pscrrrainis wrote:Ventspils - Rīga, 95km, apdzīšana pār nepārtraukto līniju, kā rezultātā 40Ls + 2 punkti...

Moderator: omulis
Tur nebija īsti vērts dzīt bazaru, jo iespējams čalis ar piekabi pēc viņu domām apdzina pirms nepārtrauktās sākuma. Turklāt es cerēju, ka būs max kādi 10Ls sods. Aplauzos biš protamsgacciZm wrote:Tas piekabnieks arī apstājās, bet zaļais, stāvot pie mūsu mašīnas pamāja ar roku, ka viņš var braukt. Savējais laikam bija... :neka:rrrainis wrote:Android, to Audi ar piekabi neapturēja...
Negribējās arī īsti kasīties ar svešajiem un pats nebiju pie stūres. Būtu pats pie stūres, tad gan uzprasītu kāpec tā.
26 Jan 2009, 19:04:14 Rons rakstīja:
Iesaku šo izlasīt visiem kuri lieto vai ir saskarsmē ar radaru detektoriem.
Vēlamies informēt visus autobraucējus par faktu, ka Latvijas Ceļu Policijas rīcībā ir nonākuši 98 jauni ātruma mērīšanas radari. Jaunie radari ir Krievu kompānijas „Simicon” ražotie „Iskra-1D” ar 2008. gadā iznākušajiem tehniskajiem uzlabojumiem.
Satraucošais moments ir faktā, ka 90% radardetektoru neuztver Iskra raidīto signālu, attiecīgi nebrīdinot par radara klātbūtni. Esam veikuši padziļinātu izpēti un sniedzam autobraucējiem šī fakta kopsavilkumu.
Iskra 1 ir ātruma mērīšanas radars kurš darbojas „K” Diapazonā (24.150 ± 0,1 GHz), pieļaujamā mērīšanas kļūda ir ± 2,0 km/h. Šādi izskatās jaunie radari.
Iskra 1 neskatoties uz tās necilo izskatu ir viens no industrijas attīstītākajiem un ātrdarbīgākajiem radariem. Iekārta spēj mērīt ātrumu abos virzienos kā arī no braucoša auto. Teorētiski „K” diapazona radarus spēj uztvert visi radardetektori, taču Iskra 1 sākot ar 2008. gadu ir aprīkota ar modernu pulsa raidītāju kurš darbojas 3 režīmos:
Normal 300ms (0.3 sec) pulss – mērīšanas distance ap 800m (- - -)
Fast 200ms (0.2 sec) pulss – mērīšanas distance ap 500m (- -)
Superfast 60ms (0.06 sec) pulss – mērīšanas distance ap 300m (-)
Problēma ir faktā, ka 90% detektoru spēj uztvert „K” diapazona impulsus, kas ir ilgāki ar 300ms. Attiecīgi, ja impulss ir ātrāks detektori vienkārši nereaģē. Ir skaidrs, ka jaunie radari lielākoties tiks izmantoti Fast vai Superfast režīmos tamdēļ izveidojam sarakstu ar detektoriem, kuri uztver vai neuztver jauno radaru.
!!! Jaunos radarus neuztver !!!:
• Latvijā populārie Beltronics RX65
• Visi Beltronics Vector sērijas detektori kā 945, 955, 995, LR975
• Beltronics RX55, RX75 Pro un Plus
• Escort X50 ASV Versija, Passport SRX, SR7, Solo S2
• Pilnīgi visi Cobra modeļi
• vecāki Whistler modeļi atskaitot tos kuri ir Rev. C uztvers Fast režīmu, Superfast režīmu neuztver pat Rev. C. Jebkurā gadījumā Whistler iekārtas slikti uztver jaunos Fotoradarus un dēļ neadekvātās cenas pie Latvijas dīlera Whistler ir viens no vis neizdevīgākajiem un vājākajiem detektoru zīmoliem tirgū.
PS. PATS PĀRBAUDĪJU PIE ISKRU DĪLERA!!
Detektori kuri uztver Fast (200ms) režīmu:
• Escort X50 Euro (Eiropas versija) – ideāli
• Valentine One – testējot slēgtos apstākļos uztvēra, taču ir vairāk kā 10 apliecinājumi no klientiem, ka Valentine One jaunos radarus neuztver. Precīzāku informāciju ziņosim mazliet vēlāk.
