Foto radari un to detektori

Audio tehnika, subwooferi, pastiprinātāji, cd/md/dvd

Ko TU domā par radardetektoriem

Jābrauc pēc noteikumiem - un nekas nebūs jādetektē!
26
10%
Neko neesmu par tiem dzirdējis
2
1%
Gribētu tādu iegādāties
119
48%
Man jau tāds ir, bet policija lika samaksāt sodu vai atņēma
1
0%
Man jau tāds ir, bet jēgas nav - pieķer tāpatās
2
1%
Man jau tāds ir - un viss ir kedās =)
46
19%
Man tāda nav un nevajag ar
52
21%
 
Total votes: 248

User avatar
TwinSpark
Posts: 1030
Joined: 14 Jun 2005, 12:02
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by TwinSpark »

Janis wrote: Pirmstam lietoju Cobra kaut kādu 9xxx.
Secinājums - Cobra paredzēta lai izklaidētu vadītāju :D
pakomentē lūdzu vairāk!
Es itkā arī gribu upgreidoties. Ir tas Valentine tās naudas vērts?

Un kā tu viņu stiprināji? Mans turās uznplēšamajām ļipučkām (tādas kā jakām, kedām, makiem utt) bet tās pašlīmējošās ļipučkas saulē uzsilst un līmējas vaļā - tas pats notiek salā.

Bessī ārā :D
1989 Alfa 75
2003 Accord Tourer
User avatar
Ch.
Posts: 10768
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Post by Ch. »

Tu to man? :)

nu tjip radaram piestelleeju taadu aakji kaads pie jostas piesprauzhamajiem telefonu makiem, ar papiira nazi iezgriezu griestos taadu mazu spraudzinjuun aiz taas piekabinaaju. nekrita nost un nebij nekaadu probleemu. arii sprauga nebija redzama :)
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
edmundo
Posts: 819
Joined: 14 Jun 2004, 12:22
Location: Riga, centrs
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by edmundo »

TwinSpark wrote: Un kā tu viņu stiprināji? Mans turās uznplēšamajām ļipučkām (tādas kā jakām, kedām, makiem utt) bet tās pašlīmējošās ļipučkas saulē uzsilst un līmējas vaļā - tas pats notiek salā.

Bessī ārā :D
Nu man turās uz tiem piesūcekņiem. Galvenais lai stikls tajā vietā nav nospeķots. Saule neietekmē, kā sals vēl nezinu. :)
v12 Image
User avatar
vamis
Posts: 148
Joined: 27 Aug 2005, 17:54
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by vamis »

Janis wrote:Pirms pāris nedēļām beidzot atnāca Valentine One V1.8 ar POP2 un EURO mode.
Pirmstam lietoju Cobra kaut kādu 9xxx.
Secinājums - Cobra paredzēta lai izklaidētu vadītāju :D
Ja nav nosleepums, cik jams izmaksaaja?
User avatar
Janis
Posts: 507
Joined: 15 Dec 2004, 10:23
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Janis »

TwinSpark wrote:
Janis wrote: Pirmstam lietoju Cobra kaut kâdu 9xxx.
Secinâjums - Cobra paredzçta lai izklaidçtu vadîtâju :D
pakomentç lûdzu vairâk!
Es itkâ arî gribu upgreidoties. Ir tas Valentine tâs naudas vçrts?

Un kâ tu viòu stiprinâji? Mans turâs uznplçðamajâm ïipuèkâm (tâdas kâ jakâm, kedâm, makiem utt) bet tâs paðlîmçjoðâs ïipuèkas saulç uzsilst un lîmçjas vaïâ - tas pats notiek salâ.

Bessî ârâ :D
Un kâ tu viòu stiprinâji? Mans turâs uznplçðamajâm ïipuèkâm (tâdas kâ jakâm, kedâm, makiem utt) bet tâs paðlîmçjoðâs ïipuèkas saulç uzsilst un lîmçjas vaïâ - tas pats notiek salâ.

