arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Topix patīk koa?

16V ir tsiive
23
24%
kko no MTZ motoru klāsta prasītos un tā, lai būtu rwd
12
13%
TG/AM
11
12%
ir jau bik norm, bet vēl dirst un peldēt
10
11%
Kad sēdināsi?
16
17%
Es tak nah tik daudz nelasīšu!
12
13%
DELET DIS
11
12%
 
Total votes: 95

User avatar
ray112
Posts: 5292
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by ray112 »

No depozītu kastes līdz diezgan dziļai zinātnei par motoru regulāciju. Cepuri nost studentam, šitajā tēmā var redzēt ļoti daudz pārsteigumus, labas idejas un gudras domas.
Tā pieļauju ka pa ziemu viss līdz galam tiks savests kārtībā un nākamajā gadā daudz track day plānā.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8873
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by arniks8 »

Par nākotnes plāniem pagaidām baigi nedomāju, es gandrīz mēnesi pavadīju rotējot starp skrūvēšanu, darbu, mazgulētām un negulētām naktīm, beigās jau bija krietni par traku :emo: . Arī lai pa ziemu kko darītu vajag kkādas puslīdz normālas telpas, netaisos pie -10°c caurvējā, pustumsā kko skrūvēt :D
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29338
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by howitzer »

Judas Priest <3
No Horvātijas tripa tieši JP plati atvedu.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
petka17
Posts: 7158
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by petka17 »

BLEC ŠROTŅIK8. Kur kontents?
Biji gonkās, nebiji, motors uzsprāga vai piesmēji visus uz trases?

MAN IR JĀZIN KAS NOTIKA TĀLĀK :alkofest: :alkofest: :alkofest: :alkofest:
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17296
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by Juzix »

arniks8 wrote: 14 Oct 2025, 22:31
Juzix wrote: 14 Oct 2025, 22:15 Ļoti intresants raidijums, bet nepis nesaprotu, ar ko Tu tur nodarbojies.
Domā sadaleņu grozīšanu vai ko citu?
Vingrojumu kopumu.
Būtu nepieciešamas atbildes uz sekojošiem jautājumiem:
a) Kāds ir tā verķa sniegums, neko nedarots?
b) Kapēc tevi nepamierina sniegums?
c) Kāds ir vingrojumu kopums ko veic un kādam būtu jābūt pienesumam?
d) Ko internets runā, kādam ir jābūt pienesumam, ja visu dara baltos cimdos, sterilā zālē?

paldies!

Raidijums joprojām intresants!
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
juriz
Posts: 442
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by juriz »

Nu skaisti, cita dziesma.
Bet tās gumijas izpūtējam, ja tā jāstiepj, kaut kas nav kārtībā, vai ne?
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8873
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by arniks8 »

juriz wrote: Yesterday, 11:51 Nu skaisti, cita dziesma.
Bet tās gumijas izpūtējam, ja tā jāstiepj, kaut kas nav kārtībā, vai ne?
Viņas ir paredzēts uzstiept pēc dizaina, vnk tās walker gumijas ir tik unreal ciešas ka to bija ļooooti grūti izdarīt.
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8873
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by arniks8 »

Piektais cēliens: unforeseen consequences

Kādas 15min pirms CSDD slēgšanas Antenas ielā, samazināju divnieku skaitu. Tehniski var mēģināt kko piečibināt, bet auto principā ir gatavs trasei. Bija runāts mk2 meets pa seniem laikiem, nu ok aizskries bik pabazarēt, ar sarkano laikam nevienā mk2 pasākumā nebiju bijis :D. Meetā vel pamēģināja čut pagaisot pr. labo ratu, bet nekas diži neuzlabojās, pedālis tāds hujovijs, it kā stājas, bet galīgi nav pārliecības :aiwa:

