Johnny T. sierra

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Johnny T.
Posts: 28
Joined: 12 Jan 2011, 11:51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by Johnny T. »

Kaross wrote:parbaudit var ar normalu monitoringu, bet nevis prakse - sakruvejam un gaidam kas nu notiks, uzies gaisa tas motors vai neuzies. :rofl:

platjoslas zonde izputeja ar atsevisku kontrolieri, EGT ari var ielikt, sekot lidzi temperaturai un no ta ari izdarit secinajumus.

tas par to 200sx ir 5x parspilets. nezinu kads suds sanaks par 400-500latiem.

1. MS ap 200ls jau var dabut
2. virzulus var nemainit un nav vajadzibas.
3. biezaku galvas blivi, ar kuras palidzibu ari dekompreses motoru.
4. vel TPS sensors, IAT, laba lambda, lielaki inzektori, tuksgaitas varsts, klokenes devejs, turbinas vadibas varsts.

nezinu ka tur var laba 200sx cenu dabut. :naac:


p.s. argumenti neiztur kritiku:

pa slapju asfaltu iet skersam,

youtube video cali tapat dara. :D


Es ar Audi A6 C5 TDI quaatro uz slapja varu dabut skersam un youtube video neparada ar kadu vadibu un cik augsta limeni tie aparati ir saskruveti.
Paslaik tu brauc ar aklu zirgu, kurs jebkura bridi var trapit gravi un salauzt kajas.
1. MS pa 200ls varbūt lietotu var dabūt, a Latvijā daudz tādus netirgo, ja vispār kāds tirgo
2.&3. biezāku galvas blīvi vai likt divas, būs tikai vieglāk izpūst
Turbīnas, interkūleri un trubas jau arī nemētājās krūmos, tā kā visu saliekot tur ir 2x pāri 500ls.
Ar 2. golfu dīzeli arī var salikt šķērsām :D bet ne par to ir runa. Es braukājot ar tiem sieras 115hp arī mācījos slīdēt, skaidrs, ka tas ir par maz un pieliekot tādu mazspiediena pūtēju tomēr vieglāk. Netaisos tak braukt ar to auto pro driftā :-D
Un tie video ir no skogena foruma, tur viss ir sīki un smalki aprakstīts 20 lapu garumā.
HaL wrote:vajag savest kārtībā to gateri zem haubes - sakārtot vadus, salikt gofrās utt!

un jā - tūnēt normāli nevis "методом научнова тика" :lol: kā koross aprakstīja apmēram :)
protams, ka laukus taisīt nevajag, bildes ir no daudzmaz salikta, tā ka var palaist. Tur vēl daudz kas jāpārtaisa. :naac:
kkaspars
Posts: 10
Joined: 19 Jul 2009, 14:12
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by kkaspars »

viss straadaa ja uztaisa normaali, 3sho nedeelju jau braukaaju bez nekaadaam probleemaam jau no pirmaas piedarbinaashanas dienas, puush iekshaa 1bar un nekaadas probleemas gaitaa vai tukshgaitaa, martinss izvinzinaats un ir redzeejis kaa viss notiek dziivee..
ja visu saliek kaa vajag un pieveersh uzmaniibu nianceem, tad viss straadaa..
User avatar
Martinss
Posts: 4934
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by Martinss »

kkaspars wrote:viss straadaa ja uztaisa normaali, 3sho nedeelju jau braukaaju bez nekaadaam probleemaam jau no pirmaas piedarbinaashanas dienas, puush iekshaa 1bar un nekaadas probleemas gaitaa vai tukshgaitaa, martinss izvinzinaats un ir redzeejis kaa viss notiek dziivee..
ja visu saliek kaa vajag un pieveersh uzmaniibu nianceem, tad viss straadaa..
+1, tas ka bez vadības neko nevar uzbūvēt ir tukša diršana. Vēlviens piemērs ir MX-5 mazda, ko sabūvēja lietotājs Kalnins, cik sapratu, pēc tāda paša principa - bez vadības un viss čotka, ja nekas nav mainījies, tad jau kādu gadu braukā apkārt bez problēmām. ;) Proooootams labāk ir ar vadību un visām citām štellēm, bet nu ja taisa budžeta variantu, tad šitais ir ļoti ok. Un Kaspara aparātam viss ziskatījās čotka, tukšgaita bija smuka, nekas neraustījās, vienīgais nevarēja īsti saprast, cik labi iet, jo slīdēja jau sajūgs, bet ļoti gribētu izbraukt, kad būs normāls sajūgs, tad arī varēs pateikt vai tas ir tā vērts. Uz doto brīdi sanāk lētāk, nekā ielikt kādu 2.9 iekšā, pie nosacījuma, ja ņem donora auto, nevis motoru un visus pārējos sīkumus lasa atsevišķi kopā. ;)
Johnny T.
Posts: 28
Joined: 12 Jan 2011, 11:51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by Johnny T. »

kkaspars wrote:viss straadaa ja uztaisa normaali, 3sho nedeelju jau braukaaju bez nekaadaam probleemaam jau no pirmaas piedarbinaashanas dienas, puush iekshaa 1bar un nekaadas probleemas gaitaa vai tukshgaitaa, martinss izvinzinaats un ir redzeejis kaa viss notiek dziivee..
ja visu saliek kaa vajag un pieveersh uzmaniibu nianceem, tad viss straadaa..
Runa ir par pilnīgu standarta efi pinto?
User avatar
baggy
Posts: 1293
Joined: 20 Apr 2009, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by baggy »

