
Sveikts ar pārvietotāju, bildēs izskatās sterili

Laikam tādi paši, vai bišķi mazākiLambertino wrote:Viņam pakaļSānuLogi nav lielāki par priekšējiemSānuLogiem?
Sveikts ar pārvietotāju, bildēs izskatās sterili
Kur gan citur Salaspilī var fočēt mašīnuspogulis86 wrote:ooo nu sveikts, pa gabalu jau baigi laba izskatās
pēc angāriem sapratu kam tā sierra
Ok, man jau prieks ka viss strādāMartinss wrote:rskopi, buus liidzeets, vakar veel mani izvizinaaja 2.0i pinto efi n4b, kuram ir razhiigaaks suuknis, degvielas regulators un viss straadaa, brauc jau nedelju un veel nav nodetoneejis.
Vecs 8v motors ar elektronisku šprici.Kaross wrote:kas ir EFI motors un kas to visu regulē?
Kāpēc? Neko daudz tas viss nav izmaksājis. Varbūt darbs ir ieguldīts diezgan, bet taisīju intereses pēc, var vai nevar. Un tad, kad tas viss darbojās, tomēr patīkamāk vizināties ar pšš pšššdesinja wrote:bus vien te jasaka sakraala fraaze, dir.saa darbs un materiaals!
Nav jau šitais no zila gaisa izrakts, cik nav redzēti video youtubā, kā džeki sabūvē pēc tāda paša principa un gāž. Protams, ja gribās lielāku boostu, tad tas standarta motors ne sūda neturēs, nu vismaz ilgi neturēs, bet ar tiem aptuvenajiem 150hp @0,4bar uz 1000kg ir tīri interesanti.Kaross wrote:nu jā. man arī kaut kā liekas, ka arī otrais motors sāks kust, ja vienkārši kaut ko, kaut kur uzbāž un dod vaļā. benzīna dzinējam tas ir sevišķi sāpīgi.
1. MS pa 200ls varbūt lietotu var dabūt, a Latvijā daudz tādus netirgo, ja vispār kāds tirgoKaross wrote:parbaudit var ar normalu monitoringu, bet nevis prakse - sakruvejam un gaidam kas nu notiks, uzies gaisa tas motors vai neuzies.![]()
platjoslas zonde izputeja ar atsevisku kontrolieri, EGT ari var ielikt, sekot lidzi temperaturai un no ta ari izdarit secinajumus.
tas par to 200sx ir 5x parspilets. nezinu kads suds sanaks par 400-500latiem.
1. MS ap 200ls jau var dabut
2. virzulus var nemainit un nav vajadzibas.
3. biezaku galvas blivi, ar kuras palidzibu ari dekompreses motoru.
4. vel TPS sensors, IAT, laba lambda, lielaki inzektori, tuksgaitas varsts, klokenes devejs, turbinas vadibas varsts.
nezinu ka tur var laba 200sx cenu dabut.
p.s. argumenti neiztur kritiku:
pa slapju asfaltu iet skersam,
youtube video cali tapat dara.
Es ar Audi A6 C5 TDI quaatro uz slapja varu dabut skersam un youtube video neparada ar kadu vadibu un cik augsta limeni tie aparati ir saskruveti.
Paslaik tu brauc ar aklu zirgu, kurs jebkura bridi var trapit gravi un salauzt kajas.
protams, ka laukus taisīt nevajag, bildes ir no daudzmaz salikta, tā ka var palaist. Tur vēl daudz kas jāpārtaisa.HaL wrote:vajag savest kārtībā to gateri zem haubes - sakārtot vadus, salikt gofrās utt!
un jā - tūnēt normāli nevis "методом научнова тика"kā koross aprakstīja apmēram