1. MS pa 200ls varbūt lietotu var dabūt, a Latvijā daudz tādus netirgo, ja vispār kāds tirgoKaross wrote:parbaudit var ar normalu monitoringu, bet nevis prakse - sakruvejam un gaidam kas nu notiks, uzies gaisa tas motors vai neuzies.![]()
platjoslas zonde izputeja ar atsevisku kontrolieri, EGT ari var ielikt, sekot lidzi temperaturai un no ta ari izdarit secinajumus.
tas par to 200sx ir 5x parspilets. nezinu kads suds sanaks par 400-500latiem.
1. MS ap 200ls jau var dabut
2. virzulus var nemainit un nav vajadzibas.
3. biezaku galvas blivi, ar kuras palidzibu ari dekompreses motoru.
4. vel TPS sensors, IAT, laba lambda, lielaki inzektori, tuksgaitas varsts, klokenes devejs, turbinas vadibas varsts.
nezinu ka tur var laba 200sx cenu dabut.
p.s. argumenti neiztur kritiku:
pa slapju asfaltu iet skersam,
youtube video cali tapat dara.
Es ar Audi A6 C5 TDI quaatro uz slapja varu dabut skersam un youtube video neparada ar kadu vadibu un cik augsta limeni tie aparati ir saskruveti.
Paslaik tu brauc ar aklu zirgu, kurs jebkura bridi var trapit gravi un salauzt kajas.
2.&3. biezāku galvas blīvi vai likt divas, būs tikai vieglāk izpūst
Turbīnas, interkūleri un trubas jau arī nemētājās krūmos, tā kā visu saliekot tur ir 2x pāri 500ls.
Ar 2. golfu dīzeli arī var salikt šķērsām


Un tie video ir no skogena foruma, tur viss ir sīki un smalki aprakstīts 20 lapu garumā.
protams, ka laukus taisīt nevajag, bildes ir no daudzmaz salikta, tā ka var palaist. Tur vēl daudz kas jāpārtaisa.HaL wrote:vajag savest kārtībā to gateri zem haubes - sakārtot vadus, salikt gofrās utt!
un jā - tūnēt normāli nevis "методом научнова тика"kā koross aprakstīja apmēram
