Update.
Itkā kādu laiku nekas nav rakstīts, bet nu viss pa druskai notiek un tiek darīts.
izdarīts:
-Noņemts āķis, kas bija diezgan pagrūti.
-Noskaidrota dīvainā skaņa kas nāk no motora, ģenerātoram gultņi iet pie dieviem, kas arī tagad ir prioritāte, lai nesaiet viss pilnīgā dirsā.
-Sākts apklusināt abšivu trokšņus salonā, aimugurē tas ir izdarīts, un tagad ir 200% klusāk.
-Iepirkts rūtains audums jumtam, bet ar to būs kāds laiks, jo bagažniekam slēdža mehānisms aizgāja pie dieviem ar galiem, tas arī būs jāmaina kkad, un tad arī varēs domāt par griestu iznemšanu un taisīšanu.
Un tagad sliktā ziņa.
Braucot uz tuvējo pagastu pagaišnedēļ kkāds p****s mani ārpus pilsētas apdzen, un preti braucošos neskatijās, nomauca man priekšā pa ātro un iedeva pa mēmajām, pats arī sāku bremzēt, un trāpiju uz mīkstā sniedziņa, karoče nolidoju no ceļa. izkāpjam, mašīna sniegā, neko neredz, esam uzkārušies, sagaidam palīgspēkus, tiekam izpilkti, un konstatēts, ka bamperu krasojums atkal jau apskādēts, pagriezienam nnolauzti stiprinajumi, un karājās uz vada, tas tiek pielīmēts ar izolentu krusta veidā (Rat style

) un bedīgā ziņa, ka uzslīdot uz kupenas, vadītāja pusē ar ledus kluci slieksnim tajā plastmasas uzlikā izsists caurums. Kā arī nākošajā dienā pamanīts, ka vadītāja puses spārnam ir pilnīgs čau, izsists caurums apakšā, kur bija izrūsējis, un tur ir caurums.
Plānos:
-nākošnedēļ tajā līvānu šrotā apskruvēt vienu melno universāli, dabūt USA pavarotus ar dzelteno malu, dabūt slieksni, dabūs trūkstošās bagāžnieka abšivas, dabūt bagažnieka vāku, vai vismaz mehānismu, un ir domā laicīgi iepirkt vadītāja puses spārnu no tāpaša melnā universāļa, ja nebūs arī sacarumojies jau.
-likvidēt sačakarēto imobilaizeru
-ģenerātoram gultņus nomainīt, kā jau minēts
-visu salikt.
Pgaidam viss, volvo turpina dzīvoties pa šitādām vietām.
