Šim ir lēts risinājums - pagriezt telefonu horizontāli
Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Mini update:
Tākā rocene strādāja ļoti labi , bet jauni loki bija uzsūtīti un gribējās kaut ko paskrūvēt, tad nu samainīju rocenei bremžu lokus ar visām atsperītēm. Biki čakars bija man ar savām līkajām rokām , bet sanāca. Tagad gan nestrādā roķene tik labi , kā pirmstam
, jo sūdīgi saregulēju. Kad būs pacēlājs salabots, tad būs jāpaceļ augšā un pa smuko jasaregulē.
Ķip tagad viss tip top, braucu mājās no garāžas , iedodu čībā un kaut kāda dīvaina grabēšana un purināšana nāk no aizmugures. Es jau nu nodomāju baac, kaut ko ne tā esmu salicis. Bet normāli braucot nekas nepurinās, tikai, kad dod čībā pāri 4k rpm. 2 nedēļas nobraukāju , bet tad man apbesījās, kad iespiežot grīdā sajūta tāda , ka aizmugurējie riteņi tūlīt atdalīsies.
Uzprasīju padomu, izrādījās , ka man kardānam karājošais gūltnis aizgājis pie dieviem. Tad nu uzsūtīju jaunu gultni un tikai gultni, jo es jau domāju, ka man neko citu nevajadzēs Hahaha. Atbraucu mājās no skolas un pataisno skrūvēt. Sākumā bija janoņem izpūtējs, kur jau visslikti.lv Šajā brīdi es sapratu, ka vienā vakarā nesanāks neko sadarīt un ir uzradusies jauna problēma. Izpūtējam flanči galīgi bēdīgi. Man ieteica uztaisīt jaunus flančus, tad nu es sāku kaut ko meistarot
Vēlāk arī pasaucu čomu un pa diviem noņēmam kardānu un samainījam to gūltni. Sastelēju visu atpakaļ, izbraucu test draivā, viss forši , nekādu lieku vibrāciju.
Tā kā negribējās braukt uz skolu ar autobusu un 2h braucienu bez izpūtēja es neizturētu, tad pagaidu variantā pieskrūvēju viņu atpakaļ. Gan jau pāris nedēļas turēs kamēr izvirpos man caurumus tajos flaņčos.
Vēl interesanti , atnāca siltums un priekšējais amortizātors, kurš man likās, ka ir beigts, pamodās , tagad strādā kā vaig : D
Tagad esmu izdomājis, ka gribu salonu uzfrišināt. Varbūt kāds zin, Jelgavā ir kāds normāls kantoris, kur stūres un beņķus pāršuj?
Varbūt arī kādam ir labā stāvoklī alcantara beņķi uz pārdošanu ? Manējie galīgi saguruši.
Tākā rocene strādāja ļoti labi , bet jauni loki bija uzsūtīti un gribējās kaut ko paskrūvēt, tad nu samainīju rocenei bremžu lokus ar visām atsperītēm. Biki čakars bija man ar savām līkajām rokām , bet sanāca. Tagad gan nestrādā roķene tik labi , kā pirmstam

Uzprasīju padomu, izrādījās , ka man kardānam karājošais gūltnis aizgājis pie dieviem. Tad nu uzsūtīju jaunu gultni un tikai gultni, jo es jau domāju, ka man neko citu nevajadzēs Hahaha. Atbraucu mājās no skolas un pataisno skrūvēt. Sākumā bija janoņem izpūtējs, kur jau visslikti.lv Šajā brīdi es sapratu, ka vienā vakarā nesanāks neko sadarīt un ir uzradusies jauna problēma. Izpūtējam flanči galīgi bēdīgi. Man ieteica uztaisīt jaunus flančus, tad nu es sāku kaut ko meistarot

Tā kā negribējās braukt uz skolu ar autobusu un 2h braucienu bez izpūtēja es neizturētu, tad pagaidu variantā pieskrūvēju viņu atpakaļ. Gan jau pāris nedēļas turēs kamēr izvirpos man caurumus tajos flaņčos.
Vēl interesanti , atnāca siltums un priekšējais amortizātors, kurš man likās, ka ir beigts, pamodās , tagad strādā kā vaig : D
Tagad esmu izdomājis, ka gribu salonu uzfrišināt. Varbūt kāds zin, Jelgavā ir kāds normāls kantoris, kur stūres un beņķus pāršuj?
Varbūt arī kādam ir labā stāvoklī alcantara beņķi uz pārdošanu ? Manējie galīgi saguruši.