Image

Pastāstīju visiem savus spaisa fantāziju lidojumus, tuvojas 23:00, jādod mājās gulēt, rīt agri jāceļas. Dodoties atpakaļ no Sāgas pie Lubānas ielas viršiem bez nekāda brīdinājuma jetta noslāpa un vairs neleca :emo:. Kamēr gaidīju kad man atbrauks pakaļ, sāku diagnosticēt, uzreiz ievēroju ka pagriežot aizdedzi nav dzirdams ka ieslēgtos degvielas sūknis, rezerves degvielas releju arī biju iebāzis melnajā jettā :emo:, nu ok, der arī 18. relejs, vai 53. relejs(taures), tos iebāžot sūknim ir konstanti jādūc pie ieslēgtas aizdedzes. Ieliku gan vienu, gan otru - nekā. Labi, jāpārbauda drošinātāju, uzmetu aci a2resource, nočekoju 19. drošinātāju(šo piefiksējam, ļoti svarīgi), drošinātājs vesels. Sūknis arī bija sācis diezgan skaļi īdēt pat ar pilnu bāku, [censored] kur es tagad pusnaktī dabūšu 3. golfa sūkni, 08:00 jau ir jābūt uz reģistrāciju/tehnisko komisiju :emo:. Šajā brīdī mani nedaudz pārņema iekšēja panika, šķita ka viss te beigsies.

Image

Ierakstīju detaļu grupās, uzrakstīju GG vai nevaru no viņa golfa aizlienēt. Kamēr gaidīju ibumetiinu ar ugunsdzēšamo aparātu(labi ka viņam reiss aizkavējās par kādu stundu :D ) atcerējos ka man moška pie senčiem ir sūknis no ibizas. Sazvanīju un uzmodināju māsu, whatsapp video zvanā izdevās atrast sūkni un notestēt, viņa gan bija tā samiegojusies ka nebūtu droši ka viņa brauc ar mašīnu. Tajā brīdī atbrauca ibumetiins, paņēmu ugunsdzēšamo, sarunāju ka varu aizņemties w211 un aizbraucu uz mājām pēc sūkņa. Šķiet ka ap 03:30 biju atpakaļ Rīgā, līdz reģistrācijas sākumam 4,5h.

Image

[censored] pareizi, ibizai tak ir polo bāka :aiwa:, sūknis neder plug n play. Intensīvi kurīju saltiņu un domāju ka ir žopā, mbļe mošk var pašu sūkņa elemntu pārlikt

Image

Plkst. 4:35, esmu izjaucis visu pa pirmreizinātājiem un tā izskatās ka neko tur sakombinēt nevar, katra daļa katram sūknim ir cita izmēra un grozies kā gribi neies kopā :druzhba:

Image

Ķeroties pie pēdējā salmiņa izdomāju paklapēt pa sūkni, to jau mēģināju no bākas ārpuses, bet par cik viņš tur ir iekšā ievīstīts, klapēt neizjauktu neko nedod. Paklapēju, piemetu pie akb un man par lielu pārsteigumu uz biksēm diezgan jaudīgi izšļācās benzīns kas bija palicis sūknī :shock:. Par cik voltmers bija palicis dzīvoklī, pie lubānas ielas viršīem nevarēju nočekot vai štekerī ir španis. Paņēmu voltmetru, strāvas nav, drošinātājs tak bija vesels :wtf:, peles vadus sagrauzušas un tgd beidzot pārplīsa? Joka pēc velreiz atveru a2resource, skatos ka sūknim 18. drošinātājs, bet es pārbaudīju 19. :emo:, bļeeeeeeeeeeeeee zajebal [censored], pārskatījos un nočekoju nepareizo drošinātaju. 18., protams, ir izsists. Ieliku citu un ieslēdzot aizdedzi momentāli izsit, ieliku lielāku, arī izsit :think: ar voltmetru nočekoju pie sūkņa štekeri, iet uz īso. Mkay, mošk peles, pīzdas, sagrauza un tgd iet uz īso un tāpēc sit ārā. Izkabināju drošinātāju kasti, nekādu damage neredzu. Atvienoju no drošinātāju kastes sūkņa vadus, peiliku voltmeru un vairs nezvanās :shock:. Pieliku voltmetru pie drošinātāju kastes štekera un pārbaudīju releja kontaktu vietas, JOBANIROT KASTĒ IET UZ ĪSO :emo:

Image

Tagad laikam pulkstenis jau bija ap 05:30, atspraudu atpakaļ sūkņa štekeri drošinātāju kastē, nogriezu plusa vadu un piemetu kkur citur testam, sakrāmēju kopā sūkni, ieliku atpakaļ bākā. Testēju un sūknis iet .