Bessî ârâ :D[/quote]

100% ir tās naudas vērts.
1. Distance - piemēram uz jūrmalenes cobra to radaru (rāda jūsu ātrumu) kas atrodās virs 3 joslas pie iebraukšanas Jūrmalā tvēra tikai no tās vietas kur tāds kā sāvlaukums un dažreiz tusējās menti. V1 viņu uztver aptuveni tā klajā posma vidū.
Tuvojoties Spuņciemam (Jūrmalas apvedceļš) V1 sāka pīkstēt, bet menti parādījās tikai pēc 25 sekundēm.
2. Ar būltiņu indikatoriem uzrāda no kurienes nāk signāls (^v<>)
3. Uzrāda signāla avotu skaitu.
4. Iespējams piepirkt atsevišķi displeju kuru var novietot ku vien vēlies. + - ja detektors piestiprināts aukšā pie npriekšējā loga, tad pieslēdzot displevu visa informācija parādīsies uz viņa, un neviens aizmugurē braucošais to nepamanīs ( arī menti)
Karoči nav tagad laika. Vēlāk paturpināšu.
User avatar
vamis
Posts: 148
Joined: 27 Aug 2005, 17:54
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by vamis »

Janis wrote: 100% ir tās naudas vērts.
To es neapshaubu. Bet cik izmaxaaja?

Veel jautaajums. Vai vinjam var atsleegt visus paareejos diapazonus atstaajot tikai Ka?

Besii aaraa citi PRO modelji, kam shiis iespeejas nau. Un visu laiku piixt uz viskauko. A taakaa juutiigs, tad pixt veel vairaak nekaa leetuchi....
User avatar
TwinSpark
Posts: 1030
Joined: 14 Jun 2005, 12:02
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by TwinSpark »

edmundo wrote:
TwinSpark wrote: Un kā tu viņu stiprināji? Mans turās uznplēšamajām ļipučkām (tādas kā jakām, kedām, makiem utt) bet tās pašlīmējošās ļipučkas saulē uzsilst un līmējas vaļā - tas pats notiek salā.

Bessī ārā :D
Nu man turās uz tiem piesūcekņiem. Galvenais lai stikls tajā vietā nav nospeķots. Saule neietekmē, kā sals vēl nezinu. :)
nu man ir tas piesūceknis kaut kur mājās, bet imo tad viņš būs krietni pamanāmāks vīriem zaļās vestēs...

Tagad viņu vispār ne zeizi neviens nav pamanījis. Mūs jāpārlīmē tās noplēšamās ļipučkas, kārtīgi attaukojot virsmu...

Par to valentīnu... mjā octoi. Mans grabulis to jūrmalenes inforadaru sāk ķert vēl aiz tās stāvvietas :?
1989 Alfa 75
2003 Accord Tourer
User avatar
Janis
Posts: 507
Joined: 15 Dec 2004, 10:23
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Janis »

vamis wrote:
Janis wrote: 100% ir tâs naudas vçrts.
To es neapshaubu. Bet cik izmaxaaja?

Veel jautaajums. Vai vinjam var atsleegt visus paareejos diapazonus atstaajot tikai Ka?

Besii aaraa citi PRO modelji, kam shiis iespeejas nau. Un visu laiku piixt uz viskauko. A taakaa juutiigs, tad pixt veel vairaak nekaa leetuchi....
Izmaksāja ap 400Ls :D Jā var atslēgt kaut visus un jūtīgumu ar var regulēt. Te sīkāks apraksts: http://www.valentine1.com/lab/MikesLabRpt3.asp
User avatar
Janis
Posts: 507
Joined: 15 Dec 2004, 10:23
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Janis »

TwinSpark wrote: Par to valentînu... mjâ octoi. Mans grabulis to jûrmalenes inforadaru sâk íert vçl aiz tâs stâvvietas :?
Laikam esi pārpratis. Domāju šādi:
Image
Nu un ja māc šaubas tad palasies šajos testos :D
http://www.valentine1.com/lab/detectortests.asp
http://www.guysoflidar.com/radar-detect ... jan06.html
:D
User avatar
edmundo
Posts: 819
Joined: 14 Jun 2004, 12:22
Location: Riga, centrs
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by edmundo »

Dārgs maita... :D Un ~ divreiz lētākie BEL RX65 un Escort 8500 nebūt nav sliktāki. :)
v12 Image
User avatar
TwinSpark
Posts: 1030
Joined: 14 Jun 2005, 12:02
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by TwinSpark »

Mans Radioshack ķer pa vidu starp atzīmēm "kobra" un "radars" :evil:

Kas atbilst iepriekšējam apgalvojumam "aiz stāvvietas" :D kā arī apgalvojumam "octoi" 8)
1989 Alfa 75
2003 Accord Tourer
User avatar
TwinSpark
Posts: 1030
Joined: 14 Jun 2005, 12:02
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by TwinSpark »

Janis wrote:Izmaksāja ap 400Ls :D
padārgi... uk ebajā bija no 200-300 poundiem...