- UldisUldis
- Posts: 5029
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Labu laiku nekas nav rakstīts , bet tomēr jāatskaitās, ka 46tais vēl brauc. Šis tas kopš pavasara sadarīts , bet nekas daudz.
Tā kā beņķis bija diezgan bēdīgā stāvoklī, to vajadzēja atsvaidzināt. Pie reizes arī izdomāju stūri atsvaidzināt. Samainīts izspiedējgultnis, jo sāka trobeli taisīt izspiežot sajūgu.
Tā kā beņķis bija diezgan bēdīgā stāvoklī, to vajadzēja atsvaidzināt. Pie reizes arī izdomāju stūri atsvaidzināt. Samainīts izspiedējgultnis, jo sāka trobeli taisīt izspiežot sajūgu.
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Vēl arī acīm traucēja rūsa uz durvīm un degvielas vāciņa ( it kā maz, bet rūsu redz un tas man nepārāk)
Durvīm rūsa izrādījās vairāk nekā tikai vizuāli no ārpuses , bet nekas viss smuki sadarīts, rūsas vairs nav. 
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Tad atnāca vasaru, sākas lauksaimniecības darbi , laiks paskrūvēties vispār nesanāca un tā ari nobraukāju visu vasaru neko nedarot
Problēmas uz doto mirkli:
1.Pussasis tādas šaubīgas palikušas, jūtama brīvkustība.
2.Kaut kas gaudo turot konstantu ātrumu, izteiktāk uz 110km/h , atlaižot gāzi vai iemīcot grīda gaudošana pazūd. Manuprāt vai nu reduktors vai kārba vainīga.
3.Gāze liekas , ka iet garām caur reduktoru , normāli pēc gāzes plītes smird
, cerams šo problēmu gāzes džeki nākamnedēļ novērsīs.
Vēl kaut kādi nenozīmīgi kasjaki , kas šad un tad uzrodas un pazūd.
Tagad vajadzētu būt vairāk brīvajam laikam , jāsāk novērst visas problēmas.
Te pāris random snapi no vasaras:

Problēmas uz doto mirkli:
1.Pussasis tādas šaubīgas palikušas, jūtama brīvkustība.
2.Kaut kas gaudo turot konstantu ātrumu, izteiktāk uz 110km/h , atlaižot gāzi vai iemīcot grīda gaudošana pazūd. Manuprāt vai nu reduktors vai kārba vainīga.
3.Gāze liekas , ka iet garām caur reduktoru , normāli pēc gāzes plītes smird

