Ņemot to ka tulīt būtu Jāņi, tad kopumā man palika nepilnas 7 dienas lai piedalītos, nesaprotams spēks mani nelika mierīgu un nākamajā dienā meklējot, man forumietis Pēteris piedāvāja žurku 318i universāli pa 300€, bet, aplasītu, bez salona un ar defektiem - motora un bremžu.
Apsktatot sapratu ka pupu mizas, jo nu tam motoram nekas ļauns nevar būt, kamēr ir kompresija.
Tad nu savācu un tai pašā vakarā ar izoleni un vecām svecem no kupejas , motors rūc kā nākas.
Apzinot paziņu šrotus, par paldies saņēmu veselas un normālas priekšējās bremzes - paldies ArtE46.
Paldies Maximo par pakaļējiem amjiem no e46, bija tieši laikā cieti, un kkādas ziemenes - navarkas arī piemeta no kaudzes, ā un tur pat pievācu alumīnija pannu no e46, ar pāris trikiem perfekti der uz e36, attiecīgi var nemīzt par ekstrēmo elļas nomaiņu.
Salonu man iesvēra šrots, precīzāk sakot beņķus, pievemtus un piedirstus, bet paberžot 3h ar birsti izskatījās kā jauni, tai pat šrotā no kaudzes izvilku arī pakaļējo trūkstošo bamperu.
Vairāk tērēt naudas par 300€ neatļāva noteikumi, kā arī bija aizliegts piedalīties ar sagāzētiem auto.
Tad nu pāris dienās auto tika sataisīts tehniski perfekts - vienīgi vizuāli atgādināja atraugu, bet par pamesta izskata auto deva punktus, tākā ir ok.
Protams nočipojām, lai iet labāk un ēd mazāk.

Pārējais misenē bija vairāk kā labs, jo iepriekšējais saimnieks to uzturēja godam.
Tad nu visu ralliju auto izturēja teicami, nekas nenolūza vai neiztecēja neskatoties uz visiem maniem centieniem.
Ar pedāli grīdā, pilnu auto , visu ralliju nobraucu ar 8,5L uz 100, mērot pēc ielietā tankā, tas gan patīkams pārsteigums.








Rallija atziņa- nepērciet audi, tie birst kā sūdi.
Bmw сила!
Auto nolikts malā un ieliku pārdošanā, skate līdz novembra beigām, neizpuvis , iet labi, tehniski zjbisj, ar domu ka moš aizies, ja nē tad ar prieku brauktu pa ziemu.
Bet ko nu tur, pēc vairakiem želejniekiem, kas domā ka 500€ auto būs sviestmaize, ieradās pacani no Jelgavas, un nopirka ar prieku šo leģendu.

Nākamajā rītā atveru ssku un atrodu nākamo misseni pa 550€ ar tekošu antifrīzu.

Skate auto beidzās tai pat dienā, bet mani tas daudz nekratīja, savācu auto un vakarā jau rakos cauri.
Priekšā kkas nereāli grab, to ex saimnieks paskaidroja ka plauktu buksēm ir gals un visdrīzāk stūres stieņiem, komiedeva līdzi jaunus.
Palienu bedrē un redzu ka plaukta bukses ir jaunas, pat nav nosmērējušās, ilgi čamdot saprotu ka visdrīzak grab priekšējais kreisais amortizātors, kurs ir vec oem un izpuvis, pārējie 3 amortizātori ir mainīti un katrs cita ražotāja

Priekšējos amjus sazīmēju lietotus Mpakas amjus, pie reizes tad jau saliku visas jaunās detaļas ko iedeva lidzi saimnieks + 5mm speiseri reikai lai iegūt papildus stūres leņķi.
Novēršot antifrīza sūci , samainot oringu uz trubiņas 50centu vērtībā, beidzot izdarvinu un izsildu kārtīgi motoru, un tad parādās kkas nelāgs..

Jep, uzsiltot motors sāka grabēt, nolijos ar sviedriem, padomāju - tad lūk kapēc tik lēti, bet nu samierinājos, ka par to summu un m43 - pii dirsas

Atvelkot elpu, ieklausoties saprotu , ka kladz neritmiski un tad kad ellas spiediens nokrītas uz mazāko, saprotu ka visdrīzāk grab balansieri. Pārbaudot ellas līmeni saprotu, ka ella ir stipri atšķīdusi ar benzīnu, kapēc? Pārbaudīju uzreiz vakuuma trubiņas kas iet uz degvielas regulātoru un atklājas, ka viņas ir sabirušas, attiecīgi tukšgaitā pārlej.
Samainīju trubiņas un ellu, un motors strādā vispār bez skaņas.
Baigi tas auto gan nebija kopts

Grīdu no apakšas un kur tieku nopūtu ar pretkorozijas līdzekli uzreiz, lai nekas nerodas pa ziemu.

Uzliku r16 , tos tizlos r18 pārdevu. Izgāju T-O, ar daudz vieniniekiem, bet pajāt, pist var.
Nočipoju protams.
Plāni uz nākotni:
Dzert
Pisties
Ielikt ķīnas LSD
Hidru- stāv plauktā
Krāmēt pa ziemu
Pārdot 3x dārgāk
Veikt valstī apvērsumu
Pagaidām ar auto ikdienā pārvietojas Signe.
Varbūt kāds var ietirgot auduma Recaro priekšējos beņķus un r16 labas ziemas riepas ar radzēm! Jaunas ic pats varu nopirkt..