Image

Nogriezu nedaudz apvalku plusa vadam, kas dod 12V pie ieslēgtas aizdedzes, pietinu klāt ar ļozeni. Ok var tgd piedarbināt, šķiļu, bet huju nelec :emo:, prikola pēc iespraudu atpakaļ degvielas sūkņa releju, mašīna uzreiz pielec. Bled ko, 30 relejs kas atbild tikai par ecu nav vajadzīgs, lai motors darbotos, bet degvielas sūkņa relejs gan ir no no, lai gan sūnkis iet pa taisno no aizdedzes :reeka:. Karoče sakrāmēju visu kopā, paskatos pulkstenī, ~7:30, jāieskrien dušā lai tik traki nesmirdu pēc benzīna un jāmauc reģistrēties :susnaks: Sākot braukt likās ka kkas voņī pēc deguma, bet it kā nekas neaizdegās un nedūmoja. POX man ir divi ugunsdzēšamie 8)

Piereģistrējos, izieju tehnisko komisiju, šķiet ka bija ap 9:40, līdz startam kāda stunda, ok aiziešu nedaudz nosnausties mašīnā, par cik sutka nav gulēta nejūtos big racing noskaņojumā. Svaidījos kādu brīdi pa beņķi, kad sāka škist ka iemiegu saldā miegā BAMS, atskan modinātājs :aiwa:, visi jau brauc uz startiem. Es ar nokavēšanos dodos startēt, pa to laiku jau kāds aplis toč ir pagājis, motors auksts, riepas aukstsas, braucu diezgan lēni iesildīšanās apli, uz apļa beigām sāka jau kkāda eļļas temperatūra parādīties, tāpēc sāku uzbērt ogles un motormuzeja līkumā pie 140 vienā acu mirklī pakaļa aizgāja šķersām, ar priekšējo labo ratu atmuguriski slīdot trāpīju pa bedri kas bija izveidojusies starp asfaltu un zāli, par laimi žogā neiepisu. Bija normāls pisaks, šķita ka esmu kko salauzis, nenobraucot pat 1 pilnu apli :druzhba: , es kliedzu gan iekšēji, gan ārēji. Piešķīlu tačku un mēģināju nobraukt malā, tur ir tāds mazs asfalta pleķītis uz kura arī apstājos. Izkāpu ārā un redzēju ka riepa nobortējusies, uz sitiena nekādu citu damage neredzēju. Uzliku cīsiņu un saviem spēkiem tiku atpakaļ uz tehnisko laukumu

Image

Ar salveti iztīrīju smiltis, borts neizskatījās sabojāts, mēģināju uzpumpēt kas arī izdevās. VAG kompresors izručija big time

Image

Laikam vajadzēja sataisīt to 2nieku par ručņiku :susnaks:

Image

Uzliku disku, izbraucu uz biķernieku ielas, it kā viss ok, tik tagad nedaudz velk uz labo pusi, apzvanīju tuvumā kantorus vai var uztaisīt reska savirzi, ko, protams, nevar. Nu labi [censored], aizbraucu pēc kafijas un nikotīna un devos atpakaļ uz trasi.

Priekšā man bija pussliki un aizmugurē parastas riepas, ar melno jettu es tā mizoju un bija tīri labi, bet ar bloķi priekšā ir krietni vairāk saķere un pakaļa danco vnk pizģets. Es pa slapju to ļoti ātri ievēroju, bet biju nodomājis ka pa sausu būs pizdata, liela kļūda. Samainīju riepas vietām, tgd priekšā ir pilnīgi jauni SF-888 un aizmugurē nedaudz pabraukti accelera pussliki uz 205 sekcijas. Ar visu to likās ka priekšā saķeres ir vairāk :D, otro braucienu tā diezgan mierīgi ar jūtām nobraucu, bet vismaz tagad mašīna bija valdāma. Es gan ļoti ātri sajutu to ka nepis neiet :susnaks:. Pēc otrā brauciena no kartera spiediena bija nošauta ventilācijas truba un izspļaudīta eļļa pa visurieni

Image

Image

Uzzināju tādu knifu ka vajag pačekot riepai uz borta bultiņu, lai varētu uzkruķīt optimālo spiedienu.

