Capella Metallic e34
Re: Capella Metallic e34
Vecīt nu nečakarējies ar to čuguna kolektoru, tur kur tu piemetinajies lūzīs vienmēr nost.
https://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/p ... anguage=en
Aiztaupi sev laiku un nervus , uzsit PM psihajam , lai sagādā tev daudz maz normālu santehniku. Vienmēr varēsi pārdot.
Un sāc domāt par citu vadību tam motoram, jo šim ar trigerwheelu nevar normāli saregulēt aizdedzi, vai nu liec no M50 vai aftermarket.
https://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/p ... anguage=en
Aiztaupi sev laiku un nervus , uzsit PM psihajam , lai sagādā tev daudz maz normālu santehniku. Vienmēr varēsi pārdot.
Un sāc domāt par citu vadību tam motoram, jo šim ar trigerwheelu nevar normāli saregulēt aizdedzi, vai nu liec no M50 vai aftermarket.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Capella Metallic e34
m30 nevar kā m20 šādus vnk uzmetināt?
tur tie flanči laikam tik m30 stulbāki, bet izmantojot tos pašus m30 oem kkā pielāgot

tur tie flanči laikam tik m30 stulbāki, bet izmantojot tos pašus m30 oem kkā pielāgot


Re: Capella Metallic e34
Hey, hey. Mazs updeits.
Sākumā biju jau kādu laiku atpakaļ nopircis 3" ieplūdes trubas, bet pēc piemērīšanas sapratu ka nekādā veidā bez būra graizīšanas es viņas tur nedabūšu ielikt. Tās pārdevu, un pārgāju uz 2.5". Šis tas bija jāpiegriež, kaut kas arī nedaudz jāpieloka, bet beigās sanāca tīri okej:




Par cik tas interkūleis ir palielāka izmēra, tad nācās viņu likt diezgan lielā leņķī, lai bez graizīšanas varētu uzlikt atpakaļ priekšējo bamperi. Negribu ka spīd kūleris kaut kur redzams ārā un bojā skatu:

Bamperis piemērīts, viss (knapi) saiet:

Pabeidzu arī izplūdes kolektoru:



Downpaips arī lēnām stutējās kopā:


Veistgeits arī iemontēts. Veistgeitam pagaidām iekšā stāv 7PSI atspere, un es domāju ka ar to arī pagaidām būs gana daudz. Kad tikšu līdz ARP galvas skrūvēm un MLS, tad arī griezīšu augstāk.

Pie reizes arī nomainīju visas vītnes izplūdes kolektoram, par cik tagad jātur būs viss turbīnas svars:

Neliela aizķeršanās sanāca ar eļļas padeves adapteri turbīnai. Latvijā nenopērkams adapteris, par cik vītne ir imperial izmēros. Konkrēti -4AN uz 7/16-24 adapteris. Nekur neatradu, beigās braucu pie virpotāja lai izvirpo:

Tik tālu esmu. Tagad gaidu eļļas padeves trubu, jo vecā ir par augstu. Taisot ciet haubi trubiņa nolokās un eļļas padeve līdz ar to arī pazūd. Vobšem vajag trubiņu ar iebūvētu 90 grādu leņķi turbīnas galā. Man ir šobrīd taisnais gals. Tālāk, vajag hamutus visām interkūlera trubām, kā arī pie kartera jāpiemetina noteka turbīnas eļļai. Tur vajadzēs meklēt kādu kurš prot metināt alumīniju.
Sākumā biju jau kādu laiku atpakaļ nopircis 3" ieplūdes trubas, bet pēc piemērīšanas sapratu ka nekādā veidā bez būra graizīšanas es viņas tur nedabūšu ielikt. Tās pārdevu, un pārgāju uz 2.5". Šis tas bija jāpiegriež, kaut kas arī nedaudz jāpieloka, bet beigās sanāca tīri okej:




Par cik tas interkūleis ir palielāka izmēra, tad nācās viņu likt diezgan lielā leņķī, lai bez graizīšanas varētu uzlikt atpakaļ priekšējo bamperi. Negribu ka spīd kūleris kaut kur redzams ārā un bojā skatu:

Bamperis piemērīts, viss (knapi) saiet:

Pabeidzu arī izplūdes kolektoru:



Downpaips arī lēnām stutējās kopā:


Veistgeits arī iemontēts. Veistgeitam pagaidām iekšā stāv 7PSI atspere, un es domāju ka ar to arī pagaidām būs gana daudz. Kad tikšu līdz ARP galvas skrūvēm un MLS, tad arī griezīšu augstāk.

