fckns wrote: ↑10 Nov 2024, 20:32
Jebkuru lietotu elektroauto pirkt ir autisms un mazohisms. Bet, ja nav citu variantu, tad es ieteiktu izskatīt tikai divus variantus - mazlietota Tesla, vai BMW i3 Range Extender. i3 RE versijām ir 2-cilindru iekšdedzes dzinējs, kas drusku palīdzēs pēctam kad saproti ka tava baterija ir izbeigusies un neviens uzlādes punkts nav brīvs.
Pārējais viss ir ekAloģijas lobijs un caurejas ekspertīze. i3 var būt "na ļubiķeļu" tipa auto, bet IMO tas ir viens no retajiem sakarīgajiem variantiem.
Es pat neaizdomājos par scenāriju ka braukāju pa Rīgu, meklējot brīvu uzlādes staciju
Bet i3 stabili nekad nespertu kāju.
Kas vainas i3? Ja man būtu nauda, es droši vien tādu nopirktu un vnk mizātu. Dabūju izbraukt, patika kā vadās un likās diezgan okay. Diemžēl, naudas nav, tāpēc nakas filosofet internātos un braukāt ar vecu vācu dīzeļkupeju.
Es tīri par vizuālo. Respektēju kad ražotāji uzdrošinās izlaist krasi atšķirīgus auto no pelēkās masas, bet nu nē
vajag paturēt prātā arī to, ka tad, kad tie trolejbusi savairosies pietiekami daudz, visus labumus sāks griezt nost. kā braukšanu pa sabiedriskā joslām, tā arī stāvvietas. par stāvēšanu vecrīgā jau tagad sāka runāt. gads-divi un tas aizies arī citur.
Ko jus te vispar diskutejat. Cilveks prasa par etronu un jus piedavajat i3.
Norvegija un Danija dzivojot izbaudiju daudz eleko auto. Bet etrons ir nais, tik range ir nozelojams praksee. Un nav vins q7 izmeros vai kvalitate, ne tuvu.
Tldr vienmer ir tads - ja tev nav pie majas vai darbaa kur ladet, aizmirsti. Ciparus var skaitit kaa grib, bet, kad naks tam etronam apkopes un nakoso 4 gadu depreciation, viss, kas ietaupits - pazudis. Nemaz nerunajot par to, ka visas iniciatiivas ir iislaiciigas - ja paliks vairak elektro auto, visi “perks” pazudis. Tas pats Norvegija notika.
Edit: i3 ir super elektro auto, it ipasi pilsetai, jaa. Kopenhagena loti biezi iireeju i3 un spridzinaju apkart. Visu tas auto dara labi, tik, ja tevi apmierina range.
ray112 wrote: ↑10 Nov 2024, 20:51
Nu ja pa 4 gadiem 20k no cenas krīt, nebūs tā ka vēl pēc 2 gadiem tirgojot tālāk sanāk arī kādus 10k pazaudēt. Neesmu vispār tajā elektoauto tirgū iedziļinājies, bet ja kaut kam vērtība strauji krīt, to ir vērts ņemt vērā skaitot kopējās izmaksas, jo pārdodot tālāk tie zaudējumi visticamāk arī būs lielāki kā kādam citam auto.
Šis.
Sanāks tipa ietaupīt uz minēto, bet beigās papisīsi uz to ka auto vērtība turpinās kristies kā akmens. Ja nepaveicās un no vecuma vai cita iemesla tomēr pāragri nomirs baterija, tad būs konkrēts pizģets.
howitzer wrote: ↑26 Mar 2019, 21:19
Zems kā aizpis muti un ej dirst.
Te jau pieminēja apdrošināšanu, e-tronam gan jau arī KASKO 1000EUR un uz augšu.
Cik es rēķināju, man ar elektroauto nekādas ekonomijas nesanāktu. Arī skatījos, domāju.
fckns wrote: ↑10 Nov 2024, 20:32
Jebkuru lietotu elektroauto pirkt ir autisms un mazohisms. Bet, ja nav citu variantu, tad es ieteiktu izskatīt tikai divus variantus - mazlietota Tesla, vai BMW i3 Range Extender. i3 RE versijām ir 2-cilindru iekšdedzes dzinējs, kas drusku palīdzēs pēctam kad saproti ka tava baterija ir izbeigusies un neviens uzlādes punkts nav brīvs.
Pārējais viss ir ekAloģijas lobijs un caurejas ekspertīze. i3 var būt "na ļubiķeļu" tipa auto, bet IMO tas ir viens no retajiem sakarīgajiem variantiem.
I3 re vairs neskaitās elektroauto attiecīgi likuma priekšā tas ir parasts benzīna Auto.
Un nepārspīlēt uzlādes aizņemtību, mums pašlaik publiskās uzlādes ir ievērojami vairāk kā lietotāju attiecīgi vienmēr var atrast alternatīvu.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Vēl nesen brc bija hyundai ioniq feislift ar viņiem lielo bateriju zem 20k. Ar to ziemā varēs tos 250km. Tur gan nekāda jautrība, tikai 130Zs vai cik tur.
Cik k km gadā tu nobrauc?
Tavā matemātikā iztrūks dažas lietas:
- KASKO, kas ir manāmi lielāks, kā līdzvērtīgas klases iekšdedzes auto
- pārmaksāto naudu bankai procentos, jo elektro ir vidēji par 1/3 dārgāks, kā līdzvērtīgas klases iekšdedzes
- kur Tu to "sadzīves tehniku" lādēsi? Neko nezinu par e-troniem, bet budžetīgāki elektro, ziemas laikā tomēr jātur pie vada, lai tiešām no rīta kkur aizbrauktu.
- vērtības kritums. Straujākais doroši, ka jau ir noticis, bet kritīs vēl.
Varbūt tomēr Tev vajag V8?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2 "Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Rii wrote: ↑12 Nov 2024, 21:20
a kāpēc ev kasko ir dārgāks?
Nezinu, vai taisnība, jo apdrošināšanā nestrādāja, bet cik dzirdēts un liekas loģiski, tad pat pie samērā nelieliem auto kopējiem bojājumiem var gadīties, ka ir bojāta baterija un tādēļ jānoraksta viss auto...
Rii wrote: ↑12 Nov 2024, 21:20
a kāpēc ev kasko ir dārgāks?
Nezinu, vai taisnība, jo apdrošināšanā nestrādāja, bet cik dzirdēts un liekas loģiski, tad pat pie samērā nelieliem auto kopējiem bojājumiem var gadīties, ka ir bojāta baterija un tādēļ jānoraksta viss auto...
Tieši šis arī ir galvenais iemesls. Un apdrošināšanas cenas EV ir augstākas arī citur, ne tikai Latvijā.
Rii wrote: ↑12 Nov 2024, 21:20
a kāpēc ev kasko ir dārgāks?
Bača lielākajai daļai atrodās viegli ievainojamā vietā, plus vidējo aritmētisko neuzlabo degšanas incidenti, kuros tiek parautas līdzi mājas un blakus stāvošie auto.
Nesen bija stāsts par sievieti, kas kkur Rīgā brauc vakarā mājās, un tur ceļa remonts. Sablietētas šķembas, rīt klās asfaltu. Viena no kanalizācijas lūkām nebija nostiprināta, to parāva gaisā un uzsita pa bateriju. Rezultātā 35k totāls uz līdzenas vietas. Padomā par visām reizēm kad esi kkur aizķēris apakšu. Plus augsts customer dissatisfaction īpatsvars ar visām no tā izrietošajām sekām, yada yada.