Tā jā, kārtējā kvalitatīvi garažā pavadītās brīvdienas
Ar w210 korozijas problēmām lielākā daļa gan jau ir pazīstami. Es ar biju salasījies, kas un kā,
bet nopirktais eksemplārs lika cerēt ka nav viss tik slikti kā internetos redzams. Nu, kā lai saka...

Pirms nedēļas atradu 2 caurumus kabatās aiz pakaļratiem. Labā pusē tāds 5cm diametra aplis, kreisā pusē gan plaukstas lieluma caurums.
Pierunāju čomu weekendā bik pametināt, lai vismaz nav atklātu caurumu. Mhm, kā tad.
Vispirms jau āķis vairs nav noņemams - kāds ir nolauzis atslēgu un tur viss pārvērties fosīlijā. Bamperi noņemt var, bet nav forši.
Sākot kko graizīt, kreisā puse beigās izrādījās pat labāka. Jā, bij lielāks robs, bet apkārt normāls metāls pie kā piemetināt.

Labajā pusē, sākot griezt un bakstīt, grūti bij apstāties, lai neizārdītu visu. Izskatās slikti, bet nu... varēja būt traģiskāk.

Pagaidām tika kkā piemetināts, lai var līdz rudenim izbraukt un nenāk laikapstākļi salonā. Skaidrs ka pa ziemu šogad nebrauksim, tā vietā jāmeklē
labs metinātājs. Ir kādam padomā, kas varētu tās šausmas uzņemties?
Tāpat meklēju vietu ziemošanai.
Pie esošā karstuma, kkā gribas arī strādājošu klimatkontroli, vaļā logi pie +28 baigi nepalīdz, lūkas nav.
Ar iebūvēto diagnostiku noskaidroju ka kļūdas par kondicioniera daļu nemet, bet spiedienu gan rāda nekādu tur.
Uzpildes ventili paspaidot, kkas ārā nāk, tātad viss nav izkūpējis. Neliels mierinājums.
Nomainīju sausinātāju (ar otro reizi, pirmajā reizē nopirku nepareizo). Vismaz zem luktura nav sapuvis un trubas arī atskrūvējās.
Aizbraucu uz ganību dambja riepu garažu sestdien, pamēģināt sapildīt. Atradām vienu sūci - par vāju pievilku vienu no devējiem, baidoties nolauzt.
Atslēga uz 19 un ir ok. Slēdzam iekšā kompresoru un klausamies kkādu graboņu.

Skaidrs, kompresors pats par sevi strādā, bet skaņas nevieš uzticību.
Izlaidām ārā gāzīti, piebrauks citreiz. Kamēr Madars metināja, noņemu kompresora skriemeli - tur gultnim polārlapsa. Jācer ka tas bija vienīgais, kas grabēja.

Pie viena, pamanīju ka motoram priekša nopuņķojusies. Sūcās no eļļas filtra glāzes un viena izvada motora priekšpusē (kur paredzēts eļļas manometru skrūvēt).
Glāzei blīves ir pieejamas, izvadam jāsaprot, kādu īsti vajag. Samainīt šķiet nav baiso problēmu, bet saprotu ka tas palīdz uz gadu, pēc tam maini atkal.
Un gaudo reduktors. Gaudo visu laiku, pieauguot ātrumam paliek skaļāks. Tonalitāte gan mainās, dodot virsū vai atmetoties, bet tāpat skan pēc veca trolejbusa.
Labi vismaz ka griežas viegli, neķerās. Tiesa, eļļu nomainīt varētu būt jautrs uzdevums... ieliešanas korķis ir pārvērties fosīlijā.
Kādam varbūt ir idejas un padoms, kā dabūt ārā? Orģināli tur jāskrūvējas 6kantei uz 14.
Ņemt nost dikti negribas, maiņa pret citu ar varētu būt pagrūta, hvz no kā vēl attiecību varēs pielasīt.
Bet neskatoties uz to visu, pagaidām šķiet ka tas auto tāpat ir krietni labāks kā alternatīvie piedāvājumi tajā cenā. Katrā ziņā, braukt noteikti ir lielāks prieks.