Martinss wrote:
kkaspars wrote:viss straadaa ja uztaisa normaali, 3sho nedeelju jau braukaaju bez nekaadaam probleemaam jau no pirmaas piedarbinaashanas dienas, puush iekshaa 1bar un nekaadas probleemas gaitaa vai tukshgaitaa, martinss izvinzinaats un ir redzeejis kaa viss notiek dziivee..
ja visu saliek kaa vajag un pieveersh uzmaniibu nianceem, tad viss straadaa..
+1, tas ka bez vadības neko nevar uzbūvēt ir tukša diršana. Vēlviens piemērs ir MX-5 mazda, ko sabūvēja lietotājs Kalnins, cik sapratu, pēc tāda paša principa - bez vadības un viss čotka, ja nekas nav mainījies, tad jau kādu gadu braukā apkārt bez problēmām. ;) Proooootams labāk ir ar vadību un visām citām štellēm, bet nu ja taisa budžeta variantu, tad šitais ir ļoti ok. Un Kaspara aparātam viss ziskatījās čotka, tukšgaita bija smuka, nekas neraustījās, vienīgais nevarēja īsti saprast, cik labi iet, jo slīdēja jau sajūgs, bet ļoti gribētu izbraukt, kad būs normāls sajūgs, tad arī varēs pateikt vai tas ir tā vērts. Uz doto brīdi sanāk lētāk, nekā ielikt kādu 2.9 iekšā, pie nosacījuma, ja ņem donora auto, nevis motoru un visus pārējos sīkumus lasa atsevišķi kopā. ;)
Kas i Martinss.
nekas tur nebija labi. Skatījos kā top tas projekts tad tas bij diezgan dārgs jo vajadzēja visādus mānekļus a rezultātā jaudas pieaugums īsti nekāds. tur araizdedzi viss slikti palika. jo atmosfērai pie RPM griež agrāku a turbo pie rpm vēlāku. Tātad pilnīgi pretēji. :(
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by Kaross »

nu ja. Ja auto darbibu verte pec tuksgaitas, tad tas jau ir limenis. Es atvainojos uzreiz. :emo:
tuksgaita vispar nav nekas. tur ir 10 dazadi parejas procesi, kuriem vajag nopietnaku regulaciju par karburatoru un labu tuksgaitu.

Kaut vai jau tas viens ko piemineja baggy... :yo:

Visi sitie bui dui projekti vienmer ir izgasanas. Vienkarsak un letak ir uzreiz sataisit normali nevis svilinat motorus vai uzlikt turbinu un braukt it ka jau gadu, bet ar 15zs pieaugumu. :hvz:
Nekas, iziet cilveki tam cauri un notic, varbut ari kaut ko iemacas.

sadiem projektiem vienkarsi vajag savakt info, salasit dalas pa srotiem un dabut kadu daudz maz regulejamu kompi. sanak tiri labs budzeta projekts.
viss MS kompim vajadzigais ir savacams no standarta auto dalam. vienkarsi japakustina smadzenes, japamekle dalas un var tiesam pa leto visu uztaisit. MS atrast ari nav baiga problema.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
User avatar
baggy
Posts: 1293
Joined: 20 Apr 2009, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by baggy »

Bet nu es zinu ka visi reiz ir šim gājusi cauri. :)
Johnny T.
Posts: 28
Joined: 12 Jan 2011, 11:51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by Johnny T. »

baggy wrote: Kas i Martinss.
nekas tur nebija labi. Skatījos kā top tas projekts tad tas bij diezgan dārgs jo vajadzēja visādus mānekļus a rezultātā jaudas pieaugums īsti nekāds. tur araizdedzi viss slikti palika. jo atmosfērai pie RPM griež agrāku a turbo pie rpm vēlāku. Tātad pilnīgi pretēji. :(
Vai tad ir tik traki, ka turbo motoram pie lielākiem apgr. aizdedze paliek vēlāka? Piemēram, ja atmosfēriskajam brīvgaitā ir 12* BTDC un pie max. apgriezieniem ir 35*BTDC, nebūs tā, ka turbomotoram vnk netiks tik daudz paātrināta, bet tā pat paliks ātrāka?
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by Kaross »

ludzu: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/servi ... bexlg.html

150ls normala stelle un bus gan efekts, gan motors kalpos. iesaku padomat. ;)
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
User avatar
elksnis
Spam addicted
Posts: 697
Joined: 08 Aug 2011, 13:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by elksnis »

Prieks ms1 lietota nenormāli dārgi..... 80ls jauns nesalodēts maksā....
Миша
Posts: 221
Joined: 25 Feb 2010, 00:08
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by Миша »

:) Pr to MS cenu+1

P.S. rekur audi10VT apsteidze...