Vēl kaut kādi nenozīmīgi kasjaki , kas šad un tad uzrodas un pazūd.
Tagad vajadzētu būt vairāk brīvajam laikam , jāsāk novērst visas problēmas.
Te pāris random snapi no vasaras:
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Atskaite/ sacerējums , kas nu pa gadu noticis un sadarīts zilajam , lai gan švaki vai visu atcerēšos
. Uz ceļa tfu, tfu, tfu, piesitam vēl pie ozolkoka galda , nav atstājis , bet tāds brīdis , kad nu visas problēmas atrisinātas un var nedomājot braukt , arī nav bijis
. Cepuri nost Uldim par auto uzturēšanu stīgā , bet nu man studenta maciņš tādām izvirtībām nedavelk.
Tad nu kas sadarīts :
2022. gada beigās bija skati jāiet , pirms skates vējstiklu jaunu ielika , nomainīja bremžu trubiņu, paspārņus jaunus salika, vienu atsaiti vēl samainīj . Vēl bažas radīja caurums grīdā , kur grīdas korķis ir , bet nu korķis tur kādu laiku jau nebija bijis un metāls tur tāds kraukšķīgs palicis . Nācās pabakstīt ar pirkstu to caurumu lielāku , lai citu korķi var ielikt , ar piķi pāri un cerams apskates džekiem nebūs jautājumi.( Šim vajadzētu kaut kad ar metināmo pievērsties ) Aizbraucu uz skati pēdējā gada darbadienā ar cerību , ka iziešu un nebūs nodoklis pa diviem gadiem jāmaksā. Protams neizgāju ;D Džekiem bremzes aizmugurē un rocene nepatika. Nu neko , mēnesi nobraukājos kamēr uzģenerēju peso jaunam nodoklim, īsi pirms melnās beigām samainīju remkomplektus suportiem aizmugurē , pievilku roceni un izgāju skati. Tik viens vieninieks par miglas lukturi , hvz kas viņam nepatika viņā , es pētīju to miglu un neieraudzīju kas tur viņai beigts , nākamgad apskates inspektoram jāuzprasa
.
Izieta skate , ķip viss skaisti , bet zilais izdomāja , ka tā jau nu nevar , karoč jābūt visam slikti. Sākās man problēmas ar elektroniku . Salonā un ārpus tā visa elektronika dzīvoja savu dzīvi , kad jāstrādā , tad nestrādā , kad nevajag strādāt , tad nu strādās. Gaismas kkad gāja , kkad nē. Aizslēgt un atslēgt viņu arī bija laimes spēle , bet pats lielākais iepisiens bija lietus laikā braukt ar šotkām , kuras neiet. Sāku lasīt forumus un meklēt kas pa vainu , bet ar savu saprašanu par elektroniku , kura ir 0 , nekur tālu netiku. Pēc kādu divu mēnešu jāšanās pa servisiem un baigā elektriķa tēlošanu pašam , atradu Talsos elektriķi vārdā Koļu. Aizvedu bembi pie viņa , nepaspēju pat īsti pateikt , kas pa problēmām , ka šis jau pasaka , lai lasos prom no viņa garāžas un šis zvanīšot , kad būs gatavs. ;D Un tik tiešam pēc paris h Koļā zvana , viss gatavs. 100 ejro Koļam , jauns aķis un viss atkal ir +- tip top. Kad jautāju , kur tad bija problēma , šis man krieviski gari un smalki apstāstīja , pateicu šim ,ka neko ņi bumb bumb pa krieviski , tad nu saņēmu saīsinātu latvisko versiju : "Vadi beigti ( ar pirkstu norāda uz dzinēja telpas labo stūri ) , bet tagad viss salabots."
Kādu laiciņu novizinājos bez ieguldījumiem , tad atnāca smuko disku laiks , liekot virsu atcerējos , ka man takš riepām aizmugurē iekšmalas līdz kordiem nodilušas , mēnesi nobraukāju ar tādam, tad ieķeru lietotu pāri pa 60 euro. Pabraukāju un sapratu , ka jaunas riepas vairs nepirkšu
. Īsi pēc riepu maiņas sāka gaudot gultnis aizmugurē un dzinējs sāka raustīties šad un tad un vēl antifrīzs zuda no izplešanas trauka apakšas ( Jau kādu pus gadu gan , bet izvēlējos reizi mēnesi litru pieliet klāt nekā mainīt to trauku
).
Pirms pāris nedēļām samainīts gultnis , jauns antifrīza trauks , jaunas sveces dzinējam ( raustīšanās problēmu gan neatrisināja ) .
Uz doto brīdi kas jāsadara :
Jānomaina spole , liekas , ka dēļ viņas raustās
Vārstu vāka blīve jānomaina
Jaunas trosītes rocenei
Eļļa un filtri jāsamaina
Vēl lietas kuras būtu labi sadarīt/samainīt , bet nav peso šādām izpriecām un braukšanai baigi pagaidām netraucē
Bilšteini priekšā jāmaina , bet 200 eiro pa amīti , nu neee . Pabraukšu vēl ar viņiem kamēr nav pilnība beigti.
Rūsa sāk likt par sevi manīt ;/
Termostatu , ūdens sūkni un siksnu ar ruļiem jaunu uzlikt.
Kārba gaudo .
Te dažas bildes no ziemas, kad kontrolēta sānslīde pēkšņi pārtapa ar nekontrolētu un dažas jau no smuko disku laika


