Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
DimanC
Posts: 1140
Joined: 06 Jan 2006, 13:09
Location: 59N 56'; 10E 58'
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by DimanC »

Alien wrote:kaut vai ieskrūvējot kārbas skrūvi blokā un tad ar monteni var akurāt to visu saturēt
viens cilvēks to nevar izdarīt. bet nu labi, tās jau nianses.

bet ne jau man tās nianses (to, ka spararatam vajag 12staraino, to, kā viņu ērtāk noņemt) vajag, bet pilsonim, kas augstāk naivi prasīja par "spcifizētiem tūļiem" un "lielu čakaru" un acīmredzami nekad ko tādu nav darījis.
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Alien »

DimanC wrote:
Alien wrote:kaut vai ieskrūvējot kārbas skrūvi blokā un tad ar monteni var akurāt to visu saturēt
viens cilvēks to nevar izdarīt. bet nu labi, tās jau nianses.

bet ne jau man tās nianses (to, ka spararatam vajag 12staraino, to, kā viņu ērtāk noņemt) vajag, bet pilsonim, kas augstāk naivi prasīja par "spcifizētiem tūļiem" un "lielu čakaru" un acīmredzami nekad ko tādu nav darījis.
lētāk būs to izdarīt tur kur to kāds māk
AR_159 :drive:
User avatar
ramex
Posts: 2284
Joined: 04 Aug 2007, 12:31
Location: Tallinn
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ramex »

ZAZ nebija jāskrūvē skrūve, bij špilkas motorā uz kurām kārba maucās virsū un to toč varēja pat viens izdarīt atteicigi iekombineejot moņtirovku tā lai atduras pret špilku, spararatu un zemi :)
----
H6
User avatar
rufix
Posts: 551
Joined: 15 Mar 2011, 00:38
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by rufix »

Alien wrote:
DimanC wrote:
Alien wrote:kaut vai ieskrūvējot kārbas skrūvi blokā un tad ar monteni var akurāt to visu saturēt
viens cilvēks to nevar izdarīt. bet nu labi, tās jau nianses.

bet ne jau man tās nianses (to, ka spararatam vajag 12staraino, to, kā viņu ērtāk noņemt) vajag, bet pilsonim, kas augstāk naivi prasīja par "spcifizētiem tūļiem" un "lielu čakaru" un acīmredzami nekad ko tādu nav darījis.
lētāk būs to izdarīt tur kur to kāds māk
Darīts šis viss ir uz vecākiem auto,piemēram,VW Golf un VW Passat. Kā arī Ford'am nebija kosmosa zinātne. :D
Šis japānis un mazums sadomājis uztaisīt sazin ko. :emo: Pats viņš maza auguma cilvēciņš ielien un atskrūvē. A ko es? Man rokas izmēru ziņā tā kā viņiem kājas. :reeka:
Nu paldies jums dārgie burnout'ieši. Negribas jaukt ārā un palikt "puceļā" ,un atstāt pusdarītu darbu dēļ kaut kāda tūļa. Priekšniekam varētu nepatikt beigās,ka parādās teritorijā vēl viens nekustamais īpašums uz kādu laiku.
User avatar
Forwox
Posts: 401
Joined: 27 Jan 2010, 00:40
Location: Rīga, Sarkandauva
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Forwox »

Ir folksis mk2, ir oriģinālā stūre, bet ir piemeklēta NEoriģinālā stūre no CITAS automašīnas. Neder stiprinājuma sazobe (dažādi zobi) + stiprinājuma diametrs otrajai stūrei par mazu. Vajag saveidot zobus. Ir kāds šējienietis pie kura varētu griezties? Pāāāldies.
flickr :drive:

- E30 318is
- E36 318i->(is)
User avatar
Rii
Posts: 7683
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii »

Jautājums elektriķiem - Kaross, GintsK? :roll:
Ir iepirkta Bosch lambda un iepakojumā ir tikai pati lambda
Izskatās aptuveni šādi
Image
Iepriekšējo reizi, kad pirku zondi, līdzi gāja vēl dažādas lietiņas, kurām nosaukumu nezinu, bet ar to palīdzību varēja saķimerēt kopā vadus
Image
Tad nu jautājums - kā man šo dabūt pie dzīvības, lambdas vadus var lodēt vai arī nē? Viens saka, ka kategoriski nē, cits saka, ka pēc lodēšanas nav nekādu problēmu :roll: Ko darīt? Pats no vadiem neko daudz nesaprotu un iepriekšējas pieredzes arī nav :(
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Alien »

lambdas vadi nelodējas
izmanto tās rozā figņas un pēc tam akurāti ar lentu notin
AR_159 :drive:
User avatar
Rii
Posts: 7683
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii »

Nav arī tādu rozā lietiņu, plika lambda :| Kur kaut ko tādu varētu iepirkt ar ko sastiprināt tos vadus kopā?
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17274
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Juzix »

Argusā noteikti var dabūt.
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
anjey
Posts: 56
Joined: 03 Oct 2009, 11:20
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by anjey »

lodē droši, nekas tev tur nenokritīs
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Alien »

anjey wrote:lodē droši, nekas tev tur nenokritīs
ar ko? :naac:
tur lai salodētu vecos lambdas kabeļus ir vajadzīgi biki citi materiāli
AR_159 :drive:
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Alien »

Reinis_m wrote:
Alien wrote:
anjey wrote:lodē droši, nekas tev tur nenokritīs
ar ko? :naac:
tur lai salodētu vecos lambdas kabeļus ir vajadzīgi biki citi materiāli
Kāda materiāla tie ir?
hvz, bet parastie lodēšanas paņēmieni tos vadus neņem
AR_159 :drive:
User avatar
Rii
Posts: 7683
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii »

Alien wrote:
anjey wrote:lodē droši, nekas tev tur nenokritīs
ar ko? :naac:
tur lai salodētu vecos lambdas kabeļus ir vajadzīgi biki citi materiāli
Jā, es arī kaut ko tādu palasījos, ka salodēt neesot nemaz tik vienkārši :hvz:
Turpinat :naac: man vajag informāciju un tad jādomā ko darīt, jo šajā nedēļas nogalē gribu visu sakārtot :)
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
*Sicram
Posts: 28464
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by *Sicram »

Hej, YO, tīgēri ! :31:

Jautājums sekojošs, ko pārbaudīt auto pirms 5k km nobraukšanas ?
Auto ir SAAB 95 ar 1.9 TDI ( vai kā tur viņu, bet ir 150 zs :D )

bremžu kluči / diski
paskatīties filtrus
uzmest aci šķidrumiem
Pierubīt to auto pie kompja :hvz:

Kādas idejas ?
Auto nav mans :shura:
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Alien »

*Sicram wrote:Hej, YO, tīgēri ! :31:

Jautājums sekojošs, ko pārbaudīt auto pirms 5k km nobraukšanas ?
Auto ir SAAB 95 ar 1.9 TDI ( vai kā tur viņu, bet ir 150 zs :D )

bremžu kluči / diski
paskatīties filtrus
uzmest aci šķidrumiem
Pierubīt to auto pie kompja :hvz:

Kādas idejas ?
Auto nav mans :shura:
a piezvanīt un apjautāties jau nevar?
AR_159 :drive:
User avatar
*Sicram
Posts: 28464
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by *Sicram »

Alien wrote:
*Sicram wrote:Hej, YO, tīgēri ! :31:

Jautājums sekojošs, ko pārbaudīt auto pirms 5k km nobraukšanas ?
Auto ir SAAB 95 ar 1.9 TDI ( vai kā tur viņu, bet ir 150 zs :D )

bremžu kluči / diski
paskatīties filtrus
uzmest aci šķidrumiem
Pierubīt to auto pie kompja :hvz:

Kādas idejas ?
Auto nav mans :shura:
a piezvanīt un apjautāties jau nevar?
Nu,nu .. nepaliec nu greizsirdīgs :shura:
Es tev par kaut ko citu piezvanīšu arī :mhm:
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
juriz
Posts: 348
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by juriz »

Vakar sievas auto izdomāja uztjūnēties - t.i. "uzlabojās" izpūtēja skaņa.
Tā kā iecīnītais servis jau totāli aizņemts ar riepu maiņu, skatījos pats, kas ta noticis.

Konstatēts.
Tur kur izpūtēja bikse savienojas ar tālāko izpūtēja cauruli, tas savienojums ir uz divām skrūvēm, un savienojumu pa vidu nodrošina atsperes. Skrūves gals bikses pusē ir tipa iekniedēts.
Viena skrūve pa 7 gadiem norūsējusi.
Pašreiz to aizstāju ar drātīm.

