patinot atpakaļ filmu, pēc pēdējā apdeita uzliftēju atpakaļ ar jaunām visām 4 atsperēm, pie reizes, protams, atklājās, ka viens amortizatora atbalsts taisās pamest čatu (par viņu bij aizdomas, bet kamēr haubei nav bukte no motortelpas puses, tikmēr nepievērsu uzmanību), to arī samainīju. ziema sāka beigties, uzmetu flančus uz tiem pašiem 15niekiem, pēc tam bračka pa metāla cenu atdeva r16 lietos, sazīmēju diezgan nobrauktas ziemenes un uzliku virsu. šoreiz 15>16 īsti nejuta uz degvielas patēriņu un gaitas īpašībām

tā kā v70 ir āķis un "iet uz gaisa" tad ar user turn100 lietderīgi izmantojām viņu vairāku jaunu finansiālo kļūdu nogādāšanai no punkta a līdz b un vēl visādos citādos darbos, kur žēl normālākas mašīnas piedirst ar kūdru, skaidām un visādām citām lietām

vedot pirmo kļūdu uz jauno mājvietu un klausoties vecu somu kaseti
https://youtube.com/shorts/l9xiVH0Re-A » Skatīties Youtube
kaut kad īsi pirms skates apmīzās reika - es jau jūtu, ka tur kkas nebūs labi jau neilgi pēc šitās lamatas iegādes, bet kā ir tā ir. sazīmēja citu, braucu ciemos uz Tukumu mainīt nost. saskrūvēja tur visu jaunu, bet lētāko, jo tak jātirgo nost tā miskaste.
visam paralēli ik pa brīdim kāds piedāvāja kādu citu auto (gandrīz nopirku 2016gada oktāviju) un vēl citi vājuma brīži gandrīz mani nolauza, bet nu kkā vēl turpināju braukt cik nu vajadzēja ar šito pašu, bet ar domu - izies skati, tad paļubomu kāds viņu paķers pirmajā dienā, kad ielikšu tirdziņā

tā gan viss nenotika
sākot ar skati, kur pamatpārbaudē aizdomīgi maz 2niekus sameta lapā (nenostiprinātas degvielas caurules un stāvbremze vienā pusē nedarbojas), pirmajā acu uzmetienā - ideāli, dabūs skati neieguldot nevienu centu, nākamajā dienā visu piečubināju, aizbraucu uz skati un tur inspektors uzskatīja, ka rocenei jāatlaižas pussekundi ātrāk un degvielas caurules nepareizi nostiprinātas un esot jāliek 3


lai nu kā, pēc dažām dienām sākās atvaļinājums un sāku aktīvi meklēt kaut ko - gribējās v8 dīzeli. apskatījos e38 v8, kas bildēs izskatījās tīri ok, aizbrauc uz placi - piešķilt nevar - aķis sauss, un par citām lietām pat neiedziļināšos.

tajā placī acīs iekrita otrās paaudzes ml (w164). nu ok, pačekos tirgu. tad tirgojās viens bildēs smuks balts uz r22, v8 dīzelis, pukana ventilēšana, pneima - viss kā vaig. aizbrauc apskatīties - stūres pastiprinātājam nepatīk 295tās sekcijas riepas priekšā un tas jau vien nosita visu lielo vēlmi pēc tā auto. pat ar v8 dīzeli pabraucot, sapratu, ka man toč vēl neprasās kkāds parketnieks, pārāk gauss no vietas un riepu izmērs iespers pa dirsu, kad vajadzēs pirkt viņas.
sāku skatīties kkādas e-klases, jo traki gribējās pamēģināt mercedesu. no pēdējo gadu w211 nekas īsti acīs nekrita, w212 īsti piedāvājuma nebija manā budžetā, un vienīgais interesantais tad mētājās pa servisiem un nedēļas laikā perekups tā arī nespēja viņu uztaisīt (viņš vēl joprojām tirgojas (kopš jūlija beigām)) tā nu nācās atkal vērt vaļā volvo sadaļu


![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)




tātad Volvo S80 ar haldex. kkādu laiku jau LV, bet dzimis un braucis pa Zviedriju. Svaigi nopizģīti bixenoni (vēlāk atklāju, ka iebakstīti angļu lukturi


parelēli saprasts, ka itkā nav tik sūdīgs auto, ja neskaita, ka pie rezerves riteņa atradu starta gāzi

bet, protams, tas netraucē atkal izmantot āķi un palīdzēt pārvietot pieļautās finansiālās kļūdas. diemžēl vēl tests pa dubļiem un piekabinātu treileri nav veikts, lai arī kā gribējās



nu jā, un visa šī posta iniciators bija - pēc vairāk nekā mēneša tirgošanas, 27.08 pārdevu v70, tā kā par vienu nelaimi mazāk autoparkā
nu tad pagaidām ata
p.s. par laimi, gandrīz visas aprakstītās finansiālās kļūdas nav manas