Vispār tu mani esi sakārdinājis, tagad mierīgi nevarēšu gulēt. Manam 1.7bezmotoram pilnīgi pietiek ar grabuli, bet tā kā ir ieplānots jaudīgāks aparāts, tad vajag arī jutīgāku radaru :D
1989 Alfa 75
2003 Accord Tourer
User avatar
Renegāts
Posts: 247
Joined: 23 Jul 2004, 12:00
Location: Pašā LV centrā
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Renegāts »

vot V1 ir verķis :miiila: . viss! metu savu pro 58 misenee, dziivoju uz sausinjiem un kraaju naudu V1 :D vinsh man tikai kadus 100m pirms tas stavvietas sak pikstet uz to atruma chekotaaju. :censored: bet nu gods godam uz shosejas vinsh mani pusgada laika nav pieviilis. 10x jau toch sevi atpelniijis. pilseta gan esmu paaris reizs ielidojis. :cry:
bet kad shitaadu grib CP atnjemt tadd laikam zhopa buutu...dabutu dot cik prasa... :twisted:
Domā par rītdienu...nopērc 2 kastes alus!
User avatar
Janis
Posts: 507
Joined: 15 Dec 2004, 10:23
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Janis »

Renegâts wrote:vot V1 ir veríis :miiila: . viss! metu savu pro 58 misenee, dziivoju uz sausinjiem un kraaju naudu V1 :D vinsh man tikai kadus 100m pirms tas stavvietas sak pikstet uz to atruma chekotaaju. :censored: bet nu gods godam uz shosejas vinsh mani pusgada laika nav pieviilis. 10x jau toch sevi atpelniijis. pilseta gan esmu paaris reizs ielidojis. :cry:
bet kad shitaadu grib CP atnjemt tadd laikam zhopa buutu...dabutu dot cik prasa... :twisted:
Es visu laiku vadāju līdz to cobru. Un ja menti apturēs un teiks lai atdodu radardetektoru, V1 vietā došu cobru :D
User avatar
Janis
Posts: 507
Joined: 15 Dec 2004, 10:23
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Janis »

TwinSpark wrote:
Janis wrote:Izmaksâja ap 400Ls :D
padârgi... uk ebajâ bija no 200-300 poundiem...

Vispâr tu mani esi sakârdinâjis, tagad mierîgi nevarçðu gulçt. Manam 1.7bezmotoram pilnîgi pietiek ar grabuli, bet tâ kâ ir ieplânots jaudîgâks aparâts, tad vajag arî jutîgâku radaru :D
Tik pirms pērc uzzini viņa s/n un pārliecinies ka tam tiešām ir svaigākā versija ar 2 band POP. To vat izdarīt šeit: http://valentine1.com/upgrades/
Un es ņēmu kopā ar papildus displeju.
Image
Image
User avatar
TwinSpark
Posts: 1030
Joined: 14 Jun 2005, 12:02
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by TwinSpark »

Weekendā pasūtināju Beltronics Vector 955
Cerams ka pēc nedēļas būs klāt.

Image

tagad - GAIDAM GAIDAM GAIDAM.

būs jātaisa reviews un jūrmalenes radara jūtības tests. Tipa šitam esot maz fīču, bet elektronika tā pati kas dārgajiem bel modeļiem. Labs price/performance.



