nu tāpēc, ka pa sauso
Ch.: m3 e92
Re: Ch.: m3 e92
Te kkads mini soundchecks dienu pirms noklapeja motors
https://youtube.com/shorts/-a0M6f892WE? ... lP7-kJW-zR
https://youtube.com/shorts/-a0M6f892WE? ... lP7-kJW-zR
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch.: m3 e92
tagad jau vairs vari nepārdot, jo esi novērsis to, kāpēc lielākā daļa viņus tirgo.

e92 ir viens no skaistākajiem M. un viennozīmīgi smukākais auto Tavā autoparkā. :super:
p.s.
ar DCT var easy uzgriezt sauli/burnout.


being a better driver is not an unfair advantage...
Re: Ch.: m3 e92
Laiks jaunam ierakstam ciešanu dienasgrāmatā

Pirms M3 iegādes lasīju par tipiskajām s65 problēmām, pārsvarā visur pieminēja 3 lietas – šāles, droseļu motoriņi (throttle actuators) un spoles. Tā kā ar pirmo izskatās, ka esam tikuši galā uz kādu laiciņu (pagaidām nobraukti ~900km kopš rebuilda), var virzīties tālāk pa sarakstu uz leju. Kamēr taisija rebuildu, IXT uzjautāju ko darām ar aktuātoriem. Šis teica, ka, ja problēmu nav, tad pagaidām var neaiztikt, tas nav evakuātora zvanu triggerējošs items, un mājās var tikt. Nospriedu, ka uz kopējo izmaksu fona izsviest vēl 1600eur nevēlos un nolēmu atlikt šo jautājumu līdz vēlākam.
BET BMW bija BMW un vēlākais pienāca pavisam ātri – savācot auto no remonta pļāpāju ar IXT kamēr kaut kur fonā emka sildās. Kamēr runājam fonā dzirdu DDDDIING. Aizeju līdz auto, skatos – deg čeks. Pieslēdzam kompi – kļūda par Bank1 throttle actuator.
Nodzēšam kļūdu, auto rūc bez problēmam un tā arī neiedegās visu atlikušo dienu. Nākmajā dienā piešķiļu, auto parūc 5 minūtes un DDDING. Nodzēšu kļudu, atkal var visu dienu vizināties. Tā tas turpinājās 4-5 dienas, līdz bija jāsak dzēst 2x dienā. Tad 3x, tad 5x. xD
Karoče yeah, jauns aktuators 800eur (ar kaut kādam atlaidēm izdevās sazīmēt lētāk, bet nu ne ar 50% skidonu
). Tieši momentā kad sāku rakstīt meistaram whatsapp ziņu, ka “ok sūtam”, mans ķermenis, panikas par finansiālo situāciju vadīts, triggerēja flight or fight reakciju, kuras rezultāta pamodās vēl kādas 5 smadzeņu šunas (probably dubultojot skaitu) un atgādināja man, ka pirms kāda pusgada sēžot uz poda skatījos m539restorations epizodi kurā viņš kko pisās ar tiem aktuātoriem pats. Apsēdos uz poda vēlreiz un sameklēju īsto epizodi.
Karoč aktuātorā ir plastmasas zobrati, kas ar laiku sadilst, kā rezultāta tas mēsls vairs nestrādā korekti. Taču palasot cītīgāk, ievēroju, ka izrādās tiem sūdiem ir problēmas ne tikai ar zobratiem, bet arī ar elektrisko daļu. Un, ka ja sāk degties checks, tad 90%, ka problēma ir ar elektrisko daļu. Veicot nelielu zinātnisku izpēti internetos atradu, ka daudzi to arī piemin, ka pēc zobratu maiņas tik un tā problēma pastāv. Vidjikā Sretens piemin, ka zobratus sūtijis no rebuild.org.uk. Arī tajā saitā rakstīts, ka kļūda, kura man metas, visdrīzāk ir saistīta ar elektrisko daļu. Taču labās ziņas ir tās, ka rebuild.org.uk piedāva restaurētu aktuātoru exchange servisu par 225gbp+core. Tobish samaksā 225gbp par aktuātoru, 225gbp par depozītu un pēc 3 dienām saņem pie sevis pilnībā atjaunotu aktuātoru (ar jauniem zobratiem un salabotu/uzlabotu elektrisko daļu) ar lifetime warranty. Tad samaini, aizsūti viņiem savu veco un saņem depozīta naudu atpakaļ. Karoče beigās ar visām sūtīšanām, muitām utt sanāca ap 320eur/gabalā. Much better. Ietaupīto naudu varēs nodzert, kad pārdošu to auto.
Pati maiņa samērā ātrs process, lielākais čakars bija noņemt intake plenumu un dzinēja vadu bunti neko nesalaužot. Šoreiz, netipiski sev, mēģināju visu darīt lēnītēm un akaurāti, kas rezultējās ar panākumiem – neko nesalauzu

