Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
koni4jo
Spam addicted
Posts: 3033
Joined: 11 Sep 2011, 23:02
Location: Latvijas vidū...
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by koni4jo »

Tak jāievēro ģeometrija Žigulis ir kantains arkas arī :naac:
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17277
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Juzix »

koni4jo wrote:Tak jāievēro ģeometrija Žigulis ir kantains arkas arī :naac:
:mhm:
Spoiler
Show
Image
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
viesulis.
Posts: 250
Joined: 09 Jul 2011, 00:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by viesulis. »

Seksīga uzlika uz aizmugurējā loga :cool:

šādā komplektācijā ļoti skaists piecītis :D
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Melnais »

koni4jo wrote:Tak jāievēro ģeometrija Žigulis ir kantains arkas arī :naac:
Nu, Ōpis jau pasteidzās ar bildi un tas ir tas, ko domāju. :mhm:
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Apsvēru abus variantus un nolēmu pēc principa kā jau koni4jo teica ;)
Patīk man arī apaļās, bet šīm ir vairāk plusu :)
User avatar
koni4jo
Spam addicted
Posts: 3033
Joined: 11 Sep 2011, 23:02
Location: Latvijas vidū...
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by koni4jo »

Melnais wrote:
koni4jo wrote:Tak jāievēro ģeometrija Žigulis ir kantains arkas arī :naac:
Nu, Ōpis jau pasteidzās ar bildi un tas ir tas, ko domāju. :mhm:

Zinu tā Žika bildītes esmu redzējis no visām pusēm :naac: , bet kantains anyway ir kruta :yo:
User avatar
RL.
Posts: 461
Joined: 11 Oct 2010, 20:02
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by RL. »

Tas nebūtu Micuks, ja kko darītu kā visi ieteiktu! :naac: :emo:

viņa auto egoisms ir individuāls, kā arī teh. spec. un vizuālais ir tā teikt savā elementā, pat ar ķekevas uzlikām.

šis setups liekas būs labs, ar winded steelijiem un sēdinājumu, bet nu Micuks liekas būs tikai ar platiem diskiem džipiņš ar VFTS uzlikām


Bet nu nepārdod atkal :D un nemet krūmos savu tur šprices setapu ar MegaŠpļaudekli!!!
Autokrāsotājs :grudaks:

BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Es daru sev, reizēm plāni mainās vai domas mainās, reizēm vajag ņemt vērā ieteikumus no malas, bet nu ja tā darītu tad galā sanāktu elle :emo: starpcitu ja ieskatās tuvāk tās apaļās arkas tik labi nepieguļ, ir izstaipītas un ar šķirbām, šis ir taisītas žigulim, ok ne šim modelim, bet pieguļ labi.
Par Ķekavas uzlikām jau ir viena spraiga diskusija, katrā ziņā konkrētajam izstrādājumam kvalitāte ir laba, es uz to neieciklējos jo tāpat ziemā liela iespēja aplauzt lūpu vai saskādēt arkas....

Krūmops nekas netiks mets, esošajam motoram gan ir jauns saimnieks, tikai jāaizņem un jāatdod ;) bet ar to viss tikai sākas jo uz statīva jau ir 1.6L dzinulis, kurš tiks saskrūvēts vēl jaudīgāks, process jau ir sācies!
Uz vasaru plānojās attiecīgs sēdinājums, bet gribu to izdarīt pareizi tāpēc ir vajadzīgs laiks un matereāli.

Jums vajadzētu uztaisīt eksperimentu, paņemt kādu auto un tad sabūvēt pēc visu padomiem :naac:
User avatar
karlis
Posts: 3455
Joined: 23 Apr 2009, 10:44
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by karlis »

koni4jo wrote:Tak jāievēro ģeometrija Žigulis ir kantains arkas arī :naac:
tad jau arī riteņus vajag kantainus :aiwa:
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

"Prieks" par dažiem "sakarīgiem" komentāriem, ļoti asprātīgi :4:

Ir pagājis kādas laiks kopš žiks palika bez dzinēja :emo: bet nu ir ko rakstīt tad arī rakstu :naac:

