
FETKAS E30 325i '88
- howitzer
- M30
- Posts: 29320
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: FETKAS E30 325i '88
Man patīk tavs auto. 

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: FETKAS E30 325i '88
mjā kārtējais pierādījums ka diski dod anormāli daudz, jo jau šitajās bildēs izskatās galīgi nikni 
diski ir pod brock1 neatceros kā saucas, vismaz šķiet ka nebij broki, un cik zinu nav vēl sataisīti, tāpēc ganjau nerāda bildes

diski ir pod brock1 neatceros kā saucas, vismaz šķiet ka nebij broki, un cik zinu nav vēl sataisīti, tāpēc ganjau nerāda bildes

Re: FETKAS E30 325i '88
Pa tik cik noteikti nepārdos
Lai vai kā, man patīk šitais topiks

Lai vai kā, man patīk šitais topiks

Ja vajag novadīt, sarīkot un jebko izdarīt ar pasākumu, vai kautko noreklamēt - PM

Re: FETKAS E30 325i '88
Protams, ka iekšā ielikts gana daudz, lai par tādu ciparu tagad nepārdotu, bet tā notiek un notiks ar visiem e30 un vēl vairumu auto 
1100ls

1100ls
Re: FETKAS E30 325i '88
Tātad, beidzot mani piemeklēja tāda kārtīga E30 diena, kad viss pēc kārtas pieviļ un neko vairs negribās darīt 
Pēdējās dienās ar draudzeni piehaltūrējam un vizinamies pa visu Madonas novadu un vēl tālāk, lai visus informētu par "Gaisa balonu festivālu" Madonā, līmējot afišas uz katra stūra, tāpēc nācās izbraukāt dažādākos ciemus un nobraukāt dažus simtus kilometru. Vispār jāsaka, ka interesanti, jo gribējās pārbaudīt, cik tad liels klīrenss viņam ir
Diena iesākās ļoti "patīkami", kad pēc pirmajiem 30km (protams, ar viņu tiek braukāts daudz un dikti, tāpēc bēdai bija jāpienāk agri vai vēlu) izbeidzās stūres pastiprinātāja sūknis. Tāpēc nācās visu dienu braukāt kā ar mk1 :ch:
, bet ar to jau lēnām sāku sadzīvot. Vēlāk atkal pievīla elektronika un auto ik pa laikam izdomāja nelekt, taču tika domāts līdzi un ik pa laikam bija jāpielieto 'kalna starteris'
Pluss tāds, ka labs laiks un tapa arī pāris skatāmas bildes, taču tas mazsvarīgi.


Mājupceļā, kad bija vairs atlikuši ~30km, priekšējā riepa izdomāja uzbraukt uz naglas/skrūves un atstāt sevī manāmu caurumu
, tāpēc nācās stāties piemalē un celt auto augšā, lai liktu rezerves cīsiņu. Lai gan domkrats man ir max zems, nācās palauzīt galvu 10min, lai atrastu vietu, kur es domkratu varu pabāzt zem auto 

Tad, kad tas tika izdarīts, tika uzstellēts rezerves ritenis. Nepārzinot E30 iznesumus, atdūros pret to, ka cīsiņam iznesums ir 45
:piznjec:, un, protams, priekšā rats vispār negriezās un tāda sajūta manī jau radās, kad vilku skrūves, ka nekas labs tur nav gaidāms. Nonācu pie domas, ka vajag likt aizmugurējo ratu priekšā, taču cīsiņu aizmugurē. Kopā tas viss prasīja 3 domkrata pacelšanas reizes, stumdoties uz priekšu un atpakaļ utt utjp 
Beigās izdomāja izdegt aizmugurējā luktura spuldzīte, mājāsbraucot gandrīz notriekta stirna un droši vien vēl daudz "labumu", kurus pat nevēlos atcerēties
Edit : a jaa, paldies liels Kretīnam, par "drifta ratu" sagādāšanu
Lai jau topiks nesapūst

Pēdējās dienās ar draudzeni piehaltūrējam un vizinamies pa visu Madonas novadu un vēl tālāk, lai visus informētu par "Gaisa balonu festivālu" Madonā, līmējot afišas uz katra stūra, tāpēc nācās izbraukāt dažādākos ciemus un nobraukāt dažus simtus kilometru. Vispār jāsaka, ka interesanti, jo gribējās pārbaudīt, cik tad liels klīrenss viņam ir

Diena iesākās ļoti "patīkami", kad pēc pirmajiem 30km (protams, ar viņu tiek braukāts daudz un dikti, tāpēc bēdai bija jāpienāk agri vai vēlu) izbeidzās stūres pastiprinātāja sūknis. Tāpēc nācās visu dienu braukāt kā ar mk1 :ch:


Pluss tāds, ka labs laiks un tapa arī pāris skatāmas bildes, taču tas mazsvarīgi.


