Tehniska rakstura diskusijas II
Moderator: gacciZm
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Tā, un ar ko atšķiras šis detaļas?
11 61 7 502 275
11 61 7 544 805
Vecāka/jaunāka revīzija?
11 61 7 502 275
11 61 7 544 805
Vecāka/jaunāka revīzija?

- Rii
- Posts: 7681
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
numuru maiņa - 805 aizstāj 275, abi kodi savstarpēji aizvietojami
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Mani interesē vai kāds ar E90/E91/E92 var komentēt par klimata kontroli un vai tā strādā normāli.
Aukstam auto, viņš pūš uz maiņām pa katru vietu(kājas, centrs, logi), un pēc kāda laika viss nomierinās. Pieņemu, ka tā varētu būt normāla parādība, bet īstā problēma ir tajā, ka klimata kontrole vispār neklausa, kad maina pūšanas vietu. Kaut kā dažreiz viņš pamaina, bet parasti - nē, pūš, kur izvēlas. Tas ir gan mēģinot ar auto(kas vnk kontrole auto fan-speed), gan pilnībā manuālā veidā.
Kā arī, tagad, kad paliek vēsāks, viņš uzsilda auto un pēctam pūš aukstu gaisu, nevis vnk mēreni siltu?
Aukstam auto, viņš pūš uz maiņām pa katru vietu(kājas, centrs, logi), un pēc kāda laika viss nomierinās. Pieņemu, ka tā varētu būt normāla parādība, bet īstā problēma ir tajā, ka klimata kontrole vispār neklausa, kad maina pūšanas vietu. Kaut kā dažreiz viņš pamaina, bet parasti - nē, pūš, kur izvēlas. Tas ir gan mēģinot ar auto(kas vnk kontrole auto fan-speed), gan pilnībā manuālā veidā.
Kā arī, tagad, kad paliek vēsāks, viņš uzsilda auto un pēctam pūš aukstu gaisu, nevis vnk mēreni siltu?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
nav aprakstiito novirzhu, ziemaa peec kalna parasti par maz dod uz kaajaam ar auto, tad uzlieku manuaali kadu gabalu, bet parastai brouksanai standarta recepte - 20 bez ac, 21 ar ac ir go
- VuskansDavis
- Posts: 2460
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
man aukstam viņš tik dīvaini netrako, kā esi uzrakstījis, bet ziemā "auto" nav izmantojams, lai arī cik grādus uzliktu. visu laiku liekas, ka viņš domā, ka salons vēl ir auksts (līdz ar to, taisa tornado salonā), lai arī skatoties caur diagnostiku, visi temp devēji strādā itkā akurāti un grādi visur ir vairāk nekā panelī uzgriests. vasarā viss ok

- *Sicram
- Posts: 28464
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Neesmu piefiksējis, ka mans klimatiņš trakotu. Es visu cauru gadu braucu ar +21 un AC, un auto.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- omulis
- Moderators
- Posts: 5811
- Joined: 11 Jun 2004, 11:17
- Location: Ādaži, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
No kā der e91 sēdinātam auto atsaites? Kads ir izpētijis?
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
- Foxijs
- Posts: 6821
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Vai te ir kāds Lupo 3L speciālists? 
Sākās problēmas ar to stulbo kārbu. tagad kad ir auksts laiks neslēdzas ātrumos kad nostāvējis nakti. 10 minūtes pasilst un aiziet un strādā takā nekas nebūtu bijis. hidraulisko šķidrumu pārbaudiju, tas ok, ceru ka pareizi.

Sākās problēmas ar to stulbo kārbu. tagad kad ir auksts laiks neslēdzas ātrumos kad nostāvējis nakti. 10 minūtes pasilst un aiziet un strādā takā nekas nebūtu bijis. hidraulisko šķidrumu pārbaudiju, tas ok, ceru ka pareizi.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Tagad ziemā ir vsp čau. Viņš neklausa vsp par to, kur vēlos, lai pūš. Viņš auksts ciklā iet cauri visām pūšanas vietām, līdz ar to, zinu, ka tur viss strādā. Bet uz loga spied vai nespied viņš nepūš. Šad tad izdomā nedaudz uzpūst. Bet man atkal ar siltumu un fan speed viss ok.VuskansDavis wrote: ↑31 Aug 2020, 08:10 man aukstam viņš tik dīvaini netrako, kā esi uzrakstījis, bet ziemā "auto" nav izmantojams, lai arī cik grādus uzliktu. visu laiku liekas, ka viņš domā, ka salons vēl ir auksts (līdz ar to, taisa tornado salonā), lai arī skatoties caur diagnostiku, visi temp devēji strādā itkā akurāti un grādi visur ir vairāk nekā panelī uzgriests. vasarā viss ok
Kā arī, man nestrādā dibena sildītāji. Pat lampiņa neiedegās. Tas viss liek aizdomāties par pašu hvac paneli. Mle.
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Kāda būtu pareizākā stratēģija škilt klāt 11 gadus stāvējušu dzinēju? Izņemt sveces un ar roku pagriezt dzinēju ? Saliet cilindros kādu ķīmiju? Baigi negribās bāku/filtrus/indzektorus jaukt un benzīnu mainīt.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8676
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Kā varētu pasargāt salonu no pelēšanas, mašīnai ilgāk stāvot? Tur kur mašīna stāv, virsū nelīst taču temperatūra un gaisa mitrums ir kā ārā.
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Skorpis pļavā nostāvēja 3 gadi, 0 pelējuma, golfs 4. uz bruģa 3 mēnešus- salons bija viegli iepelējis. 


Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Parastais mitruma savācējs strādājot.arniks8 wrote:Kā varētu pasargāt salonu no pelēšanas, mašīnai ilgāk stāvot? Tur kur mašīna stāv, virsū nelīst taču temperatūra un gaisa mitrums ir kā ārā.
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.

///M57 uz programmas nenormāli![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

TDR. LV
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.

///M57 uz programmas nenormāli
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

TDR. LV
Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Jautājums sekojošs. Ka redzams tā ka leds izdedzis kreisajam lukturim gabaritam, deg blavi. Varētu but kad vins ir nobeidzies vai arī vaina kaut kur citur meklējama?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- TomSkarsts
- Spam addicted
- Posts: 390
- Joined: 16 Mar 2017, 18:51
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
sen pierādīts, ka no tā ir jēga un ka M52 oriģinālais kolektors ir ārā metams. Problēma, ka 90% cilvēku, kas liek M50 kolektoru, to izdara ar līkām rokām, ka 10 vietās piesūc gaisu + atstāj 3bar M50 degvielas spiediena regulatoru (kgan m50 railā ielien 3.5bar no m52 kas nemaksā neko), atstāj M50NV temp sensoru utt. Un tad sākas teksti "NAU VERC".
M50 kolektori arī pa gadiem atšķiras (IAT sensora vieta mainās). Atkarībā no situācijas, citreiz ir vērts izmantot M50TU sensoru (vītne der M50 kolektorā un M52 ECU saprot), citi atkal pārtaisa uz gofru.
Mazliet vairāk varbūt jāinvestē ja gribas saglabāt kartera ventilāciju, bet tas ir sīkums
Being second is being the first of the losers. /Senna/