
Jo nu MINI ir tāds stila auto, kura pielietojums ir stipri apšaubāms. Tāpēc man jau sen ļoti patīk MINI. Nu tie ar BMW 2.0 dzinējiem nevis Peugeot.
Kad sievai skatījāmies jaunu ikdienas auto, sākām ar MINI Countryman, bet tā kā labu eksemplāru nebija un izleca diezgan foršais BMW X1, tad atkal vismaz daļēji netiku pie MINI

Un tagad pienāca laiks manu ikdienas E90 bīteri mainīt, atkal sāku skatīties MINI virzienā, bet šoreiz jau skatījos uz 3 durvīgo Cooper S. Tā kā tagad pēc auto izmēra varu "atļauties" MINI (2 jau lieli puikas, kas pamatā dzīvo ar māti un meitas auto krēsliņš der jebkur), tad sapratu - ja es tagad nenopirkšu MINI, tad es to nenopirkšu nekad.
Tiem, kas mucā: F paaudzes (F54 Clubman, F55 5 durvis un F56 3 durvis) MINI Cooper S, 2.0 turbo benzīns (BMW B48 dzinējs) ar 192 Zs un 280 Nm. 8 pakāpju automāts, priekšpiedziņa.
Biju sev nodefinējis prasības, ka gribu automātu, ādas salonu, H&K mūziku un "lielo" ekrānu. Ideāli ar gaišo salonu (1 no 500 tāds ir


Līdz vienu novembra vakaru atvēru SS un tur ir ŠIS. Viss tieši kā nevēlos - melns ar melnu salonu, 2 durvis pa daudz. Nu izcili




Clubman iepriekš neskatīju kā variantu, bet tas auto pēc loģikas pat diezgan saprotams un man piemērotāks. Un konkrētajam komplektācija dikti mīlīga - LED gaismas + LED miglas, Harman&Kardon mūzika, 2 materiālu ādas salons ar apsildi, panorāmas lūka, key let's go. Ir pat automātiskā parkošanās


Nāca komplektā ar R18 vasarai un R17 ziemai (bildēs), bet nu nepatīk man nevieni







Plāni:
1. Chiptuning
2. Esošā NBT Evo 4. paaudzes softa upgreids uz 5. paaudzi, lai iegūtu Apple Carplay
3. Hroma riņķu ap lampām novākšana
4. Sarkans jumts un spoguļi (savādāk tas auto izskatās garlaicīgs) - nepatiks, novākšu

5. Varbūt melns radiatora riņķis un JCW radiatora režģis
6. Vasarai JCW diski
7. REMUS vai Supersprint izplūde
8. EVENTURI karbona ieplūde