz nākamo gadu.
šis tas tika mainīts interjerā, ir tā priekšrocība mainīt kā gribu un tā izdarīju

Tālāk, lai runā bildes ar aprakstiem

Pieciniecei kārbai sagatavotas pārlasītas daļas, protams arī visi blīvslēgi jauni:

Jauna eļļa:

Gribēju nostrūklot korpusu, bet nu netiku līdz tam




Tiek gatavota sekretka:


Gatava uzstādīšanai:

Sagatavoti audio vadi:

Visa motora provodka tika ielikta cita, kura bija labā stāvoklī, provodkai pievilkti klāt vadi kas būs vajadzīgi megasqitam, tika ielikta cita labāka signalizācija un tās vajadzībām vadi savilkti, ievilkti vadi kas būs miglas lukturiem, ievilkts vads kas rāda, ka ieslēdzas motora ventilators, vadi kas paredzēti devējam kas rāda, ka griežas ventilators, vadi ar ko pa taisno ieslēgt ventilātoru, vadi sēdekļu apsildei un vēl citi, kurus esmu jau aizmirsis


P.S.
Daudzās vietās ir brūna līme, kas atgādina rūsu, bet tā ir tikai līme

Panelis, kur pečkas "vadība" un pelnu trauks tika pārtaisīts:




Lienes ielā iepirkti nepieciešamās daļas:


šīs bija komplektā ar ņivas motoru:


jaunas pederes:

Jauna bezkontaktu spole:

Regulējamais zobrats:


Izrādās jau no rūpnīcas eļļas sūknim plāksne saskrāpēta


Pieslīpēju:


paliekam šeibu, lai uz lielākiem rpm lielāks eļļas spiediens:


protams visur jauni blīvslēgi un blīves:

izrādās ir vairāku veidu rokeri, svara starpība 25grami, un var redzēt, kuri labāk piestrādāti:



Galvai iemetinātas papildus spiļku vietas šprices kolektoram (PALDIES ADParts), pārgrieztas vārstu sēžas, noslīpētas abas virsmas:
Pieslīpēti vārsti līdz fanātismam, netek kaut nedēļu stāv....






Ķēdes atradās četru veidu, neviena no viņām nav izstiepusies:


58 posmi, 57 posmi, 54posmi, 49 posmi.
Špiļku gali bija jāapzāģē, lai regulējamais zobrats neķeras (tā viņiem sanāk) piekernēju, lai uzgriežņi neskrūvējas vaļā!

Spararatu nezāģēju, lai nezaudē griezi, palika oriģinālā svarā 6.7Kg.

Droši vien daudzi nezin, bet ir jāievēro metkas liekot spararatu:

Nav obligāti, bet vēlams!


Sagatavotas daļas un virsmu attaukojamais šņabis


Liekam virsū, bet kas ta tas

http://content26-foto.inbox.lv/albums/m ... .sized.jpg
Nu neder


Salīdzinot ar citiem ievērojami atšķiras.....

Ņēmu veco, noskrāpēju un nokrāsoju:

Pagaidām bija plānots un tika liks karburatora kolektors jo šprice plānojās vēlāk:
Kolektors protams ar "taisnu" virsmu tāpēc pieslīpējam, protams pēc tam pārbauda:

Abi kolektori izfrēzēti, salaisti ar galvas kanāliem:

Visas motora daļas kas krāsotas krāsotas ar termokrāsām.
Labi, ka ir šāds aparāts, piekoriģējām blīvi


Liekam virsū:

Apakšā biezās šeibas:

Misiņa uzgriežņi (novilkt var!):

Nobīde pēc ieregulēšanas:

Nācās pagarināt:
Gals nozāģēts no cita spriegotāja un sapresēts kopā ar titāna cauruli.

Lēnam top;

Jā kā jau minēju dzinējs no ņivas, bija gan žigulī, sadalene klasikas:

[img]hhttp://content26-foto.inbox.lv/albums/m/micuksgls/VAZ-21063/807.sized.jpg[/img]
Pirms ielikšanas:



Arī jauns.....





ieliekot motoru sapratām, ka ir par daudz uz priekšu, izrādījās ka kronšteins kurš bija uz donora piecinieces bija no četrinieces:

Salīdzinājums, pa labi četrinieces kronšteins:


Bik tūns



Sagatavots elektro mezgls no golfa bezkontaktu aizdedzei, spole žiguļa:

Golfa aizdedzi tomēr neliku, jo atklājās, ka tai ir mazs regulēšanas diapazons, viņai ir jābūt vairāk uz augšu!
Izdomāju pārtaisīt savādāk, bet pagaidām nopirkšu oriģinālo bezkontaktu sadalītāju, komutators un provodka paliks golfa.
Auto tika iedarbināts, bet atklājās ka ceturtā cilindrā tiek antifrīzs, par izplūdi tecēja arā tāds pats zaļš un audz. Izrādījās, ka izplūdes kanālā ir bijis gaisa burbulis kuru esmu atfrēzējis vaļā, caurumiņš maziņš 0.03mm bet ar to pietika. paurķējot izpletās lielāk. galva pati par sevi bija grūti frēzējama un gaisa burbuļi bija daudzviet

nu ko jaucam visu nost un galvu nost:

