Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Nu pag pag, nevajag pārspīlēt, no oda izpūst ziloni :dusma:
Bija viens vājuma brīdis un pagāja, mērķis ir un ģenerālplāns arī ir un daļa no tā visa ir realizēta un ne tā mazākā!

Pat negribu teikt, ka gribu uztaisīt krutāko žiguli, katram sava fiņča un mērķis, ir ne mazums vizuālai pievilcīgu un tehniski spējīgu žiguļu, tie gan pārsvarā brauc sportiskos pasākumos reti kurš tiek lietots ielai.

Vienkārši gribu realizēt savas idejas, te nav viss tik vienkārši kā bembim kad tik nopērc un skrūvē klāt, te ir jākustina smadzenes un rokas, lai ko no jauna izveidotu vai pilnveidotu! un tas mani saista :emo:
Arī gala rezultāts būs pa manai gaumei, visiem protam nepatiks, bet galvenais ka man patiks! jau tagad vizuāli redzu kā tas kopumā izskatīsies.

Un tā raustīšanās kas bija principā vienu reizi ir pavisam vienkārša un loģiska, bet neskaidrošu........
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12221
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by ttd »

Kāda jēga no plāniem? Plāni 95% gadījumu tāpat neizpildās pilnībā. Lēnām kaut ko knibinot, taisot, idejas nāks. Nevajag jau nostādīt nezkādu tur mērķi. Mērķus stādīt nav māksla, māksla ir kaut ko darīt.

Un galīgi neredzu iemeslu nekādu, kādēļ Micukam vai kādam būtu jācenšas attaisnoties, ja kādam netīk kaut kas, tad forums piedāvā vēl pāris simtu citu topicu, kuros ķēzīties.
User avatar
Edgars_H
Posts: 29
Joined: 24 Jul 2011, 22:06
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Edgars_H »

es ar piekriitu android un rl, personiigii man liekas ka vaardi lielaaki nekaa darbi, saakot ar to miniEvo(vsp nezinu kaa tur viss beidzaas ar to auto) vai kaa vinj tur projektu, e30 ieskaitot un ar zhiguli turpinot ut.t.t.
bet nu, lai veicas :)
User avatar
viesulis.
Posts: 250
Joined: 09 Jul 2011, 00:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by viesulis. »

Man patīk palasīt un pilnīgi vienalga kur un kā micuks tranžierē savu naudu. Katram mums ir vājības :D

Tā tik turpini :cool:
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Katrā ziņā paldies par viedokli!

Ar "mini-evo" beidzās tā kad turbo motoru izpārdevu daļās, kad biju pārdevis daudzas daļas tik uzzināju, ka tās nestrādā tāpēc bija pislis ar vienošanos atdod daļu naudas vai ņemt atpakaļ! Tā ir kad uzticas it kā uzticamiem cilvēkiem :evil:

Iepirku labu neturbo motoru, pārlasīju arī uzlaboju, auto vizuāli salaboju, pabraucu mēnesi tad nopirku e30 un pēc dažam nedēļām lanceri pārdevu kamēr vēl svaigs tikai diemžēl par parastu tirgus cenu :emo:

Tēma šeit, forums bik pieirsts, iedzēst nevar būs bekups jāatjauno, bet padarīto var redzēt!
uz lancerclub.lv

Nu nesaistīja man tie 170Zs uz priekšējiem riteņiem :lol:
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Android »

Micuks wrote:Katrā ziņā paldies par viedokli!