Image

Mēģināju pēc otrā brauciena nedaudz pārregulēt izplūdes sadalenes zobratu, trasē jutu ka esot zem 6k esmu ārpus diapazona, jābūt reāli maģiskajā sarkanajā zonā visu laiku. Tā nevajadzētu būt, jo uzliktā sadalene nav tik agresīva un tai būtu jādod diezgan griezi arī zemāk, tāpēc arī regulēju izplūdes zobratu, jo ar to var pārbīdīt augstāk vai zemāk darbību apgriezienu diapazonā

Image

Atradu kas voņīja pēc deguma, uz kolektora uzkrita lambda zondes vadi un sakusa :emo: . Nokniebu vadus, lai neiet uz īso un pazuda problēma kas parādījās pēc nedienām ar degvielas sūkni - pilnīgs sprāgonis zem 3k rpm, iztīrīju arī map sensora trubu kas bija piedzīta ar eļļu.

Image

Sāku trešo braucienu, nu jau iet labāk, sāku pierast kā braukt ar bloķi, bet bremzes ir sketchy un diezgan agri visur bremzēju, bet progresīvi jūtu ka jaudas nav. Pēc trešā brauciena arī jutu ka atkal zem 3-4k ir galīgi žopa.

Beigu beigās sarkanā jetta ir lēnāka par melno, ar sarkano sākumā bija tur 3:17, 3:11, beigās līdz 3:06 tiku, kas ir tikpat kā ar melno jettu :emo:

Image

Image

Apakšējā trompete visu laiku maucas nost

Image

Braucot atpakaļ mājās piestāju krastenes staķikā, jo bija galīgi dirsā braukt slidinot sajūgu pie 4k rpm, lai uzsāktu. Atkal jātīra eļļa, jāmazgā map sensora truba, jāuzlej eļļa :emo:

Image

Image

Image

Tagad viruzuļi ir pilnībā pezdā. Kad krāmēju atpakaļ sadilušus virzuļus es sagaidīju ka tā notiks, bet negaidīju ka būs game over pa 500km :susnaks:
» Skatīties Youtube

Dodos mājās ar rūgtuma sajūtu, manas ilūzijas un ego pilnībā sadragāti. Es gan domāju labi ka pamocījos un aizbraucu, jo tagad zinu ko novērst priekš nākošā gada, jo nu neiet tas auto kā vajadzētu.

Image

Gribēju paskatīties cik slikti ir

Image

WOW :emo:

Image
» Skatīties Youtube

Image

Image

Image

Image

Njā, nav brīnums ka pa 500km sanāca uzliet kādus 2L ar eļļu :naac:. Skaidrs ka jāliek kaltie virzuļi, var dabūt ar stock 10.5:1 kompresijas pakāpi vai arī nedaudz spicey 11.8:1 :mhmmm: . Droši vien jāiedod sākumā bloku nomērīt, lai saprastu vai palikt pie standarta 82.7mm vai iet uz 83mm remontizmēru. Bet tā būs problēma nākošajam gadam, es jau šovasar kādus 4k sagrūdu sarkanajā, vajag finansiāli atkopties :emo:

Izrādes beigas
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29338
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by howitzer »

Bled es pis, riktīgs Remarks!!!
Sākumā jaunības gars un cerību lidojums, vidū agonizējoša pišanās ar sūdiem un lielajā finālā grandioza nāve un salauzti sapņi! Es aplaudēju kājās stāvot un bļauju pilnā balsī:"AUTORU, AUTORU!!!"
Šogad biju uz 2 teātra izrādēm. Gribu biļešu naudu atpakaļ.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
juriz
Posts: 442
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by juriz »

Te būs ne tikai ko burnout rakstīt, bet arī ko mazbērniem stāstīt.
User avatar
RaL
Posts: 119
Joined: 03 Feb 2019, 21:17
Location: Pierīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by RaL »

stāsts/drāma iespaidīga :cool:
Bet arī apbrīnoju apņēmību vēl to visu paspēt safotogrāfēt laika trūkumā :susnaks:

pa lielam izskatās, ka saliki motoru un aizbrauci uz Biķerniekiem izbraukt testa braucienu
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8873
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by arniks8 »

