Auto ziemas daudzcīņai.
- AndrisV
- Posts: 1092
- Joined: 09 Jul 2004, 17:13
- Location: Sidewaysland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Godīgi sakot, vienīgais _saprātīgais_ variants mūsu platuma grādos ir paņemt e36 kompotu un prātīgi izvarot:
Izmest ārā bembja nenormālo izplūdes sistēmu, tb nolikt plauktā. Vietā konstruēt kautko citu bet par xyz kg vieglāku. Salona tapsējumu ārā, ieskaitot termo/vibro izolāciju. Bembim tā tur ir diezgan daudz. Meklēt katru sūdu ko var noskrūvēt, to tur arī ir ļoti daudz.
Principā, visu sakrauj kaudzē un atstāj, lai stāv. Ja būs vajadzība pārdot, var mierīgi salikt stock vāģi atpakaļ. Ja dikti labs pircējs, izlīmēt pa jaunu termoizolāciju.
Ja reiz tāds jautājums ir pacelts, tātad ae86 nav pa zobiem, un pareizi ir. Japāņu žigulis ir absolūti neskrūvējams šeit. Un nevajag te taga demogoģēt, ka to var sasūtīt un šito sasūtīt. TAS IR GIMORS. Un pie tā paliksim. Ir, kas grib braukt tagad un tūlīt, ir kam patīk 3,14sties un pulēt raķeti garāžā un baigi visiem draudēt, cik pārāka ir tāda vai šitāda tehnika. Iznīcināšanai ir jāņem pieejams izejmateriāls, nevis jābūt puikam ar garāko krānu ciemā (nu tipa, man te rajonā vienīgajam ir MX5).
924 arī ir slikta doma, tur ir savas prblēmas, pat ja ņem pierē, ka tas ir proshaka produkts, ko būvēja priekš VW, taču beigās nolaida podā. Transportera motors ir kautkas šausmīgs
Ja tur stūķē iekšā kautkādu citu VAG motoru, tad par to var domāt, BET tur ir atkal nenormāls darbs jāiegulda. Un rezultāts būs tāds pats kā ar e36, TIKAI ~ 2x dārgāk un ~ 5x vēlāk.
Izmest ārā bembja nenormālo izplūdes sistēmu, tb nolikt plauktā. Vietā konstruēt kautko citu bet par xyz kg vieglāku. Salona tapsējumu ārā, ieskaitot termo/vibro izolāciju. Bembim tā tur ir diezgan daudz. Meklēt katru sūdu ko var noskrūvēt, to tur arī ir ļoti daudz.
Principā, visu sakrauj kaudzē un atstāj, lai stāv. Ja būs vajadzība pārdot, var mierīgi salikt stock vāģi atpakaļ. Ja dikti labs pircējs, izlīmēt pa jaunu termoizolāciju.
Ja reiz tāds jautājums ir pacelts, tātad ae86 nav pa zobiem, un pareizi ir. Japāņu žigulis ir absolūti neskrūvējams šeit. Un nevajag te taga demogoģēt, ka to var sasūtīt un šito sasūtīt. TAS IR GIMORS. Un pie tā paliksim. Ir, kas grib braukt tagad un tūlīt, ir kam patīk 3,14sties un pulēt raķeti garāžā un baigi visiem draudēt, cik pārāka ir tāda vai šitāda tehnika. Iznīcināšanai ir jāņem pieejams izejmateriāls, nevis jābūt puikam ar garāko krānu ciemā (nu tipa, man te rajonā vienīgajam ir MX5).
924 arī ir slikta doma, tur ir savas prblēmas, pat ja ņem pierē, ka tas ir proshaka produkts, ko būvēja priekš VW, taču beigās nolaida podā. Transportera motors ir kautkas šausmīgs

opel-blitz.lv
Join the Dark Side of the Force ... (Freude am Fahren)
Join the Dark Side of the Force ... (Freude am Fahren)
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- AndrisV
- Posts: 1092
- Joined: 09 Jul 2004, 17:13
- Location: Sidewaysland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Dabā ir pierādījies, ka tās zvaigznes ir tikai "tur augšā", pat tad ja pussrādzis meteorīts ir garāžā 

