
tā, ka blokā tālāk bija vēl kur iedzīt vītni, tad tika izmēģināts mans gatrera plāns..

un pat izdevās savilkt


zinu, ka tas vispār nekādās normās nesaiet, bet nu, its strōker. ja ies, būs labi, ja nē, celsim galvu nōōst.
Abit e30 wrote:yyepBlack President wrote:Muzdien pisaks ar tiem luzniem
[img]http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/fac ... t-feel.jpg[/mg]
nē, tas ir tikai kārtējais dzīves izaicinājums labākai nākotnei-AF- wrote:Vnk tas ir kārtējs mājiens lai tu pisies dirst un beidz mocīt to nabaga vecmammu m20 un ieliec kaut ko ar 24 vārstiem
P.s špiłkas rulz![]()
![]()
![]()
nu nevajag te 24v..
špilkas.. #daudznaudas, aftermarkets piedāvā tikai ARP cik meklēts, varbūt ir kkāds lētais variants uz m10, nēesmu baigi meklējis, jo ar šīm skrūvēm tepat Latvijā Bricis uz turbo m20 brīvi brauc ar daudz zirgiem pajūgā... te vnk sūds ka vītne pazuda..
bet nu ir plānā viens gatera plāns, ja tas sanāks, būs ļoti labi.. nē, tas nav plāns ielīmēt vnk šo pašu skrūvi
ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.kalns wrote: 2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu
+1GG. wrote:ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.kalns wrote: 2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu
un visu galvas skrūvju ražotāju pamācībās ir rakstīts, ka vītni vajaga pārklāt ar nelielu ēļļas kārtiņuGG. wrote:ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.kalns wrote: 2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu
Tieši tā. Tā teikt, neko nevajag darīt pa sauso.. Vītnes caurumu blokā var sanākt izmazgāt dažādi + ja neiziet cauri ar vītņu urbi un neiztīra vītni, var būt dažādi sīki gruži un skrambas pašā vītnē, kas izmaina pievilkšanas spēku, uzpilinot eļļu mēs nodrošinam +/- vienādu frikciju visās vietās, tai skaitā, eļļa ir jāuzlaiž uz skrūvēs / uzgriežņa šaibas daļas galvas augšpusē kur tu liec virsū atslēgu..spainis666 wrote:un visu galvas skrūvju ražotāju pamācībās ir rakstīts, ka vītni vajaga pārklāt ar nelielu ēļļas kārtiņuGG. wrote:ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.kalns wrote: 2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu
GG. wrote:Iepilināt / uzpilināt ir neprecīzs un bezjēdzīgs raksturojums. Vienam tas būs uzpilināt uz vītnes ar pipeti vienu lāsi, citam tas būs iepilināt piecus pilienus no kannas bloka vītnē. Vajag pieturēties pie ražotāja rekomendācijām un viss. Vītne blokā - tīra un sausa. Skrūves - jaunas un vītne akurāti iesmērēta ar eļļainu salveti tā, ka nekas nekur nepil. Ja ir paplāksne, tad lāse eļļas abās pusēs paplāksnei. Un tas arī viss.
tiem kas neatšķir uzpilināt pāris pilienus no spaiņa, vispār nevajadzētu ar to nodarboties..GG. wrote:Iepilināt / uzpilināt ir neprecīzs un bezjēdzīgs raksturojums. Vienam tas būs uzpilināt uz vītnes ar pipeti vienu lāsi, citam tas būs iepilināt piecus pilienus no kannas bloka vītnē. Vajag pieturēties pie ražotāja rekomendācijām un viss. Vītne blokā - tīra un sausa. Skrūves - jaunas un vītne akurāti iesmērēta ar eļļainu salveti tā, ka nekas nekur nepil. Ja ir paplāksne, tad lāse eļļas abās pusēs paplāksnei. Un tas arī viss.
ZisGG. wrote:Vītne blokā - tīra un sausa. Skrūves - jaunas un vītne akurāti iesmērēta ar eļļainu salveti tā, ka nekas nekur nepil. Ja ir paplāksne, tad lāse eļļas abās pusēs paplāksnei. Un tas arī viss.