SmaLL wrote:Draugs nopirka audi 200. It ka tas ir modelis ar 165 zs motoru.
Interese vajas vietas, uz ko vairak pieverst uzmanibu ( motors, pilnpiedzinja, elektriba)
Auto vel nebija servisa, brauksim rit bet pagaidam sekojoshas problemas.
- kad braucu pa kreisi no pakaljas ir kaut kadi sitieni ( tas nevar but saistits ar pilnpiedzinju, diffferencialu?)
- kad iesledze pagriezienu mirgo panelis tur dazhadi.
- kaut ka liekas ka stures pastiprinatajs darbojas ne uz visu speku, var but man ari ta liekas nu bet domaju ka vinjam vajadzetu viglak darboties.
vispar interese visada informacija par sho modeli!!!
motrtelpa. ( kur apskatit kodu? )
Vājās vietas, kam pievērst uzmanību? da visam pēc kārtas tas tač ir aptuveni 20 gadus vecs auto. Piekare - vienreiz samainīsi visu kas maināms, un tad par viņu uz ilgu laiku varēsi aizmirst. vissvairāk galvassāpju parasti sagādā elektrība, vecums vai ziniet, uz viņu labi neiedarbojas - drošāk līdzi vadāt kādu rullīti izolenes, ar ko izlīdzēties krīzes situācijā
motora kods bija uz bloka, vot tagad negribu samelot, vainu starp 2. un 3. cilindru, vai 3. un 4.
Sitieni no pakaljas - kādā ātrumā braucot tas izpaužas? vai visu laiku, neatkarīgi no ātruma?
Par pagriezieniem - panelis mirgo tikai pie pagriezienu ieslēgšanas, vai uz avareikām arī? aizvakar vienam bmw meklējām tādas problēmas iemeslu - izrādījās, ka pie avareiku slēdža skaras divi vadi kopā, tāpēc arī mirgo viss panelis.
Stūres pastiprinātājs - kādā krāsā tā zampa bačoka izskatās? būtu jābūt dzeltenīgai - ja krāsa nenosakāma tad jāmēģina to zampu nomainīt. process: izsūknējam cik var no bačoka ārā, pielejam jauno, pabraucam, atkal sūknējam ārā, pielejam jauno, pabraucam, u.t.t. kamēr jau iekšā ir normālas krāsas šķidrums. Varu piedāvāt STP ražojuma šim procesam piemērotu šļuru 5 Ls - 1litrs.
Visāda informācija par šo modeli - kur gan citur ja ne te
http://www.audi-style.lv/forum/index.php?showforum=10, tik "nedaudz" jāparok lai atšķirotu "graudus no pelavām"
Rallijs beidzies - punktu nav...