Stulbākais, ka atspere, protams, ir pazaudēta (varbūt šodien jānobrauc vēlreiz gar vietu, kur notūnējās). Ja būtu atspere, varētu mēģināt veco galu izurbt, un ielikt kaut kādu jaunu skrūvi.

Var jau meklēt šrotā, ko, bet tad jau visa bikse jāmaina.

Galvenais jautājums - varbūt ir kādi tipa remontkomplekti pieejami, kas to bikses galu var kā aizstāt, kur nāktu arī atsperes komplektā?
User avatar
DimanC
Posts: 1140
Joined: 06 Jan 2006, 13:09
Location: 59N 56'; 10E 58'
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by DimanC »

juriz wrote:Vakar sievas auto izdomāja uztjūnēties - t.i. "uzlabojās" izpūtēja skaņa.
Tā kā iecīnītais servis jau totāli aizņemts ar riepu maiņu, skatījos pats, kas ta noticis.

Konstatēts.
Tur kur izpūtēja bikse savienojas ar tālāko izpūtēja cauruli, tas savienojums ir uz divām skrūvēm, un savienojumu pa vidu nodrošina atsperes. Skrūves gals bikses pusē ir tipa iekniedēts.
Viena skrūve pa 7 gadiem norūsējusi.
Pašreiz to aizstāju ar drātīm.

Stulbākais, ka atspere, protams, ir pazaudēta (varbūt šodien jānobrauc vēlreiz gar vietu, kur notūnējās). Ja būtu atspere, varētu mēģināt veco galu izurbt, un ielikt kaut kādu jaunu skrūvi.

Var jau meklēt šrotā, ko, bet tad jau visa bikse jāmaina.

Galvenais jautājums - varbūt ir kādi tipa remontkomplekti pieejami, kas to bikses galu var kā aizstāt, kur nāktu arī atsperes komplektā?
kādi vēl remkomplekti? ja šarnīrs ir 7 gadus vecs, viņu ir jāmaina. viņš vispār kustas? parasti tik veci ir sastinguši, nepilda savu funkciju.
bikse nav jāmaina, šarnīru tik pārmetina citu.
brauc uz izpūtēju servisu. nu sliktākajā gadījumā Tev tur iedos šarnīra atsperi.

edited: par šādu detaļu ir runa?
Image
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
juriz
Posts: 348
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by juriz »

Jā, detaļa apmēram tāda. Atradu detaļu katalogu savam auto, bikse tā tiešām vairs nav. Tur vēl katalizators pa vidu. Vakar pa puskrēslu īsti nevarēju redzēt. Pacēlis ar biju tik uz domkrata.
Tad jau jāpagaida, kad servisā riepu trakums noskries, un tad braukšu, lai metina jaunu iekšā. Cerams drātis tik ilgi izturēs.
User avatar
rrrainis
Posts: 4494
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by rrrainis »

Ir problēma, auto BMW 328 E36, negrib lekt un no sākuma kad pielaižas tad ir ~500 apgriezieni un pēc kāda mirkļa tikai var ar gāzes pedāļa palīdzību apgriezienus dabūt normālus, parasti kad dabon tad ja laiž gāzi vaļā, tad atkal metas uz 500, bet pēc brīža viss aiziet un ir viss ok. Braucot kādus 20km auto mēdz 1x noslāpt ņemot ārā no roba, kā apgriezieni sāk kristies tā nokrīt līdz 0 un klusums. Nelekšana izpaužas ar to ka jāzāģē kādas max 20sek. Ir arī imobilaizers - lai pielaistu jābūt ieslēgtām gabarītiem vai tuvajiem + pēc pielekšanas kad visas durvis un logi ir ciet bija jāuzspiež poga. Šī nelekšana sākās ne no kā. Un tagad man tā imobilaizera poga pietam ir jātur un reizē jāgriež aizdedze lai pielaistos, savādāk nelec kamēr aķis ir sauss (par to sauso aķi pats neesu izmēģinājis, bet to darija servisa čalis). Ja ir pabraukts un tad gribam darbināt atkal, tad to imobilaizera pogu var neturēt un auto var pielaist pēc ilgas zāģēšanas, protams, apgiezieni vienalga no sākuma ~500, viņi tur lēkā.
Gribētos noskaidrot kas par vainu, ir kādi ieteikumi? Elektronika?Imobilaizers?Kkas ar apgriezienu devēju vai kkā tā?
Visprātīgāk būtu ieteikt kādu servisu kurš mašīnai var uztaisīt diagnostiku un iespējams pat novērst šo šaizi.
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
Post Reply