Pēc maiņas viss čotka, checks dedeg, kā ari auto gaita ievērojami uzlabojās – daudz precīzāki downshifti, nav tāda ģorgāšanās stājoties pie krustojuma utt.
Iepriekš likās, ka iespējams ir kādas problēmas ar kārbu, bet acīmredzot aktuātori strādāja nekorekti.
Tad ķēros pie nākamās problēmas – salons. Man pret sarkanu salonu jau ir dalītas sajūtas, bet konkrētais izpildījums pateicoties iepriekšējā saimnieka tjūningam izskatās raibs kā slāva dzīvoklis purvciemā. Kaut kas sarkans kam vajadzētu būt melnam, kaut kas melns, kam vajadzētu būt sarkanam, debīli resna stūre ar kkādu dRiftBro tēmekli augšdaļā, kaut kāds karbons utt.
Sāku ar tepiķīšiem – kāds bija ietūnējis briesmīgas kvalitātes tūninga tepiķus ar M3 uzrakstiem, kas izskatījās pēc sabrauktas lapsas pavasarī. Diemžēl e92 m3 oriģinālie tepiķi rādas NLA. Apskatijos kkādas lietotas OEM opcijas, bet arī pārsvarā visi izskatijās pēc pakaļas. Intercarā uzsūtiju MAMOUTH auduma tepiķus. Nav nekas mega labs, bet priekš aftermarketa ir norm – pa perimetru lenta nevis diegi, pats audums arī gana ok, nav tāds kas savāc putekļus tikai vienā virzienā.

Nākamais – ātrumpārslēgs apšuts ar kkādu sarkanu sūdu. Nolēmu nodīrāt nost cerībā ka tur būs oem shifteris normālā stāvoklī no kura vajadzēs tikai notīrīt līmi un uzpulēt. Mhm
Viss sapists – vadi izrauti ārā, apgaismojums pazudis, viss samatēts. Jauns šifteris – ap 700eur. Paldiesdievam man melnā ādas daļa praktiski kā jauna. Nolēmu sameklēt kaut kādu lietotu šhifteri pa lētu naudu un salikt no diviem vienu. Pagaidām vēl neesmu neko jēdzīgu atradis, tāpēc pagaidu variantā nomaucu ar motip pusmatēto krāsu melnu.



Nākamais – stūre. To aizvedu uz Automix pāršūt ar Nappa bez perforācijas, M diegiem un oriģinālajā biezumā, viss kā jābūt oriģināli. To pagaidām vēl gaidu, uz nedēļas beigām vajadzētu būt. Paldies Edmundam par pagaidu stūri!
Tālāk – salona līstes. Ka jau daudzi iespējams ir sapratuši, man riebjas karbons.
Jā, varbūt, kaut kam kaut kur kaut kā karbons spēj izskatīties labi, bet 95% gadījumu tas viss izskatās pec sūdiem no aļika. Šeit gan jāsaka, ka šis “karbons” M3 nāk kā rūpnīcas opcija, saucas “carbon leather” lai kas pie velna tas arī būtu. Tobish dermantīna gabals ar šuvi un karbona patternu. Nolēmu, ka pie sarkana vislabāk izskatīties Piano Black. Paskatījos tirgū, vienīgais piedāvajums e92 bija 500eur par komplektu un tas tāpat apšvīkāts. Beigās no rrr.lt pasūtiju visu nepieciešamo no 4 dažādiem šrotiem, kopā par visu samaksājot 124eur ar visām piegādes maksām. Rrr one love.
Before/after:



]
Un tad kā pēdējais palika tās stulbās melnās strīpas uz beņķiem. Jā zinu, ka tas ir pod individual un tādas strīpas varēja dabūt no rūpnīcas (vismaz ex owneris kko tādu filozofēja), bet fuck that, izskatās briesmīgi. Aizvedu uz leatherfix automix ar domu tās strīpas sakrāsot vajadzīgajā tonī. Dāma tur kaut ko mēģināja, mēģināja, bet nesagāja dabūt īsto toni. Beigu beigās iešuva jaunas strīpas izmantojot oriģinālo ādu (kas, kā izrādās, ir izmantota arī šūjot krēslus un pārējo salonu).


Bildēs izskatās, ka iešūtais materiāls ir citā krāsā, bet dzīvē atšķirība ir ļoooti minimāla, tīri uz tā rēķina, ka pats beņķis jau ir mazliet netīrs. Ā jā, uz ātro pārgaju pāri ar Bad Boyz leather cleaneri no detailing mania. Priekš tā, ka katru beņķi tīrīju aptuveni 5 minūtes, rezultāts sanāca foršs.