:drive: :drive: :drive:
1989 Alfa 75
2003 Accord Tourer
User avatar
edmundo
Posts: 819
Joined: 14 Jun 2004, 12:22
Location: Riga, centrs
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by edmundo »

Imo vajadzēja vēl vienus 50 zaļos rubļus piemest un paņemt 995 Vectoru, jo šim nevar atsevišķi frekvences atslēgt. Un ar ieslēgtu K band pa pilsētu normāli čakarēs prātu.
v12 Image
User avatar
TwinSpark
Posts: 1030
Joined: 14 Jun 2005, 12:02
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by TwinSpark »

tad jau redzēs. Xbands šitam rubās ārā atsevišķi. Un k-kāda gudrā falšalarmu filtrācija arī ir. Esmu 3 gadus nobraucis ar detektoru par 49$ un pieradis, kad šad un tad uzpīkst tāpat vien ;)

Turklāt 995 ir par ~sotaku zaļo rubļu dārgāks
1989 Alfa 75
2003 Accord Tourer
User avatar
edmundo
Posts: 819
Joined: 14 Jun 2004, 12:22
Location: Riga, centrs
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by edmundo »

TwinSpark wrote:tad jau redzēs. Xbands šitam rubās ārā atsevišķi. Un k-kāda gudrā falšalarmu filtrācija arī ir. Esmu 3 gadus nobraucis ar detektoru par 49$ un pieradis, kad šad un tad uzpīkst tāpat vien ;)

Turklāt 995 ir par ~sotaku zaļo rubļu dārgāks
Nu X ta X, imo visur ir K. Un tas jau tā subjektīvi, bet es kad tikko biju iegādājies savējo, vienkārši pieslēdzu un izbraucu cauri Rīgai, nu negribētu tādu pīkstuli mašīnā.

p.s. Tur kur es pirku cenas starpība ir rovna 48$ :D
v12 Image
User avatar
TwinSpark
Posts: 1030
Joined: 14 Jun 2005, 12:02
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by TwinSpark »

Atradu interesantu citātu iekš audistyle.lv, kam principā par 99% piekrītu

audistyle.lv wrote:
Mans viedoklis. Lai citiem būtu vieglāk oponēt rakstīšu pa punktiem.

1. Tā kā Latvijā ir aizliegts lietot gan detektoru gan antiradaru, tad no likuma ētiskā viedokļa tā iegādāšanās ir tas pats, kas iegādāties un nēsāt nepielādētu ieroci. Arī atļautā ātruma pārkāpšana ir tāds pats likuma pārkāpums, pie kam par to daudzreiz pienākas lielāks sods kā par radara detektoru: APK 149.24 pants „...Par braukšanu ar transportlīdzekli, kurš aprīkots ar ierīci, kas var uztvert braukšanas ātruma kontroles mērierīču raidītos signālus vai radīt traucējumus šo mērierīču darbībā,- uzliek naudas sodu četrdesmit latu apmērā, konfiscējot attiecīgās ierīces...”
1.1. Un šinī brīdī arī sākas tā cenas / sodanaudas attiecības rēķināšana, jo nepārkāpjot atļauto ātrumu Tev nav nepieciešams iegādāties radaru detektoru (nepielādētu ieroci).
1.2. Detektora pirkšana ir tas pat kas nopirkt televizoru. Ja kabata atļauj ņem LCD. Uzskati, ka to naudas čupu tu vari izmantot savādāk- nopērc ar kineskopu. Ātrumu pārsniedz arī šīs otrās grupas lietotāji, kuriem nevajag baterija, displejus un funkciju atmiņu. Tāpat kā mājās viņiem ir „parastais” televizors, tā auto ir detektors ar gaismas diodītēm. Tās kreisās trauksmes viņi pacietīs. :)
1.3. Jebkurš, kas pāris reizes ir devis polisi policistam, labprāt nolocīs Ls50 par detektoru, bet par investīciju 200 lašu apmērā būtu ko padomāt. Tur sanāk 20 „polises”! Cik gadus no vietas par to naudu vari atpirkties? (tas nav jautājums kādam konkrēti, vienkārši viela pārdomām...)

2. Manuprāt antiradars ir efektīvs tikai pret automātiskajām ātruma mērīšanas ierīcēm, kur nav cilvēciskais faktors. Proti- ja Tu visiem aizvilksi garām ar ātrumu kas vismaz 2x pārsniedz atļauto, Tevi apturēs arī tad, ja radara rādījums būs 00km/h. Pierādījumu un soda nebūs, bet rezultātā Tu galamērķi sasniegsi pat vēlāk kā ja būtu braucis ar atļauto un līdz ar to, manuprāt, antiradara iegādes lietderība Latvijā ir apšaubāma. Cita lieta, ja Tev "civilizētajā pasaulē" regulāri jābrauc cauri apdzīvotu vietu virknei ar fotoradariem. Tad plika detektora iegāde ir lieka, jo par radaru esamību Tevi brīdinās ceļazīmes un braukt ar sev vēlamo ātru tu varēsi tikai lietojot antiradaru.

