Jau sen tika regulāri šķirstīti e46 320D toringa sludinājumi. 23. oktobra vakarā sludinājuma portālā parādījās šis e46, kas gluži neatbilda manām prasībām. Proti tam nav automāts. Bet cena bija ļoti pievilcīga, kas lika uzzvanīt un braukt skatīties. Tad nu kopā ar Reini un Jāni metāmies piedzīvojumā svētdienas vakarā, kas beidzās pirmdienas rītā ap 11:00. Auto nopirku, tas saviem spēkiem pievarēja arī ~250km

Gausi tas kustējās, skaņas no motora briesmīgas, bet nu tika līdz galam. Jā, jau pērkot zināju, ka kkur tam ir kapi.Turbīne, sūknis, vai varbūt kas cits. Bet pārējās lietas bija labā stāvoklī, cik nu tās varēja notestēt pilnīgā tumsā ar lukturīti. Pieredzējušais BMW speciālists Reinis ar teicās, ka piekarei utt viss zajibis. Tika vēl nedaudz nosista cena un auto paņemts.
Kā jau Īriem piedienas auto nekopts salons/ virsbūve.
Nedaudz sīkāk par savu jauno kūti
Bmw e46 torings, 2001 gada, 2.0D (150zs).
Aprīkojumā:
Pusādas rekaro
Klimats
Kruīzkontrole
Lietussensors
Sēdekļu apsilde
4x el. logi
Parkingsensori aizmugurē
Orģināls ksenons
Tālāk bildes
Tīrība virsbūvei:
Logu šidruma bačoks, stāvējis visu laiku vaļā- smiltis un citi sūdi sakritūš, tai rajonā sācis pūt.
Virsbūves defekti- krāsa matēta ar kkādiem putekļiem, ir rūsas brubulis virs nummura, tad vēl uz spārneim ir dīvaina rūsa( bilde zemāk), bukte priekšējām durvīm. un kkur jau noteitki vēl kāds kaseks.
Salons- piedirsts līdz nemaņai. Bet nav plēsts/ skrāpēts utt.
Lāča sejas izteiksme neliecina ne par ko labāku kā aprakstīts
Akumulators peldēja ūdenī.
Motors.
Motors darbībā
Tas tā īsumā