RaL wrote: Yesterday, 15:04 stāsts/drāma iespaidīga :cool:
Bet arī apbrīnoju apņēmību vēl to visu paspēt safotogrāfēt laika trūkumā :susnaks:

pa lielam izskatās, ka saliki motoru un aizbrauci uz Biķerniekiem izbraukt testa braucienu
Ja būtu bijis laiks, tad jā būtu krietni vairāk dokumentēts, uz beigām ar bildēm pavisam čābīgi bija :D. Principā jā, saliku visu, lai notestētu.
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8873
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by arniks8 »

howitzer wrote: Yesterday, 14:26 Bled es pis, riktīgs Remarks!!!
Sākumā jaunības gars un cerību lidojums, vidū agonizējoša pišanās ar sūdiem un lielajā finālā grandioza nāve un salauzti sapņi! Es aplaudēju kājās stāvot un bļauju pilnā balsī:"AUTORU, AUTORU!!!"
Šogad biju uz 2 teātra izrādēm. Gribu biļešu naudu atpakaļ.
:flowerz: xD
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
petka17
Posts: 7158
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by petka17 »

howitzer wrote: Yesterday, 14:26 Bled es pis, riktīgs Remarks!!!
Sākumā jaunības gars un cerību lidojums, vidū agonizējoša pišanās ar sūdiem un lielajā finālā grandioza nāve un salauzti sapņi! Es aplaudēju kājās stāvot un bļauju pilnā balsī:"AUTORU, AUTORU!!!"
Šogad biju uz 2 teātra izrādēm. Gribu biļešu naudu atpakaļ.
Pievienojos. Cēlieni, suspense, ciešanas un īsie uzvaras mirkļi. Traģēdija 5 cēlienos :aleluja: :aleluja: :aleluja:

Mani 2 centi - ja tu gribi braukt, tad tev ir jābeidz pisties ar sūdiem tā kā tu to dari tagad. Ja būvē motoru, tad jāsabūvē līdz galam. Nokniebras zondes, uz ātro samesti hlami tev, kā pats teici, ir apēduši 4k un bez rezultāta. Pa 4k tev nepisoties ar sūdiem tam motoram vajadzēja braukt.

Paldies! Lielisks stāsts, lieliska pieredze! Kāds aizgāja kā uzvarētājs un kāds ar pieredzi
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8873
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by arniks8 »

petka17 wrote: Yesterday, 17:15
howitzer wrote: Yesterday, 14:26 Bled es pis, riktīgs Remarks!!!
Sākumā jaunības gars un cerību lidojums, vidū agonizējoša pišanās ar sūdiem un lielajā finālā grandioza nāve un salauzti sapņi! Es aplaudēju kājās stāvot un bļauju pilnā balsī:"AUTORU, AUTORU!!!"
Šogad biju uz 2 teātra izrādēm. Gribu biļešu naudu atpakaļ.
Pievienojos. Cēlieni, suspense, ciešanas un īsie uzvaras mirkļi. Traģēdija 5 cēlienos :aleluja: :aleluja: :aleluja:

Mani 2 centi - ja tu gribi braukt, tad tev ir jābeidz pisties ar sūdiem tā kā tu to dari tagad. Ja būvē motoru, tad jāsabūvē līdz galam. Nokniebras zondes, uz ātro samesti hlami tev, kā pats teici, ir apēduši 4k un bez rezultāta. Pa 4k tev nepisoties ar sūdiem tam motoram vajadzēja braukt.

Paldies! Lielisks stāsts, lieliska pieredze! Kāds aizgāja kā uzvarētājs un kāds ar pieredzi
Tas ir par visu kopā, lielākā daļa no izmaksām bija ielikt kārbā bloķi, tas bija 2k.
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
Agnisr
Posts: 71
Joined: 16 Oct 2006, 15:11
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by Agnisr »

Gredzeniem atstarpes tika mērītas?
Lai vai kādi virzuļi, 500km ir stipri par ātru jebkādām problēmām. Kā jau minēju, 20gadus atpakaļ čomi lasot dzinējus reti kad šķērdējās jauniem gredzeniem (no visiem donordzinējiem salasīts labākais komplekts)jauni virzuļi tad pat sapņos nerādījās.
Cik mūsdienās nāk 9a/kr virzuļi?
Ja pat šis bloks būs pielaidēs, es tāpat jebkurā gadījumā ņemtu remontizmēru. Tas būs drošības spilvens nākotnē, ja nu sanāk likt kopā citu dzinēju. Varēs paņemt jebkuru tolmeta stāvokļa bloku no sķūnīša un "uzdzīt" jauna stāvokli bez lielām investīcijām.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8873
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by arniks8 »