3. Radaru detektors ir parasts FM radiouztvērējs ar pilnīgi identisku darbību. Lai viņš kaut ko uztvertu ir jābūt signāla avotam.
3.1. No detektora ir jēga ja viņš uzrādīs radaru pirms ar to tiks mērīts Tavs ātrums. Izejot no punkta 3, pirms Tevis ir jābūt kādam citam, kura ātrumu mēra un tikai uztverot šo- citam veikto mērījumu detektors var Tevi brīdināt.
Nepiekrītu, ka tā ir „drīzāk veiksme nekā likumsakarība”. Tā ir detektora vienīgā funkcija!
3.2. Arī ar parasto modulāciju (ne POP) radars Tavu ātrumu nosaka pēc atstarotā signāla fāzes nobīdes (pilnam izstarotajam kodam- sekundes desmitdaļas), tikai precīzāka mērījuma iegūšanai tas tiek atkārtots vairākkārtīgi (vairākas sekundes) un tātad nobremzēt nepaspēsi jebkurā gadījumā.
3.2.1. Diemžēl, ja regulāri brauc vismaz uz +40, tad Tu būsi viens, vai arī kolonas vadošā automašīna, kurai arī teiks veltīts tieši tas mērījums, kuru uzrādīs detektors. :(

4. Negribu piekrist viedoklim par to, ka „reti kurš policists ir tik stulbs lai nonstopā ieslēgtu radaru”. Izreklamētie, ar videokamerām aprīkotie auto (cik es esmu ievērojis tieši Reņi nevis Volvo) ir aprīkoti arī ar automātisko ātruma mērīšanu ik pa ½ sekundei. Tik patīkami ir laicīgi izdzirdēt ritmisko „pik- pik- pik”, sabremzēties un veltīt platu smaidu aiz līkuma pretī braucošajai baltā auto ekipāžai! Domāju, ka tāds viedoklis ESPoff ir tādēļ, ka viņējie- Jūrmalnieki bada dzīti pārsvarā izmanto citus auto un rokas radarus (Nah viņam tas jaunais auto un kārtība uz ceļa, ja mājai 3. stāvs jāpabeidz), bet savu visu filmējošo un detektoriem pa gabalu pamanāmo Reni noliek STOP zīmes kontrolei Ventspils šosejas sākumā, vai baltās līnijas kontrolei apvedceļa sākumā. :)

Kopsavilkums: izejot no punkta 3.2.1. ļoti būtisks kļūst punkts 1.3.- kāpēc izdot naudu par to, kas Tevi tāpat neglābs? Ja kas- atbilde ir punkta 1.2. otrajā teikumā.
Kāpēc punktu 3.2.1. neatrisinās antiradars? Saktīt 2. punktu.

Un te vēl teksta blāķis zināšanai
EsPoff no audistyle.lv wrote:
Cau visiem,-te sarunās radās doma,ka vajag kopsavilkumu iepriekšējām tēmām par radaru problēmu.Mēģināšu to uzrakstīt.Ja kādam būs kas piebilstams,lūdzu nedarīt to ar vēdeklī izvērstiem pirkstiem un par gadījumiem uz ielas piestādīt tikai patiesus faktus no personiskās pieredzes.Ja infa nenāk no personiskās pieredzes,lūdzu pēc iespējas norādīt tās izcelsmi.Nu tipa "lasīju internetā",'čoms stāstīja'(vai normāls kekss??) un tamlīdzīgi.Tātad:

:arrow: es kādreiz lasīju internetā(a kur tad vēl) sekojošo:
IR DIVAS DAŽĀDAS LIETAS: :!: :!: antiradars(radar jammer) UN antilāzers(laser jammer)
-----> antiradars atbild par tradicionālajām X;K;Ka frekvencēm
---------> antilāzers atbild tikai par LASER frekvenci :!:

:damn: PATS galvenais:
:arrow: tradicionālais RADARS(X;K;Ka)-->ar lāzerstara palīdzību tiek raidīts RADIO signāls.Izņēmums-vecais X band(Barjer,made in ussr)--> ir tikai prasts radio signāls bez lāzera palīdzības.Abiem pārējiem(K;Ka) lāzers piedalās kā palīgs. Tipiskais staru kūļa diametrs varbūtējā MĒRĶA rajonā var sasniegt 100 pēdas(ap 30m)(!!!),IR iespējams ar attiecīgu palīgierīču palīdzību veikt ātruma mērījumu no :!: BRAUCOŠA (!!!) policijas auto.
:arrow: LĀZERA RADARS ---> ar lāzerstara palīdzību tiek raidīts INFRASARKANO STARU GAISMAS(!!!) SIGNĀLS. Stara diametrs varbūtējā mērķa (mūsu auto)rajonā NEPĀRSNIEDZ 1.5 pēdas (45 cm !!!!!).,UN :!: šo tehnoloģiju policija var pielietot TIKAI NO STACIONĀRA STĀVOKĻA(no stāvoša auto VAR,no braucoša auto NEVAR(!!!)).

1) ANTIRADARS -radar jammer-ierīce,kas spējīga ietekmēt/traucēt policijas radara :!: (TRADICIONĀLĀ X;K;Ka frekvences RADARA) rādījumus.Tiek dalīti pasīvajos un aktīvajos.Pasīvais(passive) antiradars ir reklāmas triks un ļaužu apmāns.Sākotnēji it kā domāts motociklistiem,bet arī tur izrādījies draņķis.Galvenais radaru ienaidnieks un autobraucēju aizstāvis bijušais policists Radaru Rojs (Radar Roy) ir pasludinājis $5000 prēmiju tam,kurš viņam pierādīs,ka pasīvais antiradars tiešām darbojas.Pretendents joprojām NAV pieteicies.Aktīvais (active) antiradars ir ierīce,kas izstaro no sevis maskējošu signālu,kurš traucē/kavē radara normālu darbību.Šī ierīce maksā $1500 un :cry: ir efektīva tikai labi ja ap 50% gadījumu.Iztērētā nauda ir pilnīgi neadekvāta un mērķis nav sasniegts. :!: Secinājums: nav jēgas runāt par šādas ierīces iegādi.Cīņai pret X;K;Ka frekvences radariem ir izmantojams vienīgi tradicionālais radaru detektors,kurš diemžēl ir spējīgs vadītāju tikai BRĪDINĀT,bet ne kā citādi pasargāt no tradicionālā (Barjer,iskra,Stalker)radara. ;)

2) ANTILĀZERS-( laser jammer,laser shifter) ierīce,kas spēj traucēt/kavēt TIKAI lāzera radara (LASER) darbību. :?: Jautājums- vai LV ir laser radari? Atbilde- man LIEKAS,ka nav.
ŠĪ IR TĀ ierīce,kuras dēļ sabiedrībā cirkulē kļūdains mīts par visvareno antiradaru. Ierīces efektivitāte ir vērā ņemama (varbūt uz 90%)un balstās uz to,ka zem radiatora restes iemontēts raidītājs kavē/traucē/palēnina lāzera signāla atstarošanos no braucošā auto,pa kuru tiek šauts.Ierīces efektivitāti palielina kā obligāts nosacījums tas pats vecais labais radara detektors,kurš dod vadītājam zvanu par to,ka uz viņu tiek šauts ar LASER radaru.Par cik vairumā gadījumu šis laser signāls netiek pilnībā noslāpēts,bet vienkārši stipri KAVĒTS,vadītājs pēc detektora zvana iegūst reālas 5-6-7 sekundes priekš ātruma samazināšanas.