Atkal jāsaka paldies ADParts šefam Vadimam par info, viņam nebija laika tāpēc aizvedu uz kantori kur metina alumīniju, citādi galvu varētu izmest, bet šajā ielikti 70Ls un trīs nedēļas paša darba, bija kā žēl.
izzāģēju, lai tiek klāt aizvedu metināt, sametināja noslīpēja galvu, bet tek atkal, irst tur viss. Izzāģēju otrreiz jau lielāku, lai tiek klāt, sametināja, atkal noslīpēja, bet tecēja vairāk kā pirmajā reizē.......
Nu skaidrs, metinātājs vairs neņēmās metināt, atradu saimniecībā esošo labāko galvu un ātrā tempā frēzēju kanālus, protams sēžas piegrieztas, un noslīpēta par milimetru, bet tā kā tur bija 2mm tad atlika kantīte no deg kameras ap milimetru. Ja rēķina pēc tabulas cik noslīpēts no galvas un no bloka tad kompresijas pakāpei jābūt ap 13






Otra galva pēc slīpēšanas:

Mazgāju divas stundas

Saslīpēti vārsti un sagatavota uzlikšanai!


Pirmajā reizē aizmirsu nofočēt, lai saregulētu pareizi gāzu sadales mehānismu ir jānosaka precīza augšējā mirusī zona virzulim un sadalenei, virzulim precīzi to dara tā:

Sadalenei dara citādi, bet to šobrīd neaprakstīšu jo nav bilžu.
Mēģinot uz tausti vai citādi kļūdas būs un ne mazas, vienīgais precīzais veids ir šāds!
Pēc bloka un galvas slīpēšanas oriģinālās metkas vairs nesapas, tāpēc ir nobīdes, man sanāca šāda nobīde:

Te jau viss salikts:

Tūnings aizdedzei, lai spēcīgāka šparakstele izņemam rezistoru un ieliekam ko bez pretestības:





Priekšējā optika ir pilnīgi jauna, tuvajās gaismās night breaker spuldzes, spīd nu ļoti labi un ceļu var redzēt



Uzlikti jaunā tipa drošinātāju paneļi, otrs jo daudz citu patērētāju:

Runājot par golfa aizdedzi, kaut kad šo uztaisīšu, labākais variants ir taisīt uz oriģinālā sadalītāja pamatu, noņemam visu lieko, lai plāksni ar holla devēju var pieskrūvēt žika sadalītājam, kātam kulaciņi ir jānovirpo uz mēru, lai var uzpresēt "štorku" no golfa sadalītāja, iezāģējam caurumu kur iespraust štekeri holla devējam un liekam kopā. Darbs ir maz un vienkāršs, kad būšu to izdarījis parādīšu!


Virsbūvei nekas nav darīts tik nomainīts jauns kloķis


interjerā ir izmaiņas, pulkstenis atgriezās vecais vecajā vietā, tapa vidus konsoles daļa, rāmis alumīnija ar plastmasas uzlikām, virsējā daļa apvilkta ar ādas imitāciju:

Pie pārnesumu kloķa caurums nepaliks tukšs tur tiks uzšūts prezis.
Kā redzams augšā pa labi voltmetrs, Zemāk zaļa lampiņa, kur iekšā ir divas gaismas diodes, balta kas idicē kad ieslēdzas motora ventilatora relejs un zila, kas indicē, ka griežas ventilators. otra sarkanā lampa parāda, ka ir ieslēgta loga apsilde (nav ielikts stikls ar apsildi). Zemāk ir četri slēdži, pirmais ieslēdz motora ventilatoru, otrais aizmugurējā stikla apsildi, trešais paredzēts megasquirt funkcijai table switch, ceturtais ieslēdz ātrumkloķa rozes apgaismojumu, kur iekšā ir sarkana gaismas diode. Pa labi apakšā kur eļļas pulkstenis, tas ir tikai kā korķis


Sekos konsules turpinājums uz aizmuguri, bet tas vēlāk.
Apvilkts palodzes kartons un Ielikti labi skaļruņi + sietiņi:

Tā kā tiks likti sēdekļi ar apsildi ir ievilkti vadi ar slēdžiem:

gaisā nekas nekarāsies, kā minēju būs turpinājums konsolei!
Vakar biju uz skati, dabūju mēneša biļeti:

Vienu divnieku par plaisu priekšējā bremžu trubiņā, un ir viens vieninieks par bremžu nevienmērību, pat zinu kāpēc, tika gais sistēmā kad bačoks apgāzās.
uzreiz braucu uz veikalu nopirku un arī nomainīju:
Šodien uzsāku braukšanas sezonu ar žiku:

