Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
User avatar
Kron-X
Posts: 8
Joined: 28 Nov 2010, 02:27
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Kron-X »

Kāds zin ko var iepūst iesmērēt ieziest noziest apliet ap svecēm, lai vieglāk izskrūvēt, atslēgu pa 1.19 jau novērpu (plastmasas ručku), tagad dabūju prof ar vorotņiku muciņ type, tagad otra problēma, šito es nesalauzīšu, bet izlauzt vītni vai ko vēl stulbāku arī izdarīt negribas...., kak raz derētu nomainīt tās sveces. WD-40 izmēģināts efekts nekāds, any other ideas?, deiceri un šitādas hui*** kautko dod??
Diezvai kkāds šķidrums tev palīdzēs. Pamēģini tās sveces vel nedaudz pievilkt un pēc tam skrūvēt ārā. Sliktākā gadijumā kādu norausi, bet var to vītni atjaunot.
Volvo 850 2.5TDI
User avatar
dzejnieks
Posts: 2267
Joined: 04 Sep 2008, 18:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by dzejnieks »

Kron-X wrote:
Kāds zin ko var iepūst iesmērēt ieziest noziest apliet ap svecēm, lai vieglāk izskrūvēt, atslēgu pa 1.19 jau novērpu (plastmasas ručku), tagad dabūju prof ar vorotņiku muciņ type, tagad otra problēma, šito es nesalauzīšu, bet izlauzt vītni vai ko vēl stulbāku arī izdarīt negribas...., kak raz derētu nomainīt tās sveces. WD-40 izmēģināts efekts nekāds, any other ideas?, deiceri un šitādas hui*** kautko dod??
Diezvai kkāds šķidrums tev palīdzēs. Pamēģini tās sveces vel nedaudz pievilkt un pēc tam skrūvēt ārā. Sliktākā gadijumā kādu norausi, bet var to vītni atjaunot.
Ļoti liels +1 šim teiktajam :cool:
B4 TDi
binladens
Posts: 70
Joined: 04 Jun 2010, 09:52
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by binladens »

Ok testēšu rīt, šodien akal visu dienu nācās ārdīties pa latviju :X...

New problem, moš kādam zināms kāds, kas varētu pārlodēt "led apakšapgaismojumu" pioneer r8100p magnetolai, palasiju citiem analogiem tās sērijas maģiem tāda paša probža, tik interesanti kur dabūt ledu/s
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

Kron-X wrote:
Kāds zin ko var iepūst iesmērēt ieziest noziest apliet ap svecēm, lai vieglāk izskrūvēt, atslēgu pa 1.19 jau novērpu (plastmasas ručku), tagad dabūju prof ar vorotņiku muciņ type, tagad otra problēma, šito es nesalauzīšu, bet izlauzt vītni vai ko vēl stulbāku arī izdarīt negribas...., kak raz derētu nomainīt tās sveces. WD-40 izmēģināts efekts nekāds, any other ideas?, deiceri un šitādas hui*** kautko dod??
Diezvai kkāds šķidrums tev palīdzēs. Pamēģini tās sveces vel nedaudz pievilkt un pēc tam skrūvēt ārā. Sliktākā gadijumā kādu norausi, bet var to vītni atjaunot.
noraut viitni vienmeer paguusi. nopeerc labaak shkjidraa slaapeklja baloninju un nosaldee sveci kaartiigi. tad uzsildi kaartiigi. un taa vairaakas reizes. un tad normaalaa temperatuuraa (auksta svece buus ljoti trausla) provee skruuveet aara...
binladens
Posts: 70
Joined: 04 Jun 2010, 09:52
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by binladens »

Ok liela paldiesiņa tik questions, kur to slāpekli nopirkt :D?

Neliels questions audio guru, kā tur ir maģim var droši slēgt klāt 8Ohm tumbas?, mēs vienos jāņos sen sen atpakaļ vienu maģi nokāvām prost tagad i doma slēg neslēgt (līdz pavasarim kad ieliks tumbas durvīs, savādāk jādzīvo ar 10cm pīkstuļiem, doma aizmugurē uz sēdekļa ielikt no RRR centra skaļruni, tik 8Ohm :?
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

binladens wrote:Ok liela paldiesiņa tik questions, kur to slāpekli nopirkt :D?
es pirku YE International, bijushajaa Aakabel, bet domaaju, ka taa nav vieniigaa vieta :)
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais »

binladens wrote: Neliels questions audio guru, kā tur ir maģim var droši slēgt klāt 8Ohm tumbas?, mēs vienos jāņos sen sen atpakaļ vienu maģi nokāvām prost tagad i doma slēg neslēgt (līdz pavasarim kad ieliks tumbas durvīs, savādāk jādzīvo ar 10cm pīkstuļiem, doma aizmugurē uz sēdekļa ielikt no RRR centra skaļruni, tik 8Ohm :?
Jā, vari droši likt 8 omus, tas būs pat labāk nekā 4 omi.. ;)
Bet skanēs mazliet klusāk. Iekš auto nedrīkst likt mājas akustikām paredzētus skaļruņus. ;)
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17274
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Juzix »

