Hazel'a e30

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Hazel
Posts: 490
Joined: 27 Feb 2010, 18:22
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hazel'a e30

Post by Hazel »

Pa brīvdienām jau pirmie kasjaki :D

Sāka kūpēt radiators, un pazuda tosols. Nevarēja saprast kur un ka.
Noņēmot secinājām, ka pa visu apakšu pamazām sūcas un līdz ar to tvaiko ārā un viss. Nācās meklēt radiatoru.
Apbraukājām vairākus šrotus, nekur nebija, tad nu nopirku jaunu.

Nebija gan tieši tāda, bet tagad ir nedaudz lielāks :yo:
Ja sanāks rīt safočēšu :emo:
User avatar
jurci-s
Posts: 963
Joined: 02 Dec 2009, 02:03
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hazel'a e30

Post by jurci-s »

:reeka: nu baac par motoru tēmu vnk :emo: Kā var salīdzināt tik atšķirīgus dzinējsu 2.5TDs , m30b35, m52b28 :roll:
Vispirms jāskatās ko cilvēks izvēlas par prioritāti, un kādām vajadzībām auto tik lietots, m30 grieze būs ūber bet tieši tik pat arī ēdīs, m52 būs jaunāks dzinējs, ekanomiskāks (iespējams ies labāk par abiem iepriekš minētajiem jo nebūs nojāts) bet TDs pavisam cits stāsts to diezgan grūti būs iestūtēt iekš e30, Vienkāršākais variants M52.
User avatar
GirtzB
Posts: 2343
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hazel'a e30

Post by GirtzB »

ttd wrote:M50b25 likt var tikai krāna garināšanai. Ja gribi patiešām normāli braukt(visos aspektos), tad ieliec labu 2.5 TDS un uzčipo. Skries krietni labāk par m50b25, griezīsies arī labāk, jo pie mazākiem apgriezieniem būs lielāka jauda. Tā vismaz būtu mana izvēle, ja es meklētu savam E30 kaut ko.
šis postu lūdzu uz zelta fondu. M51 ir smags un negriežas ne sitams lai cik čipots tas būtu, labākā "Budžeta" izvēle ir M52b28(ar alu bloku) un nākošais ir būvēts M50B25 bez vanosa...
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
Hazel
Posts: 490
Joined: 27 Feb 2010, 18:22
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hazel'a e30

Post by Hazel »

Nu jau kāds laiciņš pagājis, kopš nekas nav piebilsts.
e30 ripo, un viss ir LABI :yo: :shura:

Pa šo laiku, kā jau minēju tika nomainīts radiators :)
Šodien samainīja arī termostatu, jo sāka kko nestrādāt :hvz:

Ir ielikts maģītis un kkādas tumbiņas, lai ir foršāks skaņa salona, savadāk bombija tikai no aizmugures :shura:
Beidzot diski stāv mājās uz balkona :shura:, tad jau sabortēs, sapucēs, atrādīšu arī te :P
Kā arī lielais barabans samainīts pret MTech II stūrīti :yo:
Braukšana krietni patīkamāka.

Pa lielam vēl nekas nav darīts, gaidam vasaru :)
User avatar
kars
Posts: 3780
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hazel'a e30

Post by kars »

jurci-s wrote::reeka: nu baac par motoru tēmu vnk :emo: Kā var salīdzināt tik atšķirīgus dzinējsu 2.5TDs , m30b35, m52b28 :roll:
Vispirms jāskatās ko cilvēks izvēlas par prioritāti, un kādām vajadzībām auto tik lietots, m30b35 grieze būs ūber bet tieši tik pat arī ēdīs, m52 būs jaunāks dzinējs, ekanomiskāks (iespējams ies labāk par abiem iepriekš minētajiem jo nebūs nojāts) bet TDs pavisam cits stāsts to diezgan grūti būs iestūtēt iekš e30, Vienkāršākais variants M52.
M30 - The 'Big Six,' also known as the 'Senior Six :cool:

BMW's M30 straight six-cylinder engines had the longest production run of any BMW engine, dating back to the 1968 E3 sedans and E9 coupes. The last use of the block was the 1994 E32 730i. The M30 engine's bottom end is virtually 'bulletproof' and a true workhorse. The M30's timing chain is designed to last the life of the engine and it will. With regular cooling system maintenance, oil changes, and other routine maintenance, the M30 can routinely run well past 250,000 miles (400,000 km)(c)wiki

Tas dzinējs iekš semaka (1590kg) ir baigi ok, dinamika pilnībā pietiek :) un patēriņš nav neko liels, tagat ziemā 13+, ja to dzinēju liek e30 bundžā (~1100-1200kg) tad sanāk normāls kaplis :drive: un arī ekanomijai vajadzetu būt labākai :naac:

Vienīgi svars tam motoram varētu būt paliels :? nez cik ir svara atšķirība m20 vs m30?
Last edited by kars on 13 Feb 2012, 19:20, edited 1 time in total.
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
Haha
Posts: 48
Joined: 01 Feb 2010, 23:36
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hazel'a e30

Post by Haha »

man bij e30 ar m30b35, pa šoseju kādi 8l uz 100km, pa pilsētu nekad nesanāca mierīgi pabraukt, sļipējot ap kādi 16l. m30 laikam bij mazliet smagāks pa m50
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29289
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Hazel'a e30

Post by howitzer »

Haha wrote: m30 laikam bij mazliet smagāks pa m50
Šeit var apskatīties BMW dzinēju svarus:
http://www.bimmerforums.com/engine_faq.php
Sanāk par apm. 7 kg smagāks.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Artis12
Posts: 636
Joined: 14 Oct 2006, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Hazel'a e30