Auto iet nu ļoti labi un pieciniece vienkārši super

Nu tā kā galvai vairs nav papildus vietas šprices kolektora stiprināšanai un vav izfrēzētas lūkas prauslu strūklai tad tāda šprises koncepcija kā bija plānota nebūs! Lēnam būvēšu citu galvu, pēc pilnas programmas un domāju ka taps turbo, tāpēc galva netiks slīpēta.
šprici gan domāju būvēt, vismaz lai justu atšķirību un iespējams pat samērīšu jaudu, metināšu sprauslu vietas karburātora kolektorā, tā tiks izmēģināts kā tas strādās un tad kā minēju droši vien pavasarī taps cita galva ar normālo ieplūdnieku.
Pavasarī arī likšu VFTS body kitu un auto pārkrāsošu sarkanu, uzlikas melnas, platie diski ar sarkanu iekšu, centrā melnā plastmasas uzlika un plaukti balti.
Vēl ar laiku gribētu atrast VAZ-2112 dzinēju

Tas pagaidām arī viss.....
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17277
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Apbrīnojama uzņēmība 
Kas īpašs tajā VAZ-2112 dzinulī?

Kas īpašs tajā VAZ-2112 dzinulī?


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Kolēģi Krievijā turbinizē 2112 dzinējus ar standarta iekšām izceļ ~400Zs ar nosacījumu, ka tas tiek būvēts граматна
Pie mums nevajag pārbūves projektu, jo motors der bez stiprinājumu pārtaisīšanas, vienīgi tam dzeses cauruļu kolektors ir galvas galā, sanāk pie ugunssienas, bet ja to pareizi uztaisa pat nekas jāfleksē vai jāklapē nav
Speciālisti runā ka ja būvē tad jābūvē galva uz ņivas 1.7l galvas pamata, bet arī no tām reti, kura ir derīga defektu dēļ!
Pašam man galvas ir pacmitos, bet visām ir kādi kasjaki un tai nelaimīgajai bija slēptie kasjaki
bet es visu uztveru mierīgi, labi ka tas parādījās uzreiz nevis, kur pusceļā uz laukiem vai vēl kur tālāk.....

Pie mums nevajag pārbūves projektu, jo motors der bez stiprinājumu pārtaisīšanas, vienīgi tam dzeses cauruļu kolektors ir galvas galā, sanāk pie ugunssienas, bet ja to pareizi uztaisa pat nekas jāfleksē vai jāklapē nav

Speciālisti runā ka ja būvē tad jābūvē galva uz ņivas 1.7l galvas pamata, bet arī no tām reti, kura ir derīga defektu dēļ!
Pašam man galvas ir pacmitos, bet visām ir kādi kasjaki un tai nelaimīgajai bija slēptie kasjaki

- howitzer
- M30
- Posts: 29278
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Ahrenjetj....
Tas žiks beigās neskries labāk, kā BMW 318is?
No kurienes Tev tāda uzņēmība, mocīt un čakarēt šo Padomju laiku garadarbu?
Tas žiks beigās neskries labāk, kā BMW 318is?

No kurienes Tev tāda uzņēmība, mocīt un čakarēt šo Padomju laiku garadarbu?

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
atbilde vienahowitzer wrote:Ahrenjetj....
Tas žiks beigās neskries labāk, kā BMW 318is?![]()
No kurienes Tev tāda uzņēmība, mocīt un čakarēt šo Padomju laiku garadarbu?
detaļas maksā 5Ls tonnā
AR_159 

- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Nu ar iepriekšējo motoru skrēja kā bembis ar m40b18, šito vēl pēc pilnas programmas nēsmu testējis, jāpiebrauc
Patīk strādāt ar tehniku un "tūnēt" padomju tehniku ir interesanti
Žikam detaļas lētas, bet tāpat šīs pārmaiņas uz 300Ls iznāca + VFTS i sanāk virs 400Ls
Piemēram ar bembjiem tur neko daudz nav ko darīt, tur to kanālu urbšana maz ko dod klāt, bet šeit tas dod diezgan
Bembim liktenis arī ir izlemts, interjers eksterjers +/- oriģinālās ar dažiem papildinājumiem, zem kapota m52b28

Patīk strādāt ar tehniku un "tūnēt" padomju tehniku ir interesanti

Žikam detaļas lētas, bet tāpat šīs pārmaiņas uz 300Ls iznāca + VFTS i sanāk virs 400Ls

Piemēram ar bembjiem tur neko daudz nav ko darīt, tur to kanālu urbšana maz ko dod klāt, bet šeit tas dod diezgan

Bembim liktenis arī ir izlemts, interjers eksterjers +/- oriģinālās ar dažiem papildinājumiem, zem kapota m52b28