Vasarā ieliku sludinājumu, ka pārdodu motoru, tam iemesls protams bija, bet ne tāpēc, ka motors būtu slikts ;)
Čoms bija sev paņēmis ņivas 1.6L sākam to tūnēt, bet diemžēl "labo" Latvijas ceļu dēļ čoms palika bez žiguļa. Tā nu izdomāju, ka process man patīk un jāsaliek ir vēl viens daudz jaudīgāks dzinējs + varēs izdarīt to ko neizdarīju iepriekšējam.
Tad nu sarunājām, ka atpirkšu iesākto motoru ar čoma sagādātajām jaunajām daļām :)

Image
Image
Image
Image
Vadus izņēmu, lai vieglāk izkrāsot motortelpu un tāpēc, ka būs citi labāki vadi :)

Motora bloks noslīpēts ar ieliktiem virzuļiem (to ko paspējām izdarīt) nostāvēja vismaz kādu gadu uz stenda, sasmērēts ar eļļu no visām pusēm un iesaiņots :)
Komplekts ir labs, nodilums ļoti niecīgs :) motoram no bloka tika noslīpēti ~2mm, viss kas tīrāms iztīrīts un izmazgāts!
Kā jau minēju komplektā bija daudz jaunu daļu un pats vēl piepirku trūkstošās tā lai viss pa smuko, pirkts tika tikai padomju laikā ražotās un protams pārbaudīts vai nav brāķu! Vieglāk pateikt kas paliek vecais, bloks, virzuļi, kloķene, sadalene (ir jauna, bet vecā būs labāka, sadalene nav ņivas, bet parastā klasikas kas ielas auto ir labāk), sadalenes korpuss pārējais viss būs jauns ar dažiem izņēmumiem pēc situācijas. Piemēram vārstu atsperes labāk ir piemeklēt lietotas tādas, kuras nav saspiedušās jo jaunām ir lielāka iespēja salūzt! bet par to jau sīkāk kad būs ko parādīt.

Bloks:
Image
Tiks attaukots un nokrāsots ar termokrāsu!

Galva arī ir slīpēta, nopirkta jau slīpēta tāpēc grūti saprast cik nofrēzēts, bet varētu būt 2-3mm:
Image
Image
Image

Sāku kanālus frēzēt, darbietilpīgākais process:
Image

Pie reizes pārlasīju donora stūres mehānismu, nekādu brīvkustību, jauni blīvslēgi, jauns majatņika ričags, jaunas blīves, jauna elļa (tiešām tur būs :emo: parasti visi tukši) un viss saregulēts!
Image
Image

Motortelpa nogruntēta un izkrāsota, motora balka arī nogruntēta un nosmērēta ar grubuli, tunelis virs kārbas arī iztīrīts un izsmērēts ar grubuli:
Image

Šo to jau sāku likt atpakaļ:
Image
Šur tur pietrūka grubulis to nopirkšu rīt vai parīt un pabeigšu astes, citi droši atstātu, bet man ticība neļauj :emo:

Jāpiebilst, ka tādā krāsā būs viss pārējais auto, bet krāsošana būs vai nu pēc kāda mēneša vai nākamgad pavasarī!


Nākammēnes ir tehniskā, jāpaspēj salikt un tāpēc šprice būs nedaudz vēlāk, pagaidām pārtaisīju golfa aizdedzi:
Image
Image
Image
Image
Image

Protams jāiecentrē, priekšpēdējais mērījums, beigās bija precīzāk, bet pa nullēm gan nedabūju, nekas nemet un nestrīķējas!
http://www.youtube.com/watch?v=nlN2Sx0syg4

Te rezultāts, bet darbs vēl ir pie aizdedzes:
Image

Un runājot par šprici ir iepirks jauns degvielas sūknis, labāk jauns nekā veci nop**ti ar nodilušām oglītēm, divdesmit gadīgi pa jauna cenu :emo:
Šis protams nav orģinālais, bet Vācījā ražots tātad jācer, ka būs daudz maz kvalitātīvs!
Image

Un te arī šķidrumi:
Image

Vēl tuvākajās dienās būs iepirkums Lienes ielā, jaunas dzeses caurules, termostati utjp....
Tas pagaidām viss :)

Izskatās, ka inbox atkal čakarējās :dusma:
Last edited by Micuks on 15 Oct 2012, 15:49, edited 1 time in total.
lesis
Posts: 212
Joined: 01 Feb 2009, 12:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by lesis »

Žēl,ka visas bildes nerāda.Iesaku picasa.com,nekādu gļuku divu gadu laikā,viss ērti,prosta.

