Varbūt esi atrasinājis problēmu pa pusotru nedēļu, bet tas pocis neregulējas. Tā ir normāla parādība, ka, iedarbinot uzlec apgriezieni.ttd wrote: Bet, Kaross, labāk pasaki man vai Digifantam(precīzi kurš digifants nezinu, bet tas ir 2.0l B3 passāts, tāka jābūt vien principā tam pašam, kas ir uz ABK audi motora) mainot droseles stāvokļa devēju, viņš ir kaut kā jāpielāgo? Nu problēma bija pamatīga raustīšanās šad un tad, beigās atradu, ka tas ir droseles stāvokļa devējs, brauca kādu pus gadu bez viņa(norāvu vadu), tad nesen sakarā ar pārbaucienu uz Dāniju, tas tika nomainīts, jo, ja ceļā GMM izdomā noklāties, tad turpat uz ceļa arī paliktu. Potenciometru sūtiju pēc koda uz sava vecā, protams, pasūtiju nejau to dārgāko(jo domāju - cik tad ļoti kāds varētu nošaut greizi ar parastu potenciometru), bet uzliekot tagad jauno, mašīna neraustās, viss ir gandrīz tāpat kā braucot bez. Ļoti minimālas atšķirības jūtamas. Bet ar veco potenciometru(kad neraustījās) strādāja vēl labāk(tieši pie iedarbināšanas un tukšgaitas), jo iedarbinot viņš tākā uzdod apgriezienus un nomet līdz tukšgaitai, bet ar veco potenciometru iedarbinot uzreiz uzleca tukšgaitā, bez tādas kā uzgāzēšanas.
Un es tagad prātoju - ķīnietis pat nav spējis uztaisīt potenciometru vai arī katrs konkrētais potenciometrs(par spīti tam, ka sūtīts pēc precīza koda) ir jāpielāgo(bet digifants tak neprogrammējas, cik zinu)?
Nelieku lielas cerības, ka saprati visu manu šito murgojumu, baigi sviestīgi sarakstīju.
Es vēl paskatīšos vai kur citur nav problēma, jo vīrs tur esot ņēmies un varbūt izregulēts kaut kas.
Tehniska rakstura diskusijas II
Moderator: gacciZm
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Potenciometrs jau noteikti, ka neregulējas, bet es biju domājis vai digifantā nevajag ko pielāgot. Bet tā problēmu nekādu motora gaitā citu nav, tākā tik braukšanas vaina.Brainless wrote: Varbūt esi atrasinājis problēmu pa pusotru nedēļu, bet tas pocis neregulējas. Tā ir normāla parādība, ka, iedarbinot uzlec apgriezieni.

- Berze
- Posts: 335
- Joined: 18 Aug 2006, 21:08
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Vasali!
Kr4 ir jautājums par attiecīgu problēmu/mistēriju
Motors nu nekādi negrib uzsilt līdz darba temperatūrai (2.0 pinto,EFI). Bija doma,ka nepareizi rāda pats datčiks panelī,bet tad cilvēks liekot gāzi apstiprināja, ka temperatūra ir robežās 60-70*C, kā arī sākumā līkās.
Nomainījām termostatu - nav izmaiņu. Tika nahrenizēts ventilators, lai nepūš lieki gaisu uz motora (mufte bija psc), bet bez izmaiņām.
Kādam ir ideja,ko tas velns ņemās, ja vasarā nespēj sevi dabūt līdz darba temperatūrai?
Kr4 ir jautājums par attiecīgu problēmu/mistēriju

Motors nu nekādi negrib uzsilt līdz darba temperatūrai (2.0 pinto,EFI). Bija doma,ka nepareizi rāda pats datčiks panelī,bet tad cilvēks liekot gāzi apstiprināja, ka temperatūra ir robežās 60-70*C, kā arī sākumā līkās.
Nomainījām termostatu - nav izmaiņu. Tika nahrenizēts ventilators, lai nepūš lieki gaisu uz motora (mufte bija psc), bet bez izmaiņām.
Kādam ir ideja,ko tas velns ņemās, ja vasarā nespēj sevi dabūt līdz darba temperatūrai?