opel-blitz.lv
Join the Dark Side of the Force ... (Freude am Fahren)
Join the Dark Side of the Force ... (Freude am Fahren)
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- AndrisV
- Posts: 1092
- Joined: 09 Jul 2004, 17:13
- Location: Sidewaysland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Ainu
Vislaik jāčakarējās ar tieši šitiem te "lolotājiem", finālā pašiem sev laika nepaliek
Pēc tava gemora, kas izrādijās nemaz nebija tik traks, ir paņemts nākamais (supra) un tā vislaik. Bet ja tā godīgi... pagājušā gada scenārijs perfekti dienu dienā. Diemžēl.
Vispār ir plāns. Nopirkt plastmasas АКС-74У, nolikt uz ausīm Unibanku tā kā tie dorņi izdarīja. Vienīgi nevajadzētu plātīties, lai tik dumji policija nenoķer. Tad pasūtīt visus raķetes pulētājus ratā un mierīgi skrūvēt savus meteorītus


Vispār ir plāns. Nopirkt plastmasas АКС-74У, nolikt uz ausīm Unibanku tā kā tie dorņi izdarīja. Vienīgi nevajadzētu plātīties, lai tik dumji policija nenoķer. Tad pasūtīt visus raķetes pulētājus ratā un mierīgi skrūvēt savus meteorītus

opel-blitz.lv
Join the Dark Side of the Force ... (Freude am Fahren)
Join the Dark Side of the Force ... (Freude am Fahren)
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
neraudi, pekausi (tm)AndrisV wrote:AinuVislaik jāčakarējās ar tieši šitiem te "lolotājiem", finālā pašiem sev laika nepaliek
Pēc tava gemora, kas izrādijās nemaz nebija tik traks, ir paņemts nākamais (supra) un tā vislaik. Bet ja tā godīgi... pagājušā gada scenārijs perfekti dienu dienā. Diemžēl.
Vispār ir plāns. Nopirkt plastmasas АКС-74У, nolikt uz ausīm Unibanku tā kā tie dorņi izdarīja. Vienīgi nevajadzētu plātīties, lai tik dumji policija nenoķer. Tad pasūtīt visus raķetes pulētājus ratā un mierīgi skrūvēt savus meteorītus



ja cilveekam ir kjeska ar to visu njemties - lai njemaas un skruuveejaas ap eksotiku, es kaa skatiitaajs tikai atbalstu visaadas exotikas piedaliishanos sacensiibaas. *stabilu* rezultaatu chempii vieglaak un ar lielaaku varbuutiibu vareetu sasniegt ar klasiku, ar topashu e36 kompotu. MR komponeejuma auto kljuudas piedod ne vairaak kaa tetris 9. liimenii, taapeec varbuutiiba braukt maajaas uz treilera ir krieeeetni lielaaka par varbuutiibu braukt maajaas ar uzvaru posmaa.

- AndrisV
- Posts: 1092
- Joined: 09 Jul 2004, 17:13
- Location: Sidewaysland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Es neko nebūvēju, es tikai nodrošinu, lai tas varētu notikt. Ja šiem ir labi izdevies, man tikai prieks
Savukārt par daudzcīņu un treileri - tur nav tie ātrumi, tā ka 99,9% tikai rezultāts cūkām.

opel-blitz.lv
Join the Dark Side of the Force ... (Freude am Fahren)
Join the Dark Side of the Force ... (Freude am Fahren)
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
teu no mr2 bremzes neder? man ir viens lieks komplekc ar mazajaam bremzeem (`90. mr2 mk2 n/a), komunisma idejas vaardaa esu ar mieru padaliities.gt99 wrote:Un ar otra ae86 detaļām viss ir OK, trūkst bremzes (būtu jau forši vienkārši Brembo pasūtīt Plazā, bet ...), izplūdes sistēma (kas būs custom jātaisa Latvijā) un, vēl noderētu strut bari. Pārējais viss jau ir. Un lielākā problēma atkal ir Fii laika trūkums.

