EsPoff no audistyle.lv wrote:
Cau visiem,-te sarunās radās doma,ka vajag kopsavilkumu iepriekšējām tēmām par radaru problēmu.Mēģināšu to uzrakstīt.Ja kādam būs kas piebilstams,lūdzu nedarīt to ar vēdeklī izvērstiem pirkstiem un par gadījumiem uz ielas piestādīt tikai patiesus faktus no personiskās pieredzes.Ja infa nenāk no personiskās pieredzes,lūdzu pēc iespējas norādīt tās izcelsmi.Nu tipa "lasīju internetā",'čoms stāstīja'(vai normāls kekss??) un tamlīdzīgi.Tātad:

es kādreiz lasīju internetā(a kur tad vēl) sekojošo:
IR DIVAS DAŽĀDAS LIETAS:

antiradars(radar jammer) UN antilāzers(laser jammer)
-----> antiradars atbild par tradicionālajām X;K;Ka frekvencēm
---------> antilāzers atbild tikai par LASER frekvenci
:damn: PATS galvenais:

tradicionālais RADARS(X;K;Ka)-->ar lāzerstara palīdzību tiek raidīts RADIO signāls.Izņēmums-vecais X band(Barjer,made in ussr)--> ir tikai prasts radio signāls bez lāzera palīdzības.Abiem pārējiem(K;Ka) lāzers piedalās kā palīgs. Tipiskais staru kūļa diametrs varbūtējā MĒRĶA rajonā var sasniegt 100 pēdas(ap 30m)(!!!),IR iespējams ar attiecīgu palīgierīču palīdzību veikt ātruma mērījumu no

BRAUCOŠA (!!!) policijas auto.

LĀZERA RADARS ---> ar lāzerstara palīdzību tiek raidīts INFRASARKANO STARU GAISMAS(!!!) SIGNĀLS. Stara diametrs varbūtējā mērķa (mūsu auto)rajonā NEPĀRSNIEDZ 1.5 pēdas (45 cm !!!!!).,UN

šo tehnoloģiju policija var pielietot TIKAI NO STACIONĀRA STĀVOKĻA(no stāvoša auto VAR,no braucoša auto NEVAR(!!!)).
1) ANTIRADARS -radar jammer-ierīce,kas spējīga ietekmēt/traucēt policijas radara

(TRADICIONĀLĀ X;K;Ka frekvences RADARA) rādījumus.Tiek dalīti pasīvajos un aktīvajos.Pasīvais(passive) antiradars ir reklāmas triks un ļaužu apmāns.Sākotnēji it kā domāts motociklistiem,bet arī tur izrādījies draņķis.Galvenais radaru ienaidnieks un autobraucēju aizstāvis bijušais policists Radaru Rojs (Radar Roy) ir pasludinājis $5000 prēmiju tam,kurš viņam pierādīs,ka pasīvais antiradars tiešām darbojas.Pretendents joprojām NAV pieteicies.Aktīvais (active) antiradars ir ierīce,kas izstaro no sevis maskējošu signālu,kurš traucē/kavē radara normālu darbību.Šī ierīce maksā $1500 un

ir efektīva tikai labi ja ap 50% gadījumu.Iztērētā nauda ir pilnīgi neadekvāta un mērķis nav sasniegts.

Secinājums: nav jēgas runāt par šādas ierīces iegādi.Cīņai pret X;K;Ka frekvences radariem ir izmantojams vienīgi tradicionālais radaru detektors,kurš diemžēl ir spējīgs vadītāju tikai BRĪDINĀT,bet ne kā citādi pasargāt no tradicionālā (Barjer,iskra,Stalker)radara.
2) ANTILĀZERS-( laser jammer,laser shifter) ierīce,kas spēj traucēt/kavēt TIKAI lāzera radara (LASER) darbību.

Jautājums- vai LV ir laser radari? Atbilde- man LIEKAS,ka nav.
ŠĪ IR TĀ ierīce,kuras dēļ sabiedrībā cirkulē kļūdains mīts par visvareno antiradaru. Ierīces efektivitāte ir vērā ņemama (varbūt uz 90%)un balstās uz to,ka zem radiatora restes iemontēts raidītājs kavē/traucē/palēnina lāzera signāla atstarošanos no braucošā auto,pa kuru tiek šauts.Ierīces efektivitāti palielina kā obligāts nosacījums tas pats vecais labais radara detektors,kurš dod vadītājam zvanu par to,ka uz viņu tiek šauts ar LASER radaru.Par cik vairumā gadījumu šis laser signāls netiek pilnībā noslāpēts,bet vienkārši stipri KAVĒTS,vadītājs pēc detektora zvana iegūst reālas 5-6-7 sekundes priekš ātruma samazināšanas.
3)ANTI-LĀZERA pārklājums