Virzuļi lielākais remonts vai stock?
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Bildes pārliku no jauna :)
picasa.com zinu un ir arī kādi albumi tur, bet inbox kā pierastāks un ērtāks šķiet...

Motors 1.6L virzuļi stock!
Jo lielāks remonts jo mazāks resurss, sevišķi pie lielām slodzēm!
Tā jau no tiem motoriem izdabū 150Zs kad bloku izurbj tā ka gaļa paliek 1.5-2mm neskaitot lējuma defektus, resurss labi ja sezonai.....
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Tā kā laika maz un darba daudz viss ievilkās un daudz kas tika veikts steigā, bet centos steigties lēni, lai viss izdodas kā vajag :D
Bija plānots uzlikt VFTS bodykitu, bet tā kā motors tika notirgots prioritāte bija uzbūvēt citu jaudīgāku. Tā kā vizuālās pārvērtības atstāšu uz nākamo gadu.
šis tas tika mainīts interjerā, ir tā priekšrocība mainīt kā gribu un tā izdarīju :D

Tālāk, lai runā bildes ar aprakstiem :)

Pieciniecei kārbai sagatavotas pārlasītas daļas, protams arī visi blīvslēgi jauni:
Image
Jauna eļļa:
Image
Gribēju nostrūklot korpusu, bet nu netiku līdz tam :|
Image
Image
Image

Tiek gatavota sekretka:
Image
Image

Gatava uzstādīšanai:
Image

Sagatavoti audio vadi:
Image

Visa motora provodka tika ielikta cita, kura bija labā stāvoklī, provodkai pievilkti klāt vadi kas būs vajadzīgi megasqitam, tika ielikta cita labāka signalizācija un tās vajadzībām vadi savilkti, ievilkti vadi kas būs miglas lukturiem, ievilkts vads kas rāda, ka ieslēdzas motora ventilators, vadi kas paredzēti devējam kas rāda, ka griežas ventilators, vadi ar ko pa taisno ieslēgt ventilātoru, vadi sēdekļu apsildei un vēl citi, kurus esmu jau aizmirsis :D visi vadi tika ievilkti plastmasas caurulēs un notīti ar melno izoleni, daudzi salona vadi tika notīti ar mīksto lenti.
Image
P.S.
Daudzās vietās ir brūna līme, kas atgādina rūsu, bet tā ir tikai līme ;)

Panelis, kur pečkas "vadība" un pelnu trauks tika pārtaisīts:
Image
Image
Image
Image

Lienes ielā iepirkti nepieciešamās daļas:
Image
Image
šīs bija komplektā ar ņivas motoru:
Image
Image
jaunas pederes:
Image
Jauna bezkontaktu spole:
Image
Regulējamais zobrats:
Image
Image

Izrādās jau no rūpnīcas eļļas sūknim plāksne saskrāpēta :shock:
Image
Pieslīpēju:
Image
Image

paliekam šeibu, lai uz lielākiem rpm lielāks eļļas spiediens:
Image
Image

protams visur jauni blīvslēgi un blīves:
Image

izrādās ir vairāku veidu rokeri, svara starpība 25grami, un var redzēt, kuri labāk piestrādāti:
Image
Image
Image

Galvai iemetinātas papildus spiļku vietas šprices kolektoram (PALDIES ADParts), pārgrieztas vārstu sēžas, noslīpētas abas virsmas:
Pieslīpēti vārsti līdz fanātismam, netek kaut nedēļu stāv....
Image
Image
Image
Image

Image
Image

Ķēdes atradās četru veidu, neviena no viņām nav izstiepusies:
Image
Image
58 posmi, 57 posmi, 54posmi, 49 posmi.

