
Cerība ir, ka uz nākamo gadu varēšu kārtīgu kašu taisīt, bet vis atkarīgs vai man būs "laiks" to izdarīt

Lambertino wrote:to tu vari kafijas biezumos zīlēt
Cerība ir, ka uz nākamo gadu varēšu kārtīgu kašu taisīt, bet vis atkarīgs vai man būs "laiks" to izdarīt
tev jau vēl šogad būris jāieliek, lai ar lielajiem puikām vari tālāk brauktLambertino wrote:to tu vari kafijas biezumos zīlēt
Cerība ir, ka uz nākamo gadu varēšu kārtīgu kašu taisīt, bet vis atkarīgs vai man būs "laiks" to izdarīt
Izskatās, ka nākamā sezona solās būtDiez cik M60/M62/S62 projekti buus uz naakamo sezonu?
vareetu meegjinaat izveidot neoficialu sarakstu dalaties ar saspiegoto info
1 ivo cirulis / e30 S62
2 eriks ulass / e30 M62
3 edgars ozols / e36 M62
4 ervins zuks / e30 S62
5 Nikolajs Makarovs e30 S62
6 Es M62
7 Big Bro M62
8 Ja nemaldos Nītaures čaļi M62
9 Mazais Ērglis M62
10 Xtreme21 e30 M62 ir plānā
yes, yes! izklausās nopietni!Rihy wrote:Kā arī vēl daži interesanti, ne bmw V dzinēji
M60Rihy wrote:Nekas tur nestumj ārā, Cīrulim jau tagad ir 4.0 V8 (laikam tas M62). Bet protams, hachi ir 1.6 T nevis V8 !
Lasiju vienu Japānas interviju, un tur tika uzdots jautājums, ko domā par driftu eiropā, ka visur dominē BMW, viņi arī atbildēja, ka katram regionam ir sava pieejamā mašīna, un viņiem BMW ir tas pats kas mums kautkads Skajs (dārgs, kruts, un daļas samērā gruti dabonamas). Un viņiem tie Ae86 tākā nedaudz labāk pieejami. Tas pats mums ar e30 un e36, kā sēnes pēc lietus. Un nezinu vai tur tik ļoti tā vadība un rbaukšana atškiras no ae86, ja sabūvē abus tad domāju stipri līdzvertīgas mašīnas.Melnais wrote:nu nez, redzēju kā slīdēja tā AE86, un ņemot vērā, ka tras verķis ir krietni vieglāks par e30, tas ļooti smuki slīdēja! bet pārējie, kas ir smagāki, neslīdēja nemaz tik smuki.mpb wrote:yes, yes! izklausās nopietni!Rihy wrote:Kā arī vēl daži interesanti, ne bmw V dzinēji
Melni, un, ka purns smags? nav jau uz laiku jābrauciemet un slīdi!
nav jau brīnums, kāpēc šitās toyotas ir tik ļoti iecienītas driftā!
Ne visi japāņi nākošgad būs viegliMelnais wrote:nu, es jau neesmu teicis, ka stums ārā, saku, ka būs interesanti, jo bmw būs smagi un japāņi būs viegli, tāpēc tā saku! vnk 7dien salīdzinoši tā toyota patiešam bija kā slaida meitene resnuļu barā!Rihy wrote:Nekas tur nestumj ārā, Cīrulim jau tagad ir 4.0 V8 (laikam tas M62). Bet protams, hachi ir 1.6 T nevis V8 !
domāju, ka šeit diskusija var beigties ..Melnais wrote:nu, hvz, esmu runājis ar norbertu, kurš rallijā agrāk brauca ar ae86, viņš tieši dēļ jaudas, svara un vadības brauca ar toyotu, nevis e30. viņš jau arī īpaši laimīgs nebija dēl tā, ka tā ir principā vienīgā mašina, kura var sniegt tādu baudījumu! mašīna ir deficīts, tāpat detaļas, netikai šeit, bet arī tajā pašā japānā.Wu-Ryder wrote:Lasiju vienu Japānas interviju, un tur tika uzdots jautājums, ko domā par driftu eiropā, ka visur dominē BMW, viņi arī atbildēja, ka katram regionam ir sava pieejamā mašīna, un viņiem BMW ir tas pats kas mums kautkads Skajs (dārgs, kruts, un daļas samērā gruti dabonamas). Un viņiem tie Ae86 tākā nedaudz labāk pieejami. Tas pats mums ar e30 un e36, kā sēnes pēc lietus. Un nezinu vai tur tik ļoti tā vadība un rbaukšana atškiras no ae86, ja sabūvē abus tad domāju stipri līdzvertīgas mašīnas.Melnais wrote:nu nez, redzēju kā slīdēja tā AE86, un ņemot vērā, ka tras verķis ir krietni vieglāks par e30, tas ļooti smuki slīdēja! bet pārējie, kas ir smagāki, neslīdēja nemaz tik smuki.mpb wrote:yes, yes! izklausās nopietni!Rihy wrote:Kā arī vēl daži interesanti, ne bmw V dzinēji
Melni, un, ka purns smags? nav jau uz laiku jābrauciemet un slīdi!
nav jau brīnums, kāpēc šitās toyotas ir tik ļoti iecienītas driftā!
rallijā brauc uz laiku un tur tā priekšas stumšana ārā mēdz būt aktuāla, driftā diezgan pajāt - kārtīgāk iemet un viss notiek.Melnais wrote:nu, hvz, esmu runājis ar norbertu, kurš rallijā agrāk brauca ar ae86, viņš tieši dēļ jaudas, svara un vadības brauca ar toyotu, nevis e30. viņš jau arī īpaši laimīgs nebija dēl tā, ka tā ir principā vienīgā mašina, kura var sniegt tādu baudījumu! mašīna ir deficīts, tāpat detaļas, netikai šeit, bet arī tajā pašā japānā.Wu-Ryder wrote:Lasiju vienu Japānas interviju, un tur tika uzdots jautājums, ko domā par driftu eiropā, ka visur dominē BMW, viņi arī atbildēja, ka katram regionam ir sava pieejamā mašīna, un viņiem BMW ir tas pats kas mums kautkads Skajs (dārgs, kruts, un daļas samērā gruti dabonamas). Un viņiem tie Ae86 tākā nedaudz labāk pieejami. Tas pats mums ar e30 un e36, kā sēnes pēc lietus. Un nezinu vai tur tik ļoti tā vadība un rbaukšana atškiras no ae86, ja sabūvē abus tad domāju stipri līdzvertīgas mašīnas.Melnais wrote:nu nez, redzēju kā slīdēja tā AE86, un ņemot vērā, ka tras verķis ir krietni vieglāks par e30, tas ļooti smuki slīdēja! bet pārējie, kas ir smagāki, neslīdēja nemaz tik smuki.mpb wrote:yes, yes! izklausās nopietni!Rihy wrote:Kā arī vēl daži interesanti, ne bmw V dzinēji
Melni, un, ka purns smags? nav jau uz laiku jābrauciemet un slīdi!
nav jau brīnums, kāpēc šitās toyotas ir tik ļoti iecienītas driftā!