
Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Moderator: Focus
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
esmu apskaidrots, sapratu lietas butiibu
nu taadu man tieshaam nevajag tas viss nav taa veerts, lielakas mociibas nekaa +. bet vispaar Tu ieteiktu nomainiit standarta stock i/c pret kko lielaku (bet taa lai lags nav paraak liels)?

Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
-
- Posts: 10413
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Es uzskatu, ka Tev vajadzētu tikai čipu un neko vairāk tam motorampilots wrote:esmu apskaidrots, sapratu lietas butiibunu taadu man tieshaam nevajag tas viss nav taa veerts, lielakas mociibas nekaa +. bet vispaar Tu ieteiktu nomainiit standarta stock i/c pret kko lielaku (bet taa lai lags nav paraak liels)?

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
nu jaa tas buus kaa pirmais, bet gribaas turbinu 100% izmantot, tapeec MBC jaliek un jaatgriezh par kadiem 0.2 bar valjaa. un vel japaintresejas PUG centraa vai man paseetu 16v galva
man ar stock 150zsir bikit pa maz, butu man veel svars mazaks butu ok, bet man 1,4t 


Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
-
- Posts: 10413
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Lielākam spiedienam var vajadzēt sprauslas, citu galvas blīvi utt. Nav ne jausmas, cik daudz tur standarta dzinējs 

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
itka kompis rubaas araa pie 1bar, stock staav virsuu 0,8 ja nemaldos vai 0,7! veel 100% janoskaidro kas un kaa peugeot centram vajadzeetu mani apskaidrot 

Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
ugunis shauj tapeec ka degkamera tiek dzeseeta ar degvielu gaazes atlaizshanas briidiiRihy wrote:Tev tādu nevajag un nav arī tik easy uzliktpilots wrote:o Rihy tas ir kas jauns! vareetu nedaudz sikaaku info, ientrigeeji
To izmanto rallijā kaut vai. Tak esi ievērojis/redzējis, ka atmetoties rallija evo atšauj uguņus un tā teikt bubina? Nu vot, darbojas anti lag, kas ar atlaistu gāzi palīdz uzturēt turbo spiedienu augšā. Tur jāmaina kompis (vai jāliek tā proga iekšā), un vēl. Pietam tā ir tikai slodze uz turbīnu, tava standarta diez vai daudz turētu tādu lietu

What is Audi Umluft? Umluft means "Circulating Air" in german. Its an early attempt at removing turbo lag that Audi developed for their inline 5 cylinder turbo motors in the mid 80s. The system first found use in the S1 Evolution 2 Audi rally cars of the mid 80s of Group B fame.
arii B grupas rallija auto taadi bija

ja ir programmējamais vadības bloks kā VEMS, tad var pieslēgt tādu opciju (anti lag). Tikai jāuzstāda papildus tukšgaitas vārsts un jāieprogrammē aizdedze. Tas viss ir ieslēdzams un atslēdzams ar pogu, tā kā arī ielas autiņam nebūs problēmu ar TA. Un nemaksā tas viss tūkstošus. Ieteiktu runāt ar GintsK, ja ir interese par šo lietu

spiediena celšana ar standarta ECU
kā tas būtu jādara:
vajag:
degvielas spiediena regulātoru
vismaz pie zondes pieslēgties lai var degvielas/gaisa attiecību redzēt
nu un tad var sākt ekspermentēt.. ja rīkosies prātīgi un sekosi līdzi degmaisiījuma treknumam/liesumam tad nekas slikts nenotiks..
parastā problēma paceļ spiedienu un kompis atslēdz degvielu (jo ir noķēris kļudu kā pārāk augstu spiedienu), vajag to devēju kas kompim ziņo par spiedienu "apmiļkot" ar pretestību palīdzību...
lielaakaa dalja informaacijas par turbo motoru uzlaboshanu un visu parejo pieejami audi-style.lv
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
http://www.performanceparts.lv/index.ph ... 43936c94cb" onclick="window.open(this.href);return false;