Tad nu kas sadarīts :
2022. gada beigās bija skati jāiet , pirms skates vējstiklu jaunu ielika , nomainīja bremžu trubiņu, paspārņus jaunus salika, vienu atsaiti vēl samainīj . Vēl bažas radīja caurums grīdā , kur grīdas korķis ir , bet nu korķis tur kādu laiku jau nebija bijis un metāls tur tāds kraukšķīgs palicis . Nācās pabakstīt ar pirkstu to caurumu lielāku , lai citu korķi var ielikt , ar piķi pāri un cerams apskates džekiem nebūs jautājumi.( Šim vajadzētu kaut kad ar metināmo pievērsties ) Aizbraucu uz skati pēdējā gada darbadienā ar cerību , ka iziešu un nebūs nodoklis pa diviem gadiem jāmaksā. Protams neizgāju ;D Džekiem bremzes aizmugurē un rocene nepatika. Nu neko , mēnesi nobraukājos kamēr uzģenerēju peso jaunam nodoklim, īsi pirms melnās beigām samainīju remkomplektus suportiem aizmugurē , pievilku roceni un izgāju skati. Tik viens vieninieks par miglas lukturi , hvz kas viņam nepatika viņā , es pētīju to miglu un neieraudzīju kas tur viņai beigts , nākamgad apskates inspektoram jāuzprasa

Izieta skate , ķip viss skaisti , bet zilais izdomāja , ka tā jau nu nevar , karoč jābūt visam slikti. Sākās man problēmas ar elektroniku . Salonā un ārpus tā visa elektronika dzīvoja savu dzīvi , kad jāstrādā , tad nestrādā , kad nevajag strādāt , tad nu strādās. Gaismas kkad gāja , kkad nē. Aizslēgt un atslēgt viņu arī bija laimes spēle , bet pats lielākais iepisiens bija lietus laikā braukt ar šotkām , kuras neiet. Sāku lasīt forumus un meklēt kas pa vainu , bet ar savu saprašanu par elektroniku , kura ir 0 , nekur tālu netiku. Pēc kādu divu mēnešu jāšanās pa servisiem un baigā elektriķa tēlošanu pašam , atradu Talsos elektriķi vārdā Koļu. Aizvedu bembi pie viņa , nepaspēju pat īsti pateikt , kas pa problēmām , ka šis jau pasaka , lai lasos prom no viņa garāžas un šis zvanīšot , kad būs gatavs. ;D Un tik tiešam pēc paris h Koļā zvana , viss gatavs. 100 ejro Koļam , jauns aķis un viss atkal ir +- tip top. Kad jautāju , kur tad bija problēma , šis man krieviski gari un smalki apstāstīja , pateicu šim ,ka neko ņi bumb bumb pa krieviski , tad nu saņēmu saīsinātu latvisko versiju : "Vadi beigti ( ar pirkstu norāda uz dzinēja telpas labo stūri ) , bet tagad viss salabots."
Kādu laiciņu novizinājos bez ieguldījumiem , tad atnāca smuko disku laiks , liekot virsu atcerējos , ka man takš riepām aizmugurē iekšmalas līdz kordiem nodilušas , mēnesi nobraukāju ar tādam, tad ieķeru lietotu pāri pa 60 euro. Pabraukāju un sapratu , ka jaunas riepas vairs nepirkšu


Pirms pāris nedēļām samainīts gultnis , jauns antifrīza trauks , jaunas sveces dzinējam ( raustīšanās problēmu gan neatrisināja ) .
Uz doto brīdi kas jāsadara :
Jānomaina spole , liekas , ka dēļ viņas raustās
Vārstu vāka blīve jānomaina
Jaunas trosītes rocenei
Eļļa un filtri jāsamaina
Vēl lietas kuras būtu labi sadarīt/samainīt , bet nav peso šādām izpriecām un braukšanai baigi pagaidām netraucē
Bilšteini priekšā jāmaina , bet 200 eiro pa amīti , nu neee . Pabraukšu vēl ar viņiem kamēr nav pilnība beigti.
Rūsa sāk likt par sevi manīt ;/
Termostatu , ūdens sūkni un siksnu ar ruļiem jaunu uzlikt.
Kārba gaudo .
Te dažas bildes no ziemas, kad kontrolēta sānslīde pēkšņi pārtapa ar nekontrolētu un dažas jau no smuko disku laika
- howitzer
- M30
- Posts: 29310
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Kāds lāsts?