Ar "mini-evo" beidzās tā kad turbo motoru izpārdevu daļās, kad biju pārdevis daudzas daļas tik uzzināju, ka tās nestrādā tāpēc bija pislis ar vienošanos atdod daļu naudas vai ņemt atpakaļ! Tā ir kad uzticas it kā uzticamiem cilvēkiem :evil:

Iepirku labu neturbo motoru, pārlasīju arī uzlaboju, auto vizuāli salaboju, pabraucu mēnesi tad nopirku e30 un pēc dažam nedēļām lanceri pārdevu kamēr vēl svaigs tikai diemžēl par parastu tirgus cenu :emo:

Tēma šeit, forums bik pieirsts, iedzēst nevar būs bekups jāatjauno, bet padarīto var redzēt!
uz lancerclub.lv

Nu nesaistīja man tie 170Zs uz priekšējiem riteņiem :lol:
Ar šito arī sanāca sastapties - kad jettu biju sabūvējis un nedēļu pirms exoticas pirmo reizi tika darbināta, tika konstatēts ka motoram, kur pirku no vwmotion aprindās itkā labi zināma lietotāja, izrādījās eļļas līmenis cilindros, virzulim gabali izlūzuši, ļoti jūtams izdilums un vēl sēdināta galva - kompresormotoram. Karoč pilns komplektiņš.


Kopumā par visiem šitiem ģenerālplāniem un mērķiem - vislabāk teica Konfūcijs: pirms kāpt augšā pa kādām kāpnēm, pārliecinies, vai tās ir piestutētas pie pareizās sienas.
Good morning? No such thing!
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Vienīgais tikai žēl ka summas uz to visu aizgāja ne mazās jo turbo motoru pa lielam biju sagatavojis salikšanai, noslīpēta kloķene, iepirktas daļas, attīrītas un sakrāsotas, bet izdevīgāk bija iztirgot. Bet katrā ļaunumā savs labums ja būtu to visu salicis tad ilgi vēl līdz braukšanai netiktu (tobrīd tas bija vienīgais braucamais) kamēr atrastu un iepirktu bojātās daļas kas tik vienkārši nebija izdarāms.
Nu tad man būs jārada savs teiciens par atbildi Konfūcijam :D
Bieži vien ir jāuzkāpj pa trepēm, lai pārliecinātos, kas tā ir par sienu!

Plāns ar pārbūvi par awd izgāzās dēļ csdd un tad arī zuda jēga projektam, bez tam awd kārbas ir retums un vecajiem mitsubioshi tās ir ļoti švakas. Citādi lai uzbūvētu jaudīgu awd monstru kas pēc katra izbrauciena nav jāpārlasa ir vajadzīgs iespaidīgs budžets un tad jau prātīgāk ir nopirkt kādu no īstajiem evo jo tas pats vien sanāktu :D
Bet visumā es neatteiktos no vecā awd galanta ikdienai, tas ir pietiekoši ietilpīgs un ērts un ar 4g63 dzinēju būtu pietiekoši dinamisks ikdienišķai braukšanai. Bet atkal strīdīgs jautājums, pabraukāju ar kupjeju un vairs negribu pārkāpt uz nemotoru bembju ietvaros ar žiguli ir cita lieta.

Nu bet šī tēma vairs nav par to, šodien pa brīvo laiku ķeršos klāt, centrālkas uzstādīšanai un vadu ievilkšanai. Kad vajadzētu izfrēzēt otru ieplūdes kolektoru kurā ieurbšu sprauslas tāpat vajadzētu gatavot degvielas maģistrāli, īsti nezinu ko izmantošu vai kādu esošo no mitsubishi pārtaisīšu, vai no misiņa salodēšu jaunu.......
Bet nu līdz tam vēl jātiek jo ir citi darbi, patreiz vaz kolēģim kurš ikdienā ar vaz braukā daram tieši šādu procedūru, pārlasam 1.6L dzinēju :) tad vēl daudzi citi neatliekami darbi tai skaitā forda 16V galvas frēzēšana utjp.
User avatar
Digital
Posts: 191
Joined: 30 Dec 2004, 01:00
Location: Sensation
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Digital »

A par sprici, kapeec nenjem jau njivas 1,7 galvu, vai vismaz kolektorus, manlieks tak dereja!
Who is the king??
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Briedis »

Jūda wrote:Nesaprotu ko šeit gaļas flautas pūtēji nervozē. Nav viņu žigulis, nav viņu nauda. Cilvēks dara ko grib un kā vēlās..
Ja nedrīkst izteikt savu viedokli, tad ir jātaisa "read-only" forums, bet tad zūd foruma jēga.
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Melnais »

