

Beeet nu enīvēj, sveikts.

aaa, nu tad skaidrs.L33V wrote:BLINGZ wrote: Nāk prātā tikai Viesturs
Starpcitu kaimiņ Vīgantus labi zinu un es arī esmu Viesturs.. tie ir vienīgie principā ko es zinu z-ciemā.. dzīvoju viņam blakus. Kādreiz te man bija tikai tādi kā lauki bet tagad esmu pārcēlies pavisam
Vispirms painteresējies.. vai tā ir tikai freona vaina..L33V wrote:Par to gan es brīnos, ka kāds vispār zina par manu eksistenci
Atgriežoties pie tēmas man jautājums:
Cik izmaksā uzpildīt freonu. Un vai e36 nāk tas vecais, aizliegtais freons vai jaunais (ja nemaldos r302) ???
To noteikti.. Bet vismaz vecais saimnieks teica ka kondiška arī ir tikai freonu uzpildīt vajag. Tapēc gribu zināt cik maksā tā uzpilde.. Bet gan jau tāpat kondiškas trubas ir tikpat cauras kā tie griesti..jurci-s wrote: Vispirms painteresējies.. vai tā ir tikai freona vaina..ka beigās to neizdari pa velti. tur var būt daudz vainas kamdēļ nestrādā..
Paskaties uz to auto vēlreiz un padomā, vai tā varētu būt tikai uzpildīšanas vaina.L33V wrote:To noteikti.. Bet vismaz vecais saimnieks teica ka kondiška arī ir tikai freonu uzpildīt vajag. Tapēc gribu zināt cik maksā tā uzpilde.. Bet gan jau tāpat kondiškas trubas ir tikpat cauras kā tie griesti..jurci-s wrote: Vispirms painteresējies.. vai tā ir tikai freona vaina..ka beigās to neizdari pa velti. tur var būt daudz vainas kamdēļ nestrādā..
Bet tomēr ja nu nākošā vasara izvērtīsies arī traki karstā tad gribēsies ledusskapī pasēdēt..
jēga šādā likt iekšā 2.8? ja nav izcila bundža, tad labāk šito nogrūst, pielikt svapa naudu un nopirkt uzreiz 2.8L33V wrote:Vēlējos pats savu auto, vēlējos noteikti rwd un nekas cits kā bmw nelikās īsti saistoš vai arī pieejams. 5er likās man par lielu, kur nu vēl 7er. 3er tieši laikā. No sākuma meklēju e30 touringu aprīkotu ar 2.0/2.5/2.8 motoru. Bija viens ļoti izskatīgs piedāvājums, bet tas pazuda, tapēc meklēju tālāk. Tad sāka acīs krist e36, zināju ka negribu sedanu. Tā arī sāku skatīties kupejas līdz uzdūros šim, tikko izieta TA, viss +- kārtībā, vēl sludinājumā tika teikts ka ir 2.0 Vanos. Sadūšojos un aizbraucu apskatīties. Tika secināts ka vanos tas nav, bet nu nekas traks. Vizuāli daži sīki kasjaki un iebuktēts priekšējais kreisais spārns. Atveram salonu un tur sākās tādi nesmukumi, bet nu labi ņēmu un izbraucu. Patika kā gāja (salīdzinot ar 1.3 getzu) Tad vēl pie pirkšanas nokaulēju mazliet cenu un arī nopirku. Tad tika atklāt vēl daži kasjaki.. Pārsvarā visi kasjaki ir saistīti ar salonu. Iespaids, ka iepriekšējais saimnieks neko daudz no tehnikas nav sapratis, bet kko gribējis auto tāpat darīt utt. un dzīvojies tik pa salonu. Ir doma pēc iespējas ātrāk nomainīt griestus (varat sūtīt piedāvājumus!) un vēlāk iespējams nākošajā vasarā ielikt ādas salonu un novērst pēc iespējas vairāk kasjaku. Auto ir diezgan normāls, ja mēs neskatāmies uz neforšo salonu. Es centīšos pulēt šo raķeti un sapnī reiz redzēju ka ielikts 2.8, cerams ka tas arī kādreiz būs
TURBO VOLVOL33V wrote:es tāpat šaubos vai šinī likšu 2.8. Un kamēr paies laiks, ko veltīšu sakopjot visus sīkumus un citas lietas pieļauju iespēju ka domas būs mainijušās.
varbūt es kko ne tā pateicu vai sapratu, beeet katrā ziņā runa iet par to, ka pārdevējs sākumā teica, ka tur iekšā ir vanos (kā vēlāk apskatot izrādījās, ka nav nu gan)nafnafs wrote:Kā tad īsti šitais ir saprotams?Fetka wrote:tomēr pietrūkst tā vanosa tam 2.0
kapec ar vanusu jajiet labak?Fetka wrote:varbūt es kko ne tā pateicu vai sapratu, beeet katrā ziņā runa iet par to, ka pārdevējs sākumā teica, ka tur iekšā ir vanos (kā vēlāk apskatot izrādījās, ka nav nu gan)nafnafs wrote:Kā tad īsti šitais ir saprotams?Fetka wrote:tomēr pietrūkst tā vanosa tam 2.0
tāpēc vienkārši saku, ka ar vanosu viņš ietu labāk