Karoche jāsagaida stūre un tad interjers būs kinda pabeigts.
Pirms norāva šāles bija doma mainīt visu salonu, bet nu tagad tam vairs nav budžeta, tāpēc, priekš salīdzinoši nelieliem ieguldījumiem, manuprāt, rezultāts sanāca baigi ok un tagad man pat sāk patikt kā izskatās tas viss. Stulbi tikai, ka jātērē nauda, lai likvidētu cita cilvēka tūningu. Nevaru sagaidīt, kad tas viss būs beidzies un varēšu pats sākt tūnēt un sapist pa savam.
Before:


After (viena piano black līste vēl nebija atnākusi, un atgādinu ka šī ir pagaidu stūre):


Rīt braucu pie IXT mainīt eļļu, tad principā varēs uzskatīt, ka motors ir piebraukts un beidzot iedot pilnu tapku. Cant wait atkal sadzirdēt kā tas hlams auro pie 8200rpm.


Pirms M3 iegādes lasīju par tipiskajām s65 problēmām, pārsvarā visur pieminēja 3 lietas – šāles, droseļu motoriņi (throttle actuators) un spoles. Tā kā ar pirmo izskatās, ka esam tikuši galā uz kādu laiciņu (pagaidām nobraukti ~900km kopš rebuilda), var virzīties tālāk pa sarakstu uz leju. Kamēr taisija rebuildu, IXT uzjautāju ko darām ar aktuātoriem. Šis teica, ka, ja problēmu nav, tad pagaidām var neaiztikt, tas nav evakuātora zvanu triggerējošs items, un mājās var tikt. Nospriedu, ka uz kopējo izmaksu fona izsviest vēl 1600eur nevēlos un nolēmu atlikt šo jautājumu līdz vēlākam.
BET BMW bija BMW un vēlākais pienāca pavisam ātri – savācot auto no remonta pļāpāju ar IXT kamēr kaut kur fonā emka sildās. Kamēr runājam fonā dzirdu DDDDIING. Aizeju līdz auto, skatos – deg čeks. Pieslēdzam kompi – kļūda par Bank1 throttle actuator.

Karoče yeah, jauns aktuators 800eur (ar kaut kādam atlaidēm izdevās sazīmēt lētāk, bet nu ne ar 50% skidonu

Karoč aktuātorā ir plastmasas zobrati, kas ar laiku sadilst, kā rezultāta tas mēsls vairs nestrādā korekti. Taču palasot cītīgāk, ievēroju, ka izrādās tiem sūdiem ir problēmas ne tikai ar zobratiem, bet arī ar elektrisko daļu. Un, ka ja sāk degties checks, tad 90%, ka problēma ir ar elektrisko daļu. Veicot nelielu zinātnisku izpēti internetos atradu, ka daudzi to arī piemin, ka pēc zobratu maiņas tik un tā problēma pastāv. Vidjikā Sretens piemin, ka zobratus sūtijis no rebuild.org.uk. Arī tajā saitā rakstīts, ka kļūda, kura man metas, visdrīzāk ir saistīta ar elektrisko daļu. Taču labās ziņas ir tās, ka rebuild.org.uk piedāva restaurētu aktuātoru exchange servisu par 225gbp+core. Tobish samaksā 225gbp par aktuātoru, 225gbp par depozītu un pēc 3 dienām saņem pie sevis pilnībā atjaunotu aktuātoru (ar jauniem zobratiem un salabotu/uzlabotu elektrisko daļu) ar lifetime warranty. Tad samaini, aizsūti viņiem savu veco un saņem depozīta naudu atpakaļ. Karoče beigās ar visām sūtīšanām, muitām utt sanāca ap 320eur/gabalā. Much better. Ietaupīto naudu varēs nodzert, kad pārdošu to auto.
Pati maiņa samērā ātrs process, lielākais čakars bija noņemt intake plenumu un dzinēja vadu bunti neko nesalaužot. Šoreiz, netipiski sev, mēģināju visu darīt lēnītēm un akaurāti, kas rezultējās ar panākumiem – neko nesalauzu


Pēc maiņas viss čotka, checks dedeg, kā ari auto gaita ievērojami uzlabojās – daudz precīzāki downshifti, nav tāda ģorgāšanās stājoties pie krustojuma utt.

