
BMW 325i (e36 sedans)
Moderator: Bastard
Re: BMW 325i (e36 sedans)
- Vai ir vērts pirkt šo automašīnu?
Jā, ja nepatiks, vienmēr varēsi pārdot. Šim modelim vienmēr būs cienītāji
- Jaudas pietiek?
Jaudas nekad nevar būt par daudz
bet iesākumam būs gana.
- Kā ir ar benzīnu, stipri negāzējot?
Pāris reizes mēnesī nāksies pieliet pilnu bāku. Tākā, ja nav lieku 100 latu mēnesī, ko iegāzt bākā, apsver kaut kā ekonomiskāka iegādi.
- Vai mīts par "nojātajām" piekarēm ir patiess?
Katram auto ik pa laikam šo to piekarē vajag nomainīt - kādu buksi, pirkstu utt. tas ir normāli. Labāk pirkt auto, kam to izdarījis iepriekšējais saimnieks. Rēķini, ka labi amortiņi vien 4gab šādam auto pavelk uz ~200
- Vai auto nav pārāk ciets/skaļš/...?
Gaumes jautājums.
- Vai elektronika mēdz bieži čakarēties?
pat ja tā ir, nav mirstama vaina. Bieži vainīgi nosūbējuši kontakti vai diletantiska signalizācijas instalācija. Manuprāt BMW CPU bija iespējams pat veikt testēšanu un nolasīt kļūdas kodu nebraucot uz servisu. (5 reiz gāzpedālis jānospiež ar ieslēgtu aizdedzi, check engine lampiņa mirdzina kodu, kaut kā tā - google pateiks vairāk, kā tas darāms)
- Kas visbiežāk (no detaļām) ir jānomaina uzreiz?
Domā - pēc pirkšanas? Parasti jau maina siksnas, eļļu... pēc tam visus kasjakus, kas atklājas pirmajos pāris mēnešos
- Kāpēc lai es nenopirktu šo auto??
tādēļ , ka bmw ir garlaicīgs. Jaunkundzes vairāk pavelkas no Alfām

Jā, ja nepatiks, vienmēr varēsi pārdot. Šim modelim vienmēr būs cienītāji
- Jaudas pietiek?
Jaudas nekad nevar būt par daudz

- Kā ir ar benzīnu, stipri negāzējot?
Pāris reizes mēnesī nāksies pieliet pilnu bāku. Tākā, ja nav lieku 100 latu mēnesī, ko iegāzt bākā, apsver kaut kā ekonomiskāka iegādi.
- Vai mīts par "nojātajām" piekarēm ir patiess?
Katram auto ik pa laikam šo to piekarē vajag nomainīt - kādu buksi, pirkstu utt. tas ir normāli. Labāk pirkt auto, kam to izdarījis iepriekšējais saimnieks. Rēķini, ka labi amortiņi vien 4gab šādam auto pavelk uz ~200
- Vai auto nav pārāk ciets/skaļš/...?
Gaumes jautājums.
- Vai elektronika mēdz bieži čakarēties?
pat ja tā ir, nav mirstama vaina. Bieži vainīgi nosūbējuši kontakti vai diletantiska signalizācijas instalācija. Manuprāt BMW CPU bija iespējams pat veikt testēšanu un nolasīt kļūdas kodu nebraucot uz servisu. (5 reiz gāzpedālis jānospiež ar ieslēgtu aizdedzi, check engine lampiņa mirdzina kodu, kaut kā tā - google pateiks vairāk, kā tas darāms)
- Kas visbiežāk (no detaļām) ir jānomaina uzreiz?
Domā - pēc pirkšanas? Parasti jau maina siksnas, eļļu... pēc tam visus kasjakus, kas atklājas pirmajos pāris mēnešos

- Kāpēc lai es nenopirktu šo auto??