Pie reizes arī nomainīju visas vītnes izplūdes kolektoram, par cik tagad jātur būs viss turbīnas svars:

Neliela aizķeršanās sanāca ar eļļas padeves adapteri turbīnai. Latvijā nenopērkams adapteris, par cik vītne ir imperial izmēros. Konkrēti -4AN uz 7/16-24 adapteris. Nekur neatradu, beigās braucu pie virpotāja lai izvirpo:

Tik tālu esmu. Tagad gaidu eļļas padeves trubu, jo vecā ir par augstu. Taisot ciet haubi trubiņa nolokās un eļļas padeve līdz ar to arī pazūd. Vobšem vajag trubiņu ar iebūvētu 90 grādu leņķi turbīnas galā. Man ir šobrīd taisnais gals. Tālāk, vajag hamutus visām interkūlera trubām, kā arī pie kartera jāpiemetina noteka turbīnas eļļai. Tur vajadzēs meklēt kādu kurš prot metināt alumīniju.
Re: Capella Metallic e34
Te nāk gaismā mana nezināšana. Neesmu speciālists metāla apstrādē, tāpēc darīju tā kā likās lētāk un kaut cik pieņemami. To cik labi tas kolektors turēsies es negalvoju.-AF- wrote: ↑02 Sep 2021, 08:51 Vecīt nu nečakarējies ar to čuguna kolektoru, tur kur tu piemetinajies lūzīs vienmēr nost.
https://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/p ... anguage=en
Aiztaupi sev laiku un nervus , uzsit PM psihajam , lai sagādā tev daudz maz normālu santehniku. Vienmēr varēsi pārdot.
Un sāc domāt par citu vadību tam motoram, jo šim ar trigerwheelu nevar normāli saregulēt aizdedzi, vai nu liec no M50 vai aftermarket.


Par vadību - jau rūc ar Megasquirt 2. Ir arī wideband O2 sensors, wasted spark setups un 42lb inžektori. To pēc tam kādā bildē parādīšu vairāk kad būs aktuālāk.
Noteikti ka piemontēt kaut ko šim līdzīgu varēja. Bet kā jau minēju, budžets iet uz beigām, un kaut kur kaut kas ir jāietaupa. Cik esmu lasījis, tad citos forumos džekiem ir tīri laba pieredze ar tādu variantu kā man. Tad jau redzēs. Varbūt nākamajā vasarā samainīs uz kaut ko solīdāku.
- Martinss
- Posts: 4931
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Capella Metallic e34
Eļļas padeves adapteris - tu toč biji Hydroscandā vai Hansaflexā? Neticu, ka tur nebija.
Wastegate tev ir ar ūdens dzesēšanu? Ja nē, tad konkrētajā vietā/novietojumā (kur nav tieša gaisa plūsma) liela iespēja, ka membrāna izkusīs.
Wastegate tev ir ar ūdens dzesēšanu? Ja nē, tad konkrētajā vietā/novietojumā (kur nav tieša gaisa plūsma) liela iespēja, ka membrāna izkusīs.
Re: Capella Metallic e34
Hydroscandā biju. Viņi man uzreiz pateica ka nebūs un novēlēja veiksmi.