- anti-laser coating,izgatavotājs laikam bija firma VEIL,made in usa,cena ap $90.TAS ir VIENĪGAIS no šāda veida brīnumlīdzekļiem ,kam ar četrām zvaigznēm svētību devis tas pats Radaru Rojs(kam mums ticēt,ja ne viņam?).Sis sastāv no bundžiņas ar caurspīdīgu vielu un divām otiņām- viena uzklāšanai,otra izlīdzināšanai.Tas tiek klāts uz auto lukturiem un NAV domāts krāsotām virsmām.JO auto lukturi esot tā vieta,no kuras visbiežāk atstarojas tas pats lāzerradara signāls.Minētās vielas uzklāšana SLĀPĒ/KAVĒ signāla

LĀZERA SIGNĀLA,NEVIS X;K;Ka

atstarošanos,kas atkal dod vadītājam laiku pārdomām,BET,atkal tikai, ja viņam ir piezvanījis tas pats vecais labais radardetektors- bez tā viņš nezinātu,ka tiek apšaudīts.Vielas bundžiņa pietiekot 5-6 noklāšanas reizēm un katra reize it kā esot spējīga paciest vairākas auto mazgāšanas.Uzklātais slānis neietekmējot lukturu gaismasspēju,vienīgi rodas nedaudz tāda kā knapi violeta atblāzma (sarosamies visi,kam tas patīk).
4)cīņai ar fotoradaru- (PHOTO RADAR)- izmantojamas vienīgi numura zīmes maskēšanas šiltītes no plastmasas vai uzlīmes no caurspīdīgas plēves.Šis štrunts fotografēšanas brīdī padara numura zīmi izplūdušu/spožu un fotokamerai nesalasāmu,kā rezultātā soda kvīti nav kam sūtīt.Ir vēl arī aerosols,kas it kā domāts uzpūst uz numura.Bet,par cik tam cena ir $19 un viņš visur rādās kā nocenots,rodas pamatots smaids par viņa efektivitāti.

Jautājums spečokiem- vai LV ir fotoradari??
5) #-o RADARU DETEKTORU DETEKTORS (radar detector detector,RDD)---> vo te nu sākas auzas.Šim draņķim ir divi nosaukumi un kopā pieci paveidi: VG1;VG2(esot jau novecojis) un Spectre1;2;3.Par cik no personiskās pieredzes zinu,ka radardetektoram VG2 aizsargs LV nostrādā tikai dažās (vienmēr vienās un tajās pašās)vietās,uzdrošinos apgalvot,ka VG2 radaru skannera mūsu policijai visdrīzāk nav. #-o Jautājums- kā ir ar kaimiņvalstīm- LT it kā tāds esot,un šamējie to aktīvi lietojot(baumas

) VG2 aizsardzība ir praktiski jebkuram ne īpaši vecam rardardetektoram,tāpēc LV droši viņu disablējam un nereklamējam citiem kā kādu lielu labumu.Cita lieta ir ar Spectre.Te nu jāatzīst,ka nekur pagaidām NAV dzirdēta viennozīmīga info par to ,vai šo sistēmu lieto mūsu vai kādas kaimiņvalsts policija.It kā(

- baumas- Spectre esot manīta gan LT,gan EE)Kas interesanti- vienīgā ticamā informācija vēsta,ka VIENĪGAIS radardetektors,ko neredz neviena(ne1;ne2;ne3) Spectre ,ir BEL Sti Driver.Ierīces cena ASV ir $450,un nopērkams tikai oficiālās vietās un par šo cenu- kaktu bodēs tuvākos gadus 3 viņu variet nemeklēt.IT KĀ

esot daži detektori,kas spējīgi pretoties Spectre1,piem. jaunais 2006.g.Cobra XRS 98;99-tās sēr. un vēl daži galvgaļa modeļi,taču jautājums paliek atklāts- mums to vajag vai nē.Jo var noprast,ka arī Spectre1 esot vecs stāsts un ka tagad topā esot Spectre3.Kur topā- laikam Austrālijā(?).Tātad jautājums-

kurš ko zina par Spectre Latvijā

(sirsnīgs lūgums neblatot un cienīt sarunubiedrus).
6) POP-MODE

esot kādas vienas firmas radari(aizmirsu,mož MPH?),kas spējīgi fiksēt mūsu ātrumu ar super īsu šāvienu,kura ilgums ir 67 milisekundes jeb 1/15 sek.(viena piecpadsmitdaļa sekundes)