Bērzs
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Patausti vai tev radiatora apakša ir silta, jo mēdz būt tā, ka termostati ir defektīvi.Berze wrote:Vasali!
Kr4 ir jautājums par attiecīgu problēmu/mistēriju
Motors nu nekādi negrib uzsilt līdz darba temperatūrai (2.0 pinto,EFI). Bija doma,ka nepareizi rāda pats datčiks panelī,bet tad cilvēks liekot gāzi apstiprināja, ka temperatūra ir robežās 60-70*C, kā arī sākumā līkās.
Nomainījām termostatu - nav izmaiņu. Tika nahrenizēts ventilators, lai nepūš lieki gaisu uz motora (mufte bija psc), bet bez izmaiņām.
Kādam ir ideja,ko tas velns ņemās, ja vasarā nespēj sevi dabūt līdz darba temperatūrai?
Bet nez, man Passāts agrāk nesila arī vairāk par 70 grādiem(ar tādu braucām ļoti, ļoti ilgi). Nomainiju termostatu un tosolu, tagad silst līdz grādiem 75-80, vairāk nē(ja nesēž korķos).
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Fordam tā ir normāla parādība.. Infa, ko esmu savācis, liecina par to ka fordiem ir plašs diapazons darba temp. Tb darba temp var būt tie 70 grādi. Ir arī izstrādāta speciāla eļļa priekš ford motoriem ar zemu darba temp.ttd wrote:Patausti vai tev radiatora apakša ir silta, jo mēdz būt tā, ka termostati ir defektīvi.Berze wrote:Vasali!
Kr4 ir jautājums par attiecīgu problēmu/mistēriju
Motors nu nekādi negrib uzsilt līdz darba temperatūrai (2.0 pinto,EFI). Bija doma,ka nepareizi rāda pats datčiks panelī,bet tad cilvēks liekot gāzi apstiprināja, ka temperatūra ir robežās 60-70*C, kā arī sākumā līkās.
Nomainījām termostatu - nav izmaiņu. Tika nahrenizēts ventilators, lai nepūš lieki gaisu uz motora (mufte bija psc), bet bez izmaiņām.
Kādam ir ideja,ko tas velns ņemās, ja vasarā nespēj sevi dabūt līdz darba temperatūrai?
Bet nez, man Passāts agrāk nesila arī vairāk par 70 grādiem(ar tādu braucām ļoti, ļoti ilgi). Nomainiju termostatu un tosolu, tagad silst līdz grādiem 75-80, vairāk nē(ja nesēž korķos).

p.s. Risinājums varētu būt nosiltināt haubi

- Berze
- Posts: 335
- Joined: 18 Aug 2006, 21:08
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Nē, nu viss ok, ja tā būtu viņa darba temperatūra, tad droši vien ka datčiks arī to uzrādītu kā darba temperatūru instrumentu panelī, bet viņš attiecīgi arī ir kkur pie tiem 60-70 grādiem.
Nez,mok pamēģināt to termostatu pārbaudīt čaiņikā, negribas ticēt ka jauns arī ir defektīvs. Katrā ziņā bail domāt par ziemu, nevarēšu savu gāziekārtu kurināt
Nez,mok pamēģināt to termostatu pārbaudīt čaiņikā, negribas ticēt ka jauns arī ir defektīvs. Katrā ziņā bail domāt par ziemu, nevarēšu savu gāziekārtu kurināt


Bērzs
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Vari iemest čaiņikā...Berze wrote:Nē, nu viss ok, ja tā būtu viņa darba temperatūra, tad droši vien ka datčiks arī to uzrādītu kā darba temperatūru instrumentu panelī, bet viņš attiecīgi arī ir kkur pie tiem 60-70 grādiem.
Nez,mok pamēģināt to termostatu pārbaudīt čaiņikā, negribas ticēt ka jauns arī ir defektīvs. Katrā ziņā bail domāt par ziemu, nevarēšu savu gāziekārtu kurināt
bet šādas detaļas ieteicams likt OEM..
Analogi parasti velk knapi pāris gadus...
B4 TDi
- howitzer
- M30
- Posts: 29278
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Vajag help`u!
Probļema ar troikas dzesēšanu.
Respektīvi, braucot ātri/pa šoseju `n` shit, temperatūra ir normas robežās, jo ātrāk brauc, jo krīt zemāk. Ja sanāk aukstu uzreiz braukt pa štrāsi, tad dažreiz pat normāli neuzsilst.
Taču stāvot, stumdoties pa korķiem, temperatūra kāpj. Ja nedaudz pagriež slodzē to motoru bez ātras braukšanas, tad temperatūra kāpj pavisam naski ar visu elektroventilatoru. Vakar, rekorda mēģinājumā, uzsila tik naski, ka sāka čaukstēt kompensatori. Un es biju ļoti mietpilsonisks saulīšu griezējs, jo riepas ta vienīgās.
Ūdenssūknis/termostats/normāli atgaisot?
Probļema ar troikas dzesēšanu.
Respektīvi, braucot ātri/pa šoseju `n` shit, temperatūra ir normas robežās, jo ātrāk brauc, jo krīt zemāk. Ja sanāk aukstu uzreiz braukt pa štrāsi, tad dažreiz pat normāli neuzsilst.
Taču stāvot, stumdoties pa korķiem, temperatūra kāpj. Ja nedaudz pagriež slodzē to motoru bez ātras braukšanas, tad temperatūra kāpj pavisam naski ar visu elektroventilatoru. Vakar, rekorda mēģinājumā, uzsila tik naski, ka sāka čaukstēt kompensatori. Un es biju ļoti mietpilsonisks saulīšu griezējs, jo riepas ta vienīgās.


