A kada vaina tam bbs rc replikam? Vinas, atskiriba no Dare RS izskatas pilnigi identiski oem diksiem. Un nemot vera to ka liki un max nopisti st5 maksaa maksimali neadekvatu kosmosu, imho pilnigi nekada vaina.
Bet jaa, man ar tie centrini liekas ka nepiestav. Parastie BMW logo butu perfekti.
A kada vaina tam bbs rc replikam? Vinas, atskiriba no Dare RS izskatas pilnigi identiski oem diksiem. Un nemot vera to ka liki un max nopisti st5 maksaa maksimali neadekvatu kosmosu, imho pilnigi nekada vaina.
Bet jaa, man ar tie centrini liekas ka nepiestav. Parastie BMW logo butu perfekti.
Vaina nav nekāda ja nu atskaita to, ka centrs neatdalās no aploces. Daudzi sākumā brēca, jo pirmās asocieācijas bija saistībā ar Japan Racing Jr9, bet tā tīri vizuāli praktiski identiski oriģinālajiem RC 035/038. Kvalitātes ziņā es domāju, ka tur būs tas pats, kas visiem lietajiem diskiem - ja liksi strečotas mizas bez pastiprinošiem bortiem un pisīsi iekšā katrā bedrē kuru redzi tad ātri vien būs līki viņi. Man pašam piedur tas track car izskats, mainīt tagad vairs neko negribētu. BMW centriņi gan visticamāk, ka nākotnē būs tomēr.
Nak tuvāk TA un jāsāk mazliet iespringt, bet sākumam mazliet vizuālais salonā un audio komforts.
Dabūta ādas ručka rokasbremzei.
Sazīmētas divas HiFi tumbiņas aizmugurei, Hertzi izņemti ārā, ies tālāk savu ceļu.
Un šo nākamo segmentu nezinu kā nosaukt - tik daudz detaļas salasītas, lai normāli sataisītu izplūdi. Iepriekš rakstīju, ka vecā izplūde plēsa gumijas līdz brīdim kamēr daplēsa stiprinājumus no virsbūves.
Hazard wrote: ↑22 May 2020, 00:44
Komentāri iespārda
Iespārda tava rīcība izdzēšot visus savu komentārus abās savās tēmās. Bērnudārza cienīgs gājiens
Tas viss ir kaut kur citur. Kamēr citiem uztrauc kaut kādi izgājieni prātā, citiem viss darās un gatavs sezonai. Chill. Es pat neredzu jēgu pat skaidrot ar ko E34 īpašnieki saskarās apgreidojot auto muziku. Kāpēc rezultata izvelas svapot visus vadus no donora ar OEM Hi-Fi tumbām, OEM pastiprinātāju pa 100-150(Tirgus cena, bet kāds atrod tādu komplektu pa 50-70) eiro. Ja nav bijis jēdzīgs E34 nav jēgas tērēt laiku tādiem skaidrot.
petka17 wrote: ↑21 May 2020, 19:48
Es domāju, ka jautājuma būtība ir vai nav efektīvāk ielikt kko aftermarket kā ņemties ar 30 gadus vecām OEM tumbām
Iepriekš stāvēja, bet tā sistēma labāk strādā tomēr ar OEM tumbām.
Kas tai sistēmā tik īpašs, ka ar vecām oem ir labāk, kā ar jaunu aftermārketu?
Tad vajadzētu iesēdināt tevi iekš auto un tad sapratīsi. Man piemēram priekšā pie kājām stāv pilnīgi JAUNAS OEM tumbas, kas nākušas no vēlākiem gadiem. Griez cik gribi un tur normāli jaudu un samērā labi priekš sava izmēra izdod basu. Maksāja arī tik cik vidējā gala aftermarkets. Iepriekš stāvošais Hertz bija labs līdz brīdim kad tika ielikts HiFi swaps. Jā, aizmugurējās ir lietotas un te varētu teikt “tās tak 20 gadus vecas tumbas, tulīt izbirs” bet nu čarkstēt vēl nečarkst un ja sāks tad arī iespējams ies iekšā jaunas OEM tumbas. Kā jau teicu, ka nesalīdzināsi ar to, kas iet iekš jaunākiem BMW, bet nu cik cilvēki ir iesēdināti iekš auto saka, ka skan ļoti labi viss. Būtu pieejams kaut kāds Bavsound upgrade komplekts tad gan varētu apdomāt.