tādēļ , ka bmw ir garlaicīgs. Jaunkundzes vairāk pavelkas no Alfām


Last edited by TwinSpark on 03 Nov 2005, 18:11, edited 1 time in total.
1989 Alfa 75
2003 Accord Tourer
2003 Accord Tourer
- Vai ir vērts pirkt šo automašīnu?
Labu eksemplaaru ir veerts
- Jaudas pietiek?
Iesaakumam noteikti
- Kā ir ar benzīnu, stipri negāzējot?
stipri negaazeejot nav iipashi daudz
Vai mīts par "nojātajām" piekarēm ir patiess?
Nezinu taadu miitu
- Vai auto nav pārāk ciets/skaļš/...?
Ciets nav. Skaljsh arii nav. Pat uzliekot rezonatoru nav iipashi skaljsh.
- Vai elektronika mēdz bieži čakarēties?
Nemeedz
- Kas visbiežāk (no detaļām) ir jānomaina uzreiz? Ellja, Zobsiksna (obligaati! (vaariigaa vieta))
- Kāpēc lai es nenopirktu šo auto??
....
Labu eksemplaaru ir veerts
- Jaudas pietiek?
Iesaakumam noteikti
- Kā ir ar benzīnu, stipri negāzējot?
stipri negaazeejot nav iipashi daudz
Vai mīts par "nojātajām" piekarēm ir patiess?
Nezinu taadu miitu

- Vai auto nav pārāk ciets/skaļš/...?
Ciets nav. Skaljsh arii nav. Pat uzliekot rezonatoru nav iipashi skaljsh.
- Vai elektronika mēdz bieži čakarēties?
Nemeedz
- Kas visbiežāk (no detaļām) ir jānomaina uzreiz? Ellja, Zobsiksna (obligaati! (vaariigaa vieta))
- Kāpēc lai es nenopirktu šo auto??
....
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!
Vai ir vērts pirkt šo automašīnu? Manupraat Ir
Jaudas pietiek? pirmajaa briidii liksies ''wow'' peec tam gribeesies niknaak
Kā ir ar benzīnu, stipri negāzējot? pats esmu bijis 316 e36 un tagad 328 juuzeris ja + - normaali brauc, bez patstaaviigiem redlainiem no krusta videejais ar 328 ~10L un ar 316 sanaaca pat vairaak :O , ja motors ir labaa saavoklii pa shoseju var izspiest mazaakus ciparus kaa dazhs labs ar 1.8.
Vai mīts par "nojātajām" piekarēm ir patiess? Viss atkariigs no saimnieka, bet vispaar mulkjiibas, piekaree nekas iipass vinam nepliist, paskaties reiku, nocheko bukses un amjus tas vareetu buut saapiigaakais
Vai auto nav pārāk ciets/skaļš/...? man jau liekas, ka zhurka ir gana komfortabla, 1.6 seedeeja uz ja nemaldos uz seedinatajaam atspereem un koni gaziniekiem nebija ne vainas, orgjinaalaas atsperes+amji bikuc pat pa miikstu, manupraat.
Vai elektronika mēdz bieži čakarēties? Pilniigs murgs kurs antons kaut ko taadu ir teicis, ja nav sliikusi :LOL: tad nekas tur TAADS nav, man pers. nekas vispaar nav chakareejies
Kas visbiežāk (no detaļām) ir jānomaina uzreiz? Skaties konkreeto autinju, ja saimnieks ir kopis, tad viss buus ok, tikai noteikti paarbaudies servisaa - elljas, filtrus apmaini, vajadziibas gadijumaa kjeedi, nu tjip taaa
Jaudas pietiek? pirmajaa briidii liksies ''wow'' peec tam gribeesies niknaak

Kā ir ar benzīnu, stipri negāzējot? pats esmu bijis 316 e36 un tagad 328 juuzeris ja + - normaali brauc, bez patstaaviigiem redlainiem no krusta videejais ar 328 ~10L un ar 316 sanaaca pat vairaak :O , ja motors ir labaa saavoklii pa shoseju var izspiest mazaakus ciparus kaa dazhs labs ar 1.8.