Ūdenssūknis/termostats/normāli atgaisot?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
tu jau pats atbildēji - Ūdenssūknis/termostats/howitzer wrote:Vajag help`u!
Probļema ar troikas dzesēšanu.
Respektīvi, braucot ātri/pa šoseju `n` shit, temperatūra ir normas robežās, jo ātrāk brauc, jo krīt zemāk. Ja sanāk aukstu uzreiz braukt pa štrāsi, tad dažreiz pat normāli neuzsilst.
Taču stāvot, stumdoties pa korķiem, temperatūra kāpj. Ja nedaudz pagriež slodzē to motoru bez ātras braukšanas, tad temperatūra kāpj pavisam naski ar visu elektroventilatoru. Vakar, rekorda mēģinājumā, uzsila tik naski, ka sāka čaukstēt kompensatori. Un es biju ļoti mietpilsonisks saulīšu griezējs, jo riepas ta vienīgās.![]()
![]()
Ūdenssūknis/termostats/normāli atgaisot?

- howitzer
- M30
- Posts: 29278
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Tad abus mainīt? 

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- howitzer
- M30
- Posts: 29278
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Mkaayyy...
Tagad tikai jūtūbā jāsameklē video "how to...".
Tagad tikai jūtūbā jāsameklē video "how to...".

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Palīdziet problēmas ar AUDI A3 1996 gada 1.6 benzīns,auto nemitīgi peld apgriezieni gan tukšgaitā gan darba apgriezienos,indukcijas spole mainīta,sveces svečvadi arī,gaisa masas mērītājs OK
kas pa sūdiem var būt






- jaaniss
- Audi 80
- Posts: 2878
- Joined: 11 Feb 2005, 14:22
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
lambda zonde, caura kāda no ieplūdes plastmsas/gumijas caurulēm, tukšgaitas vārsts jāizmazgā....
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Drosele vai gaisa mērītājs.daviss wrote:Palīdziet problēmas ar AUDI A3 1996 gada 1.6 benzīns,auto nemitīgi peld apgriezieni gan tukšgaitā gan darba apgriezienos,indukcijas spole mainīta,sveces svečvadi arī,gaisa masas mērītājs OK![]()
kas pa sūdiem var būt
![]()
![]()
Kā zini, ka mērītājs vesels? Norāvi štekeri?

Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465

Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
- koni4jo
- Spam addicted
- Posts: 3033
- Joined: 11 Sep 2011, 23:02
- Location: Latvijas vidū...
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Atļaušos šeit ierakstīt, ja nu paveicas
Kādam nav zināms, kaut kāds kantoris, kurš ražo vai pārdod/piegādā autiņiem virsbūves dzelžus, precīzāk, paziņam T4 Tranporter busam vajag to daļu, kas ir żem priekšējā vējstikla, kur dvorņiki turas klāt, itkā esot sapuvusi un šams grib atrast jaunu (Der arī Ķīna, tik kur lai atrod?)
Un vel jautājums vai T4 feisliftotajam un pirms feislifta tie dzelži ir vienādi?

Kādam nav zināms, kaut kāds kantoris, kurš ražo vai pārdod/piegādā autiņiem virsbūves dzelžus, precīzāk, paziņam T4 Tranporter busam vajag to daļu, kas ir żem priekšējā vējstikla, kur dvorņiki turas klāt, itkā esot sapuvusi un šams grib atrast jaunu (Der arī Ķīna, tik kur lai atrod?)

Un vel jautājums vai T4 feisliftotajam un pirms feislifta tie dzelži ir vienādi?
