Auto tika iegādāts, jo laika trukuma dēļ nebija iespeja pieķerties savam sedanam. Gribēju nopirkt, kautko kur mazāk būtu japotē iekšā labumi, bet varētu paķimireties ar sīkumiņiem. Sedans tika pārdots, pusizjaukts.
Pēc rūpnicas komplektācijas diezgan bagāta ar patīkamām lietiņām.
-M44b19
-Techno violet.
-M paka.
-Melnie griesti.
-Recaro.
-CD 43.
-klimatkontrole.
Tas no tādām patīkamākajam lietiņām..
Protams ir vēl visādi forši sīkumiņi.
Laika gaitā auto bija ticis pie Bilstein dzeltenajiem amartizātoriem, izturīgas aluminija aizsarg pannas, LSD 4.10, tas uz doto brīdi ir noņemts, un uzlikts open 3.45.Tas tika darīts divu iemeslu dēļ- 1.Vajadzēja reduktoru minirallja auto. 2. Gribu iedot reduktoru parlasīt un uzstadīt garāku 3.45 attiecibu.
Ir uzstādīta sporta OMP stūre un PNC(iespejams kļūdos) shortshifts, kuram gan ir parsteidzoši laba kvalitāte. Šīs divas lietas, gan dosies prom no auto, jo velos to vairāk kā OEM look.
Priecē, ka auto vēl liekas diezgan stingrs. Protams virsbuvei ir daudz defektiņi un tā ne tuvu nestāv klāt ex sedana virsbuves stāvoklim. Bet tā ir kupeja...
Auto diemžēl nav saglabjušies M moldingi
Pagaidām gribas tikt galā vairāk ar tehnisko stāvokli.
Plāni uz auto ir vienkārši to uzturēt un padarīt to nedauz unikālāku ar sīkumiņiem. Motors paliks šis. Vairāk gribētos uztaisīt ^mazo mku^, tb vizuālo izskatu kas līdzinātos m3. Stock kurā izskatās labi, un bez jelībām, kuras sastrādāju ar sedanu..
Auto dabuju ar r16 diskiem, kuri pec OEM komplektācijas jau šim auto bija virsū izripojot no rūpnīcas
Esmu pagaidām uzstādijis BMW Motorsport style 24 diskus.
Un pavisam nedaudz piesēdinājis.
Esmu uzlicis koiloverus, jo nevēlejos bojāt bilsteinus ar sedinātajām atsperēm.
Sedinājums tagad ir tāds, kāds arī paliks.. Aizmuguri varbūt nedaudz zemāk nolaidīšu.
Tā vel ir samainīti tehnsikās puses mezgli, bremžu aizsargbleķi un citi izbeigušies sīkumiņi.
Auto dabūts šāds :