Lielākā daļa noteikti jau zina/ pamanīja/ ievēroja, ka ienācās jauns e46 vagons. Tā tik tiešām ir. Kad tapa zaļais vagons klusībā tā pat gribēju automātu, tāpēc tika šķirstītas sludinājuma lapas meklējot kādu labu automātu vai automātiskās kārbas komplektu. Arī pabraukājot ar Reiņa auto, ļoti iepatikās gaišas salons. Pirms tam, tas tā ne īsti labi patika. Izņemot kombināciju, ka bēši ir tikai sēdekļi un vidējā daļa durvju apšuvumiem. Nu lūk tā nu es kādā svētdienas rītā pamodos, ielīdu netā- un ir! Pirmdien tas tika jau braukts skatīt un paņemts, kad tika jau kārtoti dokumenti ieradās nākamais pircējs


Būs gari, varat aiziet uztaisīt dzērienu

Tad nu sīkāk par auto:
Marka: BMW
Modelis: 320D M-Sport
Gads: 2003
Dzinējs: 2.0D 150hp
Kārba: Automātiska
Virsbūves tips: Vagons
Krāsa: Melna metālika vai pērle ar brūnu piedevu (kodsjāskatās)
Salons: Bēšas ādas recaro
Aprīkojums: Cd mainītājs, multisūre, kuīzkontrole, el logi, klimatkontrole, brīvo roku sistēma, M-pakete ( bamperi, sliekšņi, stūre, melni griesti un sīkumi), MV1 18' collu diski.. Aprīkojums pamainījās ar laiku

Nobraukums: 180 000 km
Divas bildes no sludinājuma.


Zaļajam pa pus gadu biju salasījis labas lietas, tās automātiski pārcēlās uz šo vagonu. Sākšu pamazām

Liekas, ka sāku ar beremzēm.


Remontdarbi notika duškabīnē


Nav bildes ar visiem četriem kopā jo taisīju viņus pa vienam.





Tālāk izdomāju pārlikt xenona lukturus ar visiem pričendāļiem.

Ar apmazgātājiem.

Tiem vajadzēja samainīt krāsas




Te jau ielikti un saslēgti. Pie viena nopulēju. Bildē viens pulēts.

Arī pagriezienus un aizmugurējās lampas sapulēju.


Viens lukutirs bija ieplīsis, bet zaļajam nebija



Pārliku arī logu šķidruma tvertni ar motoriņiem, visas trubas apmazgātājiem utt.
Jāpārliek bija arī slēdzis un līmeņotāji pie priekšējā plaukta un aizmugurējās daļas. Attiecīgi jāpievelk vadi pie slēdža.
Pēc skata abi vienādi bija, tik atšķīrās stiprinājumi. Aizmugurējam vajadzēja mainīt stiprinājumus, jo bija diezgan sapuvuši. Tos pasūtīju pie dīlera.


Visu sabildēt nebija iespējams, no priekšējiem nav bildes, kā izskatās uz mašīnas ar nav utt.
Sākam aizpildīt tukšās vietas



Šis slēdzis ir pilnīgi automātisks.




Vadus smuki vislku kā tiem jābūt, nevis ķep- ļep


Nebija arī plastmasiņi miglām, bet zaļajam bija jauni. Tādi visādi sīkumi tika pārlikti diezgan daudz



Tālāk kārta bija pienākusi sēdināšanai


Tad vienā vakarā ar draugu uzlikām.

Pie viena ar Reini pamainījāmies diskiem- paskatījāmies kā izskatās manējie uz viņa un otrādi. Man viņa piestāvēja, viņam mani gan nē.


Pie viena kad aizmugurējie durvju apšuvumi bija noņemti izdomāju ielikt jaudīgākas tumbas. Nopirku kkādas, bet ļoti klusu skanēja. Sapratu, ka vajag arī pastirpinātāju. Tad sākās jautrība

Pirmais samainīju kasešu maģi pret CD maģi no zaļā.

Es savam uztaīju šādu pāreju, lai var pieslēgt pastiprinātāju.

Vēl aizvilku arī impulsa vadu pastiprinātājam ( dvēselīti)- baltais vads no oem štekera.


Manā gadījumā štekeris nebija iesprausts maģī, bet gan bija likta iepriekš pāreja nokia hands free. Līdz ar to oe štekeris atradās nedaudz tālāk.
Parasti tas ir pie maģa, un ja nav kā man- tad ir jāpārtaisa, lai būtu savādāk ir čarkstoņa hands frē sistēmai, jo viņa ir savienota pie visām tumbām un nav domāta laist caur pastiprinātāju. Rezultātā uzstādīju atsevišķu tumbiņu.
Ja ir oem pastiprinātājs, tad jāslēdzas klāt pirms oem pastiprinātāja. Atiecīgi pēctam var no pastiprinātja laist pa jau vecajiem vadiem atpakaļ uz tumbām. es līdzīgi izdarīju priekšējām tumbām


Tālāk jau viss noteik kā ar parastajiem maģiem. Kādas tumbas labāk, likt vai nelikt nemācēšu teikt, bet varu pateikt ko es ieliku.

