Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
Brainless
Posts: 20
Joined: 24 Aug 2012, 21:25
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Brainless »

ttd wrote: Bet, Kaross, labāk pasaki man vai Digifantam(precīzi kurš digifants nezinu, bet tas ir 2.0l B3 passāts, tāka jābūt vien principā tam pašam, kas ir uz ABK audi motora) mainot droseles stāvokļa devēju, viņš ir kaut kā jāpielāgo? Nu problēma bija pamatīga raustīšanās šad un tad, beigās atradu, ka tas ir droseles stāvokļa devējs, brauca kādu pus gadu bez viņa(norāvu vadu), tad nesen sakarā ar pārbaucienu uz Dāniju, tas tika nomainīts, jo, ja ceļā GMM izdomā noklāties, tad turpat uz ceļa arī paliktu. Potenciometru sūtiju pēc koda uz sava vecā, protams, pasūtiju nejau to dārgāko(jo domāju - cik tad ļoti kāds varētu nošaut greizi ar parastu potenciometru), bet uzliekot tagad jauno, mašīna neraustās, viss ir gandrīz tāpat kā braucot bez. Ļoti minimālas atšķirības jūtamas. Bet ar veco potenciometru(kad neraustījās) strādāja vēl labāk(tieši pie iedarbināšanas un tukšgaitas), jo iedarbinot viņš tākā uzdod apgriezienus un nomet līdz tukšgaitai, bet ar veco potenciometru iedarbinot uzreiz uzleca tukšgaitā, bez tādas kā uzgāzēšanas.

Un es tagad prātoju - ķīnietis pat nav spējis uztaisīt potenciometru vai arī katrs konkrētais potenciometrs(par spīti tam, ka sūtīts pēc precīza koda) ir jāpielāgo(bet digifants tak neprogrammējas, cik zinu)?

Nelieku lielas cerības, ka saprati visu manu šito murgojumu, baigi sviestīgi sarakstīju. :naac:

Es vēl paskatīšos vai kur citur nav problēma, jo vīrs tur esot ņēmies un varbūt izregulēts kaut kas.
Varbūt esi atrasinājis problēmu pa pusotru nedēļu, bet tas pocis neregulējas. Tā ir normāla parādība, ka, iedarbinot uzlec apgriezieni.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12189
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ttd »

Brainless wrote: Varbūt esi atrasinājis problēmu pa pusotru nedēļu, bet tas pocis neregulējas. Tā ir normāla parādība, ka, iedarbinot uzlec apgriezieni.
Potenciometrs jau noteikti, ka neregulējas, bet es biju domājis vai digifantā nevajag ko pielāgot. Bet tā problēmu nekādu motora gaitā citu nav, tākā tik braukšanas vaina. :naac:
User avatar
Brainless
Posts: 20
Joined: 24 Aug 2012, 21:25
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Brainless »

Nē, piespraud štekeri un brauc.
User avatar
Berze
Posts: 335
Joined: 18 Aug 2006, 21:08
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Berze »

Vasali!

Kr4 ir jautājums par attiecīgu problēmu/mistēriju :D

Motors nu nekādi negrib uzsilt līdz darba temperatūrai (2.0 pinto,EFI). Bija doma,ka nepareizi rāda pats datčiks panelī,bet tad cilvēks liekot gāzi apstiprināja, ka temperatūra ir robežās 60-70*C, kā arī sākumā līkās.

Nomainījām termostatu - nav izmaiņu. Tika nahrenizēts ventilators, lai nepūš lieki gaisu uz motora (mufte bija psc), bet bez izmaiņām.

Kādam ir ideja,ko tas velns ņemās, ja vasarā nespēj sevi dabūt līdz darba temperatūrai? :D
Image
Bērzs
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12189
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ttd »

Berze wrote:Vasali!

Kr4 ir jautājums par attiecīgu problēmu/mistēriju :D

Motors nu nekādi negrib uzsilt līdz darba temperatūrai (2.0 pinto,EFI). Bija doma,ka nepareizi rāda pats datčiks panelī,bet tad cilvēks liekot gāzi apstiprināja, ka temperatūra ir robežās 60-70*C, kā arī sākumā līkās.