Mājupceļā, kad bija vairs atlikuši ~30km, priekšējā riepa izdomāja uzbraukt uz naglas/skrūves un atstāt sevī manāmu caurumu



Tad, kad tas tika izdarīts, tika uzstellēts rezerves ritenis. Nepārzinot E30 iznesumus, atdūros pret to, ka cīsiņam iznesums ir 45


Beigās izdomāja izdegt aizmugurējā luktura spuldzīte, mājāsbraucot gandrīz notriekta stirna un droši vien vēl daudz "labumu", kurus pat nevēlos atcerēties

Edit : a jaa, paldies liels Kretīnam, par "drifta ratu" sagādāšanu

Lai jau topiks nesapūst

Last edited by Fretka on 24 May 2012, 23:49, edited 1 time in total.
- e30students
- Spam addicted
- Posts: 2421
- Joined: 21 Feb 2011, 19:36
- Location: Rīga uz Jūrmalas pusi.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: FETKAS E30 325i '88
Fetka wrote:Tātad, beidzot mani piemeklēja tāda kārtīga E30 diena, kad viss pēc kārtas pieviļ un neko vairs negribās darīt
Dažreiz tā gadās



es ar savu zhiku ta izvreseetu to liikumu... ka bumeri vareetu braukt majaas
- Rii
- Posts: 7704
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: FETKAS E30 325i '88
e30 mēnešreizes 

NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: FETKAS E30 325i '88
Nu ko, gaidījāt mani ? 
Vispār bija viss izplānots jaunajam, salīdzinoši garajam reportam, taču šodien pilnīgi neiedomājams pavērsiens (pārsteidzoši, bet pozitīvā ziņā
), līdz ar ko vajadzēja vēl pāris jaunas bildes. Koroč lasam 
Neatceros, cik tālu es te paliku, bet nu, sadarīts ir viss kas. Visu pirms jau gribu pateikt lielu paldies userim Abit, kurš ir galvenais rajona mehs un dara lielāko daļu darba pie mana auto
Tāaaaaaatad, kas sadarīts. Vienā jaukā dienā sākām jaukt ārā bremžu sistēmu, lai nomainītu klučus, jo kaut kas bija manami sācis bersties. Kluči bija pilnīgi beigti, tie visi tika nomainīti, tad arī ķekša pēc gribējām pačekot ručņika mehānismu un atklājām, ka tur ir pizņec, jo viss remkomplekts ar sajātām un samaltām atsperītēm izbira ārā
To visu arī pa vienu dienu novērsām un varēja braukt, oj .. tas ir, stumt bēdu nezinādams, jo jāatgriežas pie vecās bēdas - starteris.
Koroč ar starteri bija interesanti pigori - vienreiz ar lomiku uzdevu no niknuma un atkal sāka viņš iet (tipiski E30
), bet ilgi tā braukāt nevarēja, tāpēc vienā dienā nācās viņu ņemt nost un jaukt ārā. Gemorojs ņemt nost starteri ir pamatīgākais, bet to zin katrs bembists
, tas arī tika noņemts un nomainītas oglītes, līdz ar to zaķis lec un bembis arī lec 
Vakardien ņēmām nost āķi un smaids bija līdz ausīm - nebija vairs kaut kāds brūns puļķis, kas vēl vairāk bojā kopskatu. Nočakarējāmies pamatīgi, jo skrūves tur ieaugušas un dažas pat jauki aplaistītas ar staipīgo mastiku
tad vēl izrādījās, ka āķa stiprinājumi pie balkas atšķiras no bampera amortizatoriem, tāpēc paveicās, ka abitam bija lieka balka garāžā, ko arī biš piefleksējām un, beigu beigās, arī āķis aizgāja Kretiina rokās, kur tas ceļos uz tolmetu. Domāju, ka nu i nafig kādam vajag tādu home made āķi un netaisos čakarēties ar tirgošanu ..
Bija smuks saulriets un atradu tik pat smuku vietu, tāpēc uztapa dažas bildītes



Bet nu baigā škrobe, ka bildes šodien izrādījās praktiski nelietojamas
.. jo praktiski par "haļavu" sanāca tikt pie jau iepriekš atrādītajiem usera Siikais diskiem
cipars bija pārāk salds, lai nemainītos ar savējiem, tāpēc arī, ilgi nedomādams, braucu mainīties ar diskiem un samaksāju to mazo ciparu
aizmugurējās riepas ar steigu jāmaina, jāveic visiem riteņiem kārtīga savirze un problēmām nevajadzētu būt. Kreisai aizmugurējai riepai liela pumpa, kas līkumos un berot iekšā ķērās tieši ixa arku uzlikās, bet operatīvi tika "pavalcētas" arkas ar veco sētas tehniku, kā arī nedaudz apgraizītas uzlikas un nu problēmām nevajadzētu būt. Rītdien jāaizbrauc uz lielpilsētu pēc riepām (varat piedāvāt r16 195/45) un tas viss jānovērš
te arī pāris bildes :



vāciņi arī ir, taču paši diski jāpārkrāso un vēl šis tas ar viņiem jādara.
Kopsavilkumā, protams, esmu ļoti apmierināts par 16x9, joooo nevaru iedomāties citu izmēru, kas uz E30 derētu vēl labāk
Nedaudz sabijies esmu par sēdinājumu - starp arku un riepu var iebāzt 1 pirkstu (ar nelielu piepūli
), bet stretch visu attaisnos un būs kārtībā
To-do-lists man ir gana liels, bet tas lai pagaidām paliek pie manis, taču apsolu, ka būs smuki
endžoi!