TE IR MASA jautājumu- vai šādi radari ir LV(diez vai,pers.vied.):vai ir iespēja samazināt ātrumu 67ms laikā (nez vai,bat sorī,es par sevi);vai POP modē šautu signālu "interesents no malas" var uztvert gadījumā,ja šauj NE pa viņu(nez vai,pers.vied.);---> pēdējais visinteresantākais: VAI RADARDETEKTORIEM,kam IR POP mode,šīs modes esamība ietekmē paša detektora jūtību un ātrdarbību

(iespējams-pers.vied.) ---labs jautājums,skaidras atbildes NAV.
7) European "Ku" band radaru frekvence- Eiropas jaunizgudrojums,pagaidām darbojas tikai NL;BE;UK.

Jautājums- vai varbūt Eiropa mums tos dāvinās?Mēs te it kā patālu no tā epicentra(pers.vied.).Vairākos labākajos 2006.g detektoru modeļos šī frekvence ir parādījusies.
8)Jautājums par to,VAI RADARDETEKTORI IR LIKUMĪGI.Nav gan,bet ja nav noķerts,nav...(pers.vied.)

VIENNOZĪMĪGI nelikumīgi ir antiradari.IT KĀ(

-baumas)- arī par foto- radaru traucēšanu(maskēšanos,numura slēpšanu) varot sanākt ziepes.Par laser radaru traucēšanu- būtu pagrūti pateikt,vai es braucu lēni vai arī ātri un vienlaicīgi kavēju lāzera atstarošanos--> jādomā,ka nav reāli(pers.vied.)ASV detektori aizliegti tik 2 štatos- Wash DC un laikam Virginia.

EU ir savādāk(sliktāk).Izrādās,

ir jēdziens par to,vai tu LIETO un par to,vai tev vnk PIEDER detektors un tu viņu nēsā līdzi/ved mašīnā.Nospiedoši lielākajā daļā EU valstu NAV

atļauts ne viens,ne otrs.Anglijā gan anarhija- ved,lieto,- welcome,tikai esot pilni ceļi ar radariem un esot tādi fotoradari,kas tevi fotografē pēc kilometra vēlreiz un JA tavs VIDĒJAIS ātrums šai ceļa posmā(rēķina/fiksē laiku)ir lielāks par atļauto- marš uz banku.Pievienoju norādi uz ļoti noderīgu TABELI,par to,kurā EU valstī ko var darīt/lietot:------>
www.target-automotive.nl/wcms.php?wcms[id]=82

nobeigumā personiskais viedoklis.
*detektors palīdz izprast situāciju uz ceļa,taču neatbrīvo no pienākuma domāt ar galvu;
*no tieša šāviena sejā var mēģināt izvairīties,bet NAV reāli, ja brauc vairāk par +20;
*reti kurš policists ir tik stulbs,lai brauktu ar nonstopā ieslēgtu radaru- liktenīgais šāviens parasti ir izlases veidā un taisni tev ģīmī;
*notvert citam domātu šāvienu un uzzināt par briesmām ir drīzāk veiksme,nekā likumsakarība;
*labs/labāks/labākais radardetektors ir tas,kam parocīgs/lietotājam saprotams darbības algoritms;
*labs false alarm filtrs ir noderīgāks par vienu otru jūtības rādītāju;
*sarunas par K band radaru pielietojumu divās mūsu pilsētās(jē&cē) ir pilnīga* taisnība;
*nepareizs novietojums sačakarē vislabāko ideju,bet jādomā arī kā/cik ērti ir aizsniegt,noņemt,izslēgt,iebāzt/nobāzt;
*plaši dzirdētais viedoklis par BEL,V1 un Escort ir pilnīga taisnība;
*detektors bez vada noteikti* iepriecinās lietotāju,kam patīk ērtas un pratiskas lietas,taču varbūtēji apskatāmais modelis reāli ir viens (kaut gan virsū ir divnieks)un tas maksā naudu;
*detektoru nepērk,lai rēķinātu tā cenas attiecību pret varbūtējo sodanaudas ietaupījumu.
nu,kaut kā tā,-gari jau gan iznāca,piedodiet ja kas nav precīzi.Lūdzu pievienojiet papildinājumus,ja uzskatiet,ka tie būs kolēģiem noderīgi.Ja kāds grib mani nolamāt,lūgums nepiesārņot ēteru un visus lamuvārdus caur PM.