Priekšā ievietoju Edge ED306



Aizmugurē ievietoju Vibe BlackAir69 6x9" 3 Way


Pastiprinātāju Edge ED7800
To paslēpu, tur kur nāk HK oem pastirpinātājs. pa vidu bagažniekam. Nedaudz par lielu ir. Nāksies pagraizīt apšuvumus, bet visu saliekot neko nevarēs redzēt! Varēja likt zem lielā paceļamā vāka, bet tur to neliku, jo vairāk traucētu un liekš čakars, kad to vajadzētu noskrūvēt utt. tur kur tagad viņš var stāvēt 100 gadi un netraucēs



Ja jau iesāgts ir, tad jāsataisa līdz galam. Sen dzimusī ideja

Iegādājos vēlvienu pastirpinātāju Orion CO300.2 + Orion 10' subwoferi


Pastiprinātāju paslēpu blakus lielajam. Tos varēja vēl likt zem paceļamā vāka. Neliku tur, jo tur tie varētu reizēm traucēt, tagad diez vai viņi kādreiz traucēs.

Un tumbu iemontēju sānu apšuvumā


Gandrīz aizmirsu manus labākos palīgus.

Kad auto iegādājos, tam bija veikta kkāda tīrīšana, bet vietām, kas mazāk redzamas vai grūti tik klāt bija tā pat netīras, tad pie viena visu bagažnieku izmazgāju vanā ar vaniš.



Kopskats pēctam.
Tālāk tika salikti/ pārlikti visādi sīkumi.

Gabarītos un miglās šādas diodes.

Tālajās Osram Night Bracekr.

Logu slotiņas.

Šie paspārni tika pirkti zaļajam, bet tā kā melnajam nebija pirmā svaiguma, tad paspārni samainījās vietām


Trūka daži plasmasiņi, kkas tika pašutīts, kkas noņemts no zaļā.


Ā, no tehniskā stāvokļa. Nedaudz pabraukāju, it kā nekas negrabēja un viss bija labi. Vienīgi neilgi pēc iegādāšanās nedaudz ierāvu mērcīti biksēs, jo pārplūdes traukā bija normāla zupa. Spiediens nebija sistēmā. Servisā konstatēja, ka tas ir eļļas dzesetājs. Tam bija pienācis gals. To noņēma no trešā dzinēja, kas bija sākumā zaļajam, nomainīja to, nomainīja dzesēšanas šķidrumu kā arī iztīrīja pārplūdes trauku.
Pie viena izņēma no ieplūdes kolektora klapītes ārā.
Aizmugurē vajadzēja nomainīt divas bukses. Augšējā plaukta ārējās.
Samainīju filtrus, eļļu.
Kad auksta eļļa kārbā, auto slēdzās zemākos ātrumos ar nelieliem sitieniem. Nomainīju filtru un eļļu kārbā- tā pat ir. Pa lielam moš iet uz galu, jo eļļa bija melna. Nomainīju divreiz.
Dažreiz ir gļuks, ka nelec. Kad nelec nestrādā sūknis. Cik pa interesējos, tas arī ir pie vainas. Sūknis jau pie Emsiņa

Uztaisīju savirzi pēc bukšu maiņas.
Āā, arī tubīnas samainīju vietām, jo zaļajam bija labāka

Jau no iegādes zināju, ka šie diski nepaliks un gribu citus. Meklēju kko no labiem oem, vai BBS CH replikas. Repliku cena bja ļoti pievilcīga + oem te nebija. Tikai tādi kas man ne īpaši- MV2 utt.
Arī riepas bija uz diskiem katastrofālas.
Rezultātā uzliku jaunus BBS CH.
Priekšā 18x8 ET38 ( lielāks iznesums kā oem) + Kumho KU739 225/40 riepas
Aizmugurē 18x9 ET40 ( Platāki un ar lielāku iznesumu kā oem) + Kumho KU739 255/35 riepas
Priekšā uzliku arī papildus 5mm flanci + garākas skrūves, kā arī sikretkas.
Aizmugurē jau ir pārāk plati

Nācās atvadīties no oem bampera stiprinājuma stūros.
Kā arī nedaudz ivalcēt arkas.

Tas īsumā viss. Gan jau vēl visādus sīkumus un lielumus piemirsu.
Šobrīd izskatās šāds.


