Vai mīts par "nojātajām" piekarēm ir patiess? Viss atkariigs no saimnieka, bet vispaar mulkjiibas, piekaree nekas iipass vinam nepliist, paskaties reiku, nocheko bukses un amjus tas vareetu buut saapiigaakais

Vai auto nav pārāk ciets/skaļš/...? man jau liekas, ka zhurka ir gana komfortabla, 1.6 seedeeja uz ja nemaldos uz seedinatajaam atspereem un koni gaziniekiem nebija ne vainas, orgjinaalaas atsperes+amji bikuc pat pa miikstu, manupraat.
Vai elektronika mēdz bieži čakarēties? Pilniigs murgs kurs antons kaut ko taadu ir teicis, ja nav sliikusi :LOL: tad nekas tur TAADS nav, man pers. nekas vispaar nav chakareejies
Kas visbiežāk (no detaļām) ir jānomaina uzreiz? Skaties konkreeto autinju, ja saimnieks ir kopis, tad viss buus ok, tikai noteikti paarbaudies servisaa - elljas, filtrus apmaini, vajadziibas gadijumaa kjeedi, nu tjip taaa


- LL_gangzta
- Moderators
- Posts: 1791
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: Ogre/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
te tu vari izlasiit visu par E36 (ja saproti anglju val) http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw_e36.html
Lady Lover
Re: BMW 325i (e36 sedans)
SAVAM UZLIKU TILTA BLOKKEETAAJU UN TAGAD UZSPIEZZOT SSIS STUURI NEKLAUSA, MAUTC TAISNICDX wrote:Forumā jau ir apraksti par BMW 3. sēriju, ar interesi tos palasīju. Bet man ir daži konkrēti jautājumi par konkrētu modeli, kurus labprāt uzdotu BMW 325i (e36 sedana) īpašniekiem. Tas tādēļ, ka plānoju tieši šāda auto iegādi. Man ir 18, tiesības kabatāBraukt protu, pieredze.. normāla. Mans budžets - līdz 3500 eiro (1992-1995.g modelim). Esmu dzirdējis visādus brīnumus par šīm mašīnām, bet:
- Vai ir vērts pirkt šo automašīnu?
BET LOGGISKI
- Jaudas pietiek? (Laikam muļķīgs jautājums...
PIETIEK, DAZZREIZ SANAAK AIZRAUTIES
- Kā ir ar benzīnu, stipri negāzējot?
MAN NESANAAK STIPRI NEGAAZEET, PIRKU TAK 2,5 LAI GAAZEETUTAAPEEC SANAAK SSOSEJA 8lit, PILSEETA TESTA REZZIIMAA ( NESEN NOPIRKU) 14 lit
MAN NESANAAK STIPRI NEGAAZEET
- Vai mīts par "nojātajām" piekarēm ir patiess?
92-95g. NAV NO JAUNAJIEM, TAAPEEC NECERI UZ IDEAALU. BET IELIKSI KADUS 200 Ls UN BRAUKSI BEZ BEEDAAM.
- Vai auto nav pārāk ciets/skaļš/...?
NU TAS ATKARIIGS NO APRIIKOJUMA, TRUBA, ATSPERESBET IR OK. PATIIKAMA DROSSIIBAS SAJUUTA BRAUCOT.
- Vai elektronika mēdz bieži čakarēties?
? BMW NIKKIS-VIENMEER NEDEG KAADA LAMPA
- Kas visbiežāk (no detaļām) ir jānomaina uzreiz?
IESAKU PILNU DZINEEJA UN HADENES APKOPI, VISMAZ ZINAASI, KAD VISS OKY.
- Kāpēc lai es nenopirktu šo auto??![]()
AATRUMS AIZRAUJ-AR 2,5 BRAUKT LEENI UN MIERIIGI IR GRUUTI-TAAPEEC 20 Ls VIENMEER VAJADZEETU VEDAAT LIIDZI
P.S. "Spolēt" uz krustojumiem netaisos,(NAAKSIES, JO JA PIKKIS SLAPJSS, NETIIRS-TAD SSIS PATS SPOLEE, CITAADI NEVAR) fizikā man ir 8, prāiņš nav nodzerts, statistiku netaisos papildināt... Vienkārši gribas jaudas "rezervi" zem pedāļa. Man ir bijušas situācijas uz ceļa (apdzīšanas), kad reāli es būtu laimīgs ātrāk tikt atpakaļ savā braukšanas joslā...


BMW E36/93/2,5
Re: BMW 325i (e36 sedans)
Izslēdz CapsLock!!!mazais77 wrote: SAVAM UZLIKU TILTA [blah ... blah...blah]... IESAKU UZLIKT BLOKKI.



