Vienīgais tikai žēl ka summas uz to visu aizgāja ne mazās jo turbo motoru pa lielam biju sagatavojis salikšanai, noslīpēta kloķene, iepirktas daļas, attīrītas un sakrāsotas, bet izdevīgāk bija iztirgot. Bet katrā ļaunumā savs labums ja būtu to visu salicis tad ilgi vēl līdz braukšanai netiktu (tobrīd tas bija vienīgais braucamais) kamēr atrastu un iepirktu bojātās daļas kas tik vienkārši nebija izdarāms.
Nu tad man būs jārada savs teiciens par atbildi Konfūcijam
Bieži vien ir jāuzkāpj pa trepēm, lai pārliecinātos, kas tā ir par sienu!
Plāns ar pārbūvi par awd izgāzās dēļ csdd un tad arī zuda jēga projektam, bez tam awd kārbas ir retums un vecajiem mitsubioshi tās ir ļoti švakas. Citādi lai uzbūvētu jaudīgu awd monstru kas pēc katra izbrauciena nav jāpārlasa ir vajadzīgs iespaidīgs budžets un tad jau prātīgāk ir nopirkt kādu no īstajiem evo jo tas pats vien sanāktu

Bet visumā es neatteiktos no vecā awd galanta ikdienai, tas ir pietiekoši ietilpīgs un ērts un ar 4g63 dzinēju būtu pietiekoši dinamisks ikdienišķai braukšanai. Bet atkal strīdīgs jautājums, pabraukāju ar kupjeju un vairs negribu pārkāpt uz nemotoru bembju ietvaros ar žiguli ir cita lieta.
Nu bet šī tēma vairs nav par to, šodien pa brīvo laiku ķeršos klāt, centrālkas uzstādīšanai un vadu ievilkšanai. Kad vajadzētu izfrēzēt otru ieplūdes kolektoru kurā ieurbšu sprauslas tāpat vajadzētu gatavot degvielas maģistrāli, īsti nezinu ko izmantošu vai kādu esošo no mitsubishi pārtaisīšu, vai no misiņa salodēšu jaunu.......
Bet nu līdz tam vēl jātiek jo ir citi darbi, patreiz vaz kolēģim kurš ikdienā ar vaz braukā daram tieši šādu procedūru, pārlasam 1.6L dzinēju

tad vēl daudzi citi neatliekami darbi tai skaitā forda 16V galvas frēzēšana utjp.