3)ANTI-LĀZERA pārklājums :shock: - anti-laser coating,izgatavotājs laikam bija firma VEIL,made in usa,cena ap $90.TAS ir VIENĪGAIS no šāda veida brīnumlīdzekļiem ,kam ar četrām zvaigznēm svētību devis tas pats Radaru Rojs(kam mums ticēt,ja ne viņam?).Sis sastāv no bundžiņas ar caurspīdīgu vielu un divām otiņām- viena uzklāšanai,otra izlīdzināšanai.Tas tiek klāts uz auto lukturiem un NAV domāts krāsotām virsmām.JO auto lukturi esot tā vieta,no kuras visbiežāk atstarojas tas pats lāzerradara signāls.Minētās vielas uzklāšana SLĀPĒ/KAVĒ signāla :!: LĀZERA SIGNĀLA,NEVIS X;K;Ka :!: atstarošanos,kas atkal dod vadītājam laiku pārdomām,BET,atkal tikai, ja viņam ir piezvanījis tas pats vecais labais radardetektors- bez tā viņš nezinātu,ka tiek apšaudīts.Vielas bundžiņa pietiekot 5-6 noklāšanas reizēm un katra reize it kā esot spējīga paciest vairākas auto mazgāšanas.Uzklātais slānis neietekmējot lukturu gaismasspēju,vienīgi rodas nedaudz tāda kā knapi violeta atblāzma (sarosamies visi,kam tas patīk).

4)cīņai ar fotoradaru- (PHOTO RADAR)- izmantojamas vienīgi numura zīmes maskēšanas šiltītes no plastmasas vai uzlīmes no caurspīdīgas plēves.Šis štrunts fotografēšanas brīdī padara numura zīmi izplūdušu/spožu un fotokamerai nesalasāmu,kā rezultātā soda kvīti nav kam sūtīt.Ir vēl arī aerosols,kas it kā domāts uzpūst uz numura.Bet,par cik tam cena ir $19 un viņš visur rādās kā nocenots,rodas pamatots smaids par viņa efektivitāti. :?: Jautājums spečokiem- vai LV ir fotoradari??

5) #-o RADARU DETEKTORU DETEKTORS (radar detector detector,RDD)---> vo te nu sākas auzas.Šim draņķim ir divi nosaukumi un kopā pieci paveidi: VG1;VG2(esot jau novecojis) un Spectre1;2;3.Par cik no personiskās pieredzes zinu,ka radardetektoram VG2 aizsargs LV nostrādā tikai dažās (vienmēr vienās un tajās pašās)vietās,uzdrošinos apgalvot,ka VG2 radaru skannera mūsu policijai visdrīzāk nav. #-o Jautājums- kā ir ar kaimiņvalstīm- LT it kā tāds esot,un šamējie to aktīvi lietojot(baumas :?: ) VG2 aizsardzība ir praktiski jebkuram ne īpaši vecam rardardetektoram,tāpēc LV droši viņu disablējam un nereklamējam citiem kā kādu lielu labumu.Cita lieta ir ar Spectre.Te nu jāatzīst,ka nekur pagaidām NAV dzirdēta viennozīmīga info par to ,vai šo sistēmu lieto mūsu vai kādas kaimiņvalsts policija.It kā( :?: - baumas- Spectre esot manīta gan LT,gan EE)Kas interesanti- vienīgā ticamā informācija vēsta,ka VIENĪGAIS radardetektors,ko neredz neviena(ne1;ne2;ne3) Spectre ,ir BEL Sti Driver.Ierīces cena ASV ir $450,un nopērkams tikai oficiālās vietās un par šo cenu- kaktu bodēs tuvākos gadus 3 viņu variet nemeklēt.IT KĀ :?: esot daži detektori,kas spējīgi pretoties Spectre1,piem. jaunais 2006.g.Cobra XRS 98;99-tās sēr. un vēl daži galvgaļa modeļi,taču jautājums paliek atklāts- mums to vajag vai nē.Jo var noprast,ka arī Spectre1 esot vecs stāsts un ka tagad topā esot Spectre3.Kur topā- laikam Austrālijā(?).Tātad jautājums- :evil: kurš ko zina par Spectre Latvijā :?: (sirsnīgs lūgums neblatot un cienīt sarunubiedrus).

6) POP-MODE :P esot kādas vienas firmas radari(aizmirsu,mož MPH?),kas spējīgi fiksēt mūsu ātrumu ar super īsu šāvienu,kura ilgums ir 67 milisekundes jeb 1/15 sek.(viena piecpadsmitdaļa sekundes) :?: TE IR MASA jautājumu- vai šādi radari ir LV(diez vai,pers.vied.):vai ir iespēja samazināt ātrumu 67ms laikā (nez vai,bat sorī,es par sevi);vai POP modē šautu signālu "interesents no malas" var uztvert gadījumā,ja šauj NE pa viņu(nez vai,pers.vied.);---> pēdējais visinteresantākais: VAI RADARDETEKTORIEM,kam IR POP mode,šīs modes esamība ietekmē paša detektora jūtību un ātrdarbību :!: (iespējams-pers.vied.) ---labs jautājums,skaidras atbildes NAV.

