Sveiki visiem.
Sen nekas nav rakstīts. Oktobrī bija jāiet apskate Opelim.

Vēl divas nedēļas pirms apskates es biju gatavs mašīnu pat pārdot
šrotam, lai tikai būtu vieglāka dzīve man. Bet tuvojoties apskatei sapratu, ka neko nedabūšu par savu auto un nopirkt vietā vēl lielāku
krāmu arī īsti negribējās. vēl bija variants savākt atpakaļ no mammas savu BMW.
Divas dienas pirms apskates izdomāju, ka braucu uz csdd maksas diagnostiku un lieku pie žoga mājās. Tad lēnām vācu detaļas un taisām.
Apskates dienā no rīta sapratu nodoklis jau tik un tā būs jāmaksā. Tad iešu pilno apskati, saņemšu kārtīgu lapu ar 2 un lieku mašīnu pie žoga. 9.00 esmu pie Csdd Dobelē. aizeju bez uztraukuma samaksāju pilno apskati. Man iedod kārtas nummuriņi. Mierīgs gaidu saku kārtu.
iebraucu iekšā apskatē pārbauda pirmais gaismas- brīnums visas lampas strādā( ir problēmas aizmugurē ar gabarītu bagažnieka vākā reizēm nav kontakts), tālāk pārbauda starus pirmais 2. par to ka kreisajai lampai nav pacēlums stars iet taisni.
nākamais ir bremžu stends, tur viss kārtībā, jo septembrī jau samainīja servisā visus klučus un vēl aizmugurē suportiem remontkomplektus, jo sāka sprūst.
Vislielākās bailes man bija no paša pacēlāja, jo ir nosulojis amortizators priekšā( sporta IDS+), neizdegoša stūres lampiņa salonā, bet stūre strādā viegli un negļuko. un protams alumīnija plaukti, kas arī darīja reizes. nopirkti jau ir, bet nelikšu vēl virsū dēļ beigta amortizatora. Inspektors izpurina mašīnu uzjautāju kā ir. atbildēju ka normāli. šoks

tur dabūju 2. par riepu protektora dziļumu, jo kādu no rīta savācu no sievas tādu aizdzinu.
tālāk atgāžu stends. Man dod arā melnu dūmu, kas man radīja reizes, vai iekļaušos normās. inspektors divreiz uzgāzē un viss gatavs.
Tulīt kā man ielīmēja melno apskati nopirku ksenona spuldzi, skrēju uz servisu, lai samaina, jo varbūt spuldze gļuko. spuldze nebija pie vainas. nācās pārslēgt lukturi uz pareizo pusi eiropas režīmā.
tad uz mājām salikt virsu ziemas riepas ar diskiem. un atkal prom uz Dobeli kamēr vēl mani atcerās.
Un Opel ir atkal ielās ar apskati uz gadu.
Tagad tiek iekrāta naudiņa priekša speciālajiem IDS+ amortiņiem.
Un motora kļūda arī ir atrasta. Turbīnai kļūdu dod tas vakuma devējs jāpasūta jauns un tad redzēs. ja nē tad protams turbīna uz remontu. jo kad iedod spriedienu, aktuatora kājiņa nosprūst un nekustas vairāk. pārstartē dzinēju un atkal viss kārtībā.
Ar lielām cerībām,ka tomēr vairak kļūdu nebūs. jo kad mājās aiskrūvēju un notīrīju to devēju, tad braucot testā nedūmoja un nemeta kļūdu dodot rorē. bet pec otrās reizies atkal viss tas pats.
Jo kad mašīna neiet, tad vairs nav nekāds zibens makvīns
