Tātad, kā jau daudzi zin, m3 epopeja ir oficiāli beigusies un auto ir pārdots uz Itāliju. Tagad var bik pafilosofēt.
Pirmkārt, gan jau kadam interesēs čo pa finansēm. Ir tā, ka par spīti ieguldītajam un uzlabotajam, auto pārdevu praktiski pa tādu pašu naudu pa kādu nopirku. Par kopā papisto naudu sanāktu e93 m3 no leišiem.
Faktors, kas spēlēja lielu lomu pārdošanas straglā bija tas, ka mans bija salvage amerikānis. Lai arī trieciens salīdzinoši neliels, ģeometrija neskarta, airbag vietā utt, ļoooti daudzi interesenti atmetās tīri deļ tā. Attiecīgi pofig, ka tur jauns motors, auto pilnībā bez rūsas, vizuāli stipri tuvu perfektam utt, viņš vienmēr maksās tirgus apakšu.
Un 90tais kopumā tādā muļķīgā pozīcijā. Kripto/kokosriekstu/onlyfans/whatever čuvaki drīzāk nopriks m4 jo ar metāla gabalu un emailu var dabūt to ka tinas visos robos + papkorns, karbons un visas ģēlas. Tiem kam vairak interesē klasika 90tais pārak moderns un garlaicīgs. Nu un tad tie pāris frīki kam cepī tieši 90tais, piemetīs bik un sameklēs tīru eiropieti.
Tačku tirgoju kopumā 8 mēnešus, LV tirgū interese praktiski 0. No lietuvas un igaunijas nāca kkādi maiņas offeri pret vēl nerentablākiem un skečīgākiem sūdiem (kaudze RR, kkādi audi s8, cayennes utt) un “20k” piedāvājumi. Un tad attiecīgi no mobiles arī bija vienīgā reālā interese, kopā kādi 20 cilvēki rakstīja, bet lielais vairums agri vai vēlu atstāja uz seen pat neapskatot auto, līdz beidzot atradās adekvāts čuvaks no Itālijas, Toskānas reģiona, kas arī iegādājās to auto.
Nu un jā, kad pirku likās, ka tas ir mans sapņu auto, bet laikam “never meet your heroes” ir true. Tā salvete motorā ļāva kaut kā atzūmot un paskatīties uz to auto objektīvi un tālāk par OOO EEMKA LOTI MOTORSPORTS ENGINERING BAIGAIS SPORTINIEKS MAJORKA MTOOWN. Vizuāli smuks, skan ahujena, bet ar to arī viss beidzās. Foršs kā daily, bet joprojām palieku pie sava, ka vīkendam pa to naudu var noprikt/uzbūvēt dāaaaaahuja jautrākus auto.
Katrā ziņā, kad dzinējs eksplodēja, I owned it un salaboju kā pienākas, nevis kaut ko uz ķep ļep un arī pašam auto kaudze ar defektiem tika novērsta, tāpēc uzskatu, ka varu droši dirst
Kopā nobraucu kkādus 6-7k, sanāca gan ikdienā pabraukt, gan paspolēt, gan pastiept, bet tā ari nesanāca sadraudzēties ar viņu.
Ko tālāk? Hvz. Kaut kādu extra auto ģimenē vajag, bet pats īsti nezinu ko gribu. Tā pa īstam gribu tikai e24 vai e38, bet skatos visu ko sākot no kkādiem pirmstolmeta stāvoklī esošiem hothatchiem pa 2 stukam beidzot ar kkadiem 340i cerībā, ka kaut kas no tā visa mani uzrunās.
TL,DR: auto pardots, paldies par uzmanību