Nomainījām termostatu - nav izmaiņu. Tika nahrenizēts ventilators, lai nepūš lieki gaisu uz motora (mufte bija psc), bet bez izmaiņām.

Kādam ir ideja,ko tas velns ņemās, ja vasarā nespēj sevi dabūt līdz darba temperatūrai? :D
Patausti vai tev radiatora apakša ir silta, jo mēdz būt tā, ka termostati ir defektīvi.

Bet nez, man Passāts agrāk nesila arī vairāk par 70 grādiem(ar tādu braucām ļoti, ļoti ilgi). Nomainiju termostatu un tosolu, tagad silst līdz grādiem 75-80, vairāk nē(ja nesēž korķos).
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Vents S »

ttd wrote:
Berze wrote:Vasali!

Kr4 ir jautājums par attiecīgu problēmu/mistēriju :D

Motors nu nekādi negrib uzsilt līdz darba temperatūrai (2.0 pinto,EFI). Bija doma,ka nepareizi rāda pats datčiks panelī,bet tad cilvēks liekot gāzi apstiprināja, ka temperatūra ir robežās 60-70*C, kā arī sākumā līkās.

Nomainījām termostatu - nav izmaiņu. Tika nahrenizēts ventilators, lai nepūš lieki gaisu uz motora (mufte bija psc), bet bez izmaiņām.

Kādam ir ideja,ko tas velns ņemās, ja vasarā nespēj sevi dabūt līdz darba temperatūrai? :D
Patausti vai tev radiatora apakša ir silta, jo mēdz būt tā, ka termostati ir defektīvi.

Bet nez, man Passāts agrāk nesila arī vairāk par 70 grādiem(ar tādu braucām ļoti, ļoti ilgi). Nomainiju termostatu un tosolu, tagad silst līdz grādiem 75-80, vairāk nē(ja nesēž korķos).
Fordam tā ir normāla parādība.. Infa, ko esmu savācis, liecina par to ka fordiem ir plašs diapazons darba temp. Tb darba temp var būt tie 70 grādi. Ir arī izstrādāta speciāla eļļa priekš ford motoriem ar zemu darba temp. :roll:
p.s. Risinājums varētu būt nosiltināt haubi :shura:
User avatar
Berze
Posts: 335
Joined: 18 Aug 2006, 21:08
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Berze »

Nē, nu viss ok, ja tā būtu viņa darba temperatūra, tad droši vien ka datčiks arī to uzrādītu kā darba temperatūru instrumentu panelī, bet viņš attiecīgi arī ir kkur pie tiem 60-70 grādiem.

Nez,mok pamēģināt to termostatu pārbaudīt čaiņikā, negribas ticēt ka jauns arī ir defektīvs. Katrā ziņā bail domāt par ziemu, nevarēšu savu gāziekārtu kurināt :D
Image
Bērzs
User avatar
dzejnieks
Posts: 2267
Joined: 04 Sep 2008, 18:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by dzejnieks »

Berze wrote:Nē, nu viss ok, ja tā būtu viņa darba temperatūra, tad droši vien ka datčiks arī to uzrādītu kā darba temperatūru instrumentu panelī, bet viņš attiecīgi arī ir kkur pie tiem 60-70 grādiem.

Nez,mok pamēģināt to termostatu pārbaudīt čaiņikā, negribas ticēt ka jauns arī ir defektīvs. Katrā ziņā bail domāt par ziemu, nevarēšu savu gāziekārtu kurināt :D
Vari iemest čaiņikā...
bet šādas detaļas ieteicams likt OEM..
Analogi parasti velk knapi pāris gadus...
B4 TDi
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29278
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by howitzer »

Vajag help`u!
Probļema ar troikas dzesēšanu.
Respektīvi, braucot ātri/pa šoseju `n` shit, temperatūra ir normas robežās, jo ātrāk brauc, jo krīt zemāk. Ja sanāk aukstu uzreiz braukt pa štrāsi, tad dažreiz pat normāli neuzsilst.
Taču stāvot, stumdoties pa korķiem, temperatūra kāpj. Ja nedaudz pagriež slodzē to motoru bez ātras braukšanas, tad temperatūra kāpj pavisam naski ar visu elektroventilatoru. Vakar, rekorda mēģinājumā, uzsila tik naski, ka sāka čaukstēt kompensatori. Un es biju ļoti mietpilsonisks saulīšu griezējs, jo riepas ta vienīgās. :emo: :emo:
Ūdenssūknis/termostats/normāli atgaisot?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
essential
Posts: 1697
Joined: 05 Jun 2008, 21:42
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by essential »

