
Man bija līdzīgi simptomi ar beigtu lambdu un tukšgaitas regulatoru
Savukārt par noslāpšanu vecāku lolvo bija analoģiski, kad bija beigts gaisa masas mērītājs. Tiklīdz izspieda sajūgu - noslāpa

Moderator: gacciZm
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
es tīrīju ar benzīnuNixon wrote:Ar ko vislabāk skalot/izmērcēt virzuļus, lai tie būtu tīri? Benzīns, dīzelis vai kāds speciāls klīneris?
Cik esmu novērojis, tad dīzelis + otiņa ļoti labi šķīdina. Tik tikko tīrīju karteri ar brake cleaneru, arī zbis ņem nost visus nosēdumus.Nixon wrote:Ar ko vislabāk skalot/izmērcēt virzuļus, lai tie būtu tīri? Benzīns, dīzelis vai kāds speciāls klīneris?
torentu un internetu pavēlnieki, man lūdzu vienu tādu pašu, bet par mk1Reinis_m wrote:Ja nu kādam vēl vajag - Haynes Opel Astra F - Service & Repair Manual
Te runa ir par optiku, kā izskatās, nevis magnētismu.bucis wrote:To devēju izskrūvē ārā un pieliec viņu pie testera un tad gar viņa galu pavelkā ar nelielu attālumu flaķenes un ja indikātors maina pretestību uz testera tad viņš strādā!
sistGG. wrote:Situācija sekojoša:
2 pusasu skrūvēm izmuļļātas galvas, lec uz riņķi atslēga. Kā dabūt vaļā?
Bija šādas galvas. Otrai pusasij aprautu skrūvi atskrūvēju ar roratslēgu, garajai pusasij netiek klāt. Izurbt arī netiek klāt.![]()
Ko ieteiksiet? Sist iekšā vienu izmēru lielāku atslēgu?
es ar savu zhiku ta izvreseetu to liikumu... ka bumeri vareetu braukt majaas