____________________________________
Varbūt kāds ko var pastāstīt par šī kantora produkciju:
http://www.hopa-tec.de/index.php
Vienk. uzradās salds piedāvājums, bet no DE valodas man ne mazākās sajēgas

Moderator: gacciZm
kura no sistēmām Tev tieši būtu aktuāla?Juzix wrote:Katrs dīzelists sava auto topikā šito ir paspriedelējis, bet atsevišķu topiku neatradu!
____________________________________
Varbūt kāds ko var pastāstīt par šī kantora produkciju:
http://www.hopa-tec.de/index.php
Vienk. uzradās salds piedāvājums, bet no DE valodas man ne mazākās sajēgas
Sīkāk?jonixins wrote:Man var uzdot jautājumus par čiptuningu. Vidēji gada laikā daži simti dažādu automašīnu nočipoju. Pārsvarā darbojos ar Audi/VW/Seat/Skoda, kā arī pēdējā laikā ar Opel automašīnām.
Pēdējā laikā vispopulārākais ir čipošana, kura vērsta uz ekonomiju, jo īpaši dīzeļiem.
Nekaunos apgalvot, ka atsauksmes par mani ir tiešām labas!
Tālab jau tapa šis topiks, jo viņš man viņu piedāvāja*Sicram wrote:Nu ja tu gribi tiešām Hopu, tad piezvani manam brālim !
un vēl var tik piebilst to, ka Hopa pieder letiņiem
edit
un tev jālasa autobilds, jo šādu tēmu mēs jau aprunājām !
Gaita uzlabojas, jūtamais pieaugums ir ~75% no tā, ko var dabūt ar drošu čipu standarta auto, Griezes moments pieaug būtiski, Max jauda mazāk kā standarta čipa variantā variantā.Juzix wrote:Sīkāk?
Kā tas izpaužas un kas notiek ar gaitas īpašībām?
Viena lieta noteikti ka ir dzinēja resurss. Mūsdienās vēl daudz ko ierobežo visādas EK direktīvas attiecībā uz CO un citiem piesārņojumiem.DeeCee wrote:kas man vienmeer intereseejis - kur taa jauda uzrodas un kaapeec auto razotaaji jau by default neliek taadu reguleejumu
kkaada "droshiibas zona" atstaata ?
Es ar to painteresēšanos biju domājis googli.DeeCee wrote:kas man vienmeer intereseejis - kur taa jauda uzrodas un kaapeec auto razotaaji jau by default neliek taadu reguleejumu
kkaada "droshiibas zona" atstaata ?