Špiļku gali bija jāapzāģē, lai regulējamais zobrats neķeras (tā viņiem sanāk) piekernēju, lai uzgriežņi neskrūvējas vaļā!
Image

Spararatu nezāģēju, lai nezaudē griezi, palika oriģinālā svarā 6.7Kg.
Image

Droši vien daudzi nezin, bet ir jāievēro metkas liekot spararatu:
Image
Nav obligāti, bet vēlams!

Image
Image

Sagatavotas daļas un virsmu attaukojamais šņabis :D tāpat kā lielākā daļa detaļu arī kartera vāks ir jauns tiai pārkrāsots:
Image

Liekam virsū, bet kas ta tas :shock:
http://content26-foto.inbox.lv/albums/m ... .sized.jpg
Nu neder :shock:
Image

Salīdzinot ar citiem ievērojami atšķiras.....
Image

Ņēmu veco, noskrāpēju un nokrāsoju:
Image

Pagaidām bija plānots un tika liks karburatora kolektors jo šprice plānojās vēlāk:
Kolektors protams ar "taisnu" virsmu tāpēc pieslīpējam, protams pēc tam pārbauda:
Image

Abi kolektori izfrēzēti, salaisti ar galvas kanāliem:
Image
Visas motora daļas kas krāsotas krāsotas ar termokrāsām.

Labi, ka ir šāds aparāts, piekoriģējām blīvi :)
Image

Liekam virsū:
Image

Apakšā biezās šeibas:
Image

Misiņa uzgriežņi (novilkt var!):
Image

Nobīde pēc ieregulēšanas:
Image

Nācās pagarināt:
Gals nozāģēts no cita spriegotāja un sapresēts kopā ar titāna cauruli.
Image

Lēnam top;
Image

Jā kā jau minēju dzinējs no ņivas, bija gan žigulī, sadalene klasikas:
Image
[img]hhttp://content26-foto.inbox.lv/albums/m/micuksgls/VAZ-21063/807.sized.jpg[/img]

Pirms ielikšanas:
Image
Image
Image
Arī jauns.....
Image
Image
Image
Image
Image

ieliekot motoru sapratām, ka ir par daudz uz priekšu, izrādījās ka kronšteins kurš bija uz donora piecinieces bija no četrinieces:
Image

Salīdzinājums, pa labi četrinieces kronšteins:
Image
Image

Bik tūns :D
Image
Image

Sagatavots elektro mezgls no golfa bezkontaktu aizdedzei, spole žiguļa:
Image

Golfa aizdedzi tomēr neliku, jo atklājās, ka tai ir mazs regulēšanas diapazons, viņai ir jābūt vairāk uz augšu!
Izdomāju pārtaisīt savādāk, bet pagaidām nopirkšu oriģinālo bezkontaktu sadalītāju, komutators un provodka paliks golfa.

Auto tika iedarbināts, bet atklājās ka ceturtā cilindrā tiek antifrīzs, par izplūdi tecēja arā tāds pats zaļš un audz. Izrādījās, ka izplūdes kanālā ir bijis gaisa burbulis kuru esmu atfrēzējis vaļā, caurumiņš maziņš 0.03mm bet ar to pietika. paurķējot izpletās lielāk. galva pati par sevi bija grūti frēzējama un gaisa burbuļi bija daudzviet :(
nu ko jaucam visu nost un galvu nost:
Image
Atkal jāsaka paldies ADParts šefam Vadimam par info, viņam nebija laika tāpēc aizvedu uz kantori kur metina alumīniju, citādi galvu varētu izmest, bet šajā ielikti 70Ls un trīs nedēļas paša darba, bija kā žēl.

izzāģēju, lai tiek klāt aizvedu metināt, sametināja noslīpēja galvu, bet tek atkal, irst tur viss. Izzāģēju otrreiz jau lielāku, lai tiek klāt, sametināja, atkal noslīpēja, bet tecēja vairāk kā pirmajā reizē.......
Nu skaidrs, metinātājs vairs neņēmās metināt, atradu saimniecībā esošo labāko galvu un ātrā tempā frēzēju kanālus, protams sēžas piegrieztas, un noslīpēta par milimetru, bet tā kā tur bija 2mm tad atlika kantīte no deg kameras ap milimetru. Ja rēķina pēc tabulas cik noslīpēts no galvas un no bloka tad kompresijas pakāpei jābūt ap 13 :shock:
Image
Image
Image
Image
Image