Tad ķēros pie nākamās problēmas – salons. Man pret sarkanu salonu jau ir dalītas sajūtas, bet konkrētais izpildījums pateicoties iepriekšējā saimnieka tjūningam izskatās raibs kā slāva dzīvoklis purvciemā. Kaut kas sarkans kam vajadzētu būt melnam, kaut kas melns, kam vajadzētu būt sarkanam, debīli resna stūre ar kkādu dRiftBro tēmekli augšdaļā, kaut kāds karbons utt.
Sāku ar tepiķīšiem – kāds bija ietūnējis briesmīgas kvalitātes tūninga tepiķus ar M3 uzrakstiem, kas izskatījās pēc sabrauktas lapsas pavasarī. Diemžēl e92 m3 oriģinālie tepiķi rādas NLA. Apskatijos kkādas lietotas OEM opcijas, bet arī pārsvarā visi izskatijās pēc pakaļas. Intercarā uzsūtiju MAMOUTH auduma tepiķus. Nav nekas mega labs, bet priekš aftermarketa ir norm – pa perimetru lenta nevis diegi, pats audums arī gana ok, nav tāds kas savāc putekļus tikai vienā virzienā.

Nākamais – ātrumpārslēgs apšuts ar kkādu sarkanu sūdu. Nolēmu nodīrāt nost cerībā ka tur būs oem shifteris normālā stāvoklī no kura vajadzēs tikai notīrīt līmi un uzpulēt. Mhm




Nākamais – stūre. To aizvedu uz Automix pāršūt ar Nappa bez perforācijas, M diegiem un oriģinālajā biezumā, viss kā jābūt oriģināli. To pagaidām vēl gaidu, uz nedēļas beigām vajadzētu būt. Paldies Edmundam par pagaidu stūri!
Tālāk – salona līstes. Ka jau daudzi iespējams ir sapratuši, man riebjas karbons.

Before/after:




Un tad kā pēdējais palika tās stulbās melnās strīpas uz beņķiem. Jā zinu, ka tas ir pod individual un tādas strīpas varēja dabūt no rūpnīcas (vismaz ex owneris kko tādu filozofēja), bet fuck that, izskatās briesmīgi. Aizvedu uz leatherfix automix ar domu tās strīpas sakrāsot vajadzīgajā tonī. Dāma tur kaut ko mēģināja, mēģināja, bet nesagāja dabūt īsto toni. Beigu beigās iešuva jaunas strīpas izmantojot oriģinālo ādu (kas, kā izrādās, ir izmantota arī šūjot krēslus un pārējo salonu).


Bildēs izskatās, ka iešūtais materiāls ir citā krāsā, bet dzīvē atšķirība ir ļoooti minimāla, tīri uz tā rēķina, ka pats beņķis jau ir mazliet netīrs. Ā jā, uz ātro pārgaju pāri ar Bad Boyz leather cleaneri no detailing mania. Priekš tā, ka katru beņķi tīrīju aptuveni 5 minūtes, rezultāts sanāca foršs.

Karoche jāsagaida stūre un tad interjers būs kinda pabeigts.
Pirms norāva šāles bija doma mainīt visu salonu, bet nu tagad tam vairs nav budžeta, tāpēc, priekš salīdzinoši nelieliem ieguldījumiem, manuprāt, rezultāts sanāca baigi ok un tagad man pat sāk patikt kā izskatās tas viss. Stulbi tikai, ka jātērē nauda, lai likvidētu cita cilvēka tūningu. Nevaru sagaidīt, kad tas viss būs beidzies un varēšu pats sākt tūnēt un sapist pa savam.

Before:


After (viena piano black līste vēl nebija atnākusi, un atgādinu ka šī ir pagaidu stūre):


Rīt braucu pie IXT mainīt eļļu, tad principā varēs uzskatīt, ka motors ir piebraukts un beidzot iedot pilnu tapku. Cant wait atkal sadzirdēt kā tas hlams auro pie 8200rpm.


Last edited by Ch. on 30 Jul 2024, 13:47, edited 3 times in total.
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch.: m3 e92
Ā jā, šī visa procesa rezultātā ir izdevies panākt, ka diagnostika rāda tikai 3 kļūdas - 2 par adaptive brake lights fault un vienu par ātrumkloķa apgaismojumu, kas vecam skečīgam bmw manliekas ir diezgan iespaidigi

![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

Sodit slidgultnus uz spiediena
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17273
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ch.: m3 e92
Kāds plāns "sapišanai pa savam"?


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Ch.: m3 e92
Pagaidām izskatās tikai arvien labāk
(vienīgi neesmu pārliecināts par to piano black).
Jautājums, kas tālāk
Jāsaka, ka šī topika iespaidā, man pat sāk iepatikties e92 m3
Sapnis par brīvdienu/trases izbraucienu auto bija e46 m3, bet tagad sāku apsvērt arī e92.
Jo tipiskās kaites jau visiem ir, kas jānovērš. Vispirms gan māja jāpabeidz būvēt, tad varēs domāt tālāk ![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

Jautājums, kas tālāk

Jāsaka, ka šī topika iespaidā, man pat sāk iepatikties e92 m3

Sapnis par brīvdienu/trases izbraucienu auto bija e46 m3, bet tagad sāku apsvērt arī e92.