7) European "Ku" band radaru frekvence- Eiropas jaunizgudrojums,pagaidām darbojas tikai NL;BE;UK. :?: Jautājums- vai varbūt Eiropa mums tos dāvinās?Mēs te it kā patālu no tā epicentra(pers.vied.).Vairākos labākajos 2006.g detektoru modeļos šī frekvence ir parādījusies.

8)Jautājums par to,VAI RADARDETEKTORI IR LIKUMĪGI.Nav gan,bet ja nav noķerts,nav...(pers.vied.) :!: VIENNOZĪMĪGI nelikumīgi ir antiradari.IT KĀ( :?: -baumas)- arī par foto- radaru traucēšanu(maskēšanos,numura slēpšanu) varot sanākt ziepes.Par laser radaru traucēšanu- būtu pagrūti pateikt,vai es braucu lēni vai arī ātri un vienlaicīgi kavēju lāzera atstarošanos--> jādomā,ka nav reāli(pers.vied.)ASV detektori aizliegti tik 2 štatos- Wash DC un laikam Virginia. :!: EU ir savādāk(sliktāk).Izrādās, :!: ir jēdziens par to,vai tu LIETO un par to,vai tev vnk PIEDER detektors un tu viņu nēsā līdzi/ved mašīnā.Nospiedoši lielākajā daļā EU valstu NAV :!: atļauts ne viens,ne otrs.Anglijā gan anarhija- ved,lieto,- welcome,tikai esot pilni ceļi ar radariem un esot tādi fotoradari,kas tevi fotografē pēc kilometra vēlreiz un JA tavs VIDĒJAIS ātrums šai ceļa posmā(rēķina/fiksē laiku)ir lielāks par atļauto- marš uz banku.Pievienoju norādi uz ļoti noderīgu TABELI,par to,kurā EU valstī ko var darīt/lietot:------>www.target-automotive.nl/wcms.php?wcms[id]=82

:roll: nobeigumā personiskais viedoklis.
*detektors palīdz izprast situāciju uz ceļa,taču neatbrīvo no pienākuma domāt ar galvu;
*no tieša šāviena sejā var mēģināt izvairīties,bet NAV reāli, ja brauc vairāk par +20;
*reti kurš policists ir tik stulbs,lai brauktu ar nonstopā ieslēgtu radaru- liktenīgais šāviens parasti ir izlases veidā un taisni tev ģīmī;
*notvert citam domātu šāvienu un uzzināt par briesmām ir drīzāk veiksme,nekā likumsakarība;
*labs/labāks/labākais radardetektors ir tas,kam parocīgs/lietotājam saprotams darbības algoritms;
*labs false alarm filtrs ir noderīgāks par vienu otru jūtības rādītāju;
*sarunas par K band radaru pielietojumu divās mūsu pilsētās(jē&cē) ir pilnīga* taisnība;
*nepareizs novietojums sačakarē vislabāko ideju,bet jādomā arī kā/cik ērti ir aizsniegt,noņemt,izslēgt,iebāzt/nobāzt;
*plaši dzirdētais viedoklis par BEL,V1 un Escort ir pilnīga taisnība;
*detektors bez vada noteikti* iepriecinās lietotāju,kam patīk ērtas un pratiskas lietas,taču varbūtēji apskatāmais modelis reāli ir viens (kaut gan virsū ir divnieks)un tas maksā naudu;
*detektoru nepērk,lai rēķinātu tā cenas attiecību pret varbūtējo sodanaudas ietaupījumu.

nu,kaut kā tā,-gari jau gan iznāca,piedodiet ja kas nav precīzi.Lūdzu pievienojiet papildinājumus,ja uzskatiet,ka tie būs kolēģiem noderīgi.Ja kāds grib mani nolamāt,lūgums nepiesārņot ēteru un visus lamuvārdus caur PM.
1989 Alfa 75
2003 Accord Tourer
Post Reply