Tiek tirgots sekojošais VW Golf 4 Gti 1.8T
Kontakti:
-labāk PM
-epasts: [email protected]
-mob: +447917131340 edis (tas, ka es uz doto brīdi esmu UK neko nenozīme, viss ir runājams un apskatāms)
Cena: 4999LS - nav akmenī iekalta un ir runājama
P.S zinu, ka daudziem būs komentāri par cenu, ludzu visus pilnīgi visus jautajumus kāpēc tada cena uzdot caur PM, nevis te. Man ir apsvērumi kāpēc tāda un ne savādāka, kā jau teicu viss ir runājams, salīdzinājums ko var nopirkt pa šo summu ari neinterese.
Apraksts:
Auto: Mk4 1.8t AGU 1998 gads (150zs un 220nm standarts)
Nobraukums uz spidometra 200000km+

Dzinējs: par 1mm lielāki izplūdes kanāli, lielāks izplūdes kolektors (kineticmotorsport.com)
Turbīna: Jauna oriģinālā nevis china K04-001 (pēc datiem nāk uz audi s3 – 209zs versijas)
N75: n75j no standarta atšķirās, ka dod lielāku spiedienu (standarta, piemeram T spiediens ir 0.5b ar šo kaut kadi 0.65b) un spiediens tiek noturets līdz beigām, nevis vidum
Izplūde: 63,5mm tikai ar beigu gala bunduli (Andra Kaļķa darbs)
Intercolers: sānos liekamais no Audi s4 (2,45x lielāks nekā nāk standartā 1.8T motoram)
Ieplūde: lielāks ieplūdes kanāls uz gaisa filtru, k&n gaisa filtrs, lielāka ieplūde uz turbīnu
DV: Forges alumīnija DV ar Yellow - 15-23 PSI (1.00-1.58bar)
Sprauslas: bosch 386ml (pie 3bar) vai 440ml (pie 4bar) ir otrais variants ar 4bar spiedienu
Sajūgs: Jauns Mk3 Vr6 228mm sajugs, kurvis un vienmasas spararats
Čips: pie INC un gala rezultāts ir 255zs & 400nm ar jaunāku vadības bloku
Piekare: Pilnīgi visas powerflex bukses, jauni gultņi, AP bremžu diski ar ferodo klučiem, Boge gazes amortizatori ar -30mm H&R atsperem
Salons: melns ādas recaro, melnie salona griesti, alu (r32) iesākts dekors - atruma pārslegs, pedaļu uzlikas, kajas balsts, pelnutraukts utt, pionner maģis ar labām tumbām durvīs, ir visi vadi lai pieslegtu pastuzi un sabu (atvilkti no līdz), Turbo spiediena dačiks (savadak šim modelim to nevar uzzinat); R32 gaisa putēji un citi sīkumi;
Diski: Oriģinālie Audi S3 r17 Avus diski (pirkti no stroķis A/Style) kvalitativi pārkrāsoti melni/pelēkā krāsā ar 215/45/17 riepu;
Optika: Hella dark priekšējas lampas, GTI USA aizmugurējās lampas;
Cits: Nav nekas taisīts uz buj duj - daudzus padomus devis GintsK, Ajms (VWM) un citi.
-Auto lietots tikai vasara

-Vecais dzinējs tika nokauts un no tā nekas šinī motorā nav!!
-Visi šķidrumi ir Motul, Detaļas vai nu oriģinālas vai kvalitatīvas citu firmu.
-Līdzi nāk velviens gala bundulis ja nu gribās klusāku.
-Uz spidometra ir kā jau minēts 200000+, dzinējam reāli nepilni 10000km visas bērnu slimības izslimotas, pārējām detaļām (amji, bukses, atsperes utt) kaut kādi 15000km.
-Pilnīgi visas gumijas caurules nomainītas uz silikona samco (treknie gadi dara savu

-Virsbūvē rusas nav, ir paris mazas nenozīmīgas buktes, bet tas ātrumu nemazina;
-Numurs līdzi nenāk, jo tas ir mans vards,uzvārds, dzimšanas gads un to gribu saglabāt.
-Uz doto brīdi jaudīgākais MK4 benzīna golfs LV (cik man zināms neviena jaudīgāka nav)
Visu no A līdz Z par auto var izlasīt te: MK4 GTI 1.8T 255zs un 400nm
Bildes:




arc, edis