p.s. un gilsaveda is protams nav piemērots ziemai, jo ir pārjaudīgs
Auto ziemas daudzcīņai.
ar ko e36 m3 buus labaks pa piem e36 325 ,(ar bloķi loģiski)?jaudas ziemai atliektiem galiem...nu iisti ideaalais variants jau nav.vienu gonku ērgļos nobraucu,prieks 1. gonkas ar ielas riepaam galigi nebija suudigi.GirtzB wrote:e30 un e36 jau saknē neder. Nav ko musināt tautu.
OK Ok, e36 m3 varētu būt daudz maz labs, bet pārāk jaudīgs
manuprat,tada veida gonkas jaagaz ar pieejamiem auto,jo trasee sanak pietiekami biezi saskadet auto un katru meeslu gaidit piemeram no tas pasas japaanijas nebutu praatigi.ziema vairak jasatraucaas pa taisnaam rokam neka tehniskiem siikumiem.ja atmiņa neviļ tad jau pieminētais Mareks pat ir novinnējis paris posmus ar to pasu siermašīnu.
par r14 uz e36 runaajot...neder.mos ar flaņčiem varetu kaukadus e28 diskus uzdabuut.nishpas vispar ir iespeja dabut uz R15???un tiem 318ti compotiem visiem naak bloķi?
aa un par 924-to runajot,ka jau te mineeja tas dzineejs ir pilnigs m@#%$ + bloķim ir jāiztērē tik cik maxā pats 924.bija jau pirms paris gadiem viens prieks ziemas iepirkts taču tika atmests ar roku,jau piemineta bloķa dēļ,vel bija jaremonte dzinejs+karba jamaina(4-robu bija)+vel daudz siikumu.taču pie plusiem jaamin svars,izsvarojums,detaļu pieejamiiba(ritošajai daļai)
Viņš jau 2004/2005 gada sezonā bija par assu.gt99 wrote:Pārjaudīgs viņš kļuva tikai 2005. gada vasaras otrajā pusē. 2004./2005. gada sezonā vēl iesākumā brauca. Un pagājušajai sezonai izvēlējās 318i, nevis 318is. Nedomāju, ka cena bija izvēles iemesls.GirtzB wrote:Komptam atsķīrbā no e30is ir īsāka reika(kas palīdz un nozīme samēra daudz vākšanas procesā)
p.s. un gilsaveda is protams nav piemērots ziemai, jo ir pārjaudīgs
318i izvēlējas naudas dēļ, un tādēļ ka standartīgus 318is toreiz tik viegli atrast nebij.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
uz maskavenes ir viens autoplacis, kur viens zilzaļš exemplārs rūsē jau no vasaras. ja jau ir tik liela interese, aizbrauc, iesēdiesgt99 wrote:Redz ko man atbildēja viens MX5 īpašnieks.I'm the same size as you are..Well I used to be. And to be honest, it will be a tight squeeze. You'll fit under the roof no problem. The real problem is your legs. Try and sit in a miata that is entirely stock. If you can fit inside it and think that the seating position is a bit tight but OK, then you can safely buy the car. There are a couple of little tricks you can do that will all gain you a couple of cm's here and there, makes a huge difference.
Roll over protection in a miata isn't great. You can buy a real roll-over hoop and it will be better, but it will always have the drawback of sitting in a convertible..things can come into the cabin.
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.

tas jau ir takaa otraas paaudzes mx-5... kautgan tur tikai feislifts bijajnk wrote:uz maskavenes ir viens autoplacis, kur viens zilzaļš exemplārs rūsē jau no vasaras. ja jau ir tik liela interese, aizbrauc, iesēdiesgt99 wrote:Redz ko man atbildēja viens MX5 īpašnieks.I'm the same size as you are..Well I used to be. And to be honest, it will be a tight squeeze. You'll fit under the roof no problem. The real problem is your legs. Try and sit in a miata that is entirely stock. If you can fit inside it and think that the seating position is a bit tight but OK, then you can safely buy the car. There are a couple of little tricks you can do that will all gain you a couple of cm's here and there, makes a huge difference.
Roll over protection in a miata isn't great. You can buy a real roll-over hoop and it will be better, but it will always have the drawback of sitting in a convertible..things can come into the cabin.
Toyota Supra JZA80 | Honda S2000 AP1
pēc izmēra jau līdzīgi, ne?soulfreak wrote:tas jau ir takaa otraas paaudzes mx-5... kautgan tur tikai feislifts bijajnk wrote:
uz maskavenes ir viens autoplacis, kur viens zilzaļš exemplārs rūsē jau no vasaras. ja jau ir tik liela interese, aizbrauc, iesēdies
ja ne vienādi.
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.

RoDeO wrote:silvija rulee un tie je20de motrori arii! manliekas ka vini afigena greizzas bet daudz jau arii vini te nev tie aparaati!ercis wrote:veel jau vareetu padomaat par 200sx s12, ne?
AndrisV wrote: Ir, kas grib braukt tagad un tūlīt, ir kam patīk 3,14sties un pulēt raķeti garāžā un baigi visiem draudēt, cik pārāka ir tāda vai šitāda tehnika. Iznīcināšanai ir jāņem pieejams izejmateriāls, nevis jābūt puikam ar garāko krānu ciemā (nu tipa, man te rajonā vienīgajam ir MX5).
-
ParaTr00per
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
ar to aw11 tiks kautkas darīts vai tas ir savākts sapūdēšanai?ParaTr00per wrote:es zinu tikai vienu aw11. un tam, izskataas, veel ilgi bremzhu kluchus nevajadzees...
par riepaam, ja nebuus sniega / miinusu, tad vasaras. ziemenes peec 2. aplja buus kaa ar vasareneem pa ledu...
uz svētdienu varētu būt pietiekami auksts.
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.

- AndrisV
- Posts: 1092
- Joined: 09 Jul 2004, 17:13
- Location: Sidewaysland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Principā pat varētu to graustu sākt kustināt, ja nebūt viens maziņš "bet". Un tas "bet" ir tīri no3.14sta 4AGE motora izskatā, kura, teiksim tā - NAV. Bloks izmetams, vai arī jāborē krietni lielāks, virzuļu nav, blablabla. Vobšem apakšas nav. Galva +/- ok, šis tas tur nepatikās, bet tā ok. Ir saruna par vienas 162 1.6 celicas atmotorošanu, bet nu tur vēl tāls ceļš ejams.
3S-GTE bišk pagaidīs, kaut arī plāns bija/ir spēkā
Ja vasarā galīgi nebūs ko darīt, tad jā. Savukārt tas ir ļoti maz iespējams - 3 mašīnas jāsabūvē.
opel-blitz.lv
Join the Dark Side of the Force ... (Freude am Fahren)
Join the Dark Side of the Force ... (Freude am Fahren)
ar to arī viss pateiktsOnce an output shaft becomes free, no torque is transmitted to the second shaft and the torque-sensitive diff behaves like an open diff.
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.

-
ParaTr00per
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
yeap. taisniibu vinji runaa.gt99 wrote: Pēc šī Wikipedia teksta esmu nesaprašanā. Tad Quaife ziemas daudzcīņai un ledum nav piemērots?
http://en.wikipedia.org/wiki/Limited_Sl ... itive_Diff