• Escort 9500i/iX ASV versija – 50/50
• Beltronics STi Driver – strādā, bet vēl papildus testi jāveic
• Beltronics STi Remote – nav pārbaudīts bet būtu jāstrādā labāk par STI driver
• Beltronics 975e - strādā
• Whistler Rev.C
Detektori, kuri uztver Superfast (60ms) režīmu:
• Escort X50 Euro (Eiropas versija) – bez problēmām
Escort X50 Euro ir vienīgais detektors kurš ir pilnvērtīgi spējīgs uztvert 60ms režīmu pateicoties tam, ka 2008. gada rudenī veidojot X50 Euro specifikāciju pieprasījām iekļaut speciālu „KPULS” (60ms) režīmu. Izrādījās, ka nebijām kļūdījušies. Vēlamies pieminēt, ka pie pašreizējās situācijas, ja vēlaties detektoru, vēlams, lai tas būtu aprīkots ar 60ms uztveršanas režīmu.
Escort X50 Euro uztveršanas distances ziņā ir vienlīdzīgs, iespējams pat tālāks par Valentine One tikai papildus tam nāk „Ka” diapazona segmentācija (4. daļās) un „K” diapazona Pulse režīms. X50 Euro „Ka” diapazona radarus uztver tikpat tālu cik V1. Uzmanieties no X50 ASV versijas. ASV versijai ir 3 reizes īsāka distance un tā neuztver jaunos radarus. ASV no Euro versijas var atšķirt pēc šādām pazīmēm.
Uz iepakojuma ir šāda uzlīme ar uzrakstu „Tuned Exclusively for European Union”
Ieslēdzot iekārtu parādās šāds uzraksts aiz „8500 X50” -> „EURO”. Ja nav „EURO” uzraksts tad tā ir ASV versija.
Kādai jābūt X50 EURO ieslēgšanās sekvencei varat redzēt šajā video.
Links uz YouTube video
Šajā video ir performaces salīdzinājums X50 EURO vs RX65e. Lieki piebilst, ka arī RX65e (kas figurē video) ir euro uzlabotais modelis, tomēr X50 EURO ir par 35% tāldarbīgāks un tas uztver jauno 60ms ko savukārt nespēj neviens cits tirgū esošs detektors.
Links uz YouTube video
Uz šīs nedēļas beigām ronin.lv sāks piedāvāt apmaiņas programmu lietotiem detektoriem. Ja tev ir lietots detektors un vēlies iegādāties citu mēs pieņemsim tavu veco detektoru par tā realizācijas vērtību.
kuri nemaz neatbrauks, jo degvielas ta navanders wrote:nezinu kur īsti labāk iepostēt, bet pēdējo 24h laikā esmu ievērojos pārāk daudz mašīnas ar aizskočhotiem plēves blakusvadītāja stiklu vietām!(2 kolēģi, 1ns kaimiņ mājas soseds +vel pārītis citi nepazistamie kadri uz ielas)
Uzmanās it sevišķi tie kuram mašīnas nestāv apsarg. stāvietās, garāžās vai kādās citās norobežotās vietās....!
Zagļiem/ narikiem finansiālie uzkrājumi laikam izsīkuši tāpec varētu būt ka šie tagad ļoti pastiprināti uzdarbojas!!!!![]()
![]()
![]()
Tā kā ja nebūsiet piesardzīgi nāksies vien saukt tos pašus poličus....
bet ta jau visu laiku ir bijis! ka atceros!krinkels wrote:Saksies tagat sviests ar punktiem
http://www.tvnet.lv/auto/zinas/road_saf ... id=4911864" onclick="window.open(this.href);return false;
Diezgan regulāri tur stāv fotoradars, gan virzienā uz centru, gan virzienā uz Jūrmalu!harcho wrote:shoriit ap 9iem uz Ulmanja gatves bik peec spices fotoradars bij! mozh veel ir :neka:
freimo wrote:Diezgan regulāri tur stāv fotoradars, gan virzienā uz centru, gan virzienā uz Jūrmalu!harcho wrote:shoriit ap 9iem uz Ulmanja gatves bik peec spices fotoradars bij! mozh veel ir :neka: