bet zemē metams nav arī fakts ka Nissan GT-R ir šai sarakstā vienīgais auto ar 4 sēdvietāmGirtzB wrote: 6:55 - Radical SR8, 360 PS/650 kg
7:11 - McLaren F1, Mika Hakkinen
7:12 - BMW M3 GTR (driven by Hans-Joachim Stuck)
7:28 - Pagani Zonda F Clubsport, 650 PS/1230 kg
7:28 - Porsche Carrera GT, 612 PS/1380 kg, Walter Röhrl, (Autobild 07/04)
7.32 - Porsche Carrera GT
7:32 - Pagani Zonda F, 602 PS/1230 kg
7.32 - Porsche 997 GT2 2008 (Motor Authority, Autobild, driven by Walter Röhrl, complaining after the lap that he had to pass eleven other cars "Ich musste elf Autos ueberholen")
7:34 - Koenigsegg CCR, 806 PS/1140 kg
7:38 - Nissan GT-R, 480PS/1720kg]
7:40 - Mercedes-Benz SLR McLaren
7:40 - Porsche 997 Turbo
7:40 - Bugatti Veyron
7:41 - Manthey Porsche GT3 M410
7.42 - Corvette Z06
7:42 - Porsche 997 GT3
7:42 - Ford GT, 550
7:43 - Lamborghini Murcielago
7:44 - Pagani Zonda S
7:46 - Porsche 996 GT2
7:46 - Jaguar XJ220
7:47 - Porsche 996 GT3 RS
7:47 - Ferrari 599 GTB Fiorano
7:47 - Lamborghini Murcielago LP640
7:48 - Porsche 997 GT3
7:50 - Lamborghini Murcielago,(sport auto 06/02)



ok, lai nu kā tur arī būs, es domāju ka šis auto, ņemot vērā visus faktus - labo dizainu, japāņu kvalitāti (1.vietā pasaulē), dinamiskos rādītājus, kā arī cenu, vāciešu sportisko auto ražotājiem ļoti spēcīgi pabojās garastāvokli un pārdošanas apjomus, jo kā jau minēju, tuvākais konkurents kas spēj uzrādīt līdzīgu apļa laiku, maksā sasodītas 2 reizes dārgāk