Otra galva pēc slīpēšanas:
Image
Mazgāju divas stundas :D
Saslīpēti vārsti un sagatavota uzlikšanai!
Image
Image

Pirmajā reizē aizmirsu nofočēt, lai saregulētu pareizi gāzu sadales mehānismu ir jānosaka precīza augšējā mirusī zona virzulim un sadalenei, virzulim precīzi to dara tā:
Image
Sadalenei dara citādi, bet to šobrīd neaprakstīšu jo nav bilžu.
Mēģinot uz tausti vai citādi kļūdas būs un ne mazas, vienīgais precīzais veids ir šāds!
Pēc bloka un galvas slīpēšanas oriģinālās metkas vairs nesapas, tāpēc ir nobīdes, man sanāca šāda nobīde:
Image

Te jau viss salikts:
Image

Tūnings aizdedzei, lai spēcīgāka šparakstele izņemam rezistoru un ieliekam ko bez pretestības:
Image
Image
Image
Image
Image

Priekšējā optika ir pilnīgi jauna, tuvajās gaismās night breaker spuldzes, spīd nu ļoti labi un ceļu var redzēt :D
Image
Image

Uzlikti jaunā tipa drošinātāju paneļi, otrs jo daudz citu patērētāju:
Image

Runājot par golfa aizdedzi, kaut kad šo uztaisīšu, labākais variants ir taisīt uz oriģinālā sadalītāja pamatu, noņemam visu lieko, lai plāksni ar holla devēju var pieskrūvēt žika sadalītājam, kātam kulaciņi ir jānovirpo uz mēru, lai var uzpresēt "štorku" no golfa sadalītāja, iezāģējam caurumu kur iespraust štekeri holla devējam un liekam kopā. Darbs ir maz un vienkāršs, kad būšu to izdarījis parādīšu!
Image
Image

Virsbūvei nekas nav darīts tik nomainīts jauns kloķis :D
Image

interjerā ir izmaiņas, pulkstenis atgriezās vecais vecajā vietā, tapa vidus konsoles daļa, rāmis alumīnija ar plastmasas uzlikām, virsējā daļa apvilkta ar ādas imitāciju:
Image

Pie pārnesumu kloķa caurums nepaliks tukšs tur tiks uzšūts prezis.
Kā redzams augšā pa labi voltmetrs, Zemāk zaļa lampiņa, kur iekšā ir divas gaismas diodes, balta kas idicē kad ieslēdzas motora ventilatora relejs un zila, kas indicē, ka griežas ventilators. otra sarkanā lampa parāda, ka ir ieslēgta loga apsilde (nav ielikts stikls ar apsildi). Zemāk ir četri slēdži, pirmais ieslēdz motora ventilatoru, otrais aizmugurējā stikla apsildi, trešais paredzēts megasquirt funkcijai table switch, ceturtais ieslēdz ātrumkloķa rozes apgaismojumu, kur iekšā ir sarkana gaismas diode. Pa labi apakšā kur eļļas pulkstenis, tas ir tikai kā korķis :D tas būs tādā pašā korpusā iemontēts AFR deveiss (jā zonde ir jau izputējā).
Image
Sekos konsules turpinājums uz aizmuguri, bet tas vēlāk.
Apvilkts palodzes kartons un Ielikti labi skaļruņi + sietiņi:
Image

Tā kā tiks likti sēdekļi ar apsildi ir ievilkti vadi ar slēdžiem:
Image
gaisā nekas nekarāsies, kā minēju būs turpinājums konsolei!