Post by Artis12 »

M30 dzinēji izmirst dēļ tolmeta cenu kāpuma. :emo: Labu M30 dzinēju atrast ir praktiski neiespējami.
Ja ar M50 brauc mierīgi [ :lol: ] tad sanāk tie paši 7 - 10 litri pilsēta/šoseja. Kā arī rezerves daļas šiem dzinējiem met pakaļ.
Morāli novecojušo M30 dzinēju pārsvarā liek cilvēki kuriem pamata ideja ir "jo vecāks - jo vienkāršāks" un nebūs īsti kam plīst.
User avatar
Aigo
Posts: 261
Joined: 07 Jul 2009, 14:58
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hazel'a e30

Post by Aigo »

GirtzB wrote:...nākošais ir būvēts M50B25 bez vanosa...
Ko īsti tu domā zem vārda būvēts?
Par 2.5TDS es pat izteikties negribu, jo bail ka neiztikšu bez rupjībām (IMO).
Un ko var ņemties par tiem motora svariem (tur atšķirība viņiem visiem ir burtiski pāris kg)? Labāk mēraties ar krāniņu mm.
Image
User avatar
Hazel
Posts: 490
Joined: 27 Feb 2010, 18:22
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hazel'a e30

Post by Hazel »

Jau atkal labu laiku nav nekas rakstīts :emo:

Tad nu ziemas atskaite :naac:

Ikdienā braukāju ar šo auto, iepatikās vēl vairāk :yo:
Bet nu pie lietas :
Pa ziemu tika lasītas dažādas detaļiņas un nieciņi, lai varētu visu salikt kopā.
Tad nu īsumā, ko atradu:
1) Apsildāmi elektro spoguļi
2) Kodiška
3) Visu 4 elektro logu pravodka un priekšējie mehānismi.
4) Diski
Spoiler
Show
Image
5) Piekare
Spoiler
Show
Image
Image
6) Krēsli
Spoiler
Show
Image
7) Mtech 2 stūre

un citi sīkumiņi. Gan jau vēlāk pieminēšu.

Šodien pabūts pie http://www.pkp.lv, kur man citi Burnoutieši sabortēja riepas :yo:
Senkjū vēlreiz!
Image

Image
Image
Image

Šobrīd auto atrodas servisā, kur viņam tiek likta virsū piekare.
Pēctam dodas pie citiem mehāniķiem, kuri uzriktēs kondišku un elektro logus :yo:

Tad nu vēlāk plāns aizvest pāršūt krēslus, šitādus jau nevar likt iekšā (šura)

Tas iesākumā, tad jau updeitošu vēlāk :cool:
User avatar
Agniz
Posts: 781
Joined: 15 Jun 2006, 00:28
Location: Rīga, Pļavnieki
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hazel'a e30

Post by Agniz »

diski :yo: :yo: :yo: :yo:
jāsēdina veeeel©™
атсалдетс бембистс
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hazel'a e30

Post by Fretka »

APPROVED diski :yo:
Nākotnē piedzīšu savu sedanšrotu pie Tavējā un noknipsēšu :shura:
User avatar
GG.
Posts: 15936
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Hazel'a e30

Post by GG. »

Fantasķika! Visi īkšķi gaisā!
lm
ID 55
Posts: 2831
Joined: 05 Feb 2009, 22:53
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hazel'a e30

Post by lm »

:cool:
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
User avatar
*Sicram
Posts: 28465
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Hazel'a e30

Post by *Sicram »

Cik izmaksāja tev kondiškas uzlikšana ? un kur ?!
Detaļas tu pats atradi ?
Kāds bija detaļu sarakstiņš ? :roll:
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
Hazel
Posts: 490
Joined: 27 Feb 2010, 18:22
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hazel'a e30

Post by Hazel »

*Sicram wrote:Cik izmaksāja tev kondiškas uzlikšana ? un kur ?!
Detaļas tu pats atradi ?
Kāds bija detaļu sarakstiņš ? :roll:
Vēl neesmu uzlicis, takā izmaksas nezinu :hvz:

Par detaļām runājot, atradu pilnu komplektu kurš bija šadam pašam auto, attiecīgi oriģinālo. Visas iespējamās detaļas, kuras bija, salasīju :shura:
User avatar
*Sicram
Posts: 28465
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Hazel'a e30

Post by *Sicram »

Hazel wrote:
*Sicram wrote:Cik izmaksāja tev kondiškas uzlikšana ? un kur ?!
Detaļas tu pats atradi ?
Kāds bija detaļu sarakstiņš ? :roll:
Vēl neesmu uzlicis, takā izmaksas nezinu :hvz:

Par detaļām runājot, atradu pilnu komplektu kurš bija šadam pašam auto, attiecīgi oriģinālo. Visas iespējamās detaļas, kuras bija, salasīju :shura:
skaaaidriiiss..
Tu noteikti padod ziņu, kā meistariem gāja ar šo lietu un cik $$ tas viss.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
Hazel
Posts: 490
Joined: 27 Feb 2010, 18:22
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hazel'a e30

Post by Hazel »

Ir radusies vēlme ietonēt aizmugurējos logus.

Varbūt kāds zin, ko tas man varētu izmaksāt?

Starp mūsējiem ir kāds, kas ar to nodarbojas?
User avatar
rrrainis
Posts: 4499
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hazel'a e30

Post by rrrainis »

laurisko, man izmaksāja latus 55 laikam.
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
User avatar
RiCh
Spam addicted
Posts: 1991
Joined: 04 Jul 2008, 21:56
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hazel'a e30

Post by RiCh »

Večus arī visus instrumentus savācis :D
Bet , nu laba auto izvēle ;)
Post Reply