Alien wrote:ja gribas tiešām nopirkt to ko vēlies tad uz kādu laiku jābrauc paceļot pa fāterlandi
Diemžēl tādu iespēju nav - negribās auto meklējumiem veltīt visu atvaļinājumu.
[...]
ir tak sakarīgi auto un uzticami dzinēji, kas to izdara tavā vietā - brauc pa plašiem maršrutiem vācijā, mašīnas (vismaz populārākos modeļus) pazīst, pa telefonu atreferē katru mazāko skrambiņu
auto sūds, salons pretīgs, bet krāsa un aprīkojums atsver to visu tik kāpēc spoguļi kaut kādā nekrāsā - šitām mašīnām arī fenderē?
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
Alien wrote:ja gribas tiešām nopirkt to ko vēlies tad uz kādu laiku jābrauc paceļot pa fāterlandi
Diemžēl tādu iespēju nav - negribās auto meklējumiem veltīt visu atvaļinājumu.
[...]
ir tak sakarīgi auto un uzticami dzinēji, kas to izdara tavā vietā - brauc pa plašiem maršrutiem vācijā, mašīnas (vismaz populārākos modeļus) pazīst, pa telefonu atreferē katru mazāko skrambiņu
auto sūds, salons pretīgs, bet krāsa un aprīkojums atsver to visu tik kāpēc spoguļi kaut kādā nekrāsā - šitām mašīnām arī fenderē?
Šitam tādi no rūpnīcas - tipa kaut kāds tur edition esot Un jā, nav hromēti, bet ir tieši krāsoti sudraba krāsā
katrā gadījumā kad skatījos pikapu (un iepirku E39), atmetos no šādiem A6 piekares dēļ, tipa tas pats vājais kretīniskais multi-joint!
Pie koijota.
Spaini sagāzēja tīri akurāti.
Par piekari - hz, aizmugurējā piekare šitam daudz neatšķiras no golf4 divriteņa, priekšā tā kā B5 pasātam - ir ar tādu sadzīvots. Pēc 3 nokautām boras turbīnām mani ar alumīnija piekari nenobaidīsi
Pieļauju, ka liela daļa problēmu ar šīm kārbām, kā arī ar daudzām citām mūsdienu tehnoloģijām, ir saistītas ar neregulārām apkopēm. Piemērgam Golf2 var eļļu nemainīt vispār, kad starteris vairs nespēj to putru maisīt, noskrūvēt karteri, izbērt ārā, ieliet jaunu eļļu un rullēt tālāk. Mūsdienu motoriem un kārbām tādi joki dārgi maksā - tāpat kā kreisā saļarka un citi šķidrumi.
Šim eksemplāram ar apkopēm viss ir kārtībā - ir veiktas regulāri, nepārsniedzot paredzētos intervālus, tāpēc ceru, ka ar kārbu tuvākajā laikā problēmu nebūs.
Ja gadienā tomēr būs - vienmēr ir iespēja pārbūvēt uz manuāli un rullēt tālāk.
A tā vispār automāts baigi patīkās - šim auto tas labi piestāv.
ens wrote:Kā ar reālo patēriņu pilsētā? (benzīns) zinu, ka neesi daudz nobraucis, bet varbūt vari kādu info sniegt..
Hz, kompis rādīja 10,5-11 vidējo.
Iepriekšējais īpašnieks teica, ka pilsētā ap 11-12 esot, uz šosejas ap 7-8.
Uz šosejas īstenībā patīkami - pie 100km/h ir ap 1800rpm.
fleix wrote:Kas ir ar tiem multitroniciem, šim a6 dzirdēts, ka ir vārīgā vieta, arī jaunāko paaudžu a4!!?? wtf, tiešām audi inženieri nav novērsuši kasjakus?
Neviena ražotāja inženieri nav novērsuši kasjakus, jo to nemaz nevar izdarīt.
Multitronika kā variatora uzbūve vienkārši ir tāda, ka arī ar laicīgām apkopēm viņai resurss ir uz pusi mazāks nekā parastam automātam - tiptronic.
Tas ir jebkuram ražotājam. Katrs taisa pa savam. Audi piedziņai lieto ķēdi, kaut kāda toyota siksnu, ka arī reizēm mēdz pārplīst un tad vispār viss apstājas.
Audi multotronic vispār dēvē par chain drive transmission.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi. Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeriPM
26-265-465