Re: Capella Metallic e34
Ar 0.5 BAR vai 7 PSI cik zinu šitie motori iet ap 300-350 HP. Par griezi nezināšu teikt. Kad viss būs ejošs, aizvedīšu uzlikt uz stenda, eksperimenta pēc.
Motors stoks galīgs. Tik cik sakopta galva un nomainīta galvas blīve.
Re: Capella Metallic e34
Īsts vai neīsts TIAL pilnīgi pie dirsas kur sadeg silikona membrāna ....Capella wrote: ↑03 Sep 2021, 11:35Hydroscandā biju. Viņi man uzreiz pateica ka nebūs un novēlēja veiksmi.Wastegeitam īsti nebija citas vietas kur viņu iestumt. Šitā bija vienīgā brīvā vieta, bet tas varbūt dēļ manas plānošanas. Biju jau iedomājies ka baigi veselīgi weistgeitam nebūs stāvēt tieši blakus turbo karstajai pusei. Piepirku klāt turbo blanketu kā arī karstuma izolācijas teipu lai notītu kolektora un downpaipa trubas. Cerēšu ka ar to pietiks. Nav jau tā ka tas ir īstis TiAL wastegeits.
![]()
P.s ja vajag, man ir pieejamas jaunas 38 un 44 mm membrānas TIAL tipa wg
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Capella Metallic e34
Man pirmā pieredze ar turbo staffu. Es itkā aizdomājos vai tik nebūs weistgeits par tuvu, bet tad nodomāju ka turbīnas ar integrētajiem WG jau arī baigi tuvu viens otram ir, tad jau visam vajadzētu būt ok. Nu karoč redzēsim kā būs. Sadegs - sadegs, nesadegs - būs forši.-AF- wrote: ↑04 Sep 2021, 00:21Īsts vai neīsts TIAL pilnīgi pie dirsas kur sadeg silikona membrāna ....Capella wrote: ↑03 Sep 2021, 11:35Hydroscandā biju. Viņi man uzreiz pateica ka nebūs un novēlēja veiksmi.Wastegeitam īsti nebija citas vietas kur viņu iestumt. Šitā bija vienīgā brīvā vieta, bet tas varbūt dēļ manas plānošanas. Biju jau iedomājies ka baigi veselīgi weistgeitam nebūs stāvēt tieši blakus turbo karstajai pusei. Piepirku klāt turbo blanketu kā arī karstuma izolācijas teipu lai notītu kolektora un downpaipa trubas. Cerēšu ka ar to pietiks. Nav jau tā ka tas ir īstis TiAL wastegeits.
![]()
P.s ja vajag, man ir pieejamas jaunas 38 un 44 mm membrānas TIAL tipa wg


- J.K.jr.bad.
- Posts: 1248
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Capella Metallic e34
Piemetini droseli otrajā pusē. Tā kā to Alpina darīja.


J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: Capella Metallic e34
Updeits!
Sāku ar kaut ko pavisam vienkāršu, pārmaiņas pēc. Samainīti motora balsti:


Tālāk, jānoceļ karteris lai aizvestu piemetināt turbo eļļas izvadu. Seifitī namber van prajoritī:


Vēlamais novietojums aptuveni tāds. Samērīts, satīrīts un nogādāts metinātājam:

Kamēr gaidu, nomainīts ūdens sūknis un termostats. Pa ceļam atklājās pāris mistiski pazudušas skrūves motora ķēdes vākam. Apkārt viss apsulojis ar eļļu. Atradu pareizos izmērus un ieliku visu tā kā tam būtu jābūt:

Pielabots turbo eļļas izvada adapteris, lai sakrīt ar pašas turbīnas skrūvju caurumiem:

Beigās pēc metinātāja ieteikuma, izveidots šāds nipelis, lai no turbīnas eļļai ir vieglāk ieplūst karterī:

Pie reizes atdevu arī vienu no interkūlera trubām, lai izveidotu vītni gaisa temperatūras sensoram:

Kolektors nopūsts ar karstuma izturīgu krāsu, lai vismaz uzreiz nesapūst, un pēc tam arī notīts ar karstuma izolācijas lentu:

Nokrāsots un notīts downpaips:

Iemesti 42lb/hr inžektori:

Šodien pirmās dzīvības pazīmes.
Tika iedarbināts, un uzlaists līdz darba temperatūrai. Pagaidām liela problēma ir atgaisošana, kaut kā negrib rotēt to dzeses šķidrumu. Never vaļā termostatu. Otrs, tik līdz uzkāpa līdz darba temperatūrai, sāka kūpēt aizdedzes spoles kuras bija uzmontētas uz vārstu vāka. Tur kaut kādu citu montāžas metodi jādomā, vai arī jāpārceļ vispār citur.
Rīt uzfilmēšu video, lai redz to kopskatu.
Sāku ar kaut ko pavisam vienkāršu, pārmaiņas pēc. Samainīti motora balsti:


Tālāk, jānoceļ karteris lai aizvestu piemetināt turbo eļļas izvadu. Seifitī namber van prajoritī:


Vēlamais novietojums aptuveni tāds. Samērīts, satīrīts un nogādāts metinātājam:

Kamēr gaidu, nomainīts ūdens sūknis un termostats. Pa ceļam atklājās pāris mistiski pazudušas skrūves motora ķēdes vākam. Apkārt viss apsulojis ar eļļu. Atradu pareizos izmērus un ieliku visu tā kā tam būtu jābūt:

Pielabots turbo eļļas izvada adapteris, lai sakrīt ar pašas turbīnas skrūvju caurumiem:

Beigās pēc metinātāja ieteikuma, izveidots šāds nipelis, lai no turbīnas eļļai ir vieglāk ieplūst karterī:

Pie reizes atdevu arī vienu no interkūlera trubām, lai izveidotu vītni gaisa temperatūras sensoram:

Kolektors nopūsts ar karstuma izturīgu krāsu, lai vismaz uzreiz nesapūst, un pēc tam arī notīts ar karstuma izolācijas lentu:

Nokrāsots un notīts downpaips:

Iemesti 42lb/hr inžektori:

Šodien pirmās dzīvības pazīmes.

Rīt uzfilmēšu video, lai redz to kopskatu.
Last edited by Capella on 08 Sep 2021, 13:00, edited 1 time in total.
- Martinss
- Posts: 4931
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Capella Metallic e34
Ar termolenti uzmanīgi, skaties, lai nekādi tehniskie šķidrumi netiek virsū (arī dzeses šķidrums), jo lente ļoti labi visu uzsūc un tikko tur kāds neliels daudzums tiks virsū, aizdegšanās būs garantēta. Tas pats attiecas arī uz turbo somu.
Re: Capella Metallic e34
Ir, ir. Pa taisno no ķīnijas. Kad pāriešu uz full sequential, tad iegādāšos kaut ko normālu. Pagaidām rūc labi!
Te neliels overviews. Nezinu kāpēc tik shaky sanāca. » Skatīties Youtube
Re: Capella Metallic e34
Nu 90% gadījumos nepaspēj pāriet iekams neizkausē virzuli.
Lētās sprauslas teju visās strādā nevienmērīgi, smidzinātājs apjoms nereti pārsniedz 7% atšķirību starp visām. Sprauslas noteikti nav tas uz kā ietaupīt.
Lētās sprauslas teju visās strādā nevienmērīgi, smidzinātājs apjoms nereti pārsniedz 7% atšķirību starp visām. Sprauslas noteikti nav tas uz kā ietaupīt.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- petka17
- Posts: 7087
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Capella Metallic e34
Spolēm ganjau nenāktu par sliktu atrasties mazāk karstā vietā...
Bet tā - malac! Gaidām pirmo izdedzi
Bet tā - malac! Gaidām pirmo izdedzi
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: Capella Metallic e34
Yes, tikai pagaidām esmu uz pauzes, jo tajā motortelpā pašvaki ar brīvo vietu. Urbt kaut kādus caurumus būrī arī nepatīkami. Ir šitiem turbo M30 redzēti ar LS spolēm pa taisno uz vārstu vāka, tāpēc nesaprotu kāpēc manējā izkusa. Kā aŗī M50 tak arī spoles ir uz vārstu vāka? Karoč nezinu, bet kaut kas jāštuko.
Palēnām lieku atpakaļ visu kas izjaukts. Aizmugurējais tilts sastutēts, durvis ieliktas, dažādi salona gabali arī atlikti atpakaļ. Tagad cīnos ar kaut kādu sū ka panelī pazūd apgriezieni tik līdz ieslēdzās motora ventilators