ar ko e36 m3 buus labaks pa piem e36 325 ,(ar bloķi loģiski)?jaudas ziemai atliektiem galiem...nu iisti ideaalais variants jau nav.vienu gonku ērgļos nobraucu,prieks 1. gonkas ar ielas riepaam galigi nebija suudigi.GirtzB wrote:e30 un e36 jau saknē neder. Nav ko musināt tautu.
OK Ok, e36 m3 varētu būt daudz maz labs, bet pārāk jaudīgs
manuprat,tada veida gonkas jaagaz ar pieejamiem auto,jo trasee sanak pietiekami biezi saskadet auto un katru meeslu gaidit piemeram no tas pasas japaanijas nebutu praatigi.ziema vairak jasatraucaas pa taisnaam rokam neka tehniskiem siikumiem.ja atmiņa neviļ tad jau pieminētais Mareks pat ir novinnējis paris posmus ar to pasu siermašīnu.
par r14 uz e36 runaajot...neder.mos ar flaņčiem varetu kaukadus e28 diskus uzdabuut.nishpas vispar ir iespeja dabut uz R15???un tiem 318ti compotiem visiem naak bloķi?
aa un par 924-to runajot,ka jau te mineeja tas dzineejs ir pilnigs m@#%$ + bloķim ir jāiztērē tik cik maxā pats 924.bija jau pirms paris gadiem viens prieks ziemas iepirkts taču tika atmests ar roku,jau piemineta bloķa dēļ,vel bija jaremonte dzinejs+karba jamaina(4-robu bija)+vel daudz siikumu.taču pie plusiem jaamin svars,izsvarojums,detaļu pieejamiiba(ritošajai daļai)
Viņš jau 2004/2005 gada sezonā bija par assu.gt99 wrote:Pārjaudīgs viņš kļuva tikai 2005. gada vasaras otrajā pusē. 2004./2005. gada sezonā vēl iesākumā brauca. Un pagājušajai sezonai izvēlējās 318i, nevis 318is. Nedomāju, ka cena bija izvēles iemesls.GirtzB wrote:Komptam atsķīrbā no e30is ir īsāka reika(kas palīdz un nozīme samēra daudz vākšanas procesā)
p.s. un gilsaveda is protams nav piemērots ziemai, jo ir pārjaudīgs
318i izvēlējas naudas dēļ, un tādēļ ka standartīgus 318is toreiz tik viegli atrast nebij.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
uz maskavenes ir viens autoplacis, kur viens zilzaļš exemplārs rūsē jau no vasaras. ja jau ir tik liela interese, aizbrauc, iesēdiesgt99 wrote:Redz ko man atbildēja viens MX5 īpašnieks.I'm the same size as you are..Well I used to be. And to be honest, it will be a tight squeeze. You'll fit under the roof no problem. The real problem is your legs. Try and sit in a miata that is entirely stock. If you can fit inside it and think that the seating position is a bit tight but OK, then you can safely buy the car. There are a couple of little tricks you can do that will all gain you a couple of cm's here and there, makes a huge difference.
Roll over protection in a miata isn't great. You can buy a real roll-over hoop and it will be better, but it will always have the drawback of sitting in a convertible..things can come into the cabin.

rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.

tas jau ir takaa otraas paaudzes mx-5... kautgan tur tikai feislifts bijajnk wrote:uz maskavenes ir viens autoplacis, kur viens zilzaļš exemplārs rūsē jau no vasaras. ja jau ir tik liela interese, aizbrauc, iesēdiesgt99 wrote:Redz ko man atbildēja viens MX5 īpašnieks.I'm the same size as you are..Well I used to be. And to be honest, it will be a tight squeeze. You'll fit under the roof no problem. The real problem is your legs. Try and sit in a miata that is entirely stock. If you can fit inside it and think that the seating position is a bit tight but OK, then you can safely buy the car. There are a couple of little tricks you can do that will all gain you a couple of cm's here and there, makes a huge difference.
Roll over protection in a miata isn't great. You can buy a real roll-over hoop and it will be better, but it will always have the drawback of sitting in a convertible..things can come into the cabin.

Toyota Supra JZA80 | Honda S2000 AP1
pēc izmēra jau līdzīgi, ne?soulfreak wrote:tas jau ir takaa otraas paaudzes mx-5... kautgan tur tikai feislifts bijajnk wrote:
uz maskavenes ir viens autoplacis, kur viens zilzaļš exemplārs rūsē jau no vasaras. ja jau ir tik liela interese, aizbrauc, iesēdies
ja ne vienādi.
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