Juzix wrote: Yesterday, 11:34
arniks8 wrote: 14 Oct 2025, 22:31
Juzix wrote: 14 Oct 2025, 22:15 Ļoti intresants raidijums, bet nepis nesaprotu, ar ko Tu tur nodarbojies.
Domā sadaleņu grozīšanu vai ko citu?
Vingrojumu kopumu.
Būtu nepieciešamas atbildes uz sekojošiem jautājumiem:
a) Kāds ir tā verķa sniegums, neko nedarots?
b) Kapēc tevi nepamierina sniegums?
c) Kāds ir vingrojumu kopums ko veic un kādam būtu jābūt pienesumam?
d) Ko internets runā, kādam ir jābūt pienesumam, ja visu dara baltos cimdos, sterilā zālē?

paldies!

Raidijums joprojām intresants!
Secība nedaudz cita, bet tas nav būtiski.

No zavoda ražotājs ir paredzējis kādu konkrētu optimālu pozīciju sadalenēm, zemāk bildē ir sazimētas jettas vārstīgā sadaleņu standarta pozīcijas. Par cik standarta zobrati ir fiksēti, šo nav iespējams regulēt. Tehniski no šī var novirzīeties ja tiek ne pa metkām uzlikta ķēde/zobsiksna, bet izmaiņas ir ļoti drastiskas un noteikti rezultējas ar to ka iet hujova.

Image

Kad tiek nopirkta tuning sadalene, no ražotāja ir pieejama konkrētās sadalenes specenes lapa(zemāk fotkā no manas 268* ieplūdes). Tie grādi(šajā gadījumā 268) norāda momentu no brīža kad sadales vārpsta sāk atvērt vārstu, līdz brīdim kad to aizver. Paši grādi ir viena kloķenes rotācija(virzulis augšā - virzulis apakša - virzulis augšā). Pieņemts ir skatīties vai nu momentu tiklīdz vārsts sāk kustēties, vai arī kad vārsts ir 1mm no sēžas veroties vaļā un ciet. Tajā specenē var redzēt "intake open" -22* un "intake open @1mm" -5*, tas norāda vienu un to pašu sadales vārpstas relatīvo pozīciju pret kloķvārpstu konkrētā motora darba ciklā. Respektīvi Schrick saka: "Tev būs pačots, uvažuha un visas šļuškas tavējās ja tajā kloķvārpstas rotācijas punktā sadalene būs šeit".

Image

Skatās atvēršanās un aizvēršanās brīdi, lai apstiprinātu ka viņa ir novietota pareizi un viss sakrīt. Tas grādīzers uz kloķenes tiek izmantots lai es varētu redzēt tos grādus kā specenē vai manos zīmējumos ar apļiem, mikrometrs uz kompensatora lai ar 0.01mm precizitāti redzu kad vārsts sāk kustēties un ir 1mm attālumā no vārsta sēžas.

Image

Image

Brīdis kad vārsts atveras/aizveras relatīvi pret kloķeni ietekmē kādā apgriezienu diapazonā būs grieze - attiecīgi kur un kāda būs jauda, distanci no virzuļa līdz vārstam(tas kas pie 3k apgriezieniem var būt ok, pie 7k var nozīmēt kontaktu), piedevām, moments kad abi vārsti ir atvērti var samazināt/palielināt griezi ļoti lielā diapazona daļa, max jauda var būt gandrīz tāda paša, bet faktiski lielā diapazonā var iet sūdīgāk, sūdīgāka griezes profila dēļ.

Image

Tā regulēšana ir ļoti, ļoti svarīga. Kāpēc nevarēja neko nedarīt? Tehniski jau varēja, bet es tikpat labi varēju iegūt ka iet sūdīgāk par standartu. Esot sadalenes kas ir paradzētas kā drop-in un viņām uz zobrata ir metka. Es biju domājis ka ar šito schrick sadaleni būs tas pats(precīzāk es nemaz nezināju tādu niansi kamēr viņa nebija piegādāta :D ), bet kā izrādījās, tad šo vajag kruķīt. Izvēlējos šo, jo clubgti viens džeks bija izmēģinājis dažādas kombinācijas un secinājis ka standarta izplūde+schrick 268* vaļī labi un draudzējas ar oriģinālo kompi. Es apsvēru neko nedarīt, bet ja satrāpītos ka galīgi neiet un tāpat jāpērk regulējamos zobratus, mainīt to visu un regulēt kad motors jau ir mašīnā būtu tizlāk un grūtāk.

