atvainojos par bildēm ārzemēs, savākšu drīzumā uz LV
izdomaaju beidzot atrādīties.
Maza daļa no jums redzēja mani vienā no mini-meet'iem, kad iepirku ripuļus.
Īsumā - aizbraucu līdz vāczemei un nopirku savu ilgi loloto sapni - mx 5
Mazliet garāk - Pēc ilgām mocībām ar auto pārdošanu, tas izdevās, pēc ~mēneša meklējumiem biju noskatījis šito, bet divas dienas pirms starta uzradās cits sludinājums pēc kura tad arī devos.
Arī tas nebija lemts man, jo dīvaina paskata turks gribēja notirgot mašīnu, naktī, kam nepiekritu.
Beigu beigās iesprūstot Vāczemē uz pāris dienām tiku pie:


1994. g mx-5 marine blue 1.8 96kw (cik poniju palicis nav ne mazākās jausmas).
Iepriekšējais saimnieks bija jau ķēries pie tūnēšanas.
Līdz ar auto ieguvu -
- spīzdīgu trubu aiz krēsliem;
- spīzdumiņus salonā
- CD ar nenosākāmas izcelsmes mūziku (ārābi vai kas tāds),
- altezza style pakaļlampas
Kā arī: - ~30-40mm sēdinājums
- 2cm flančus 2gb;
- jaunu jumtu;
- jaunu akku;
- kkādu CD māgnetolu;
- R15 diskus+vasaras riepas;
Pirmās tika likvidētas alteza lampas.
Aptaujājot vietējos pārdevējus sapratu, ka jāiepērkas ārzemēs.
Tika pasūtīti:
- Zobsiksna&rullīš;
- visas pārējās siksnas;
- sveces;
- filtri;
- visu četru suportu remkomplekti
CSDD vīriem nepatika:
2 - neatbilstošs numurzīmes tips (īsais numurs, garās numurzīmes vietā);
2 - Pastiprināta šķidrumu noplūde no motora(transmisijas);
2 - rokas bremze par vāju;
+ bija pārsteigts, ka CSDD ierodas auto bez jumta


Bet vismaz varēju mēnesi dudināt&domāt, kā tikt pie skates.
- 2 Riddler sabaidīja, ka jāņem jaunas rokas bremžu troses, bet palasot interneta gudrības&ar gudru seju paskatoties uz suportiem, sapratu, ka pietiks ar seškanti un jauniem klučiem;

- 2 Numurzīmei dabūju atbilstošu vietu;

- 2Nelikos ne zinis par eļļas noplūdi;

Tā pēc mēneša tiku pie skates, un priecīgāka CSDD onkas, kurš pasauca vēl pārējos čomus, lai izpētītu ritošās uzbūves īpatnības.
Bija jau pienācis saulainais pavasaris&tika uzlikti līdz dotie R15, un saprasts, ka tas nav īstais izmērs.
Ilgi un dikti meklēju ko savam makam&gaumei atbilstošu no R16, līdz tepat atradās Krish90 ar Azev typ A pa jauku ciparu.
Cipars bija jauks, tik 2i diski bija jāvalcē, viens bij metināts+vēlviens laida gaisu&tika metināts...

Tāds nu mans ~stāsts par netikbieži sastopamo Mx-5 NA 1.8, tagad dudinu un lēnām taisnoju rokas.
Mašīna tiešām interesanta&reizēm norauj jumtu!




~padarītais bez iepriekšminētā:
- iepirkti un uzstelēti original amber foglights
- iepirkta stūre bez airbag (ja nu kas notiks, tad aizdoma, ka dabūtu viņu vēderā, ne sejā)
- mazais numurs atradis savu vietu.
- samazināts spīdīgo daļu skaits salonā.
- priekšējie bremžu kluči
- patestēt kāda ir atšķirība poly buksēm no parastām. Stabilizatora stieņa poly bukses stāv plauktā un gaida brīvdienas.
- iznīdēt rūsu, kas šajā ziemā sākusi viesoties sliekšņos.
- vēlreiz nogrubulēt apakšu, jo sanācis uz vēdera pašļūkt vairākkārt
- piekrāsot bamperus, jo reizēm cilvēki nepaman tik mazu auto parkojoties.
- iekrāmēt bik lielākus pīkstuļus, jo reizēm paliek grūti sadzirdēt jebko citu, kā vēju.
- jaunas lampas, jo pašreizēju sačakarēju atceļā no DE. (Pēc nobrauktiem 300km putenī apstājos tankā un ievilku lampas(ieplīsa stikls)
