Archi wrote:Jaa, jaa zinu, runaaju huinju..jau dzeru indi un izdzeeshos...

Moderator: Bastard
un tev protams neko nenozīmē fakts ka 997 GT2 cena būs vairāk kā 2 (!) reizes lielāka nekā GT-R cena? (189k eiro vs 80k dolāri)?GirtzB wrote: Porsche 997 GT2 būs ātrāks Nurburgringā par šito auto.
Cenas zinja gan shitam aparaatam ir vislielaakaas priekshrociibas...pa taadu naudu, laikam labaakais ko varees dabuutRepsis wrote:un tev protams neko nenozīmē fakts ka 997 GT2 cena būs vairāk kā 2 (!) reizes lielāka nekā GT-R cena? (189k eiro vs 80k dolāri)?GirtzB wrote: Porsche 997 GT2 būs ātrāks Nurburgringā par šito auto.
turklāt par to Nurburgringas laiku vēl nesaki vis, pirms nav notestēts, tur vēl redzēs kā būs, dinamiskajos rādītājos GT-R piemēram ir pārāks
p.s. un kāda jēga tavā postā vispār bija no R33 pieminēšanas?
jā jā, tā tu tikai te tagad sakiGirtzB wrote:Tā kā līdzīgos apstākļos tu izvēlēsies skyline es GT2
Un ne jau zīmola dēļ
Šeit ir cita tēma, nevis kas par ko ir labāks!GirtzB wrote:a tu padomā kādēļ es vispār neapsktīju varinatu 350z
tur sarp citu ar cenas atšķirās konkrēti
Produkta kvalitē hmz, kāpēc tu domā ka Skyline būs kvalitatīvāks par GT2? P.s. rādītāji izņemot ekonomiskos ir pārāk tuvu lai teiktu kuri labāki.
Melnais wrote:hmm, moš sāks rasties vēlme mānīt elektroniku?bez tam, domāju ka skyline šo elektroniku var izslēgt. principā šo elektroniku nevar izslēgt auto, kas skaitās sporta, bet priekš līkrociem. piemēram, kautkādiem tur amg meršiem, kuriem jauda ir līdz zobiem, bet šķērē salikt nevar, jo visur tā elektronika, ko nevar izrubīt...
Veertiiba gan te neprichom, veertiiba katram cilveekam ir cita.gt99 wrote:
Ja cena ir 2 reizes lielāka un auto tomēr pērk, tas nozīmē, ka šis auto ir 2 reizes vērtīgāksNeskatoties uz Nirburgringas laikiem
![]()