![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Re: Ch.: m3 e92
Es ceru ka Tu izlasiji ari pirmas tris lapas

Bet paldies

Ja maju sanak pabeigt atrak, tad vari dabut shi topika varoni pa tik, cik nopirku + puse no remonta summas

Last edited by Ch. on 30 Jul 2024, 18:50, edited 2 times in total.
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch.: m3 e92
Pirms notika shales plana bija Eventuri intake plenums, competition (style M359) diski un palaist kripatiņu zemāk, bet tagad es jau vairs nezinu

Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch.: m3 e92
Yess, pilnigi piekritu. Ar pagaidu stuuri daudz patikamaka brauksana

Sodit slidgultnus uz spiediena
- howitzer
- M30
- Posts: 29272
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch.: m3 e92
Ahujenna. Davai, nesapis neko un izvizini.
Apmainaa izvizinasu Tevi ar KTM uz stuuriites. 


"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Ch.: m3 e92
Tā kā šis tas sadarīts, laiks jaunam apdeitam.
Pagājušās vasaras nogalē samainīju diskus. Jau no pirmās dienas zināju, ka gribu Style 359 Competition diskus, riktīgi cepī kā viņi izskatās plus esošie style 220 dēļ tumšajām iekšām un spīdīgās plaknes atgādināja kaut ko no zviedrudiski.lv kataloga, kas netīrs mētajas uz galda piekurītā servisā.
Jauns OEM sets normāla e90 cenā, lietotu īsti nav. Ja parādās, tad vai nu briesmīga stāvoklī, vai maksā kā jauni. Pagājuša gada Martā izleca 359 sets, kur divi diski bija jauni, divi restaurēti, pa foršu cenu, bet dienu pirms biju sarunājis savākt, man norāva šāles, tāpēc tas atlikās.
Karoče beigās nospļāvos un uzliku šitos . Vismaz nebūs eeemo, ja sanāks apskrāpēt. Izskatās praktiski tāpat (dēļ iznesuma bish mazāks concave) + nav tā kā OEM diski ir nenormāli izturīgi un vispār ne cik neplaisā xD Svara ziņā sanāk pat maķenīt vieglāki kā OEM.
Insert memiiti kur tramps saka CHAINA