Tā kā ir pieejami dati par standarta izplūdes sadaleni un es no schrick arī redzu viņu piedāvātos parametrus, tad to var salikt kopā. Tas gan ko schrick nezina - kāda man ir izplūdes sadalene, varētu būt 230*, varētu būt arī 280*, kā viņa ir novietota, vai ir kādas citas modifikācijas, tas attiecīgi var mainīt kāds ir optimālais attālums starp abu sadales vārpstu kulakiem(tiem kas kustina kompensatoru/vārstu), bildē iezīmētā zaļā un zilā līnija mainās ja kādu no viņām pārbīda.

Nomenklatūra: Tas vnk palīdz vieglāk rēķināt kur uz apļa atzīmēt tos grādus(uz kloķenes ir grādīzers ar vnk 360* atzīmēm, -5* BTDC => 360-5=355*)
TDC - top dead center(virzuļa augšējais punkts)
BDC - bottom dead center(virzuļa apakšējais punkts)
BTDC - before top dead center
ATDC - after top dead center
BBDC - before bottom dead center
ABDC - after bottom dead center

Image

Vajadzīgo leņķi starp zaļo un zilo(angļu val. LCA vai LSA) līniju var aprēķināt, bet tas ir sākumpunkts uz ko tēmēt, lai to dabūtu optimālu ir vel pēc tam jāpaeksperimentē ar novietojumu un jāskatās rezultāti, lai pateiktu īsto pozīciju. Tāpēc arī viņas vajag kruķīt, jo nav tādas vienas pozīcijas FINAL SOLUTION, piemēram, bija man 10.5:1 kompresija, iebāzu 11.8:1 virzuļus un gatavs, Tu nupat esi ietekmējis optimālā kulaku leņķi(LCA/LSA), tagad atkal pārgrozi bik sadaleni ja gribi maksimumu ko tas motors var dot.

Labi arnix, es kko nesapratu, kko sapratu ka KULACINS TDC AR LSA LENKIS SKALDA TUKSGAITA IBIO, bet ko tieši Tu tur grozi?

Apskatīsim velvienu shēmu par šī motora galvu

Image

Tā kā VW šajā periodā vārstīgajiem 4 cyl. vienu sadaleni griež siksna, bet otru ķēde, tad ar ieplūdes sadalenes zobratu es mainu leņķi starp abu sadaleņu kulakiem(LCA/LSA), mainās arī atvēršanās/aizvēršanās moments, bet to momentu var pielabot arī ar izplūdes zobratu. Izplūdes zobrats var pārbīdīt cik augstu/zemu apgriezienu diapazonā būs max jauda vai arī kompensēt to ka galva/bloks slīpēti utml., tas kopumā dod opciju daudz precīzāk uzstādīt zobsiksnu.

Tātad, es biju izrēķinājis ka sākumā var mēģināt 105* leņķi starp kulakiem(LCA/LSA), man ir zīmējums ar apli - sazīmēts abu sadaleņu novietojums un grādi pēc kā vadīties uz grādīzera. Uzgriežu ieplūdes sadaleni kad veras vārsts, redzu ka grādi uz kloķenei uzliktā grādīzera nesakrīt, palaižu vaļā skrūves regulējamam zobratam uz ieplūdes, sakruķiju kloķeni uz īstajiem grādiem kā uzzīmēts aplī uz lapas, pievelku skrūves, done. Bildē zemāk var redzēt ka sadalenes zobratam arī ir atzīmes. Nu lūk, to ko es uzkruķīju es tagad varu piefiksēt un zināt ka man kulaku leņķis(LSA/LCA) tāds un tāds skatoties uz zobratu būs pret tādām un tādām atzīmēm. Tā kā tas izrēķinātais ir sākuma punkts testēšanai, nevis FINAL SOLUTION JAUDAS PROBLĒMAI, tad tīri testējot un izmēģinot var atrast novietojumu, kas dos optimālāko jaudas līkni konkrētajam motoram. Tā visa mērīšana bija, lai varu ātri noraujot vārstu vāku saprast kas ir uzstādīts un kādā virzienā regulēt tālāk ja nepieciešams. Pareizi jau noteikti būtu katru reizi ar mikrometru un grādu ratu uz kloķenes to darīt, bet tas aizņemtu tik daudz laiku ka pašam sev jau būtu jāsāk maksāt :naac:, tāpēc izfunktierēju šādu quick n dirty metodi, lai aptuveni iet kā vajag un tad to var pieslīpēt līdz galam ar kkādu GPS/G spēka mērīšanas iekārtu/ruļļiem. Es lielākoties izvēlos max pisaks par iespējami mazāk naudu, tāpēc arī tāda pieeja :naac:

Image

Ceru ka no fantāzijas lidojumiem kko varēja saprast :emo:

Atgriežoties pie sākotnējiem jatājumiem īsi un konkrēti:
a) Kāds ir tā verķa sniegums, neko nedarots?
Hvz, loterija
b) Kapēc tevi nepamierina sniegums?
Šobrīd grūti pateikt vai tikai regulējums vainīgs vai arī virzuļi, ja uz ielas likās ok, biķerniekos konstatēju ka diapazons ir pārāk šaurs un pārmērīgi tālu nobīdīts uz augšu. Nesanāca arī laiks uzlikt mikrometru izplūdei, tobiš es domāju ka viņa ir stock pozīcijā uzliekot zobsiksnu, bet varbūt arī nē, neesmu mērījis lai pārliecinātos.
c) Kāds ir vingrojumu kopums ko veic un kādam būtu jābūt pienesumam?
Skatīt paragrāfu starp pēdējām divām bildēm. Piemirsu tur izplūdes zobrata regulēšanu pieminēt, bet darbības principā tās pašas.
d) Ko internets runā, kādam ir jābūt pienesumam, ja visu dara baltos cimdos, sterilā zālē?
Tipa normāls liels metāla grādu rats noteikti uzlabos precizitāti pret trūcīgu kartonu kam uzprintēta papīra lapa, bet fundamentāli ja ar štrumiem viss ok, tad tā starpība nebūs drastiska, svarīgāk ir lai pielietojamais aprīkojums ir adekvāts un pareizi izpildīt procedūru. Par cik pats izmēģināju uz savas ādas varu pārliecinoši teikt ka ja kāds izdomās baltos cimdos, sterilā zālē par :bling: naudu to darīt un aizmirsīs hidrokompensatoru vietā ielikt cietos vai kkur pietorčīs mikrometra stieni pie sadalenes/galvas, tad viņa regulējums būs tāds pats invalīds kā iedzērušam austrumeiropietim siena šķūnī ar kartona grādu ratu :reeka:
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8873
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris

Post by arniks8 »

Agnisr wrote: Yesterday, 19:48 Gredzeniem atstarpes tika mērītas?
Lai vai kādi virzuļi, 500km ir stipri par ātru jebkādām problēmām. Kā jau minēju, 20gadus atpakaļ čomi lasot dzinējus reti kad šķērdējās jauniem gredzeniem (no visiem donordzinējiem salasīts labākais komplekts)jauni virzuļi tad pat sapņos nerādījās.
Cik mūsdienās nāk 9a/kr virzuļi?
Ja pat šis bloks būs pielaidēs, es tāpat jebkurā gadījumā ņemtu remontizmēru. Tas būs drošības spilvens nākotnē, ja nu sanāk likt kopā citu dzinēju. Varēs paņemt jebkuru tolmeta stāvokļa bloku no sķūnīša un "uzdzīt" jauna stāvokli bez lielām investīcijām.
Es nomērīju gredzena un virzuļa atsarpi, par cik šeit ir izdilis līdz 0.15mm, vienam pat 0.2mm, vairāk nemaz nečekoju, jo virzuļu dēļ neturēs jebkurā gadījumā. Motors jau pirms izjaukšanas ēda eļļu, ne tik daudz gan, bet šādā slodzē un apgriezienos motors arī nekad nebija bijis, es gan gadus 4 atpakaļ naivi domāju ka vainīga kartera ventilācija :D .
Image

Man liekas ka ABF nevar uzlikt KR/9A virzuļus, standarta(mahle vai tml.) ABF virzuļi vairs nav pieejami jauni, lietoti hvz, bet tiem motoriem ir 30 gadi dauzoties redlainā, nedomāju ka tādus pat ir vērts skatīties.
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
Post Reply