pēc kā vadoties Tu iesaki? daudzām savām mašīnām esi logus mainījis?
sorry, offtopiks.
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
pēc kā vadoties Tu iesaki? daudzām savām mašīnām esi logus mainījis?
sorry, offtopiks.
Dimantiņ, tev ar hondaclub forumu nepatiek kur pad******s ??
Manām mašīnām nav mainīts..bet ir vairākām draugu mašīnām mainīts..tā kā nav tā, ka uz tukšo runāju
Kia (D)eNiro 64kWh ‘19
Audi A3 2.0TDi '09 - pārdots
Nissan Leaf ZE0 '14 - pārdots
Honda Accord Aerodeck F20A2 '94 - pārdots
Honda Civic Aerodeck VTi B18C4 LSD '99 - pārdots
Alfa Romeo 145 Limited 500/No. 383 '00 - karotēs
*Honda Civic EJ9 1.4is '96 - karotēs
cik esmu pētījis, tad der 1:1. nekā tur diži atšķirīga nav. Pašrocīgi tur ir tikai strut brace aizmugurē iemetināts un izputējs atbrīvots no dažiem bunduļiem. Būtība visas daļas var internetā arī šiem te brīnumiem sadabūt. Citām omegām atšķiras tikai reduktors. Šim jau no rūpnīcas nāk ar bloķi un lielais korpuss. Paštaisīti ir tikai amortizatori kaut kādā lietuviešu kantorī...tjipa ''pod sport'' , baigie ciet kā rezultātā jau viens amītis aizmugurējai glāzei izlauza augšā robu.
Omega tagad sametināta pateicoties useriem no bmwpower.lv uldiic, kursh nomainiija stiklu un aspy , kurš mega labi metina un par saldām cenām! Gribēju iziet TA 208. gadā, bet pēdējā dienā kaut kas no*isās un nevar iedarbināt autiņu. Dzirkstele ir, sveces slapjas. Ir aizdomas, ka vadības bloks nodedzis, jo netiishaam sanaaca uz iiso salikt akjitiim plussa klemmi...
Dzhanis wrote: uz iiso salikt akjitiim plussa klemmi...
duriks! pārbaudi visus drošinātājus!
nu, ne jau tiishaam lai , nu, kaa. vakar tika noskaidrots, ka benziina suuknis pumpe tikai 2.0-2.1 bar zem slodzes, kas ir nepietiekami, jo pēc bosch kataloga jābūt 2.8-3.2(5) kaut kā tā. Rīt pa taisno būs benziina suuknis pie manometra jaapieslēdz. Varbūt kaut kur sistēma ir ciet un nespēj uzpumpēt. Ceru, ka pie vainas ir tikai suuknis . pārējā elektronika strādā bez problēmām
ant wrote:Man kādreiz bija senators ar tādu pašu motoru un man bija tāpat, ka neleca, pie vainas izrādījās degvielas filtrs, kurš nāk uzreiz pie bākas.
khm. tādu variantu pat neiedomaajos, ka liel filtrs vareetu nobeigties. ok, riit buus jaapameegjina nomainiit filtru un mosh pat aizies. :neka:
karoche ne filtri, ne aizdedze nav vainiiga, bet gan camshaft. respektiivi noluuzushi zobratam vairaak ''zobi'' un kjeede ir paarlekusi. taa kaa shodien bija auksts tad taalaak neko nedariiju. buus kaadu dienu jaasameklee tas zobrats un jaanomaina. veel ir naiva ceriiba, ka tie vaarsti nav saliekti, bet tas ir maz ticami...
Dzhanis wrote:veel ir naiva ceriiba, ka tie vaarsti nav saliekti, bet tas ir maz ticami...
nu ko tad tu vinju rausti ja juuti ka grab nelec utt... tu vel vareeji pieaakjet vinju pie belarusa un pavalkaat pa pljavu mosh pielec...nebiji iedomaajies ko taadu?