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Nu nedirs ka visiem 25 gadus veciem auto katru mēnesi parādās kāda jauna kaite. Tad apgriezieni peld, tad gaismas dzīvo savu dzīvi. Vnk liekas ka iepriekš uldisuldis diezgan daudz ko jau paspēja taisīt un samainīt. Kaut kad taču ir jābūt arī atelpas brīdim.
- UldisUldis
- Posts: 5029
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
ja tu nesamaini burtiski visu uzreiz, tad tas nekad nebeigsies. kā kaut ko salabo, tā piesakās nākamā lieta un drīz pēc tam arī nesen samainītais ir savu nokalpojis, ja auto tiek normāli ekspluatēts. un tā uz apli. atelpas brīdis ir pēc pārdošanasray112 wrote: ↑19 Jul 2023, 21:16Nu nedirs ka visiem 25 gadus veciem auto katru mēnesi parādās kāda jauna kaite. Tad apgriezieni peld, tad gaismas dzīvo savu dzīvi. Vnk liekas ka iepriekš uldisuldis diezgan daudz ko jau paspēja taisīt un samainīt. Kaut kad taču ir jābūt arī atelpas brīdim.

bet nu tāpat dažreiz liekas, ka labāk būtu bijis netirgot, iemest 46tajam ar pāris pakām un pašam braukt līdz tolmetam

Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Tiešām tik traki ar F10? Kad būs kāds update tajā sadaļā?UldisUldis wrote: ↑19 Jul 2023, 22:01ja tu nesamaini burtiski visu uzreiz, tad tas nekad nebeigsies. kā kaut ko salabo, tā piesakās nākamā lieta un drīz pēc tam arī nesen samainītais ir savu nokalpojis, ja auto tiek normāli ekspluatēts. un tā uz apli. atelpas brīdis ir pēc pārdošanasray112 wrote: ↑19 Jul 2023, 21:16Nu nedirs ka visiem 25 gadus veciem auto katru mēnesi parādās kāda jauna kaite. Tad apgriezieni peld, tad gaismas dzīvo savu dzīvi. Vnk liekas ka iepriekš uldisuldis diezgan daudz ko jau paspēja taisīt un samainīt. Kaut kad taču ir jābūt arī atelpas brīdim.![]()
bet nu tāpat dažreiz liekas, ka labāk būtu bijis netirgot, iemest 46tajam ar pāris pakām un pašam braukt līdz tolmetam![]()
- howitzer
- M30
- Posts: 29310
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Tu vai nu neesi braucis pietiekami daudz ar vecu bmv, vai arī vienkārši tagad huiņu pa tukšo mal.ray112 wrote: ↑19 Jul 2023, 21:16Nu nedirs ka visiem 25 gadus veciem auto katru mēnesi parādās kāda jauna kaite.
Visi tie 300k+ km noskrējušie auto ir jāčinī nonstop, ja vien Tu nebrauc 5k km gadā. Lai gan tad arī no stāvēšanas tie sūdi ir vislaik jāčinī nonstop. Man ir bijuši 5 gab tie mēsli, tur visu laiku kaut kas jādara, lai tas auto būtu kaut cik kārtībā. Protams, ka 90% owneru to nedara (un laikam arī pareizi dara, jo visu laiku grūst naudu tajos sūdos vienu brīdi ir zb) un tikai uzliek diskus un paķeti. Jaunais īpašnieks vienkārši ir jauns censonis, kurš cenšas to šrotu vēl kādu brīdi uzturēt pie kaut kādas dzīvības, lai varētu aizbraukt tālāk par Mārupi un nesalūzt. Kas arī ir saprotami un normāli.

