Mjā, biju jau piemirsis par tādu sezonālu parādību kā bedres.
Šodien Jelgavā tā mierīgi slalomā braucu pa bedrainu ceļu. No muguras vājprātā tuvu piebrauca kkāds vw passat, kko patirinājās aiz muguras un baigā švunkā pārgriezis motoru mauca man garām un izmauca cauri 3 tādām kārtīgām bedrēm. Pilnīgi sirds sažņaudzās redzot kā alumīnija hadene aiziet pie tēviem.
Rihy wrote:Es ar šodien tā vairāk pa rajona ieliņām pabraucu, Upesgrīvas iela ir vnk šausmas, tāpat kā Daugavas iela pie pagasta padomes... Sāku apšaubīt vasaras diskus un kur nu vēl sēdinājumu
Daugavas ielu jau pagājušajā gadā ceļiniekiem vajadzēja sataisīt, laikam kamēr kādas pārdesmit mašīnas nepārsitīs riepas tikmēr laika tur neko nesāks darīt.
Vasarā laikam vajadzēs nopirkt lielākus balonus pārmontēt uz ziemas r16 diskiem un braukāt, jo, ja to ceļu nesalabos, tad es ar saviem r17 tur nepabraukšu
Android tač stāstija ka tur plānota baigā rekonstrukcija - paplašinšana un aplis tur, kur krustojums ar 5 ielām. Itkā 2009. pavasarī/vasarā bija kaut am jāsākās, bet nekā.
Daugavas iela sen jau bija jāsataisa, tikai sakām paldies krīzei (lasīt - 100 kāpostgalvām, karginam un vēl tur vienam), naudu nograizīja, tākā, kungi, pērciet balonus.
Tagad gan bedres tiek taisītas ciet katru dienu, bet pie šiem laikapstākļiem tās veidojās vēl ātrāk - 5dien ap 12.00 braucu pār Rīgas HES - bija puslīdz ok, braucu tur pat pēc 5 stundām - jau parādījusies tāda bedre ka bail - ~1m gara un ~30cm plata, dziļumu paldiesdievam nenoskaidroju
Tākā tagad līdz tas baltais kaksis nokusīs un puslīdz viss apžūs, būs cūdīgi. Tagad tas vēl tikai puķītes, pati zapte būs drusku vēlāk
Kādu sūdu tie trubu racēji ir satisījuši uz Ziepniekkalna ielas virzienā no Baložiem uz Rīgu, pzdc, vienu brīdi bij uzkalniņš, tagad izgrauzts gabals tajā pašā vietā un tādas bedres ka maz neliekas, šodien pat tur maziņš sastrēgums veidojās. Ahu*eļi.
Stērstu un posms pirsm tam(Graudu) arī pakaļā. Vakar vakarā gan Imis gan es gandrīz riteņus vienā bedrē pazaudējām, Valdeķu un Ozolciema ielas liek pasmaidīt, kā jau katru pavasari. Kā arī uz Bauskas ielas virzienā uz Dienvidu tiltu pie Mūkusalas ielas krustojuma šovakar smuka peļķe izvedojuises, drīz jau pa durvīm ūdens smelsies iekšā. Mūkusalas aplī arī kkāda čerņa sāk veidoties. Delzceļa pārvads uz K. Ulmaņa gatves. " "
Tā varētu turpināt ilgi jo ilgi.
Ar nepacietību gaidu to dienu kad uzlikšu vasarenes.
vēja suns wrote:Atklāti sakot - darbaspēks krīzē lētāks, ceļa nodoklis palielināts... bet vissirvēlsliktāk.lv
Šito es arī mazliet nesaprotu. Laikam jāgaida vēl.
Par nodokļiem un to izlietojumu vienreiz jau rakstīju, bet nu varu apskaidrot vēlreiz:
Galvenā nauda ceļu uzturēšanai tiek ņemta no akcīzes nodokļa - ~50% no degvielas cenas sastāda akcīzes nodoklis, kurš tika ieviests 199x gadā tieši ar mērķi nodrošināt ceļu uzturēšanai nepieciešamos līdzekļus.
Tajā laikā par satiksmes ministru bija Krištopāns. Tad arī jūtami uzlabojās ceļu stāvoklis - pirmie jūtamie uzlabojumi kopš psrs sabrukuma.
Pēc Krištopāna ministra amatu ieņēma Gorbunovs, kurš (kā tantes runā) bija "mīksts" un bailīgs, līdz ar to atļāva akcīzes nodoklī iekasēto naudu izlietot citiem mērķiem - tb neaizstāvēja savas ministrijas intereses.
Vēlāk tika pieņemts likums, kurš noteica šī akcīzes nodokļa iekasētos līdzekļu izlietojumu - sākumā laikam ar 60% no tā novirzīšanai autoceļiem, un katru gadu bija jāpalielinās šai daļai par 5%. Tagad bija jābūt laikam 75%. Bet nu ienāca visiem tik iecienītā krīze, un 100 kāpostgalvas izdomāja, ka ceļi ir tieši tā nozare, uz kuras rēķina var mēģināt labot savas neizdarības kļūdas un lāpīt budžeta caurumus. Līdz ar to, salīdzinot ar 2008. gadu tagad finansējums ceļu nozarei ir samazināts pr 70%.
Tātad, cienītie, pērkot benzīnu un maksājot nodokļus par saviem transportlīdzekļiem mēs uzturam nevis ceļus, bet gan visu ko citu - algas tiem pašiem 100 kāpostgalvām, komandējumus, maksājam par parex bankas mahinācijām un tā. Tādēļ, cienītie, lūdzu nebrīnīties - šajā banānvalstī tas jau sen tā ir iegājies - izmaksas pieaug, pretī saņemam arvien mazāk.