Image
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by Kaross »

vēl jo vairāk. :D neorientējos tajās cenās, bet tas jau vien pierāda to, ka pašlaik kvalitatīvu programmējos iešprici var pa lēto sataisīt. ;)
Pat ar aizdedzes apsteidzi jau sāk cilvēki palīdzēt.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
Миша
Posts: 221
Joined: 25 Feb 2010, 00:08
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by Миша »

Ja nu kads nezin :D 0.4 ir retinajums,bet 1.5= 0.5 spiedeinam kolektorā....
User avatar
Tomels
Posts: 536
Joined: 03 Apr 2007, 09:20
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by Tomels »

Vajag izmantot FMU, tad lietas paliks vieglākas ar degvielas sagādi. :naac:
:yo:
vrz
Posts: 20
Joined: 19 May 2007, 02:11
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by vrz »

kaa apspriestaa mx5 iipashnieks iekomenteeshu :)
man liekas tieshi otraadi
liekot turbo nevajag likt leetus meeslus no shrota
pirms liku salasiijos daudz info un zinu daudzus kas ar liidziigu setupu braukaa jau gadiem un principaa liidz +/- 0.5bar var braukt ar stock kompi (nu vismaz manaa gadiijumaa)
esmu piereguleejis agresiivaaku aizdedzi un mazliet paspeeleejies ar spiedienu un zemos apgriezienos saliidzinot ar stocku nejuutu principaa nekaadu atskiriibu - pietam boosts paraadaas ljoti aatri (pirms tam gan kameer nebij boosts prasijaas peec clutch kicka lai iegrieztos)
afr man zem boosta ir 13-12 un kruiizaa 14
dragrace nepatiik bet
esmu paskreejies gaitaa ar taadu pashu mx5 un varu ljaut vinjam pat ieskrieties (kad man bij stoks tad vinjam gaaja mazliet labaak)
un esmu paskreejies ar ar turbo civiku kuram iekshaa dziivo motors no integras un tur arii daudz korpusi (kad man bij stoks un vinjam veel nebij turbo tad tikpat daudz korpusus zaudeeju es)
sameerijies neesu bet peec izjuutaam stoka s13 200sx liekas ljoti leens
taakaa nav tik traki arii bez kompja :)
erniss
Posts: 9
Joined: 19 Sep 2011, 22:16
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by erniss »

Ja šitam sieram gāztu e85 , aizdedzi nevajadzētu tad griezt vēlāku kā stock? Un vai vispār E85 neko tur nesapisīs (vārsti(cik ir dzirdēts) ,bāka , degvielas padeves trubas paātrināti nerūsēs?)
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12189
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by ttd »

erniss wrote:Ja šitam sieram gāztu e85 , aizdedzi nevajadzētu tad griezt vēlāku kā stock? Un vai vispār E85 neko tur nesapisīs (vārsti(cik ir dzirdēts) ,bāka , degvielas padeves trubas paātrināti nerūsēs?)
Un kāds sakars būtu E85 un rūsai? E85 ir etanols ar benzīnu un viss. Etanolam nav nekāda sakara ar rūsu(tāpat kā citiem spirtiem). Vārstiem arī nav atšķirības nekādas. Vienīgais, par ko jāuztraucas būtu ir par visām GUMIJAS trubām. Tās izies ātri no ierindas, ja nav saliktas tādas, kas iztur spirtus.

Un jā, aizdedze būs jāpārgriež, bet man liekas, ka bija jāgreiž agrāka, nevis vēlāka.
User avatar
mibins
Posts: 734
Joined: 17 Nov 2005, 18:52
Location: Spils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by mibins »

Kapēc pārdod?
Johnny T.
Posts: 28
Joined: 12 Jan 2011, 11:51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Johnny T. sierra

Post by Johnny T. »

Sen neesmu te bijis, kaut kas būs jāsaraksta.
Mūžīgais jautājums, kapēc pārdod? :D
Nu jau vairāk kā trīs gadus esmu norullējis ar šamējo siermašīnu, sāk apnikt, un gribās kko citu paskrūvēt :D
Kkad oktobrī sierrai sametināju visu, kas bija metināms, sakrāsoju tā lai pēc auto izskatās, piemērīju diskus, re ku kaut kādas bildes:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Ar auto braucu katru dienu ~ 6 mēnešus, gan gāžot, gan mierīgi vizinoties, nekas nekūst, nedetonē, nečakarējās, ja neskaita nedaudz dūmojošu turbu. Katrā ziņā neko nenožēloju...
Post Reply