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Sveiki tautieši! Mainot gāzes filtrus saskāros ar negaidītu pārsteigumu. Parasti pēc nobrauktiem 10k uz magnetiņa pie filtra bija daži metāla putekļu gabali , bet šoreiz ņemot filtru ārā viss tur pilns ar metāla putekļiem. Ēdamkaroti izdevās piepildīt ar to visu huinu. Cik saprotu tas ir dēļ nekvalitatīvas gāzes. Līdz šim pildījos tikai cirkulī , bet izskatās , ka tas ieradums būs jāpamaina. Varbūt kādam līdzīga pieredze ? Kurā tankā varētu būt labāk?
-
- Posts: 398
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Nekad nekādi metāli nav bijuši. OK, man tikai pašlaik otrais auto ar gāzi.
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Normala paradiba. Nemīz. Noņem filtru, izsuc vel cik vari ar putekļu sūcēju. Saliec atpakaļ un brauc talak. Vnk maini biežak. Ja tas tev ļoti traucē, nepildies Viadā, tajā vairāk tās zdrazas.
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Sveiki! Labu laiciņu nav bijuši jaunumi par zilo. Biju domājis vairs nerakstīt sacerējumus , bet kaut kā uzausa iedvesma atskaitīties, varbūt kādam vēl interesē. Saksim ar to, ka šamējais vēl dzīvs un nav iesvētīts ziemšiša kārtā un pēc pirmā neveiksmīgā likuma un kontakta ar koku, nodots karotēs.
Detaļās nevēlos ieslīgt un arī pārlieku visu neatceros, kas labots un darīts , bet sīkumos tātad par to kā gājis pēdējos divus gadus:
2024. gada apskatē mani paņēma priekšā par gaismām, lukturiem reflektori beigti, miglas beigtas un tad tur vēl kādi sīkumi. Piķis tā jau maz, neko ripinos mēnesi ar melno skati, mazos divniekus jau salaboju. lampas tā arī palika, jo lietotas jaunas nopirkt nevarēju. Kaut kā biju izdomājis savā galvā , ka ejot atkārtoto skati, ja izkrīti tad iedod atkal mēnesi. Lūk šeit es smagi aplauzos. Es students aizbraucis uz Jelgavu smelties zināšanas ar behu, kurai nedēļas vidu beidzas skate, labi , 3 dienā aizbraucu uz skati, tur mani atkal izdrāž par lukturiem , es jau noskaņojies, ka mēnesi vēl pabraukšu, nekā, iedod man jauno protokolu, skate tā pat beidzas šodien, man tāds
, kur es jeldzi dabūšu tagad lukturus bez naudas. Karoč major iepisiens
. Mašīnu jeldzi negribējās atstāt un dzīvot uz autobusu, bija jāsāk kustināt smadzene izdzīvošanas stāvokli. Aliņš kojās un pāris zvani un atkal parādās gaisma tuneļā galā. Dodos uz Rīgu, plāns ar vienu čomu noskūvet citam čomam no viņā behas lukturus un iziet skati. Lukturi gan bija halogēna , bet tā pat viss sagāja. Inspektors apskatē arī patrāpījās ladzīgs, jo pēc lukturu samainīšanas mēģinājām pieregulēt pret garāžas sienu un kko aizlaidām pilnīgās auzās :DD. Bet skati izgāju un beidzot uz laiku ir miers. Tad kādu laiciņu novizinājos ar čoma lukturiem līdz uzģenereju peso un izlēmu restaurēt savus lukturs 250 eur kopā sanāca, tik pat cik šrots prasīja par vienu lietotu nezināmā stāvoklī. Ieliku atpakaļ savus restaurētos lukturus un atšķirība kā diena pret nakti, spīd ļoti labi, noteikti bija vērts restaurēt. iesaku!
Pienāca arī diena, kad behaa mani pievīla. Plānā braukt uz Somiju, nakts vidu jabūt Rīga. 4dienā dodos uz Jelgavu , pasēdēšu vakarā kojās, paris aliņi un naktī uz Rīgu. Pienāk nakts, jabrauc, šķiļu klāt, huj beha vairs neiet, starteris griež bet nekas nenotiek. Centos ko mudrīt, bet pa fikso pie risinājuma netiku un bija jāmeklē citi risinājumi kā tikt uz Rīgu. Long story short, pēc Somijas tripa atgriezos un palasot šo pašu remontgrāmatu atklāju, ka problēma tādi pati ar kādu Uldis jau bija saskaries - proti degvielas sūknis saka čau. Iedvesmojos no Ulda pieejas, pāris sitieni pa degvielas sūkni un dzirdu ka tas vāji ievaidas, vhuuu