howitzer wrote:Vajag help`u!
Probļema ar troikas dzesēšanu.
Respektīvi, braucot ātri/pa šoseju `n` shit, temperatūra ir normas robežās, jo ātrāk brauc, jo krīt zemāk. Ja sanāk aukstu uzreiz braukt pa štrāsi, tad dažreiz pat normāli neuzsilst.
Taču stāvot, stumdoties pa korķiem, temperatūra kāpj. Ja nedaudz pagriež slodzē to motoru bez ātras braukšanas, tad temperatūra kāpj pavisam naski ar visu elektroventilatoru. Vakar, rekorda mēģinājumā, uzsila tik naski, ka sāka čaukstēt kompensatori. Un es biju ļoti mietpilsonisks saulīšu griezējs, jo riepas ta vienīgās. :emo: :emo:
Ūdenssūknis/termostats/normāli atgaisot?
tu jau pats atbildēji - Ūdenssūknis/termostats/ :)
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29278
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by howitzer »

Tad abus mainīt? :shura:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
essential
Posts: 1697
Joined: 05 Jun 2008, 21:42
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by essential »

howitzer wrote:Tad abus mainīt? :shura:
Pēc apraksta velk uz ūdenspumpi :)
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29278
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by howitzer »

Mkaayyy...
Tagad tikai jūtūbā jāsameklē video "how to...". :shura:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Nixon
Posts: 2224
Joined: 25 Mar 2009, 02:38
Location: Valmiera, Mazsalaca
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Nixon »

Piekrītu Reinis_mazda. :cool:
Image
daviss
Posts: 28
Joined: 18 Mar 2012, 18:50
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by daviss »

Palīdziet problēmas ar AUDI A3 1996 gada 1.6 benzīns,auto nemitīgi peld apgriezieni gan tukšgaitā gan darba apgriezienos,indukcijas spole mainīta,sveces svečvadi arī,gaisa masas mērītājs OK :emo: :emo: kas pa sūdiem var būt :emo: :emo: :emo:
User avatar
jaaniss
Audi 80
Posts: 2878
Joined: 11 Feb 2005, 14:22
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by jaaniss »

lambda zonde, caura kāda no ieplūdes plastmsas/gumijas caurulēm, tukšgaitas vārsts jāizmazgā....
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
User avatar
kretīns
Posts: 1819
Joined: 26 Oct 2009, 23:04
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by kretīns »

No kādas mašīnas varētu pielāgot koiloverus priekš opel vectra A? Varbūt kāds zina un var padalīties ar info.
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Kaross »

daviss wrote:Palīdziet problēmas ar AUDI A3 1996 gada 1.6 benzīns,auto nemitīgi peld apgriezieni gan tukšgaitā gan darba apgriezienos,indukcijas spole mainīta,sveces svečvadi arī,gaisa masas mērītājs OK :emo: :emo: kas pa sūdiem var būt :emo: :emo: :emo:
Drosele vai gaisa mērītājs.

Kā zini, ka mērītājs vesels? Norāvi štekeri? :emo:
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
User avatar
koni4jo
Spam addicted
Posts: 3033
Joined: 11 Sep 2011, 23:02
Location: Latvijas vidū...
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by koni4jo »

Atļaušos šeit ierakstīt, ja nu paveicas :naac:
Kādam nav zināms, kaut kāds kantoris, kurš ražo vai pārdod/piegādā autiņiem virsbūves dzelžus, precīzāk, paziņam T4 Tranporter busam vajag to daļu, kas ir żem priekšējā vējstikla, kur dvorņiki turas klāt, itkā esot sapuvusi un šams grib atrast jaunu (Der arī Ķīna, tik kur lai atrod?) :hvz:
Un vel jautājums vai T4 feisliftotajam un pirms feislifta tie dzelži ir vienādi? :roll:
User avatar
GG.
Posts: 15934
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by GG. »

Divi Auto vai Renoks esat mēģinājuši?
Post Reply