Bet pārējais - true

1989 Alfa 75
2003 Accord Tourer
2003 Accord Tourer
2.5 nav zobsixna, tur ir ķēde!psih-arno wrote:- Vai ir vērts pirkt šo automašīnu?
Labu eksemplaaru ir veerts
- Jaudas pietiek?
Iesaakumam noteikti
- Kā ir ar benzīnu, stipri negāzējot?
stipri negaazeejot nav iipashi daudz
Vai mīts par "nojātajām" piekarēm ir patiess?
Nezinu taadu miitu![]()
- Vai auto nav pārāk ciets/skaļš/...?
Ciets nav. Skaljsh arii nav. Pat uzliekot rezonatoru nav iipashi skaljsh.
- Vai elektronika mēdz bieži čakarēties?
Nemeedz
- Kas visbiežāk (no detaļām) ir jānomaina uzreiz? Ellja, Zobsiksna (obligaati! (vaariigaa vieta))
- Kāpēc lai es nenopirktu šo auto??
....
LabiDjKex wrote:2.5 nav zobsixna, tur ir ķēde!psih-arno wrote:- Vai ir vērts pirkt šo automašīnu?
Labu eksemplaaru ir veerts
- Jaudas pietiek?
Iesaakumam noteikti
- Kā ir ar benzīnu, stipri negāzējot?
stipri negaazeejot nav iipashi daudz
Vai mīts par "nojātajām" piekarēm ir patiess?
Nezinu taadu miitu![]()
- Vai auto nav pārāk ciets/skaļš/...?
Ciets nav. Skaljsh arii nav. Pat uzliekot rezonatoru nav iipashi skaljsh.
- Vai elektronika mēdz bieži čakarēties?
Nemeedz
- Kas visbiežāk (no detaļām) ir jānomaina uzreiz? Ellja, Zobsiksna (obligaati! (vaariigaa vieta))
- Kāpēc lai es nenopirktu šo auto??
....

Tiek lietots 318 un tam ir zobsiksna. Domaaju ka 325 arii..
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!
Vecajam M20 ir, bet M50 jau ir ķēde, arī 4-cilindrīgajiem, M40 vēl ir līdz 1994. bet M43 jau ķēde, respektīvi nav sixnas, nav problēmu.psih-arno wrote:LabiDjKex wrote:2.5 nav zobsixna, tur ir ķēde!psih-arno wrote:- Vai ir vērts pirkt šo automašīnu?
Labu eksemplaaru ir veerts
- Jaudas pietiek?
Iesaakumam noteikti
- Kā ir ar benzīnu, stipri negāzējot?
stipri negaazeejot nav iipashi daudz
Vai mīts par "nojātajām" piekarēm ir patiess?
Nezinu taadu miitu![]()
- Vai auto nav pārāk ciets/skaļš/...?
Ciets nav. Skaljsh arii nav. Pat uzliekot rezonatoru nav iipashi skaljsh.
- Vai elektronika mēdz bieži čakarēties?
Nemeedz
- Kas visbiežāk (no detaļām) ir jānomaina uzreiz? Ellja, Zobsiksna (obligaati! (vaariigaa vieta))
- Kāpēc lai es nenopirktu šo auto??
....![]()
Tiek lietots 318 un tam ir zobsiksna. Domaaju ka 325 arii..

- SteelRat
- Posts: 904
- Joined: 30 Jan 2005, 12:30
- Location: www.BMWPower.lv
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Kaut gan japāņu mašīnām ir kaut cik savienojams jēdziens! jo parasti pie vienādiem( pēc tilpuma) motoriem japoškām ir vairāk zs nekā eiropiešiem, un tērē mazliet mazāk degvielas nekā eiropieši! Tas nu tā ir!SteelRat wrote:tu esi tac pac kaa visi citijautaa par jaudu un reizee par to vai neris par daudz. jaaizveelas, vai nu paterins vai jauda, agi kopaa nebuus nekad
Diemžēl katrs cilvēks uzskata sevi par gudrāko! Protams es neatpalieku!
- SteelRat
- Posts: 904
- Joined: 30 Jan 2005, 12:30
- Location: www.BMWPower.lv
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- SteelRat
- Posts: 904
- Joined: 30 Jan 2005, 12:30
- Location: www.BMWPower.lv
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact: