Martinss wrote:Kas par čerņu - kā sagriež stūri pa kreisi, tā sāk kaukt siksna un iedegās akumulatora lampiņa. Kaut kas ar stūres pastūzi kirdik?
Ir ir agregaatsiksna ja tew vinja ir gan generaatoram gan stuures pastiprinaataajam.. vai nu i padilusi pastiepusies un jaapiespriego vai vnk jaamaina..
matainis wrote:Izdomāju, ka tādu lietu, kā tukšgaitas vārsta tīrīšanu varētu izdarīt pats. problēma rodas tanī momentā, kad viņš ir jāatrod
Kur lai viņu meklē un kā lai atpazīst? Audi 100 c3 2.3
bildēts ar.. ēē.. nu paši saprotat
bildes labajaa auksheejaa stuurii , pienaak divas trubas un divi vadi galaa
Janx wrote:
visus drošinātājus esu izraustijis, bet tā arī nevaru atrast kur aiziet 0,18A :neka: noskaidroju tik, ka uz salonaiziet 0,05A..
signalizācijām parasti liek kkādus drošinātājus, bet nevarētu tak būt, ka signalizācija notērē 0,18A?
aa, akumulators diezgan jauns, nemaz pus gadu nav lietots..
nu tad ģenerators vainīgs, vai arī aķis pačakarēts/brāķis gadījies :neka:
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
Martinss wrote:Kas par čerņu - kā sagriež stūri pa kreisi, tā sāk kaukt siksna un iedegās akumulatora lampiņa. Kaut kas ar stūres pastūzi kirdik?
Ir ir agregaatsiksna ja tew vinja ir gan generaatoram gan stuures pastiprinaataajam.. vai nu i padilusi pastiepusies un jaapiespriego vai vnk jaamaina..
Nomainīta tika decembra vidū. :neka: Visu laiku bija idjeaļņiks, iegriezos pagalmā, sāku parkoties un še tev - kauciens un aķa lampiņa.
Un ja paša spēkiem var pievilkt, tad kas tieši ir jāpievelk, lai siksna nospriegotos?
Martinss wrote:Nomainīta tika decembra vidū. :neka: Visu laiku bija idjeaļņiks, iegriezos pagalmā, sāku parkoties un še tev - kauciens un aķa lampiņa.
Un ja paša spēkiem var pievilkt, tad kas tieši ir jāpievelk, lai siksna nospriegotos?
nu viss pareizi - jaunu kjiiljsiksnu spriego divreiz. pirmo reizi uzliekot un peectam peec 500-1000km nobraukshanas.
Martinss wrote:Nomainīta tika decembra vidū. :neka: Visu laiku bija idjeaļņiks, iegriezos pagalmā, sāku parkoties un še tev - kauciens un aķa lampiņa.
Un ja paša spēkiem var pievilkt, tad kas tieši ir jāpievelk, lai siksna nospriegotos?
nu viss pareizi - jaunu kjiiljsiksnu spriego divreiz. pirmo reizi uzliekot un peectam peec 500-1000km nobraukshanas.
Ahā, skaidrīte, tagad tikai no fordistiem jauzzin tik kas tieši tur jaizdara, lai nospriegotos.
Martinss wrote:Nomainīta tika decembra vidū. :neka: Visu laiku bija idjeaļņiks, iegriezos pagalmā, sāku parkoties un še tev - kauciens un aķa lampiņa.
Un ja paša spēkiem var pievilkt, tad kas tieši ir jāpievelk, lai siksna nospriegotos?
nu viss pareizi - jaunu kjiiljsiksnu spriego divreiz. pirmo reizi uzliekot un peectam peec 500-1000km nobraukshanas.
Ahā, skaidrīte, tagad tikai no fordistiem jauzzin tik kas tieši tur jaizdara, lai nospriegotos.
nuu 1 no 2 vai nu ar pasu generaatoru spriegojas vai ar rulliiti... tur paskaties unn varees redzeet.. naw nekas gruuts-vajag tik logisko domaashanu unn auto lietas iet kaa zinaataajam
starteris 100% nebuus pie vainas, magjiitis pareizi piesleegts? (jaabuut taa ka iesleegt var tikai pie iesleegtas aizdedzes)!
a kaa tu vispaar to nopluudi meeri? liec testeri starp akumulaatoru un vadu ar klemmi? vai kaa savaadaak?
Viitols wrote:starteris 100% nebuus pie vainas, magjiitis pareizi piesleegts? (jaabuut taa ka iesleegt var tikai pie iesleegtas aizdedzes)!
a kaa tu vispaar to nopluudi meeri? liec testeri starp akumulaatoru un vadu ar klemmi? vai kaa savaadaak?
maģis un pastiprinātājs bij pirmie kurus pārbaudiju..
jā, tāpat, lieku testeri starp aķīti un klemmi..
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
Viitols wrote:starteris 100% nebuus pie vainas, magjiitis pareizi piesleegts? (jaabuut taa ka iesleegt var tikai pie iesleegtas aizdedzes)!
a kaa tu vispaar to nopluudi meeri? liec testeri starp akumulaatoru un vadu ar klemmi? vai kaa savaadaak?
Bišku offtopiks, bet man maģis bija pieslēgt tā, kad tikai ar ieslēgtu aizdedzi strādā - atmiņa nesaglabājās - tagad savienoju sarkano ar dzelteno un viss čih pih, bet ieslēgt var pie izslēgtas aizdedzes - aķi ar nerij. :neka: Diezvai viņam tur maģa vaina - ko tad tik daudz var aprīt, ja ir izslēgts.
Viitols wrote:starteris 100% nebuus pie vainas, magjiitis pareizi piesleegts? (jaabuut taa ka iesleegt var tikai pie iesleegtas aizdedzes)!
a kaa tu vispaar to nopluudi meeri? liec testeri starp akumulaatoru un vadu ar klemmi? vai kaa savaadaak?
Bišku offtopiks, bet man maģis bija pieslēgt tā, kad tikai ar ieslēgtu aizdedzi strādā - atmiņa nesaglabājās - tagad savienoju sarkano ar dzelteno un viss čih pih, bet ieslēgt var pie izslēgtas aizdedzes - aķi ar nerij. :neka: Diezvai viņam tur maģa vaina - ko tad tik daudz var aprīt, ja ir izslēgts.
ar taa piesleegtu magjiiti, pat izsleegtu tiek riits aptuveni 0,15A to tu jutiisi tikai tad kad jau buus par veelu!
Man tāds blonds jautājums
Drīz golfam jāmaina eļļa, tagad iekšā ir 10w40.
Apskatot šo katalogu parādīts, ka tiek rekomendēta 5w30 http://www.kroon-oil.com/en/products/pr ... nent=50125" onclick="window.open(this.href);return false;
Tad kurš variants ir labākt - liet to pašu 10w40 vai 5w30??
* Ja bērni uz skolu iet saposušies un nes puķes, drīz būs jārok kartupeļi.
viņi tak rekomendee to ko viņiem izdeviigaak paardot! lej vien 10w40 un brauc nelauzot galvu!
BMW e36 318is bezjēdzīgai riepu kūpināšanai!
BMW 530d ikdienai! Piedāvāju visa veida auto remontu!
Riepu maiņu un balansēšanu!
Smilšu strūklu!
Kā arī metināšanas,virpošanas un frēzēšanas darbus!
22466286