Tad novizinājos līdz oktobra beigām un noliku auto ziemas miegā. Tajā brīdī gribējās bish piedzerties no laimes, jo, kas stāv, tam nevar izšķīst dzinējs.
Kā jau vairums zina, man uz šo auto pēc remonta diezgan pamatīgi novīta un radās sajūta, ka nav to izmaksu vērts. Emka ir forši kaut kādam cilvēkam kas visu dzīvi braucis ar dīzeli un izdomājis nopirkt kaut kādu “entuziastu” auto. Savukārt salīdzinoši ar manu e30, tas auto liekas neveikls un smags un nav tā, ka WOW IET LUPATĀS. Plus es negribu izklausīties pēc dRiveTastEfulLy retarda, bet vecā, analogā miskastē var daudz labāk noķert tās sajūtas, pēc kurām mēs dzenamies pērkot nerentablus auto. Emkā svētdienas izbraucienā ir sajūta, ka brauc uz darbu, ja neattaisi logus un nedod ručkā.
Par šo varētu izplūst vēl plašāk, bet ne par to stāsts.
Mēģināju auto patirgot, kopā kādi 30 cilvēki rakstījuši (no ārzemēm, protams), bet visi agri vai vēlu pazūd, līdz apskatei neviens tā arī nav nonācis. Pa visu šo laiku apskatījies auto ir tikai pusotrs cilvēks, tepat no Latvijas. Pirmais bija atbraucis tīrī tūristiņā, pasēdēt iekšā un padomāt vai viņš grib M3, otrs savukārt bija 2x rakstījis “dodu 25000”, ko biju noignorējis un trešajā reizē vienkārši teica, ka grib apskatīt. Beigās arī viņš pazuda.
Negribas nevienu aizvainot, mazums lasīs šo un apvainosies, bet man šī visa rezultāta ir radies pamatīgs riebums tirgot mašīnas.
Tad pienāca 2025. gada marts, sniegs nokusa un nolēmu dzīt auto uz skati. Skate sagāja pa nullēm, bez problēmām. Foršs inspektors bija – mērot atgāzes kkādas 5 minūtes gāzēja, lai uzsildītu kaķikus un atgāzes dabūtu normā.
Next – jau kopš nopriku auto likās, ka viņam kaut kā tizli strādā kārba. Reizēm stājoties pie krustojuma negrib downshiftoties pirmajā robā un ilgi “nespiež sajūgu”. Tur robā līdz pēdējam, kā rezultāta sanāk ģorgāties un grūti apstāties gludi. Kaut kad runāju ar IXT, šis saka, ka visdrīzāk kārbai mehantroniks dead, remontiņš uz 7k
Man tas nelikās ticami – kārba nekādas kļūdas nemet, braucot šiftojas ideāli, sajūgi neslīd utt. Plus mašinai bija kļūdas par DSC moduli (skatīt zemāk). Tā kā kārba signālu par ātrumu ņem no DSC, tad likās, ka iespējams tizlo uzvedību rada nekorekts info par ātrumu. Tobiš man radās teorija, ka auto nezina, ka tulīt apstāsies, tāpēc neizspiež sajūgu.
2B13 DME: Speed recording
CF30 DKG Signal from DSC
CF31 DKG Signal from DSC
5E 19 DSC Engine management interface
5DA6 DSC wheel speed sensor direction of rotation
5D96 DSC wheel speed sensor direction of rotation
Tagad pagājšnedēļ kaut ko gūglēju, skatijos tās kļūdas un pilnīgi netīšām atradu foruma postu no 2017 gada, kur čuvaks apraksta identisku problēmu kā man (neļauj iešifot pirmajā robā, nespiež sajūgu stājoties) ar pilnīgi identiskām kļūdām kā man. Diemžēl nebija rakstīts kā atrisināja problēmu, bet šis bija kā apstirpinājums, ka mana kārbas ģorgāšanās ir patiešām saistīta ar šīm kļūdām.
Nākamais solis, pieslēdzu launchu (bled kā bmvšņikam labākais pirkums ever) skatos live data. Un toch, brīdī kad brauc uz priekšu, priekšējie wheel speed sensori rāda, ka brauc atpakaļgaitā un otrādi – kad brauc zadņikā, rāda, ka brauc uz priekšu.
Tajā momenta arī ir kārbas raustīšanās. Meanwhile, kad atvelc, tie sensori kaut kādā randomā sāk rādīt pareizi, tad arī smuki apstājas un ļauj ieslēgt pirmajā. Ātrumu rāda korekti un pareizi.

Sākumā man nebija skaidrs kā sensors saprot rotācijas virzienu, jo likās, ka tas ir prosta impulsa devējs. Apspriedos ar vienu elektriķi, šis saka, ka varētu būt beigts kkāds stūres leņka vai yaw rate sensors un deļ tā rēķina nepareizi. Paskatījos live datus tur viss čotka.
Tas izdomāju TISā palasīt par tiem sensoriem un karoche izrādās tur ir divi loopi, attiecīgi info par rotācijas virzienu nāk no pašiem sensoriem.
Tad sapratu okei, laikam paši sensori jocīgā kārtā izbeigušies un for some reason dsc bloks iespējams kaut kā sinhronizē/izlabo inputus, jo nu [censored] kā var būt ka abi sensori strādā nepariezi identiskā veidā, identiskos momentos.
Nolēmu, ka sūtīšu jaunus sensorus, bet tad aizdomājos diez no kā viņus vajag – no e90 vai no f80, jo bremzes un stupicas priekšā ir no f80. Apskatijos, sensori pēc koda atšķiras un UN UN BLED novietojums atšķiras!!11one
Mazliet sarāvas pukans un ar trīcošiem pirkstiem ātri googlēju kaut kādu DIY tutoriāli priekš f80 bremžu instalēšanas uz e90 un BLE BINGO xD Karoche e90 sensors stāv citā leņķi kā f80 sensors. Attiecīgi ir divas opcijas – vai nu izmanto f80 sensoru un pārtaisi wiringu lai draudzējas ar e90 štekeri vai arī liec e90 sensorus, bet pagrieztus 90 grādu leņķī.

Fiksi norāvu riteni emkai un skatos yesss, štekeris e90, nekādi vadi nav taisiti un sensors stāv ieskrūvēts taisni.