Vispār bija viss izplānots jaunajam, salīdzinoši garajam reportam, taču šodien pilnīgi neiedomājams pavērsiens (pārsteidzoši, bet pozitīvā ziņā


Neatceros, cik tālu es te paliku, bet nu, sadarīts ir viss kas. Visu pirms jau gribu pateikt lielu paldies userim Abit, kurš ir galvenais rajona mehs un dara lielāko daļu darba pie mana auto

Tāaaaaaatad, kas sadarīts. Vienā jaukā dienā sākām jaukt ārā bremžu sistēmu, lai nomainītu klučus, jo kaut kas bija manami sācis bersties. Kluči bija pilnīgi beigti, tie visi tika nomainīti, tad arī ķekša pēc gribējām pačekot ručņika mehānismu un atklājām, ka tur ir pizņec, jo viss remkomplekts ar sajātām un samaltām atsperītēm izbira ārā

To visu arī pa vienu dienu novērsām un varēja braukt, oj .. tas ir, stumt bēdu nezinādams, jo jāatgriežas pie vecās bēdas - starteris.
Koroč ar starteri bija interesanti pigori - vienreiz ar lomiku uzdevu no niknuma un atkal sāka viņš iet (tipiski E30



Vakardien ņēmām nost āķi un smaids bija līdz ausīm - nebija vairs kaut kāds brūns puļķis, kas vēl vairāk bojā kopskatu. Nočakarējāmies pamatīgi, jo skrūves tur ieaugušas un dažas pat jauki aplaistītas ar staipīgo mastiku

Bija smuks saulriets un atradu tik pat smuku vietu, tāpēc uztapa dažas bildītes




Bet nu baigā škrobe, ka bildes šodien izrādījās praktiski nelietojamas

.. jo praktiski par "haļavu" sanāca tikt pie jau iepriekš atrādītajiem usera Siikais diskiem

cipars bija pārāk salds, lai nemainītos ar savējiem, tāpēc arī, ilgi nedomādams, braucu mainīties ar diskiem un samaksāju to mazo ciparu

aizmugurējās riepas ar steigu jāmaina, jāveic visiem riteņiem kārtīga savirze un problēmām nevajadzētu būt. Kreisai aizmugurējai riepai liela pumpa, kas līkumos un berot iekšā ķērās tieši ixa arku uzlikās, bet operatīvi tika "pavalcētas" arkas ar veco sētas tehniku, kā arī nedaudz apgraizītas uzlikas un nu problēmām nevajadzētu būt. Rītdien jāaizbrauc uz lielpilsētu pēc riepām (varat piedāvāt r16 195/45) un tas viss jānovērš

te arī pāris bildes :



vāciņi arī ir, taču paši diski jāpārkrāso un vēl šis tas ar viņiem jādara.
Kopsavilkumā, protams, esmu ļoti apmierināts par 16x9, joooo nevaru iedomāties citu izmēru, kas uz E30 derētu vēl labāk

Nedaudz sabijies esmu par sēdinājumu - starp arku un riepu var iebāzt 1 pirkstu (ar nelielu piepūli


To-do-lists man ir gana liels, bet tas lai pagaidām paliek pie manis, taču apsolu, ka būs smuki

endžoi!
- howitzer
- M30
- Posts: 29320
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: FETKAS E30 325i '88

Bai ze vei, nakļene logā ir kā ķiploku grauzdiņi pie auksta aliņa.

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: FETKAS E30 325i '88
Jāatzīst, ka man laikam ar style 5 labāk viņš patika un arī sarkanās pakaļlampas bija smukāk.
Bet tā jau ļoti glīts, neskatoties uz visiem kasjakiem.
Trešo bildi labprāt dabūtu lielizmērā :megasex:
p.s howitzer +325i.
Bet tā jau ļoti glīts, neskatoties uz visiem kasjakiem.

Trešo bildi labprāt dabūtu lielizmērā :megasex:
p.s howitzer +325i.
Last edited by Hancels on 19 Jun 2012, 21:36, edited 1 time in total.
- *Sicram
- Posts: 28465
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: FETKAS E30 325i '88
a cik tev budžets riepām ? 
Es pirku savējās ssā no vieniem tirgoņiem lubānas ielā, arī tagad viņiem uz šo izmēri ir riepas..
es samaksāju 96 latus par riepām + bortēšanu

Es pirku savējās ssā no vieniem tirgoņiem lubānas ielā, arī tagad viņiem uz šo izmēri ir riepas..

es samaksāju 96 latus par riepām + bortēšanu

Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Rii
- Posts: 7704
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: FETKAS E30 325i '88
Ar sarkaniem lukturiem + šiem diskiem būtu bijis ahujenna, tagad nene
Subjektīvi, protams

NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.