Vizuāli darīts nav pilnīgi nekas. Tehniski, toties - ļoti daudz. Aptuvenais izdarīto darbu saraksts :
Pārlasīta visa ritošā(bumerangu pakaļējās bukses, šarnīrs(man liekas, ka viens, moš divi bij), pakaļējā tilta bukses, pusass gumija, reduktora bukse, pakaļējie gultņi, priekšējie gultņi)
Sapirkti visi vajadzīgie plastmasi salonam(zem stūres lielais kartons, abās pusēs pie skaļruņiem plastmasi, ar savilcēju nostiprināts bardačoks, pelnu trauks, piepīpējamais, normāls ātrumpārslēga kloķis)
Nomainīts reduktors(arī bezbloķis)
Sakoptas sveces un dalītājs(tagad tukšgaita laba
Aptuveni sačinīts temp. devējs
Atrasti vēl daži caurumiņi kuzavā un pusrāmī
Saregulēta savirze
Nomainīts spogulis
Pataisnota priekša(vēl bampera stiprinājums jāpataisno, lai sapass klāt normāli)
un noteikti vēl kaudze ar lietām, kuras esmu aizmirsis
Tātad, bija briemsīgas vibrācijas un trokšņi, braucot virs 40km/h. Pirmais, ko darīju - pakaļējie gultņi. Daļēji tādēļ, ka likās, ka es viņus sačakarēju(kā - nav svarīgi
Nākampiekdien jādodas uz skati. Plānoju iziet ar pirmo.
Nedaudz vēlāki plāni :
Uzreiz pēc skates ies nost pāris vijumi no priekšējām atsperēm(par pakaļējām vēl padomāšu - tur ir jāizdomā, kā nocentrēt viņas kārtīgi, ja griež nost)
Sapūst baltu krāsu tur, kur ir grunts
Nokrāsot melnu un piestiprināt pakaļējo astīti
Nomainīt visus amīšus(visi izgājuši no ierindas)
Iepirkt maģīti
Random bildes, kuras uzņemtas pamatā jau pēc kaut kā izdarīšanas, ne paša darba procesa. Un bildes ir hronoloģiskā secībā sākot ar jaunāko bildi(šodienas gultņu maiņa tumsā).










P.s. - atvainojso par šķībajām bildēm, imageshack izdomāja, ka tā vajag.