mašīna pielec un varu aizbraukt mājās. Interesanti arī gāja zilo pēc tam nogādāt uz servisu, jo ar paris sitieniem vairs nepietika. Saucu palīgā koleģus, viens darbina klāt un gāzē , kamēr es cītīgi ar āmuru klopēju pa sūkni. Tā nu centāmies uzsildīt dzinēju, lai sāk darboties uz gāzes, kādu laiciņu cīnījāmies, sūknis pat sāka kūpēt, bet beidzot aiziet uz gāzes, fiksi atvienojam sūkni un varu aizbraukt līdz servisam un nomest zilo, lai mehi tālāk tiek galā. Samainīja sūkni un tālāk vizinos laimīgs. Interesanti, ka citi var pa taisno aukstu uz gāzes piedarbināt, visādi izmēģinājāmies, bet tā arī ar zilo tas neizdevās, nezinu kādi tur knifiņi.
Vēl interesants atgadījums šogad ar bremzēm sanāca, Jelgavā bremžu trubiņa pārplīsa, paliku bez bremzēm. Jelgavā nevienu servisu labu nezināju, tad nu lēmums braucu mājās , labi ka manuālis, uzmanīgi braucot bez bremzēm var tīri labi iztikt, aizripinos līdz servisam, tajā brīdi piķis nebija problēma un pašam bija gaļaks ko darīt, nolēmu lai pārlasa visas bremzes un nomaina visas bremžu trubiņas. Kā teikts tā darīts, viss samainīts, bet servisā kaut kā līdz galam nebija aizgājis ziņojums, ka jāmaina visas trubas, džeki nomainījuši tikai vienā pusē, jo otra puse izskatījās okei( šo es uzzināju tikai pēc nākamā piedzīvojuma ) Nākamais piedzīvojums - Savācu mašīnu no servisa, braucu atkal uz jeldzi, pie pirmā luksafora apstājos , nospiežu bremžu pedāli un šis aiziet līdz grīdai, sadegās visas lampiņas paneli, man tāds nu [censored], labi apstājos , eju skatīties, eļļas peļķe tagad otrā pusē, domāju varbūt meistari ko aizmirsuši pievilkt. Nākamajā dienā braucu atpakaļ uz servisu, kā izrādijas trubiņa, kas likās vēl okei, pārsprāgā. Un jā , dabūju braukt atpakaļ uz Jelgavu ar autobusu
Vēl visam pa vidu samainīti amīši priekšā, siksna ar rulīšiem un ūdens sūkni, šarnīri plauktiem, eļļas šļauka no filtra mājas, kā arī vārsts, kas neļauj eļļai aizplūst no filtra mājas atpakaļ uz karteri un kaudze ar vēl daudz ko citu, ko vairs neatceros.
Bet tā jau globāli nekas traks, maina eļļu, pilda gāzi un tik krāj kilometrus, nu jau būs 410k uztīti, drīz jau būs visi 100k nobraukti kopš manā īpašumā zilais. Vienīgais rūsa sāk zagties klāt, pēdējā skatē pat dabūju 1 par rūsu
, pēc šīs ziemas noteikti būs ko padarīt, bet nu dotajā brīdi nav ne līdzekļu ne iedvesmas labot. ja kādreiz ķeršos klāt tam tad pa nopietno un ziemās gan jau vairs nebraukšu.
Kā arī izdomāju, ka gribās kaut ko savu. Lai gan style 216 diski uz e46 izskatās ameizing, tomēr praktiskai lietošanai man nepārāk. Pa granti baigi pabraukt nevar un bauda tikai pa līdzenu šoseju. Tad nu nolēmu, ka labāk vaig r16 ar domu, ka arkas tiek aizpildītās tā pat kā ar 18niekiem. Par labu nosliecos style 5 diskiem. Protams nav tik simpātiski kā style 216 un arbūt kādām liksies galīgi garām, bet nezinu, man patīk un šie ir daudz praktiskāki. Var braukt visu cauru gadu un pa jebkuru segumu bez problēmām.
Ja nu kādam interesē dabūju pa 200 eur ar 3 vāciņiem un ceturto nācās rrrā pasūtiju pa 15 eur. Atradu garāžā vecas lisas r16 riepas, ko sencīšī atstājuši uz utalizēšanu, uzbortēju virsū, nobalansēju un ripo fantastiski
Style 216: Style 5 :