Un ja tā padomā, loģiski – ja sensors stāv 90 grādu leņķī, reizēm viens loops var paķert pirmais, citreiz otrs. Kas arī izskaidro kāpēc reizēm kārba strādā korekti, bet citreiz pisinās.
Uzriez abiem sensoriem nogriezu austiņas, pagriezu pa 90 grādiem, kaut kā piedirsu “pagaidu variantā” lai turas un FAK YESS viss ideāli. xD šobrīd esmu nobraucis kādus 100km un pilnīgi ne reizi nav notikusi tā raustīšanās un vienmēr esmu varējis ieshiftot pirmajā
Vakar nopriku vēlvienu sensoru, izmantojot kuru uzdizainēšu kaut kādu brakcetu/holderīti tam sensoram.
Te arī paris secinājumi.
Pirmkārt, es nekad dzīvē vairs nepirkšu tūnētu auto (sevišķi Latvijā). Viss, ko iepriekšejie mehi ir mēģinājuši tūnēt, ir pilnīgs un galīgs DDM. Uzliek bremzes, kārba sāk raustīties. Apšuj šifteri ar sarkanu dermantīnu, izravē elektroniskās kiškas apgaismojumam un met kļūdu. Liek karbona kitu, piedirš ar samareziem un logu līmi. Remontē motoru, atstāj salveti. Utt
Otrkārt, man gandrīz pārlasīja kārbu dēļ problēmas, ko atrisināju 10 minūtes ar aptuveni 2 centu izmaksām (tik cik divas šaibiņas maksā).
Treškārt, nu KĀA var uztjūnēt kautkādas bremzes un ignorēt to, ka auto sāk hujova braukt un raustīties pie krustojuma un neiedomāties, ka mosh procēsā kaut ko sapisa xD
Kaut kā tā. Tagad kad remonta ciešanas ir aizmirsušās un auto vairs neraustās, man viņs riebjas 80% mazāk kā pagājšgad un sāk pat rasties domas, ka mosh nemazām netirgot.

Pagājušās vasaras nogalē samainīju diskus. Jau no pirmās dienas zināju, ka gribu Style 359 Competition diskus, riktīgi cepī kā viņi izskatās plus esošie style 220 dēļ tumšajām iekšām un spīdīgās plaknes atgādināja kaut ko no zviedrudiski.lv kataloga, kas netīrs mētajas uz galda piekurītā servisā.
Jauns OEM sets normāla e90 cenā, lietotu īsti nav. Ja parādās, tad vai nu briesmīga stāvoklī, vai maksā kā jauni. Pagājuša gada Martā izleca 359 sets, kur divi diski bija jauni, divi restaurēti, pa foršu cenu, bet dienu pirms biju sarunājis savākt, man norāva šāles, tāpēc tas atlikās.

Karoče beigās nospļāvos un uzliku šitos . Vismaz nebūs eeemo, ja sanāks apskrāpēt. Izskatās praktiski tāpat (dēļ iznesuma bish mazāks concave) + nav tā kā OEM diski ir nenormāli izturīgi un vispār ne cik neplaisā xD Svara ziņā sanāk pat maķenīt vieglāki kā OEM.
Insert memiiti kur tramps saka CHAINA



Tad novizinājos līdz oktobra beigām un noliku auto ziemas miegā. Tajā brīdī gribējās bish piedzerties no laimes, jo, kas stāv, tam nevar izšķīst dzinējs.
Kā jau vairums zina, man uz šo auto pēc remonta diezgan pamatīgi novīta un radās sajūta, ka nav to izmaksu vērts. Emka ir forši kaut kādam cilvēkam kas visu dzīvi braucis ar dīzeli un izdomājis nopirkt kaut kādu “entuziastu” auto. Savukārt salīdzinoši ar manu e30, tas auto liekas neveikls un smags un nav tā, ka WOW IET LUPATĀS. Plus es negribu izklausīties pēc dRiveTastEfulLy retarda, bet vecā, analogā miskastē var daudz labāk noķert tās sajūtas, pēc kurām mēs dzenamies pērkot nerentablus auto. Emkā svētdienas izbraucienā ir sajūta, ka brauc uz darbu, ja neattaisi logus un nedod ručkā.

Mēģināju auto patirgot, kopā kādi 30 cilvēki rakstījuši (no ārzemēm, protams), bet visi agri vai vēlu pazūd, līdz apskatei neviens tā arī nav nonācis. Pa visu šo laiku apskatījies auto ir tikai pusotrs cilvēks, tepat no Latvijas. Pirmais bija atbraucis tīrī tūristiņā, pasēdēt iekšā un padomāt vai viņš grib M3, otrs savukārt bija 2x rakstījis “dodu 25000”, ko biju noignorējis un trešajā reizē vienkārši teica, ka grib apskatīt. Beigās arī viņš pazuda.
Negribas nevienu aizvainot, mazums lasīs šo un apvainosies, bet man šī visa rezultāta ir radies pamatīgs riebums tirgot mašīnas.

Tad pienāca 2025. gada marts, sniegs nokusa un nolēmu dzīt auto uz skati. Skate sagāja pa nullēm, bez problēmām. Foršs inspektors bija – mērot atgāzes kkādas 5 minūtes gāzēja, lai uzsildītu kaķikus un atgāzes dabūtu normā.