Nuuuu, pag. Okei, tev ir jaunas viņas, bet cik daudzi liek jaunas oem tumbas? Lielākā daļa nopērk izgrabējušu komplektu pa 50eur un pirksti gaisā, jo ir ķeksis aprīkojuma listē.
VuskansDavis wrote: ↑22 May 2020, 07:50
Nuuuu, pag. Okei, tev ir jaunas viņas, bet cik daudzi liek jaunas oem tumbas? Lielākā daļa nopērk izgrabējušu komplektu pa 50eur un pirksti gaisā, jo ir ķeksis aprīkojuma listē.
Tur tas prikols
Tiešām te par kvalitāti var tikai komentēt tie, kas ir reāli uz savas ādas izjutuši. Neiešu aizstāvēt līdz pēdējam savu izvēli, bet nu es personīgi jutu atšķirību kad bija aftermarket Hertz DCX 130.3 un tagad kad OEM ir. Došu tomēr priekšroku OEM.
VuskansDavis wrote: ↑22 May 2020, 07:50
Nuuuu, pag. Okei, tev ir jaunas viņas, bet cik daudzi liek jaunas oem tumbas? Lielākā daļa nopērk izgrabējušu komplektu pa 50eur un pirksti gaisā, jo ir ķeksis aprīkojuma listē.
Tur tas prikols
Tiešām te par kvalitāti var tikai komentēt tie, kas ir reāli uz savas ādas izjutuši. Neiešu aizstāvēt līdz pēdējam savu izvēli, bet nu es personīgi jutu atšķirību kad bija aftermarket Hertz DCX 130.3 un tagad kad OEM ir. Došu tomēr priekšroku OEM.
varēja ielikt vēl sliktākas, lētākas aftermarket tumbas un teikt ka skan sliktāk, nu vai datora tumbiņas maximā pa 10eur nopirkt un arī pateikt ka oem labāk skan
VuskansDavis wrote: ↑22 May 2020, 07:50
Nuuuu, pag. Okei, tev ir jaunas viņas, bet cik daudzi liek jaunas oem tumbas? Lielākā daļa nopērk izgrabējušu komplektu pa 50eur un pirksti gaisā, jo ir ķeksis aprīkojuma listē.
Tur tas prikols
Tiešām te par kvalitāti var tikai komentēt tie, kas ir reāli uz savas ādas izjutuši. Neiešu aizstāvēt līdz pēdējam savu izvēli, bet nu es personīgi jutu atšķirību kad bija aftermarket Hertz DCX 130.3 un tagad kad OEM ir. Došu tomēr priekšroku OEM.
varēja ielikt vēl sliktākas, lētākas aftermarket tumbas un teikt ka skan sliktāk, nu vai datora tumbiņas maximā pa 10eur nopirkt un arī pateikt ka oem labāk skan
Bez HiFi skanēja dzirdri viņas, nav jau tik sliktas. Bet bass gan praktiski nekāds. Kādam ar stock audio tas būtu daudz maz ok upgreids.
Hazard wrote: ↑22 May 2020, 00:44
Komentāri iespārda
Iespārda tava rīcība izdzēšot visus savu komentārus abās savās tēmās. Bērnudārza cienīgs gājiens
Tas viss ir kaut kur citur. Kamēr citiem uztrauc kaut kādi izgājieni prātā, citiem viss darās un gatavs sezonai. Chill. Es pat neredzu jēgu pat skaidrot ar ko E34 īpašnieki saskarās apgreidojot auto muziku. Kāpēc rezultata izvelas svapot visus vadus no donora ar OEM Hi-Fi tumbām, OEM pastiprinātāju pa 100-150(Tirgus cena, bet kāds atrod tādu komplektu pa 50-70) eiro. Ja nav bijis jēdzīgs E34 nav jēgas tērēt laiku tādiem skaidrot.
Tad PN un nespamo, ja nepietiek sajēgas izskaidrot.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2 "Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5