Motora temperatūra
Moderator: gacciZm
Motora temperatūra
Lieta tāda, ka motora temperatūra neceļās (vismaz tā rāda dačiks instrumentu panelī) dačiks rāda drusku virs min. temperatūras un, ja brauc pa šoseju, tad uzkāpj biš` augstāk.
Kā arī iesledzās elektriskais ventilātors, kaut gan motors ir atsilis, kapēc tā?
Tika nomainīts termostats, pieliets tosols - nekas nemainījās.
Kāds varbūt ir saskāries ar ko tādu, vai zin, kur meklēt problēmu.
Auto- ford focus dīzelis.
Turpmāk apsolos rakstīt saprotamā latviešu valodā.
Kā arī iesledzās elektriskais ventilātors, kaut gan motors ir atsilis, kapēc tā?
Tika nomainīts termostats, pieliets tosols - nekas nemainījās.
Kāds varbūt ir saskāries ar ko tādu, vai zin, kur meklēt problēmu.
Auto- ford focus dīzelis.
Turpmāk apsolos rakstīt saprotamā latviešu valodā.
Re: Motora temperatūra
Skaidri zini, ka nomainītais termostats pareizi darbojās, vai vispār darbojās? Termostati arī ir dažādi, atšķirās pēc temperatūras, kurā atverās un aizverās. Termostats ir pie vainas, kas gan cits? Ja ventilators pats no sevis pie nepareizām temperatūrām slēdzās iekšā ārā, tad temperatūras devējs. Moš tiešām tas devējs pie vainas un liek ventilatoram griezties arī tad, kad nevajag? Vēl variants, ka ventilatora relejs nestrādā kā vajag, tb, vislaik griežās ventilators.
Re: Motora temperatūra
Man gan liekas, kas cits pie vainas vainu pats termostats (jaunu liki vai "jaunu-lietotu"?, jo man ir otra galējība 90* ir pie 111, tb darba temperatūra un nav nekādi 100+ tur motorā ir tie 90, bet propellers ieslēdzas pie 111 (nu apmēram), arī jāmaina termodatčiks...., skaties kas tev tur..
Re: Motora temperatūra
neko no tevis rakstītā nevar saprast, bet zinu, ka man mersim ventilators ieslēdzas pie 107 grādiem, ja nemaldos. tas lietas būtību nemaina, tāpat darba temperatūra ir 80 grādi, kuri stabili arī turas.binladens wrote:Man gan liekas, kas cits pie vainas vainu pats termostats (jaunu liki vai "jaunu-lietotu"?, jo man ir otra galējība 90* ir pie 111, tb darba temperatūra un nav nekādi 100+ tur motorā ir tie 90, bet propellers ieslēdzas pie 111 (nu apmēram), arī jāmaina termodatčiks...., skaties kas tev tur..
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.


- Pauliic
- Moderators
- Posts: 4390
- Joined: 15 Jun 2004, 14:33
- Location: Carnikava, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Motora temperatūra
tāds ir mazo dīzeļu liktenis aukstajās ziemas dienās
pats jau teici, ka problēma ir, ka ieslēdzas ventilators, tur arī meklē vainu, lai gan ziemā tie mazie diezko neuzsilst. Kad bija -20 tad es visu dienu 1,6D neslāpēju, lai kautcik turās siltums salonā
pats jau teici, ka problēma ir, ka ieslēdzas ventilators, tur arī meklē vainu, lai gan ziemā tie mazie diezko neuzsilst. Kad bija -20 tad es visu dienu 1,6D neslāpēju, lai kautcik turās siltums salonā

Re: Motora temperatūra
Elvis manam dīzelim piemēram lielos mīnusos tikai pēc stundas braukšanas sāk temperatūra tuvoties 85 grādiem 

Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Motora temperatūra
atkal jau "diizelju magjija" (tm)
ja auksts - tad nelec, ja pielec - tad nesilst, ja uzsilst - tad paarkarst...

ja auksts - tad nelec, ja pielec - tad nesilst, ja uzsilst - tad paarkarst...

Re: Motora temperatūra
dīzelim vajag priekšā radiatoram kartonu, bet ir jāskatās, jo ja aizsegsi visu radiatoru, tad 100% pārkarsīs - kādu daļu noteikti vajadzētu aizklāt 

Audi/VW/Skoda/Seat/Bentley/Lambo/Aston tehniskais atbalsts, pogāšana, immo u.c. Arī attālināta palīdzība ... 22154930
Re: Motora temperatūra
Ta bildu uz visiem ieprieksejiem jautajumiem, tatad termostats jauns nevis lietots, tika parbaudiits karsta udenii, atveraas.
Raini sodien pameginaju drileeju apkart kadu stundu no vietas un tiesam tempretura uzkapa lidz normai, bet pa to ventilatoru tikunta nesaprotu kas pa huj.... bus japaskatas tas devejs ko labu raada
Raini sodien pameginaju drileeju apkart kadu stundu no vietas un tiesam tempretura uzkapa lidz normai, bet pa to ventilatoru tikunta nesaprotu kas pa huj.... bus japaskatas tas devejs ko labu raada

Re: Motora temperatūra
No tā dīzeļa tik maz siltuma izdalās, ka bieži pietiek ar pečku.Gitucis wrote:dīzelim vajag priekšā radiatoram kartonu, bet ir jāskatās, jo ja aizsegsi visu radiatoru, tad 100% pārkarsīs - kādu daļu noteikti vajadzētu aizklāt
Man vasarā 1.9TDI bija radiatoram startpsiena izlūzusi. Līdz ar to radators bija auksts, bet viss karstums vienkārši izgāja pa taisno vienā radiatora sānā. Nu - līdz ~110km/h ar to pietika. Pilsētā problēmas sākās pēc pāris atvilcieniem...
Tad man liekas, ka TDI vispār ziemā radiatoru nevajag. Gaisa dzese + pečka varētu pietikt.
Re: Motora temperatūra
Tā nu tas irParaTr00per wrote:atkal jau "diizelju magjija" (tm)![]()
ja auksts - tad nelec, ja pielec - tad nesilst, ja uzsilst - tad paarkarst...

Bet ja nedaudz padomā, tad viss ir

No quattro - no fun!
Re: Motora temperatūra
Pie viena uzjautāšu: mondeo mk1 1.6, 2x jau mainīts termostats (likti jauni, protams), bet tas aparāts kā nesilst, tā nesilst. T.i. braucot ārpus pilsētas temperatūra līdz normālai neuzkāpj, turās krietni zemāk. Satiksmē mīcoties ir labāk, bet tik un tā par maz. Tā kā fordistu te netrūkst, tad kādi ieteikumi? 

Re: Motora temperatūra
pagājšgad darbā bija renault clio 1.4 ar tikko nomainītu dzesēšanas šķidrumu. temperatūra uzkāpa tikai pa pilsētu braucot/mīcoties, pa šoseju temperatūra no sasilušas kritās un pietrūkta 2/5 daļas līdz normai. tas bija ziemā pie mīnusiem.