1. Izņemtas pakaļējās lampas, bagažnieka iekšas, pakaļējais bampers noņemts.
2. Pilnībā izjaukts salons, izņemti tepiķi, apšuvumi.
3. Salonā notīrīta visa oriģinālā bituma mastika (vai kā viņu tur) - bija paliels čakars, taču strādājot divatā iet salīdzinoši ātri.
Konstatējām, ka grīdā ir pāris caurumi, taču nav tik traki - mans e30, kad to taisīju 2004. gadā bija daudz vairāk izrūsējis.
Iepriekš domāju, ka, pirms Edzulis nokrāsoja šo bmw sudrabotā krāsā, tas bija balts - jo motortelpa iekšpusē ir balta. Pajaucot vairāk atklājās, ka oriģinālā krāsa šim e21 ir bijusi gaiši zaļa metālika. Tagad dilemma kādā krāsā lai krāso - sudrabots izskatās visai labi, taču mūsu mērķis ir uzcelt šo bmw tieši oriģinālu - arī audiodistēma tiks salasīta oriģinālā. Tagad ir viela pārdomām - krāsot zaļu vai sudrabotu...
Šodien jaucot izdomājām, ka tomēr motoru arī celsim laukā - lai var kārtīgi nokrāsot visu - gan ārpusi, gan arī iekšpusi - salonu, bagažnieku, motortelpu. Pie reizes ir doma samainīt esošo 4robu kārbu pret 5nieci.
Šodien tika sastādīts arī nepieciešamo detaļu saraksts.
Tālāk pāris bildes
Motortelpa - izņemts logutīrītāju mehānisms, pečka, noņemti bačoki...

Salons - izjaukts viss, izņemot paneli. Bet arī tas nākamajās brīvdienās dosies laukā no auto.

Grīda - pat labāka, kā bija gaidīts

Priekšā stāv vēl viens riebīgs darbs - jādabū ārā "aftermarket" vibroizolācija - tas draņķis dikti lipīgs, un to ļoti grūti dabūt laukā.

Bagažnieks - var redzēt oriģinālo krāsu. Stāvoklis tīri labs - drusku jāpiestrādā pie zapaskas "bļodas", bet visādi citādi - ir ok.


Grīdas sliktākā daļa - caurums pie gāzes pedāļa, un kaut kāda šmuce kreisajā tālajā stūrī. Kreisajā stūrī kaut kas ir jau metināts, bet tā vietā, lai bojāto vietu izgrieztu un iemetinātu jaunu, bleķis vienkārši aizmetināts priekšā caurumam. Tagad būs jāgriež laukā un jāliek vietā jauns gabals - lai viss ir kā pienākas.