Next – jau kopš nopriku auto likās, ka viņam kaut kā tizli strādā kārba. Reizēm stājoties pie krustojuma negrib downshiftoties pirmajā robā un ilgi “nespiež sajūgu”. Tur robā līdz pēdējam, kā rezultāta sanāk ģorgāties un grūti apstāties gludi. Kaut kad runāju ar IXT, šis saka, ka visdrīzāk kārbai mehantroniks dead, remontiņš uz 7k

2B13 DME: Speed recording
CF30 DKG Signal from DSC
CF31 DKG Signal from DSC
5E 19 DSC Engine management interface
5DA6 DSC wheel speed sensor direction of rotation
5D96 DSC wheel speed sensor direction of rotation
Tagad pagājšnedēļ kaut ko gūglēju, skatijos tās kļūdas un pilnīgi netīšām atradu foruma postu no 2017 gada, kur čuvaks apraksta identisku problēmu kā man (neļauj iešifot pirmajā robā, nespiež sajūgu stājoties) ar pilnīgi identiskām kļūdām kā man. Diemžēl nebija rakstīts kā atrisināja problēmu, bet šis bija kā apstirpinājums, ka mana kārbas ģorgāšanās ir patiešām saistīta ar šīm kļūdām.
Nākamais solis, pieslēdzu launchu (bled kā bmvšņikam labākais pirkums ever) skatos live data. Un toch, brīdī kad brauc uz priekšu, priekšējie wheel speed sensori rāda, ka brauc atpakaļgaitā un otrādi – kad brauc zadņikā, rāda, ka brauc uz priekšu.


Sākumā man nebija skaidrs kā sensors saprot rotācijas virzienu, jo likās, ka tas ir prosta impulsa devējs. Apspriedos ar vienu elektriķi, šis saka, ka varētu būt beigts kkāds stūres leņka vai yaw rate sensors un deļ tā rēķina nepareizi. Paskatījos live datus tur viss čotka.
Tas izdomāju TISā palasīt par tiem sensoriem un karoche izrādās tur ir divi loopi, attiecīgi info par rotācijas virzienu nāk no pašiem sensoriem.
Tad sapratu okei, laikam paši sensori jocīgā kārtā izbeigušies un for some reason dsc bloks iespējams kaut kā sinhronizē/izlabo inputus, jo nu [censored] kā var būt ka abi sensori strādā nepariezi identiskā veidā, identiskos momentos.

Nolēmu, ka sūtīšu jaunus sensorus, bet tad aizdomājos diez no kā viņus vajag – no e90 vai no f80, jo bremzes un stupicas priekšā ir no f80. Apskatijos, sensori pēc koda atšķiras un UN UN BLED novietojums atšķiras!!11one


Fiksi norāvu riteni emkai un skatos yesss, štekeris e90, nekādi vadi nav taisiti un sensors stāv ieskrūvēts taisni.


Un ja tā padomā, loģiski – ja sensors stāv 90 grādu leņķī, reizēm viens loops var paķert pirmais, citreiz otrs. Kas arī izskaidro kāpēc reizēm kārba strādā korekti, bet citreiz pisinās.
Uzriez abiem sensoriem nogriezu austiņas, pagriezu pa 90 grādiem, kaut kā piedirsu “pagaidu variantā” lai turas un FAK YESS viss ideāli. xD šobrīd esmu nobraucis kādus 100km un pilnīgi ne reizi nav notikusi tā raustīšanās un vienmēr esmu varējis ieshiftot pirmajā

Te arī paris secinājumi.
Pirmkārt, es nekad dzīvē vairs nepirkšu tūnētu auto (sevišķi Latvijā). Viss, ko iepriekšejie mehi ir mēģinājuši tūnēt, ir pilnīgs un galīgs DDM. Uzliek bremzes, kārba sāk raustīties. Apšuj šifteri ar sarkanu dermantīnu, izravē elektroniskās kiškas apgaismojumam un met kļūdu. Liek karbona kitu, piedirš ar samareziem un logu līmi. Remontē motoru, atstāj salveti. Utt
Otrkārt, man gandrīz pārlasīja kārbu dēļ problēmas, ko atrisināju 10 minūtes ar aptuveni 2 centu izmaksām (tik cik divas šaibiņas maksā).

Treškārt, nu KĀA var uztjūnēt kautkādas bremzes un ignorēt to, ka auto sāk hujova braukt un raustīties pie krustojuma un neiedomāties, ka mosh procēsā kaut ko sapisa xD
Kaut kā tā. Tagad kad remonta ciešanas ir aizmirsušās un auto vairs neraustās, man viņs riebjas 80% mazāk kā pagājšgad un sāk pat rasties domas, ka mosh nemazām netirgot.


Sodit slidgultnus uz spiediena