Melnais wrote:
binladens wrote: Neliels questions audio guru, kā tur ir maģim var droši slēgt klāt 8Ohm tumbas?, mēs vienos jāņos sen sen atpakaļ vienu maģi nokāvām prost tagad i doma slēg neslēgt (līdz pavasarim kad ieliks tumbas durvīs, savādāk jādzīvo ar 10cm pīkstuļiem, doma aizmugurē uz sēdekļa ielikt no RRR centra skaļruni, tik 8Ohm :?
Jā, vari droši likt 8 omus, tas būs pat labāk nekā 4 omi.. ;)
Bet skanēs mazliet klusāk. Iekš auto nedrīkst likt mājas akustikām paredzētus skaļruņus. ;)
Kapēc?
Nekad nav bijusi doma to darīt :D bet gribu zināt kāpēc :aljo: :shura:
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
karlisbe
Posts: 6405
Joined: 13 Aug 2005, 18:19
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by karlisbe »

Juzix wrote:
Melnais wrote:
binladens wrote: Neliels questions audio guru, kā tur ir maģim var droši slēgt klāt 8Ohm tumbas?, mēs vienos jāņos sen sen atpakaļ vienu maģi nokāvām prost tagad i doma slēg neslēgt (līdz pavasarim kad ieliks tumbas durvīs, savādāk jādzīvo ar 10cm pīkstuļiem, doma aizmugurē uz sēdekļa ielikt no RRR centra skaļruni, tik 8Ohm :?
Jā, vari droši likt 8 omus, tas būs pat labāk nekā 4 omi.. ;)
Bet skanēs mazliet klusāk. Iekš auto nedrīkst likt mājas akustikām paredzētus skaļruņus. ;)
Kapēc?
Nekad nav bijusi doma to darīt :D bet gribu zināt kāpēc :aljo: :shura:
jo viņi nav paredzēti tādām temperatūras svārstībām, kādas ir auto. Tas būtu viens no galvenajiem iemesliem ;)
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Image
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

mpb wrote:
Juzix wrote:
Melnais wrote:Jā, vari droši likt 8 omus, tas būs pat labāk nekā 4 omi.. ;)
Bet skanēs mazliet klusāk. Iekš auto nedrīkst likt mājas akustikām paredzētus skaļruņus. ;)
Kapēc?
Nekad nav bijusi doma to darīt :D bet gribu zināt kāpēc :aljo: :shura:
jo viņi nav paredzēti tādām temperatūras svārstībām, kādas ir auto. Tas būtu viens no galvenajiem iemesliem ;)
arii mitrumam un vibraacijai :)
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais »

Kā mpb un Paratr00per teica, tā arī ir un tas viss kopā noved pie tā, ka mēdz magnēti atlīmēties un nobīdīties, papīra membrāna paliek mitra un mīksta, izjūk tur viss. Nu tādā garā. Tāpēc jau ir auto audio ar plastmasas un līdzīgu materiālu membrānām utt. ;) Bez tam, auto akustikām parasti ir plašāks frekvenču diapazons un lielāka jūtība, kas iekš auto ir svarīgi. Mājas akustikām visideālāk būtu kādi 80 - 88dB, bet auto no 89 - 95dB. ;)
User avatar
Martinss
Posts: 4930
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss »

Kāds zin, kur sierrai varētu dabūt jaunu priekšējo bamperi? Cik saprotu, ja jauns, tad būs taivāna, tie bamperi nav baigi trauslie un tik šķībi, ka visur ir pāris mm spraugas? :roll:
iz
Posts: 1502
Joined: 13 Dec 2007, 19:57
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by iz »

Martinss wrote:Kāds zin, kur sierrai varētu dabūt jaunu priekšējo bamperi? Cik saprotu, ja jauns, tad būs taivāna, tie bamperi nav baigi trauslie un tik šķībi, ka visur ir pāris mm spraugas? :roll:
uzzvani uz sputņik-2 viņi arī lietotas un jaunas virsbūves daļas tirgoja, moš kautko var piedāvāt
binladens
Posts: 70
Joined: 04 Jun 2010, 09:52
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by binladens »

Stulbs jautājums- kā noņemt ātrumkloķa "augšas propku" , nu to kur roku turi, viņš uzskrūvēts, uzmaukts, 20 gadīgai mašīnai pieļauju ka nekad nav ņemts nost :D , es ar vakar nesapratu būs ar trubaclēgu jātur ja uzskrūvēts, :D, jāpārjauc centra konsole pagaidām tas ir mans stops kloķis nost jādabon.
User avatar
dzejnieks
Posts: 2267
Joined: 04 Sep 2008, 18:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by dzejnieks »

Martinss wrote:Kāds zin, kur sierrai varētu dabūt jaunu priekšējo bamperi? Cik saprotu, ja jauns, tad būs taivāna, tie bamperi nav baigi trauslie un tik šķībi, ka visur ir pāris mm spraugas? :roll:
Par spraugām nezinu, bet trausls būs, kā padla...
B4 TDi
User avatar
Tirlin
Posts: 23
Joined: 24 Aug 2010, 21:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Tirlin »

elloo :D
nav nācies iepazīties, bet ganjau ar laiku un labām bildēm to izdarīšu :)

shtukojot ko varētu ieguldīt iekš Mondeo mk1 1.8 d pie pirmās naudas plūsmas uzdūros uz šādas saitītes
http://fordwiki.co.uk/index.php/Interco ... _for_1.8TD
saab 9000 intercoolers uzlikts uz ford mondeo mk2 ar stock dzinēju 1,8TD
bet šeit ir tas tats uz mk1 ar st dzinēju un to pašu sāba intercooleri
http://www.fordmondeo.org/forum/printpo ... id/769955/ <- fukin effik projekts :shock:
palabojiet, ja kļūdos

gribējās zināt viedokli no lietpratējiem, vai ir jēga sākt ko lasīt kopā, lai uz pavasari būtu ar ko ķimerēties vai nē? :hvz: (zinu ka būs pasālīti)
Spoiler
Show
It's a very worthwhile modification and makes the 1.8TD much quicker than standard. It's virtually the same setup as on a modern 2.0TDCi mondeo. Pipe lengths, etc, all work out about the same. Also, there is no turbo lag (some people thought that there would be because of the long pipes, but as we know the 2.0TDCi also has these long pipes and that has no lag whatsoever). The standard top-mount position of the intercooler on a 1.8TD is pretty poor, and gets very hot through heatsoak in the summer months. This "FMIC" eliminates this problem and makes the overall power curve much better.
ah.. btw.. universālis, aka sexwagons
User avatar
RSkopi
Posts: 210
Joined: 25 Nov 2010, 19:13
Location: Liepāja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by RSkopi »

Tirlin wrote:elloo :D
nav nācies iepazīties, bet ganjau ar laiku un labām bildēm to izdarīšu :)

shtukojot ko varētu ieguldīt iekš Mondeo mk1 1.8 d pie pirmās naudas plūsmas uzdūros uz šādas saitītes
http://fordwiki.co.uk/index.php/Interco ... _for_1.8TD
saab 9000 intercoolers uzlikts uz ford mondeo mk2 ar stock dzinēju 1,8TD
bet šeit ir tas tats uz mk1 ar st dzinēju un to pašu sāba intercooleri
http://www.fordmondeo.org/forum/printpo ... id/769955/ <- fukin effik projekts :shock:
palabojiet, ja kļūdos

gribējās zināt viedokli no lietpratējiem, vai ir jēga sākt ko lasīt kopā, lai uz pavasari būtu ar ko ķimerēties vai nē? :hvz: (zinu ka būs pasālīti)
Spoiler
Show
It's a very worthwhile modification and makes the 1.8TD much quicker than standard. It's virtually the same setup as on a modern 2.0TDCi mondeo. Pipe lengths, etc, all work out about the same. Also, there is no turbo lag (some people thought that there would be because of the long pipes, but as we know the 2.0TDCi also has these long pipes and that has no lag whatsoever). The standard top-mount position of the intercooler on a 1.8TD is pretty poor, and gets very hot through heatsoak in the summer months. This "FMIC" eliminates this problem and makes the overall power curve much better.
ah.. btw.. universālis, aka sexwagons
Pirmais variants jau neko daudz tev nemaksās,būs ņiprāks nekā std.kapēc gan nē!
Otrais variants,tas ir 2.0 zetec turbo,nevis st.Ko tik tur nevajag un cik tas maksās :shock: ,bet nu ja nauda,un pacietība ir kāpēc gan ne!
Ahead while im driving...


Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
User avatar
Tirlin
Posts: 23
Joined: 24 Aug 2010, 21:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Tirlin »

Pirmais variants jau neko daudz tev nemaksās,būs ņiprāks nekā std.kapēc gan nē!
Otrais variants,tas ir 2.0 zetec turbo,nevis st.Ko tik tur nevajag un cik tas maksās ,bet nu ja nauda,un pacietība ir kāpēc gan ne!
manā īpašumā ir Ford Mondeo Universālis mk1 95.g. 1.8 TD
1# variants, likt citu motoru negrasos, un tādi tēriņi nav pa kabatai, vizmaz pagaidām :)

Jautājums joprojām aktuāls. Patēriņš krasi mainīsies?
User avatar
Martinss
Posts: 4930
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss »

Pirms taisos sūtīt augšā advancētāku sadaleni, gribēju pajautāt, cik labi būtu šitāda pēc parametriem?
KENT CAMS FAST ROAD CAMSHAFT KIT
1000-6250rpm .499" LIFT 263deg TIMING 110deg .008"/.010" CLEARANCE
Vienīgais, ko saprotu no visa rakstītā, tas diapazons kurā tā sadalene dod ir 1k-6k rpm, vai nee? Kas vēl?
User avatar
krissis
Posts: 1664
Joined: 30 Oct 2008, 11:11
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by krissis »

IMHO sadalene nav tas ar ko būtu jāsāk jaudas uzlabošana!
Ja jums ledusskapī nekā nav, paņemiet laša fileju :D
Locked