Sestdien gadījās spontāns pirkums. Opel Ascona C CC, jeb kā vācieši savulaik bija izdomājuši, pilnā nosaukumā Combi-Coupe. Ikdienišķajā sludinājumu portālu apgaitā šī Ascona iekrita acīs, tā ka daudz nedomājot nolēmu, ka jābrauc pakaļ. Uz vietas apskatot auto atklājās pārsteigumi, kurus no 34 gadus veca Opeļa nebūtu gaidījis. Rūsas praktiski nav, ir viens nenozīmīgs pleķītis grīdas apakšā, viens slieksnis lāpīts bijis un kautkas darīts ar pakaļējām arkām, kuras ir stingras, bet kante bijusi pārkrāsota un tā krāsa sasprēgājusi baigi. Un zem labās aizmugurējās lampas kautkas agrīnā stadijā. Citādi čotka. Ja neskaita, ka priekšējā stiklā plaisa un izpūtējā caurums


Auto praktiski nav bijis kustināts apmēram 5 gadus, tā ka braucot mājās priecājos par katru ar Asconu savā gaitā nobraukto kilometru, kas nav jāvelk striķī


Stūre stāv šķībi, bet brauc taisni, bremzes strādā, viss skaisti

Pie slavenā Paņevežas Circle K piestājam otro reizi atpūtināt Asconu, kad jābrauc tālāk.. nelec. Pagriez atslēgu, lampiņas panelī iedegas, bet no startera pilnīgs klusums. Here we go


Braucam iekšā Bauskā un izpiežot sajūgu noslāpst. "nice", bet nu iemetot robā pielec, tā ka braukt var. Iecavā jau ir skaidrs, ka tukšgaitas nav vispār. tik ļoti, ka noslāpst momentā kā nospied sajūgu. Skils noturēt apgriezienus ar gāzes pedāli, vienlaicīgi bremzējot intensīvā satiksmē man diemžēl ar gadiem ir zudis, tāpēc pirms Rīgas sākam plānot kā labāk izbraukt līdz mājām iespējami izvairoties no satiksmes, lai citus neizbesītu. Atklājās, ka starteris biežāk strādā, nekā nestrādā, tā ka ja nu noslāpst tomēr, tad visticamāk varēs piešķilt. Jaunmārupes viaduktā protams nonožonglēju ar pedāļiem, noslāpu un starteris arī klusē




Tālāk atliek saprast kur palika tukšgaita un starteri saremontēt. Pēc tam stikls, izpūtējs un tad laikam jau būs VS statuss