Briedis wrote:
Jūda wrote:Nesaprotu ko šeit gaļas flautas pūtēji nervozē. Nav viņu žigulis, nav viņu nauda. Cilvēks dara ko grib un kā vēlās..
Ja nedrīkst izteikt savu viedokli, tad ir jātaisa "read-only" forums, bet tad zūd foruma jēga.
Nu mani par šito vislaik grib nobanot. :shura:

Micuk, man viss patīk tā tik turpini! Grubu redzēt žitku ar elektriskajiem logiem un šprici! :naac:
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Digital wrote:A par sprici, kapeec nenjem jau njivas 1,7 galvu, vai vismaz kolektorus, manlieks tak dereja!
Galva ir nedaudz biezāka, bet konstruktīvi tāda pati kā citas klasikas galvas ar iefrēzējumiem sprauslām.
Lietotus ieplūdes kolektorus atrast nav iespējas, ja tikai kopā ar motoru, viens tāds ir zināms, bet cena 300Ls, jauni kolektori maksā 100Ls bet tos es principa pēc nepirkšu, nav to summu vērti. Ir 'mēģināts pie paziņām Krievijā meklēt, bet tā ir tāda deficīta prece arī tur.
User avatar
GG.
Posts: 15944
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by GG. »

Ja ir iespēja tikt pie svarkas, nav lētāk uzmetināt?
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Nu tāpēc plānoju iepirkt pusautomātu, tad varēs uzveidot pat labāku kā rūpnieciskais :)
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Android »

Micuks wrote:Nu tāpēc plānoju iepirkt pusautomātu, tad varēs uzveidot pat labāku kā rūpnieciskais :)
Pag, a ieplūdes kolektors gadienā nav no alumīnija? Kā domā to ar pusautomātu metināt?
Good morning? No such thing!
User avatar
elksnis
Spam addicted
Posts: 697
Joined: 08 Aug 2011, 13:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by elksnis »

Kopš kura laika pussautomats nemetina aluminiju? :roll:


Un mājam ja iet runa par aluminiju tad der arī shis > http://ramoto.lv/?top=1737&id=1740
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Oriģināli ir no alumīnija, bet var taisīt no dzelzs :naac:
Krievijā ir izplatīts variants, ka resīveri taisa no ugunsdzēšamā :emo: es tik perversi nerīkošos :naac:

Protams ir variants no saimniecībā esošajiem mitsubishi alumīnija ieplūdniekiem, sakomplektēt un aiznest pie pazīstamā kurš ar argonu metina, bet vienkāršāk un ērtāk un ne slikti ir pirmais variants.
User avatar
Aigo
Posts: 261
Joined: 07 Jul 2009, 14:58
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Aigo »

Gribu ātrāk redzēt to 5-to drift žiguli :drive:
Image
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

RL. wrote:Micuk, gribi teikt, ka e30 nebūvēsi priekš drifta?
Tur nav ko būvēt jo tas jau ir principā gatavs driftam, trūkst bloķis un lai pa lielo trasi vilktu jaudīgāks dzinējs vai tā paša uzlabojumi.....

Par piecīti driftam tas ir tikai ideju līmenī, vispirms tikšu galā ar iesākto!
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Ir atkal kas padarīts :)
Sveces visas jezgas ietvaros jaunas nepaspēju iepirkt uz motora salikšanu, bet to izdarīju piekdien, jaunas sveces un jauna indukcijas spoles, vadi ir labi, bet tos ar laiku kad dabūšu tieši šādus vācu ražojums :)
Dzinējs jūtami labāk strādā 8-)
Image
Image
Brūnums fonā nav rūsa!
Image

Un ieinstilēju centralku 8-)
Image
Image
Image

Uzliku arī otru spogili, tagad abi vienādi un veseli :)
Image

No pagalma izbraucu kā ar traktoru 8-)
Image
User avatar
Focus
bez Jumta
Posts: 4256
Joined: 10 Jun 2004, 23:55
Location: Darbnīca
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Focus »

kur tos centralku motoriņus var nopirkt?
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
Post Reply