Vakar biju uz skati, dabūju mēneša biļeti:
Image

Vienu divnieku par plaisu priekšējā bremžu trubiņā, un ir viens vieninieks par bremžu nevienmērību, pat zinu kāpēc, tika gais sistēmā kad bačoks apgāzās.
uzreiz braucu uz veikalu nopirku un arī nomainīju:
Šodien uzsāku braukšanas sezonu ar žiku:
Image
Auto iet nu ļoti labi un pieciniece vienkārši super :)

Nu tā kā galvai vairs nav papildus vietas šprices kolektora stiprināšanai un vav izfrēzētas lūkas prauslu strūklai tad tāda šprises koncepcija kā bija plānota nebūs! Lēnam būvēšu citu galvu, pēc pilnas programmas un domāju ka taps turbo, tāpēc galva netiks slīpēta.

šprici gan domāju būvēt, vismaz lai justu atšķirību un iespējams pat samērīšu jaudu, metināšu sprauslu vietas karburātora kolektorā, tā tiks izmēģināts kā tas strādās un tad kā minēju droši vien pavasarī taps cita galva ar normālo ieplūdnieku.

Pavasarī arī likšu VFTS body kitu un auto pārkrāsošu sarkanu, uzlikas melnas, platie diski ar sarkanu iekšu, centrā melnā plastmasas uzlika un plaukti balti.

Vēl ar laiku gribētu atrast VAZ-2112 dzinēju :twisted:
Tas pagaidām arī viss.....
agnismk
Spam addicted
Posts: 655
Joined: 10 May 2011, 18:58
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by agnismk »

Man darba ir pilnībā jauna žiguļa galva pa 26ls. Biju uz dirsa, kad cenu ieraudziju. :emo:
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17277
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Juzix »

Apbrīnojama uzņēmība :cool:

Kas īpašs tajā VAZ-2112 dzinulī?
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Kolēģi Krievijā turbinizē 2112 dzinējus ar standarta iekšām izceļ ~400Zs ar nosacījumu, ka tas tiek būvēts граматна :naac:
Pie mums nevajag pārbūves projektu, jo motors der bez stiprinājumu pārtaisīšanas, vienīgi tam dzeses cauruļu kolektors ir galvas galā, sanāk pie ugunssienas, bet ja to pareizi uztaisa pat nekas jāfleksē vai jāklapē nav :)

Speciālisti runā ka ja būvē tad jābūvē galva uz ņivas 1.7l galvas pamata, bet arī no tām reti, kura ir derīga defektu dēļ!
Pašam man galvas ir pacmitos, bet visām ir kādi kasjaki un tai nelaimīgajai bija slēptie kasjaki :( bet es visu uztveru mierīgi, labi ka tas parādījās uzreiz nevis, kur pusceļā uz laukiem vai vēl kur tālāk.....
agnismk
Spam addicted
Posts: 655
Joined: 10 May 2011, 18:58
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by agnismk »

Man pat šķiet, ka tā galva, kas man darbā ir no 1.7 ņivas. Bet nezinu vai no 1.7 vai 1.7i.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29278
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by howitzer »

Ahrenjetj....
Tas žiks beigās neskries labāk, kā BMW 318is? :D
No kurienes Tev tāda uzņēmība, mocīt un čakarēt šo Padomju laiku garadarbu? :cool:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Alien »

howitzer wrote:Ahrenjetj....
Tas žiks beigās neskries labāk, kā BMW 318is? :D
No kurienes Tev tāda uzņēmība, mocīt un čakarēt šo Padomju laiku garadarbu? :cool:
atbilde viena
detaļas maksā 5Ls tonnā
AR_159 :drive:
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Nu ar iepriekšējo motoru skrēja kā bembis ar m40b18, šito vēl pēc pilnas programmas nēsmu testējis, jāpiebrauc :emo:
Patīk strādāt ar tehniku un "tūnēt" padomju tehniku ir interesanti :naac:

Žikam detaļas lētas, bet tāpat šīs pārmaiņas uz 300Ls iznāca + VFTS i sanāk virs 400Ls ;)

Piemēram ar bembjiem tur neko daudz nav ko darīt, tur to kanālu urbšana maz ko dod klāt, bet šeit tas dod diezgan 8)
Bembim liktenis arī ir izlemts, interjers eksterjers +/- oriģinālās ar dažiem papildinājumiem, zem kapota m52b28 :naac:
Post Reply