Detaļās nevēlos ieslīgt un arī pārlieku visu neatceros, kas labots un darīts , bet sīkumos tātad par to kā gājis pēdējos divus gadus:
2024. gada apskatē mani paņēma priekšā par gaismām, lukturiem reflektori beigti, miglas beigtas un tad tur vēl kādi sīkumi. Piķis tā jau maz, neko ripinos mēnesi ar melno skati, mazos divniekus jau salaboju. lampas tā arī palika, jo lietotas jaunas nopirkt nevarēju. Kaut kā biju izdomājis savā galvā , ka ejot atkārtoto skati, ja izkrīti tad iedod atkal mēnesi. Lūk šeit es smagi aplauzos. Es students aizbraucis uz Jelgavu smelties zināšanas ar behu, kurai nedēļas vidu beidzas skate, labi , 3 dienā aizbraucu uz skati, tur mani atkal izdrāž par lukturiem , es jau noskaņojies, ka mēnesi vēl pabraukšu, nekā, iedod man jauno protokolu, skate tā pat beidzas šodien, man tāds



Vēl interesants atgadījums šogad ar bremzēm sanāca, Jelgavā bremžu trubiņa pārplīsa, paliku bez bremzēm. Jelgavā nevienu servisu labu nezināju, tad nu lēmums braucu mājās , labi ka manuālis, uzmanīgi braucot bez bremzēm var tīri labi iztikt, aizripinos līdz servisam, tajā brīdi piķis nebija problēma un pašam bija gaļaks ko darīt, nolēmu lai pārlasa visas bremzes un nomaina visas bremžu trubiņas. Kā teikts tā darīts, viss samainīts, bet servisā kaut kā līdz galam nebija aizgājis ziņojums, ka jāmaina visas trubas, džeki nomainījuši tikai vienā pusē, jo otra puse izskatījās okei( šo es uzzināju tikai pēc nākamā piedzīvojuma ) Nākamais piedzīvojums - Savācu mašīnu no servisa, braucu atkal uz jeldzi, pie pirmā luksafora apstājos , nospiežu bremžu pedāli un šis aiziet līdz grīdai, sadegās visas lampiņas paneli, man tāds nu [censored], labi apstājos , eju skatīties, eļļas peļķe tagad otrā pusē, domāju varbūt meistari ko aizmirsuši pievilkt. Nākamajā dienā braucu atpakaļ uz servisu, kā izrādijas trubiņa, kas likās vēl okei, pārsprāgā. Un jā , dabūju braukt atpakaļ uz Jelgavu ar autobusu

Vēl visam pa vidu samainīti amīši priekšā, siksna ar rulīšiem un ūdens sūkni, šarnīri plauktiem, eļļas šļauka no filtra mājas, kā arī vārsts, kas neļauj eļļai aizplūst no filtra mājas atpakaļ uz karteri un kaudze ar vēl daudz ko citu, ko vairs neatceros.
Bet tā jau globāli nekas traks, maina eļļu, pilda gāzi un tik krāj kilometrus, nu jau būs 410k uztīti, drīz jau būs visi 100k nobraukti kopš manā īpašumā zilais. Vienīgais rūsa sāk zagties klāt, pēdējā skatē pat dabūju 1 par rūsu

Kā arī izdomāju, ka gribās kaut ko savu. Lai gan style 216 diski uz e46 izskatās ameizing, tomēr praktiskai lietošanai man nepārāk. Pa granti baigi pabraukt nevar un bauda tikai pa līdzenu šoseju. Tad nu nolēmu, ka labāk vaig r16 ar domu, ka arkas tiek aizpildītās tā pat kā ar 18niekiem. Par labu nosliecos style 5 diskiem. Protams nav tik simpātiski kā style 216 un arbūt kādām liksies galīgi garām, bet nezinu, man patīk un šie ir daudz praktiskāki. Var braukt visu cauru gadu un pa jebkuru segumu bez problēmām.


Style 216: Style 5 :
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8811
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Es pagājušajā gadā arī šitā iepisos TA ka paliku ar [censored] rokā un bez skates
. Ar style5 izskatās krietni labāk. Viņam kkādi īpaši hrenona lukturi ka tik dārgi?
